Sillä aikaa kun kansi on koneistamolla niin ajatuksena oli katsella golfista kiveniskuja lokareista kuntoon mutta yhtä kuukautta myöhemmin ollaan tässä tilanteessa Eli kun niitä pikku paikkamaalauksia alettiin tehdä niin löyty lisää ruostetta helman etupäistä ja sitten sitä löyty myös takapäistä kun alettiin tutkia syvemmältä. Tämän seurauksena jouduttiin tekemään molempiin helmoihin paikat takapäihin ja kuskin puolelle pari pienempää paikkaa lisäksi, ja samalla tuli koko matkalta suorittua helmojen pokkaukset kun laiskana en niitä suoristanu sillon pari vuotta sitten kun pohjaa massailin. Joku ilmeisesti ajanu jonkun kunnon kiven yli aikoinaan kun molemmilta puolilta helmojen etupäässä lontot ja pokkaukset melkein koko matkalta lytyssä. Viimisessä kuvassa näkyy kuinka lytyssä pokkaukset oli. Tunkkauspaikkoja suoristaessa kyllä sai pää punasena vääntää kun ei mitään ihan ohkasta klisua oo nekään nyt siis paikat tehty ja koko matkalta hiottu helmat puhtaaks ja epoksi päälle, kuskin puolelle viellä sikaflex hitsisaumoihin ja pokkaukseen ja yks kerros epoksia ja sit pääsee suunnitteleen maalausta ja massausta. [url=https://servimg.com/view/19677141/355][img]https://i.servimg.com/u/f52/19/67/71/41/2022
Viimeinen muokkaaja, golffari pvm To 17 Helmi 2022 - 21:47, muokattu 3 kertaa
Tänne unohtunutki taas päivitellä joten kirjotellaas taas. Eli niin ne ruostekorjaukset sit saatiin hoidettua kuntoon ja väri vedettyä pintaan. Samalla tuli massattua pyöränkotelot joka nurkasta ja takaa iskarien yläpäistä hioin pahimmat ruosteet ja maalasin ennen massaa. Takaa unohtu kuvia ottaa mutta tuossa nyt edestä kuvaa minkä näköistä jälkeä syntyi. Tullut myöskin moottori projektiin haalittua vähän osia aina kun pankkitilille ylimääräistä on siunaantunut kuten downpipe ja pakosarja yms Saksasta, sekä Garretin gt2860rs myös tilattu ja kansi edelleen koneistamolla mutta pikkuhiljaa mennään eteenpäin. Eräältä harrastajalta ostin tulevaisuutta ajatellen muovisen kopio r32 takapuskurin myös talteen. Auto oli viikonloppuna hot rod & rock showssa tampereella suomen volkkari yhdistyksen osastolla tässä muutama räpsy sieltäkin🤭
Viimeinen muokkaaja, golffari pvm Ti 5 Huhti 2022 - 18:31, muokattu 2 kertaa
Koneistamolla ei turhia kiireitä kannen kanssa oo pidetty kun niin paljon vanhoja töitä, mutta lupasivat tällä viikolla yrittää alottaa kannen tekemisen. Tällä välin hommailtu vaan osia lisää projektiin ja koska tehoa tulee lisää niin täytyy myös jarrutustehoa tulla lisää. Tähän sitten löytyikin lääkettä saksan maalta ja tuli ostettua r32 etusatulat. Lähtökohtahan oli aika karu kuten viimeisestä kuvasta näkyy, mutta teräsharjalaikalla ja omalla heppoisella hiekkapuhallus vehkeellä niistä saatiin ainakin kohtuu hyvät ennen kun heitettiin sutimaali niskaan. Tarkoituksena uusia myös männät ja tiivisteet yms kun ne vaan maailmalta saapuu Ja uudet jarrupalat ja reijitetyt levyt laitetaan slamitilta tilaukseen kunhan aika koittaa. Päivitellään taas kun jotain tapahtuu
Nyt kun kantta on odoteltu koneistamolta (jonka pitäisi valmistua ihan lähipäivinä) on ollut hyvää aikaa alottaa konehuoneen siistiminen. Ensin moottori pois ja sen jälkeen vähän suunniteltiin mitkä kaikki kannakkeet saa konehuoneesta heivata pois ja niitä olikin useampi. Tämän jälkeen suunniteltiin mitkä reijät saa hitsata umpeen ja niitä taisi kaikkiaan tulla noin 30. Koko konehuone on nyt hiottu pellille ja lähiviikkoina toivottavasti saadaan epoksi pintaan ja päästään kittaamaan. Hain myös toisen johtosarjan kun ajatuksena oli pidentää johtosarjoja että niitä saa piiloon. Myös aiemmin ostettu r32 kopio takapuskuri sai väriä pintaan niin saa vanhan halkeilleen lasikuitu hirvityksen pois. Pikku hiljaa hommat siis etenee