| Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
bluerol
Viestien lukumäärä : 90 Paikkakunta : 03
| Aihe: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? Ma 14 Loka 2013 - 8:44 | |
| Eli tälläinen maanantain pahaa oloa purkava avautuminen mutta kiinnostaa paininko asian kanssa yksin... Eli vanteissa 8,3 millin reiät ja niissä piiloventtiilit. JOMin valmistamat,samat mitä MDComprex myy. Näyttävät samoilta mitä monella muullakin on, peruskuusiolla auki jne... Kuvaa en saa linkattua kun työkone on rtrd. Mutta itse ongelmaan eli yhdessä venassa oli jo alusta asti hankaluuksia saada sinne ilmaa adapterin avulla, tiputti ilmaa about 0,2 baaria yössä. No en todennut sen elämää pilaavan kun vanteiden kanssa on tänä kesänä mennyt muutenkin AIVAN päin V***A (2 ulkokehää, 1 sisäkehä ja kolme rengasta) Ja vuotokin asettui siitä noin viikon päästä. Mutta nyt noin viikko sitten kun täällä seudulla tuli ekoja kertoja yöpakkasia niin alkoi 3 vannetta valskaamaan mutta tämä yksi ennestään vuotanut piti ilmat. No nyt tänä yönä oli noin -7 astetta pakkasta ja vuotaa KAIKKI renkaat ja kaksi oli täysin tyhjänä!!! Mitä helevettiä! Onko mahdollista että eivät kestä pakkasta vai onko vaan sattunut "maanantaivenat" mulle? En vaan jaksa uskoa että pultit/sika pettää pakkasesta... (sen verran on noita jo hiplattu) Ikinä ennen ei ole venttiilien kanssa ollut kummemmin ongelmia mutta ennen on ollut vannevalmistajan "omat" hivenen tyyriimmät venat. | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? Ma 14 Loka 2013 - 9:05 | |
| Kyllähän tuo johtuu siitä että sulla on ne jomin paskat siellä. Jos alustatkin kelpaa vain verkonpainoksi, niin mitä voi odottaa muilta osilta... | |
|
| |
bluerol
| Aihe: Vs: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? Ma 14 Loka 2013 - 10:23 | |
| Taitaa olla totta. Kerran Jomilla ajanut 2 koppasessa GTI Golffissa ja se oli elämys, pahalla tavalla...
Sitten vain etsimään laadukkaista venttiileitä, vituttaa tässä vaiheessa "kesää" alkaa taas heittämään rengasta poies paikaltaan ja uutta venttiiliä sisään, uskomatonta paskaa. Ei vittiis nastoillakaan alkaa jollottamaan vielä.
Mistäs löytyis KUNNON venttiilit? Ainakaan Tampereen seudulla ei tunnu rengasliikkeissä tulevan kun hihittelyä kun menee kyselemään mitään tälläisten vanteiden/osien kanssa.
| |
|
| |
JH-Sound Yhteistyökumppani
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Riihimäki
| Aihe: Vs: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? Ma 14 Loka 2013 - 13:03 | |
| - bluerol kirjoitti:
- Taitaa olla totta.
Kerran Jomilla ajanut 2 koppasessa GTI Golffissa ja se oli elämys, pahalla tavalla...
Sitten vain etsimään laadukkaista venttiileitä, vituttaa tässä vaiheessa "kesää" alkaa taas heittämään rengasta poies paikaltaan ja uutta venttiiliä sisään, uskomatonta paskaa. Ei vittiis nastoillakaan alkaa jollottamaan vielä.
Mistäs löytyis KUNNON venttiilit? Ainakaan Tampereen seudulla ei tunnu rengasliikkeissä tulevan kun hihittelyä kun menee kyselemään mitään tälläisten vanteiden/osien kanssa.
Kokeiles laittaa kyselyä Lapin kumi Oulu Tikkasen Villel josko sil olisi ratkaisu -Marko- | |
|
| |
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? Ma 14 Loka 2013 - 14:06 | |
| mikäs niissä venttiilirungoissa nyt vuotaisi jos ne on oikein koottu paikalleen ? niissä on kyllä valinnan varaa koota väärin ja laittaa väärän kokoiseen reikään väärää tiivistettä jne.
jos ite venttiili vuotaa niin vaihda se pelkästään ,saippuavedellä selviää helposti mistä se vuotaa. | |
|
| |
JTG
Viestien lukumäärä : 1379 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? Ma 14 Loka 2013 - 14:34 | |
| Mulla on ollu pitkään mdcomprexilta piilovenat eikä ne kyllä ole vuotaneet. Aika epätodennäköistä, että olis sattunut 4 maanantaikappaletta just samaan autoon. | |
|
| |
bluerol
| Aihe: Vs: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? Ma 14 Loka 2013 - 15:31 | |
| Mikäs niissä nyt vuotaisi? Veikaan tiivistettä koska näköjään lämpötila vaikuttaa, nyt taas kun lämmintä niin pysyy ilmat. Tuskin ne pultit lämpölaajenee Sitä en osaa sanoa onko koottu oikein, aika talidomi saa olla jos ei saa koottua. Rengasliikkeessä laitettu. FAK. Ëns kerralla laitan itse, tässä vaiheessa vähän hankala ruveta tarkistaan kun auto liikkuu koko ajan. Ei tosiaan käynyt mielessäkään että olis kottu väärin... Hyvä huomio. En vaan enään näin lähellä nastoja jaksais alkaa ottaan kummeja irti. Ja saippuavesi on hyvinkin tuttua, itse olen työssäni tekemisissä pneumatiikan ja hydrauliikan kanssa joten naurattaa kun ei saa 3 baaria pysymään kumin sisällä. Täytyy tänään yöllä siis TAAS kerran pyöritellä kuulia saippuavedessä... Ja MDComprexxista ei ole pahaa sanaa, aina saanut LOISTAVAA palvelua ja nopeasti, arvostelin JOM merkkistä tuotetta. Ja ei ole millään tavalla outoa että samaan pakettiin osuisi virheelliset. Valmistumäärät ovat varmaan aikamoisia ja valvonta ties mitä. Sattuu sitä paremmillakin merkeillä, työn puolesta esimerkkejä vaikka kuinka paljon. Ja kun soppaan lisää mun hyvän tuurin romujen kanssa niin siinähän se soppa on valmis keitettäväksi. | |
|
| |
bluerol
| Aihe: Vs: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? Ma 14 Loka 2013 - 15:39 | |
| - marko.ketonen kirjoitti:
- bluerol kirjoitti:
- Taitaa olla totta.
Kerran Jomilla ajanut 2 koppasessa GTI Golffissa ja se oli elämys, pahalla tavalla...
Kokeiles laittaa kyselyä Lapin kumi Oulu Tikkasen Villel josko sil olisi ratkaisu
-Marko- Täytyy kysellä Tampereella ei ole oikein mitään "alan"rengasliikettä. Ebaysta tietty saa/löytää. | |
|
| |
epk Wingman
| Aihe: Vs: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? Ma 14 Loka 2013 - 17:07 | |
| - bluerol kirjoitti:
Sitä en osaa sanoa onko koottu oikein, aika talidomi saa olla jos ei saa koottua. Rengasliikkeessä laitettu. FAK. Ëns kerralla laitan itse, tässä vaiheessa vähän hankala ruveta tarkistaan kun auto liikkuu koko ajan.
olen nähnyt semmoisia suorituksia rengasliikkeissä etten ihan heti yllättyisi jos niinkin vaativa homma kuin piiloventtiiliin asennus olisi ryssitty. Vaikka renkaan asennusvaiheessa se oikein asennettu venttiili murjottu. | |
|
| |
jontte
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Salo Muut : 998cc
| Aihe: Vs: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? To 26 Helmi 2015 - 13:34 | |
| http://www.xjkltd.co.uk/p/jaguar-wheel-valve-adaptor-mxd6163ab-614.htmlOsaaks joku neuvoa löytyiskö mahdollisesti lähempää. Postit vaan tuplaa tuon hinnan niin niin. Yhden jo tilannut mut nyt kun kesärenkaita aletaan kaivamaan esiin niin ei, ei missään. Rengasliikkeitä oon kierellyt mut tonnin seteli ilme vaan aina palvelutiskillä. Triangle motorsilla Turussa/Raisiossa sama juttu. Siinä vielä kuva itse venttiilistä, toimii siis yhtenä kehäpulttina. | |
|
| |
Jone
Viestien lukumäärä : 260 Paikkakunta : Savonlinna Muut : BBS
| Aihe: Vs: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? To 26 Helmi 2015 - 15:38 | |
| | |
|
| |
epk Wingman
| Aihe: Vs: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? To 26 Helmi 2015 - 16:47 | |
| siis tarkennusta edelliseen että 1kpl, koko satsi maltilliset 185e... | |
|
| |
Jone
Viestien lukumäärä : 260 Paikkakunta : Savonlinna Muut : BBS
| Aihe: Vs: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? Pe 27 Helmi 2015 - 20:44 | |
| oho, niinpä olikin kappale hinta toi 36,99 € | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? | |
| |
|
| |
| Piiloventtiilit ym. muut "minivenat", onko ollut ongelmia? | |
|