test banner

PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

kiMMMen V70T5

Siirry alas 
+10
Jonas_
J4TOG
Masuli
Saba
Risse
juudas
Volver
MixuJoo
biglimited
kiMMMe
14 posters
KirjoittajaViesti
kiMMMe

kiMMMe

Viestien lukumäärä : 989
Muut : fillari...

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptySu 4 Toukokuu 2014 - 20:12

Laitetaas nyt tännekin pieni topikki, vaikka tähän ei ehkä yhtä nopeasti kuin muihin foorumilla oleviin autoihin muutoksia tule.

Eli elettiin vuoden 2012 loka-marraskuun vaihdetta, meille oli tulossa perheenlisäystä tuossa 2013 alkupuolella. Laitettiin sitten entinen bemari myyntiin joka meni aika nopealla vauhdilla. Hyvä niin, olihan se jo mulla ollut 5v.

kiMMMen V70T5 2usbc3s

Tämä kyseinen V70 oli katottu jo valmiiksi ja heti seuraavana aamuna faijan Neonin nokka kohti Helsinkiä hakemaan Volvoa. Paikanpäälle tultaessa olikin pieni yllätys vastassa, hyvä sellainen. Volvo kun oli myynnissä todella vähän varusteltuna. Tähän on kuitenkin ruksattu tehtaalla kaikki muut varusteet paitsi sähkökäyttöiset penkit ja vetokoukku. Myyjä ei vain ollut laittanut kaikki varusteita ilmoitukseen. Pieni koeajo, raha vaihtoi omistajaa ja Volvon nokka kohti kotia tämän näköisenä

kiMMMen V70T5 2uoorjn

Pari parempaa kuvaa

kiMMMen V70T5 1035zcl

kiMMMen V70T5 506mh
Hirvitarra on revitty pois jo Wink

Sisusta on todella hyvässä kunnossa omasta mielestä, kankaiset matot olisi hankintalistalla
kiMMMen V70T5 1536429

Näin mentiin sit kesälle 2013 asti, kunnes hankkisin Eibach 60/50 madaltavan setin, sisältäen lyhyemmät iskarit ynm hilppeet. Päästiin aika paljon lähemmäs maanpintaa

kiMMMen V70T5 2jb1l09

Tuli talvi ja kesävanteiden metsästys alkoi. Ei löytynyt oikein mitään kiinnostavaa joten etsintä vähän jäi kanssa. Alkukeväästä piti laittaa kesärenkaat alle jolloin huomasin että pitää uudet renkaat hankkia, no ostin sitten sopuhintaan nuo nykyiset vanteet uudenkarheilla renkailla mielummin.

kiMMMen V70T5 2a9wksg

Itse olen tän hetkiseen ulkonäköön ihan tyytyväinen, alaspäin pitää päästä vielä ainakin 20mm edestä ja noin 30mm takaata. Nuo vanteet saavat mennä tämän kesän ainakin, säästän mielummin ne vannerahat että saa sen kunnon putkiston. Vanteet kuitenkin maalataan jossain kohtaa ja väri tulee olemaan tuo sama.

Tekniikkahan täsä ei ole vakio enään, tosin ei paljon mitään muutoksia ole mutta kuitenkin ihan riittävästi omiin tarpeisiin, melkein. Eli turbo tästä on edellisen omistajan toimesta vaihdettu samanlaiseen mitä käytetään esim R-v70:sessä. Itse olen tähän nyt laittanut BSR Stage-1 viritys paketin, joka siis sisältää pelkästään tuon ns lastutuksen/ohjelmoinnin. Itse ostin sit vielä BSR-ilmanputsarin siihen kaveriksi. Seuraavaksi tuo BSR:n koko putkisto siis ostolistalla jolloin pitäisi päästä tuon turbon ja ohjelmiston kanssa sinne melkein 350hp lähettyville. Sen näkee sitten kuinka hyvin paikkansa pitää. Nyt pitäisi BSR:n hepun mukaan olla noin 310-320hp noilla "virityksillä".

Listä mitä lähiviikkoina olisi tarkoitus vielä tehdä ei ole sen kummoisempi kuin kalvot etulaseihin, nuo valojen pyyhkijöiden tapit pois + peitelätkät sekä EHKÄ mietoa tummennusta etu sekä takavaloihin, tämä ei kuitenkaan vielä ihan varmaa.
Joku pieni lippa etupuskuriin olisi kans ihan kiva mutta en yhtään tiedä millanen?  scratch 

Vielä lopuksi kiitokset jos jaksoit kaiken lukea ja parit kuvat nykytilanteesta.

kiMMMen V70T5 Rvyj2o

kiMMMen V70T5 2n0tw09

kiMMMen V70T5 9lj1nb

kiMMMen V70T5 51zspf

Parannus ehdotuksia saa ja pitää antaa.

Viimeinen muokkaaja, kiMMMe pvm Su 4 Toukokuu 2014 - 21:34, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
biglimited

Viestien lukumäärä : 154

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptySu 4 Toukokuu 2014 - 20:24

Varma ikiliikkuja ja hyvä perhevankkuri! Onkos tämä vakiona 2,5T ja 200hp?
MixuJoo

MixuJoo

Viestien lukumäärä : 749

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptySu 4 Toukokuu 2014 - 20:31

Hyvä aloitus ja siisti on volvo! Aika hyvinhä tosta voimaa irtoo. Olikos sulla säädettävä alusta vai jouset vaan?
Vanteet ei oo kummoiset, mutta tosi hyvin sopii olemukseen. Minkälaista kalvoa meinasit etulaseihin? Aika tummat on nimittäin takalasit, ihan sillä vaan, että vedä nyt ainaki kohtalaisen tummalla niin ei jää tyhmä rappu taka- ja etulasien välille.

E: sokea minä, löyty jo alustaan tietoa.  Smile
Volver

Volver

Viestien lukumäärä : 451

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptySu 4 Toukokuu 2014 - 20:37

Cupran lippa sopii ihan hyvin tähänkin, netissä on kuvia.
Hanki äkkiä faceliftin etuvalot Very Happy 
kiMMMe

kiMMMe

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptySu 4 Toukokuu 2014 - 21:40

biglimited kirjoitti:

Joo hyvä perheauto, tila ei ainakaan heti lopu kesken ;)Ja vakionahan tää on 2.3T ja 250hp kerta on T5:nen Wink

MixuJoo kirjoitti:
Hyvä aloitus ja siisti on volvo! Aika hyvinhä tosta voimaa irtoo. Olikos sulla säädettävä alusta vai jouset vaan?
Vanteet ei oo kummoiset, mutta tosi hyvin sopii olemukseen. Minkälaista kalvoa meinasit etulaseihin? Aika tummat on nimittäin takalasit, ihan sillä vaan, että vedä nyt ainaki kohtalaisen tummalla niin ei jää tyhmä rappu taka- ja etulasien välille.

E: sokea minä, löyty jo alustaan tietoa.  Smile

Tosiaa kiintee madallus on, oon kyl harkinnu jos sijoittais vähän ja hankkis Bc-racingin säädettävän satsin. Toi on kyl vaan niin hyvä ajaa nyt tolla alustalla et en sit tiedä raaskisko vaihtaa. Ilmoja tähän suunnittelin silloin kun tän ostin mut kaatus siihen että ei taida löytyä mitään sarjaa mikä on tähän hyväksytty ja tehty, ja sit viel ku ite ei noista ilma jutuista mitään tiedä niin ei uskalla mitään custom-settiä ruveta tekemään Very Happy

Vanteet on tosiaa melko mitäänsanomattomat mutta omasta mielestä sopii hyvin, pientä limppua vois laittaa ainakin taakse. Tietty jos eteen sattuu tulemaan jotain jännää niin mieli voi muuttua ja vanteet vaihtua Very Happy.

Ja vielä kalvoasiaa, noi etulasit on jo jotkut vähän sävytetyt lasit niin taidan 35% laittaa niihin niin luulisi että aika samoihin tummuuksiin päästää ku takasissakin. Jos ei niin vaihdetaan takasetkin 35%:siksi Smile

Volver kirjoitti:
Cupran lippa sopii ihan hyvin tähänkin, netissä on kuvia.
Hanki äkkiä faceliftin etuvalot Very Happy 

Toi Cupra-lippa ei oo ikinä mun mielest näyttäny hyvält misään muussa kun siinä Cuprassa itessään :DOIshan ne facelift valot hienot mut ei ainakaa tähän hätää oo vaihtumassa Wink

Viimeinen muokkaaja, kiMMMe pvm Su 4 Toukokuu 2014 - 22:24, muokattu 1 kertaa
juudas

juudas

Viestien lukumäärä : 781

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptySu 4 Toukokuu 2014 - 22:19

250hv näissä vakiona on, ei 260 Wink 
http://www.öljypiste.fi
kiMMMe

kiMMMe

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptySu 4 Toukokuu 2014 - 22:23

juudas kirjoitti:
250hv näissä vakiona on, ei 260 Wink 

aivan oikeassa olet, vahingossa meni toi 260 Wink korjattu Razz
Volver

Volver

Viestien lukumäärä : 451

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptySu 4 Toukokuu 2014 - 22:49

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=1276.msg833329#msg833329

BC:stä kun otat säätömutterit edestä pois niin keskiöstä kaareen on 31cm.
kiMMMe

kiMMMe

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyMa 5 Toukokuu 2014 - 17:59

Volver kirjoitti:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=1276.msg833329#msg833329

BC:stä kun otat säätömutterit edestä pois niin keskiöstä kaareen on 31cm.

Okei. Mulla on nyt 33cm edessä ja 34cm takan toi navasta kaareen noilla 19". Eli taitaa se bc jäädä kauppaa vaa, en kuitenkaa usko et ajomukavuus paljon tosta eibachista ainakaan voi parantua. Jos vaikka ottaa 1-2 kierrosta jousista pois niin en usko että mukavuus siitä hirveesti kärsii, vaikö?

Koitin kans miltä näyttäis ilman kilpeä edessä. En tiiä onks hyvä vai huono?  scratch 

kiMMMen V70T5 Vctr4m
Risse

Viestien lukumäärä : 3

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyTi 6 Toukokuu 2014 - 21:25

Ootko xc-maskia harkinnu?
kiMMMe

kiMMMe

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyTi 6 Toukokuu 2014 - 21:52

Risse kirjoitti:
Ootko xc-maskia harkinnu?

Oon kyl joo. Toi on niin kauhee toi vakio maski ku ei mitään muuta kromia löydy. Voishan tonkin sottasta mustaks?
Saba

Viestien lukumäärä : 15

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyTi 6 Toukokuu 2014 - 22:53

XC-maski ja läiskäset tuosta vakio maskista Volvon merkin siihen ja sit vielä se Volvon oma spoikka Smile
kiMMMe

kiMMMe

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyKe 7 Toukokuu 2014 - 10:41

Saba kirjoitti:
XC-maski ja läiskäset tuosta vakio maskista Volvon merkin siihen ja sit vielä se Volvon oma spoikka Smile

Jepa, spoikkaa koitellu vähän katella mut eipä viel ainakaa mitään järkihintaista löytyny.
Masuli

Masuli

Viestien lukumäärä : 350

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyKe 7 Toukokuu 2014 - 16:59

Oonks mä oikeesti ainut, joka tykkää tosta kromimaskista?  ❤ 

Kyllä uskallan väittää, että 1-1.5 kierrosta voi karsia huoletta pois. Kahden yli kun mennään, niin kyyti varmaan kovenee aikalailla. Äkkiä muuten peitepalat lampunpesureitten reikiin tai hitsaat umpeen. Muuten kaikenkaikkiaan siisti peli, vaikkei vanteet kovin kaksiset olekaan, mutta sopii tähän koppaan.

Onneks mulla on omaan kattospoileri, ei tarvi maksaa itteensä kipeeks sellasesta  🐷 
J4TOG

J4TOG

Viestien lukumäärä : 3167

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyKe 7 Toukokuu 2014 - 17:41

Ärrä volvon vanteet sopis paaljon paremmin Smile
http://www.j4tog.kuvat.fi/kuvat/
kiMMMe

kiMMMe

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyKe 7 Toukokuu 2014 - 22:31

Masuli kirjoitti:
Oonks mä oikeesti ainut, joka tykkää tosta kromimaskista?  ❤ 

Kyllä uskallan väittää, että 1-1.5 kierrosta voi karsia huoletta pois. Kahden yli kun mennään, niin kyyti varmaan kovenee aikalailla. Äkkiä muuten peitepalat lampunpesureitten reikiin tai hitsaat umpeen. Muuten kaikenkaikkiaan siisti peli, vaikkei vanteet kovin kaksiset olekaan, mutta sopii tähän koppaan.

Onneks mulla on omaan kattospoileri, ei tarvi maksaa itteensä kipeeks sellasesta  🐷 

Joo noi peitelätkät ois kyl ostoslistalla, ekaks tarttis noi pyyhkiöiden moottorit irrotella, ei pitäis kuulema olla homma tai mikää mut ei oo vaa saanu aikaseks Very Happy

J4TOG kirjoitti:
Ärrä volvon vanteet sopis paaljon paremmin Smile

Oishan ne ehkä paremmat, mut ei omast mielest ainakaa parhaimmat, tosin sekin voi olla syy et ne löytyy melkee jokasesata tämmösestä mitä vähänki laitettu Very Happy Ja 19" ei taida usein olla myynnis. Onkohan ärrä vanteita edes aitona 19" vai onko kaikki ne replicaa sit siinä koossa?
Jonas_

Viestien lukumäärä : 768

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyTo 8 Toukokuu 2014 - 15:49

Oem ärrät on 18" (vai oliko ne 17"? Mun mielestä ne ois 18"...). Muut koot on kopiota.

Kannattaa olla varovainen tuon laatikon kanssa jos enemmän viritellä meinaat. Se on kohtuu heikkoa tekoa.

Oikein mainio perhevankkuri livenäkin! Smile

Viimeinen muokkaaja, Jonas_ pvm To 8 Toukokuu 2014 - 15:51, muokattu 1 kertaa
Masuli

Masuli

Viestien lukumäärä : 350

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyTo 8 Toukokuu 2014 - 15:51

Muistaakseni aitoja on vaan 17" ja 18". Ja kai sä sen tiät, että ajan Paraisille välittömästi polttaan tän jos tähän tulee ne v*tunaikaset ärrävanteet.  Razz 

biglimited kirjoitti:

Pakko pätee kun kerrankin tiän jostain jotain. Tämän kopan 2.4T on 200hp ja 2.5T on 209hp.  Laughing 
kiMMMe

kiMMMe

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyTo 8 Toukokuu 2014 - 22:35

Jonas_ kirjoitti:
Oem ärrät on 18" (vai oliko ne 17"? Mun mielestä ne ois 18"...). Muut koot on kopiota.

Kannattaa olla varovainen tuon laatikon kanssa jos enemmän viritellä meinaat. Se on kohtuu heikkoa tekoa.

Oikein mainio perhevankkuri livenäkin! Smile

Joo oonki lukenu et ei toi automaatti oikee tykkää ku kutitellaa, mut tarkotus enään se putki hommata ja sit se ois sen osalt ainaki siinä Smile

Masuli kirjoitti:
Muistaakseni aitoja on vaan 17" ja 18". Ja kai sä sen tiät, että ajan Paraisille välittömästi polttaan tän jos tähän tulee ne v*tunaikaset ärrävanteet.  Razz 

Haha Very Happy ei oo kyl heti tulemas mitään ärrä vanteita, et ei hätää Very Happy
JuhiZZ

Viestien lukumäärä : 1715

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyPe 9 Toukokuu 2014 - 17:37

Saakeli mulla olis ollu tiedossa hyvät vanteet sulle tohon mutta nehän olikin jo myyty..  Sad 

(Nämä siis.. http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1815949 )
kiMMMe

kiMMMe

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyPe 9 Toukokuu 2014 - 18:36

JuhiZZ kirjoitti:
Saakeli mulla olis ollu tiedossa hyvät vanteet sulle tohon mutta nehän olikin jo myyty..  Sad 

(Nämä siis.. http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1815949 )

Ite en sit taas tykkää lainkaa noista :/ en tiiä mikä niis on mut ei vaa sytytä Very Happy
kiMMMe

kiMMMe

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyKe 14 Toukokuu 2014 - 14:18

TÄnne ei muuta ole tapahtunut kun pesty ja koitettu kiillotella, jos viikonloppuun mennessä sais laskettua hiukan ja säädettyä kulmat niin voi sit maanantaina viedä leimalle. Uudet kumit pistin alle kerta vanhat oli ihan loppu. Vanhat kumit oli 225/35 ja uudet on 235/35. laitetaas loppuun yks kuva

kiMMMen V70T5 Jpdfrq

ja yks kuva miltä se mahdollisesti näytää parin viikon sisään. Mitäs porukka mieltä valkosista? Omasta mielestä sopii hyvin ton tumman värin kanssa. Vanteet maalataan jokatapauksessa, tulee joko toi valkonen tai uudestaan vannehopea, oikein kiiltävänä.

kiMMMen V70T5 Zjhtvs
pazi88

pazi88

Viestien lukumäärä : 1652

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyKe 14 Toukokuu 2014 - 14:23

Mä en kyllä tiiä auttaako vanteiden maalaaminen yhtään. Kokonaan uudet vanteethan tuo vaatis. Ja en nyt tiiä voiko tommosesta siltikään hienoa saada Very Happy
kiMMMe

kiMMMe

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyKe 14 Toukokuu 2014 - 14:42

pazi88 kirjoitti:
Mä en kyllä tiiä auttaako vanteiden maalaaminen yhtään. Kokonaan uudet vanteethan tuo vaatis. Ja en nyt tiiä voiko tommosesta siltikään hienoa saada Very Happy

Haha täsä oot ihan oikeassa, jotkut ns. kunnon vanteethan toi vaatis, mut en oo oikein jaksanu edes ettiä mitään nyt vähään aikaan. Mutta tolla maalauksella nyt saa kaikki pahimmat jäljet pois niin näyttää edes vähän paremmalta Wink
MirozGa

MirozGa

Viestien lukumäärä : 49

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyKe 14 Toukokuu 2014 - 18:27

kiMMMe kirjoitti:
pazi88 kirjoitti:

Haha täsä oot ihan oikeassa, jotkut ns. kunnon vanteethan toi vaatis, mut en oo oikein jaksanu edes ettiä mitään nyt vähään aikaan. Mutta tolla maalauksella nyt saa kaikki pahimmat jäljet pois niin näyttää edes vähän paremmalta Wink
Paska on paskaa vaikka voissa paistais. Säästä maalausrahat ja hommaile jotain hienoo vannetta. Turha elvyttää tuollaisia vanteita mitkä ei jokatapauksessa näytä yhtään miltään.
kiMMMe

kiMMMe

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyKe 14 Toukokuu 2014 - 18:41

No kyl mä ajattelin noi elvyttää viel, ihan omaks ilokseni. Kattoo niitä vanteita sitten oikee tarkotuksel kun kaikki halutut jutut on laitettu koneeseen kiinni, tai no putkisto enään puuttuu.

E: ja se mitä säästäisin siinä että en noita maalaa nii sillä rahalla tuskin saa edes puolta ns kunnon vannetta Wink
jaki

jaki

Viestien lukumäärä : 314

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 EmptyKe 14 Toukokuu 2014 - 23:28

Mustaks tai hopeaks maalaisin itse.
Sponsored content

kiMMMen V70T5 Empty
ViestiAihe: Vs: kiMMMen V70T5   kiMMMen V70T5 Empty