|
|
| BMW e39 | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Zamppe
Viestien lukumäärä : 501 Paikkakunta : Pori Muut : Ex:C124, S124, W202
| Aihe: BMW e39 Su 27 Huhti 2014 - 23:50 | |
| Eipä näytä omaa topiccia olevan kolmeysille vielä, joten päätimpä tehdä sellaisen nyt kun itselläkin ko kulkine on. Yks ongelma itellä heti alkuun, johon btcf ei anna suoraa vastausta. Elikkä auto on vm.99 530d manuaali, ongelmana on että rajussa kiihdytyksessä auto sammuu kuin seinään. Virrat pois ja starttaus -> käynnistyy normaalisti. Sen verran tutkinut, että huomasin pienen vuodon dieselsuodattimelta pumpulle menevässä letkussa. Tämä klemmari niin paskamaisessa paikassa että ei päässyt vielä kiristämään. Epäilen kuitenkin että mahtaako olla niin pienestä kiinni?? Kokeilemallahan tämäkin selviää mutta muita vaihtoehtoja voi olla? Siirtopumppu? Suuttimien ohivuodot? Kiitosta jo etukäteen. | |
| | | Zamppe
Viestien lukumäärä : 501 Paikkakunta : Pori Muut : Ex:C124, S124, W202
| Aihe: Vs: BMW e39 Su 11 Toukokuu 2014 - 13:36 | |
| Juuh, yksinpuhelu jatkuu. käynnistys ongelmaan löytys vika kun käytti inpan päässä. Nokka-akselin asennontunnistin tullut tiensä päähän. Nyt uus oem osa tilattu. Kuitenkin, tuo anturi ei lennosta sammumista selitä, koska PITÄISI vaikuttaa vain käynnistäessä. Suuttimen korjausarvot ja ohivuodot lähes parhaissa arvoissa. Myös rail paineet ok auton käydessä ja startatessa. Sen sijaan inpa näyttäs että moottori ei saa kunnolla ilmaa. Ilmamäärä mittari on kunnossa mutta suodatin näytti vähän tukkeiselta. Se siis seuraavaksi vaihtoon. Livedataa seuraavaks jos ei noilla parane. | |
| | | samuxd
Viestien lukumäärä : 471 Paikkakunta : Äänekoski Muut : KTM EXC 300
| Aihe: Vs: BMW e39 Su 11 Toukokuu 2014 - 14:11 | |
| tota, itellä ainakin m52 bensakoneessa vaikutti juurikin niin kun nokan asentotunnistin oli paskana, että sammuili tyhjäkäynnillä kuin seinään ja ajossa tasakaasulla ajaessa nyki ja sammuili välillä. | |
| | | Zamppe
Viestien lukumäärä : 501 Paikkakunta : Pori Muut : Ex:C124, S124, W202
| Aihe: Vs: BMW e39 Su 11 Toukokuu 2014 - 14:50 | |
| Niin, juuri tämän takia korostin että ei pitäisi vaikuttaa. Btcf: ällä väitetään kovasti, että ei vaikuta ajossa. Sitten taas porukoiden ex e39:ssä (528i) oli juuri sama anturi sökö, ja ei toiminut ajossa eikä tyhjäkäynnillä lainkaan.
Lisätään vielä senverran, että kylmällä koneella/anturilla pystyy kiihdyttämään ihan loppuun asti esim kakkosella. Heti kun lämpeää niin sammuu varmasti. Eikö tosiaan ollut vikamuistissa muuta kuin tuo anturi useempaan kertaan.
Tiistaina pitäis tulla tuo anturi niin ehkä sitten selviää onko vaikutusta. | |
| | | Zamppe
Viestien lukumäärä : 501 Paikkakunta : Pori Muut : Ex:C124, S124, W202
| Aihe: Vs: BMW e39 Ti 10 Kesä 2014 - 10:19 | |
| Hop, anturi vaihdettu ja nyt lähtee käymään aina. Edelleen kuitenkin sammuu ajosta.
Inpalla tutkittu ja näyttäs nyt siltä, että rail paine turhan alhainen. Suuttimien ohivuototesti vielä kertaalleen, ja jos ei niistä vikaa löydu niin todennäköisesti korkeapainepumppu tullut tiensä päähän. | |
| | | Zamppe
Viestien lukumäärä : 501 Paikkakunta : Pori Muut : Ex:C124, S124, W202
| Aihe: Vs: BMW e39 To 3 Heinä 2014 - 22:57 | |
| Höpötetään lisää yksin.. Auto saatu vihdoin toimimaan. :cheers: Vikana oli reippaasti ohivuotava nelosen suutin. Iso plussa Autosähkö ja dieselhuolto Häkkiselle turkuun nopeasta suuttimen huollosta. Ja pitkä miinus Autovaruste J.T. Toivoselle Raumalta, mikään ei toimi ko. Puljussa, en suosittele kenellekkään. Onkos kellään muuten tietoa, et miten sais jenkkiparkit palamaan myös ajovalojen palaessa? Nyt parkkipolttimot pois mutta vilkut palaa vain parkki asennossa.. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: BMW e39 | |
| |
| | | | BMW e39 | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|