| Kuvia foorumilaisten autoista | |
|
+380Nixu1995 Miksutus Chagi EZet ottuu Blind Japrnoo tuomassd Limppu arttup Haanpää -Kapsu- Cyklowni LOW Miikka. MaukaZ Jaksor äsär Cookie Jalle Sammyboi Mibo icecold smpovers Laatine mikkop ville--- Rotten Clayman jab tomì -230k- vasaramara arevaan Henri Jone Hiirimäki Jebbunen sallää Sumiloff kuuki P.lehto Nume PePeH G.T.S Bultsikka Thorhammer niko- Wheelback santsaa Liude WathPl0x emsii Laikka tulonenn Ic3man ^Rikke TiippaRi Mendez xite jaki sam[_] dyyz jaago Löwenpick balloon Ino tombbis byytta temppazi Mikkehe Juhi alanherman topiz s4mU Makkimies Scaleo1 asdmo votsi S`ebu repa Makke Sampp4- Mokkula Masuli Hårdi -zamppa- N-kke Sambsa_ Ede Jebe turanen juh-o Montsa numberi Mik4-- herrahenri allu_ kikarikoiso Mazuuu PeeJii80 any1 sepi sasu arnolf vexa Mechanical FlorianGeyer Reple PokeMonni Tuominen JTG Osdi Gremlin Relow pennari jahe Loistava jouni.325 Grande dimsky Jyrsky Lötjönen petugee vvuori Huiske sakerlun Kipe `villle WILU Lapex jake--- Quorro TIKU osoners wahoo JiriT HeatON Sami LW epk Pannu LexEtAnnihilato mvo vildur Naapuri LarryL Tomo N|ba toni Keest00 poju Vesku Miksu MB Kimmiss Jebzu temeee. astars jusssi Petterii Villeee masaat PHJS asama tigi Jelpert pouttu arris buubaa Juibbi Himis Nilla Hexä redi Croffendalen Tume roopeR Green skruf Luoti Janii JoniB Jomppa v__ille J`ni m81t82 Rister Suzaa miika80 wilsson MixuJoo PELTSiii Ventti-Ville puerco Juzzis Viinikka Jyle -dtk- HgE vantanen attee j4rvinen tompsako Mule Acerbis Unto Jupe© pellepoliisi TomVi Myssymasa Miikkka- JoniP temee Ekku88 Jarde micke aakki niko PIFu Hannnu Avt0mat Jamo_ McBeast Larssss toad jiri runq matti.l pera187 Sanzei Olavi willlle Bete^ tOubi note nikkede TMA samuxd juudas eros Pastrana Make. Testistorsio makenbaa jezee uniitti saketsu Tukeri Pekko kuppe- dumppi^^ Japtoys Arttemi vertico Friman -jsk- salmine Warro joumään mikkis123 V3lmu Eekizz Nelikko Beris Ro||e OspreY -Joonas jeQQ Simooo zmuli hanss IIsonyII Aaperi HAGE Larsss BadBrains santtud3 m-tuninki elias 0_p AH tommp vilperj Zamppe Rimpula Br0klyn kop-O-nen JaVa^ Suddethi weicco micke_ Phetu P1ty Äspee Pekkiis juucee jusni mosse john_gleasy Mkko_ t-t Juipp1 jjjesse Ceisari Beemer man CornerRug7292 _paffa Taza- jjjkkk EmH biglimited ee-2 ^^pazi^^ Makkeli jeppe- Neuni samza pazi88 TAJN Epi wiiksi Micsu Koomik LMakke Mro villle ilartse Riku' Jusbe sanappa masu Jesimiri Samii- sune _ni_ miqzu Sawo antizero jomppajuu Pumba antti_aamunen Spl_xtr 4NT54 Mikk- jallu81 JuhiZZ kiskola Audiojack Maxxjet GrapL staarlet CDLC.CO jupsu oogoo Wald mustonenj topppsu Vellulollero friday13 oli Jeppedaa SJJ Wilburn Ani kiMMMe Zoml Kääntä Duk3 JuusoJuuso xhenkkax Jonduli jusbo IL3 rautio- Elementti jaasu J4TOG Möris hanhii zozua 384 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
biglimited
Viestien lukumäärä : 154 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 2 Elo 2013 - 13:17 | |
| | |
|
| |
EmH
Viestien lukumäärä : 136 Paikkakunta : Juva Muut : E30 M50 Turbo
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 2 Elo 2013 - 13:34 | |
| | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 2 Elo 2013 - 14:01 | |
| - ee-2 kirjoitti:
- joo ei tartte lisää. mä oon nähny jo enemmän kuin tarpeeks. kiitti.
+1 emh: keskiöt hopeeks, lipat kiiltoon ja maalipinta kuntoon, niin alkais näyttään jo hyvälle. | |
|
| |
jjjkkk
Viestien lukumäärä : 1955
| |
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 2 Elo 2013 - 16:15 | |
| - pazi88 kirjoitti:
- ee-2 kirjoitti:
- joo ei tartte lisää. mä oon nähny jo enemmän kuin tarpeeks. kiitti.
+1
Mä en oo nähny tarpeeks,lisää kiitos. | |
|
| |
oli
Viestien lukumäärä : 756 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 2 Elo 2013 - 16:57 | |
| Todella siisti tuo TAJN:n kolmekutonen, mutta takavanteet kaipais spaceriä? Oliks toi boston grün? | |
|
| |
_paffa
Viestien lukumäärä : 770 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 2 Elo 2013 - 16:58 | |
| Nyt vittu oikeesti tuon jallu81:n auton kanssa, no moar pics! Se oli ihan siisti räpellys kun pifu sen videonkin siitä aikanaan kuvasi, sen jälkeen mennyt sellaseen kuntoon etten itse kehtaisi edes kuvia siitä tänne laitella... Oma rotiskokin alkaa hiljalleen valmistua. Eilen näytti vielä tältä... Tänään tältä: Ja illasta sitten loppuauto kasaan ja putsailemaan coilien kierteitä | |
|
| |
Koomik
Viestien lukumäärä : 381 Paikkakunta : Iisalmi
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 2 Elo 2013 - 17:00 | |
| - Makkeli kirjoitti:
Ei vittu, melkei sain sydärin ku mun vanha Golffi pamahti ruutuun.
Aika hyvin on säilynyt samassa kuosissa, vanteita lukuunottamatta, kuin multa lähtiessä (itse tuon siis alkuperäisestä tuohon kuosiin "rakentanut"). Lippa on JOM AirBlade tai joku semmonen. Ja tota lohkolämppärin pistoketta minä EN ole porannut tuohon noin komeasti. Olihan se silloinkin jo omaan silmään ihan "valmis". Vähän ois voinut pudottaa (aika paljonkin), mutta ei silloin kiinnostanut. Tuli vielä noi peilit, pilarit ja maskit ynnä muut ritilät maalattua kiiltäväksi, ennenkuin lähti kiertoon. Madaltamalla olisi kyllä saanut ulkonäköön ihmeitä aikaan, mutta ei sitä vanha enää jaksanut. -50mm KW:n setti tossa oli tuolloin alla. Eipä tuossa näkyviä muutoksia sinun jälkeen oo hirveemmin tapahtunutkaan. Pudotettu puol metriä ja vanteet. Näkymättömiä muutoksia sitten enemmän, jotka keskittyny lähinnä alustaan.. Noista maalailuista pakko antaa kyllä noottia. En tiiä millä mastonin paukulla oot maalannu ne, mutta pinta sen verran karussa kunnossa, että uusiks menee talven aikaan Etenkin pilareista oli minulle tullessa puolet maalista hilseillyt pois, joten jouduin ne hiomaan ja teippauttamaan mustaksi. | |
|
| |
CornerRug7292
Viestien lukumäärä : 522 Paikkakunta : Jns
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 2 Elo 2013 - 17:06 | |
| Paffan golffi vaikuttaa erittäin maukkaalta | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 2 Elo 2013 - 17:16 | |
| - Koomik kirjoitti:
- Makkeli kirjoitti:
Ei vittu, melkei sain sydärin ku mun vanha Golffi pamahti ruutuun.
Aika hyvin on säilynyt samassa kuosissa, vanteita lukuunottamatta, kuin multa lähtiessä (itse tuon siis alkuperäisestä tuohon kuosiin "rakentanut"). Lippa on JOM AirBlade tai joku semmonen. Ja tota lohkolämppärin pistoketta minä EN ole porannut tuohon noin komeasti. Olihan se silloinkin jo omaan silmään ihan "valmis". Vähän ois voinut pudottaa (aika paljonkin), mutta ei silloin kiinnostanut. Tuli vielä noi peilit, pilarit ja maskit ynnä muut ritilät maalattua kiiltäväksi, ennenkuin lähti kiertoon. Madaltamalla olisi kyllä saanut ulkonäköön ihmeitä aikaan, mutta ei sitä vanha enää jaksanut. -50mm KW:n setti tossa oli tuolloin alla. Eipä tuossa näkyviä muutoksia sinun jälkeen oo hirveemmin tapahtunutkaan. Pudotettu puol metriä ja vanteet. :)Näkymättömiä muutoksia sitten enemmän, jotka keskittyny lähinnä alustaan.. Noista maalailuista pakko antaa kyllä noottia. :DEn tiiä millä mastonin paukulla oot maalannu ne, mutta pinta sen verran karussa kunnossa, että uusiks menee talven aikaan Etenkin pilareista oli minulle tullessa puolet maalista hilseillyt pois, joten jouduin ne hiomaan ja teippauttamaan mustaksi. Joo, en tiedä mitä paskaa se maali oli, mutta pinta jäi jotenkin "tahmeaksi". Ajatuksena oli maalata kaikki uusiksi, mutta menikin auto sitten vaihtoon... | |
|
| |
Beemer man
Viestien lukumäärä : 37 Paikkakunta : E-karjala
| |
| |
TAJN
Viestien lukumäärä : 504 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 2 Elo 2013 - 21:55 | |
| - oli kirjoitti:
- Todella siisti tuo TAJN:n kolmekutonen, mutta takavanteet kaipais spaceriä? Oliks toi boston grün?
Kiitän! kyyl se juu kaipais tai sitte vaa jaksais tuota camberia nostella vähä pystympään ei o bostoni | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 2 Elo 2013 - 22:39 | |
| No nyt on jeben auton takapää kunnossa. Hierottiin etupäätäkin lisää, mut vielä pitäs tehä temppuja.. | |
|
| |
jjjesse
Viestien lukumäärä : 398 Paikkakunta : Itäraja
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 2 Elo 2013 - 23:29 | |
| puhelimella ne parraimmat kuvat tuleee :albino: | |
|
| |
Juipp1
Viestien lukumäärä : 175 Paikkakunta : Pohjois-Savo Muut : Ex MB S211
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista La 3 Elo 2013 - 10:53 | |
| Mese pudotettu kuvan oton jälkeen -20mm, tää loppukesä näin ja ens kesäksi jotain kivaa lisää | |
|
| |
t-t
Viestien lukumäärä : 153 Paikkakunta : Joensuu Muut : IndusCombi
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista La 3 Elo 2013 - 11:43 | |
| | |
|
| |
Mkko_
Viestien lukumäärä : 111
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista La 3 Elo 2013 - 12:09 | |
| | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista La 3 Elo 2013 - 12:47 | |
| Oh snap! Toi kakkoskoppa toimii! | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista La 3 Elo 2013 - 18:47 | |
| 80vuotias pappa luovutti aarteensa. Ei ruostetta, ainoo isompi lommo tuossa etulokarissa + vedet ja öljyt sekasi. | |
|
| |
GrapL
Viestien lukumäärä : 1035 Paikkakunta : Savonlinna Muut : pari pyörää.
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista La 3 Elo 2013 - 21:27 | |
| Kai tää tullaan näkemään ensivuoden pakoääni-kisassa...?
:face: | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista La 3 Elo 2013 - 21:38 | |
| Millä koneella? Kelpais kyllä. | |
|
| |
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista La 3 Elo 2013 - 23:22 | |
| Jokohan tiistaina olis ajossa, alkaa tympimään corollalla ajelu. | |
|
| |
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Su 4 Elo 2013 - 0:40 | |
| Tuli tosta jusnin kuvasta semmoinen huomio kun auton etuosaa katsoi, että jos päädyt ton joskus teippaamaan yli, niin mattaharmaa toimis hyvin värien puolesta noiden vanteiden kanssa. | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Su 4 Elo 2013 - 10:56 | |
| - pazi88 kirjoitti:
- Millä koneella? Kelpais kyllä.
Perus M10 löytyy pellin alta. Riittänee minun käyttöön ainakin toistaiseksi. Talvisäilöö vois tuolle alkaa ettimään pikkuhiljaa. - GrapL kirjoitti:
- Pakoääni
Johan minä tänävuonna kävin nolossa mataluus-kisassa niin kai se on ensvuonna pakoäänien vuoro. | |
|
| |
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Su 4 Elo 2013 - 11:06 | |
| - IL3 kirjoitti:
- Tuli tosta jusnin kuvasta semmoinen huomio kun auton etuosaa katsoi, että jos päädyt ton
joskus teippaamaan yli, niin mattaharmaa toimis hyvin värien puolesta noiden vanteiden kanssa. No ei siihen nyt kuvaa tarvi että tuon älyää, punainen ja harmaa sointuu kyllä yhteen. Autoon tuskin tapahtuu muuta kuin että menee big meetin/hötsin jälkeen myyntiin, että pääsis toteuttamaan vähän visioita. | |
|
| |
Beemer man
Viestien lukumäärä : 37 Paikkakunta : E-karjala
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Su 4 Elo 2013 - 14:11 | |
| Jotain se kaipais 10mm lättyjä ja keskiöihin väriä? | |
|
| |
juucee
Viestien lukumäärä : 487 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Su 4 Elo 2013 - 15:23 | |
| - Beemer man kirjoitti:
- Jotain se kaipais :roll: 10mm lättyjä ja keskiöihin väriä?
Imo ei tarvii keskiöt väriä. Ulos ja alas vaan. | |
|
| |
Pekkiis
Viestien lukumäärä : 296 Paikkakunta : Kuivaniemi
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Su 4 Elo 2013 - 17:54 | |
| | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Su 4 Elo 2013 - 19:01 | |