| joken e36 325 bimmeri | |
|
+64Ro||e Keke jiri samulzi pera187 Bäkström PIFu McBeast Lainetti Ani Neepo TIKU comep miikam controller TfeK Madmax88 ee-2 micke_ niko JS1984 OspreY Green GrapL Masq Ellen Komulainen `villle Laatueine Wilburn weicco Jombe kiMMMe JTG jonttu` Mazuuu jallu81 zmuli TomVi eros Ligettah Karvanoppa mustonenj Sami Makkeli JiiWee toni CDLC.CO J4TOG epk john_gleasy mosse Egiz Venom cossmic Hanska LW TMA subi korde Pastrana oli robbe ziifz 68 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 0:51 | |
| Onneks mulla on perhesuhteet kunnossa ja mukava äiti joka lohduttaa tarpeen tullen ^_____^ | |
|
| |
ziifz
Viestien lukumäärä : 72
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 0:51 | |
| - J4TOG kirjoitti:
- Lainaus :
- jos pohjat tehdää hyvin ja sisäosat maalataan nii vaihtelu virkistää en nää mitää järkee maalata uudestaa perus mustaks niit on pilvinpimein!
Omaperäisyyttä saa käyttää ja tehdä hienon pirssin.. Tietty kaikilta sitä ei löydy niin voihan vääntää "massasta erottuvan" joka on saatanan hirveä, mutta erottuu massasta niin sehän on bueno. en paljoo avautuis .. | |
|
| |
ziifz
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 0:53 | |
| - toni kirjoitti:
- Onneks mulla on perhesuhteet kunnossa ja mukava äiti joka lohduttaa tarpeen tullen ^_____^
luojan kiitos se tuleeki ihan tarpeeseen .. joko loppu avautuminen vai jäiks jotain viel kerrottavaa kerro kerralla kaikki sittei tarvii tähä juttuu enää kirjotella | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 0:58 | |
| Joskus on kyllä tarvetta. Ja nii joo, lahtiksen auto oli lehdessä, toki oli ja ihan syystäkin. Siinä on tyyliä ja paljon, vaan ei maalarin ansiosta. Toki maalikin on moitteeton, mut pinkkinä olis paljon parempi. Kateellinen olen myös lahtiksen autosta, itse kun joutuu vanhoilla paskoilla ajaa, korjaa ja hitsaa vuorotellen ;< Epäilen ettei tähän pian kirjota enää kukaan, en edes minä.. | |
|
| |
ziifz
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 1:02 | |
| - toni kirjoitti:
- Joskus on kyllä tarvetta. Ja nii joo, lahtiksen auto oli lehdessä, toki oli ja ihan syystäkin. Siinä on tyyliä ja paljon, vaan ei maalarin ansiosta. Toki maalikin on moitteeton, mut pinkkinä olis paljon parempi. Kateellinen olen myös lahtiksen autosta, itse kun joutuu vanhoilla paskoilla ajaa, korjaa ja hitsaa vuorotellen ;< Epäilen ettei tähän pian kirjota enää kukaan, en edes minä..
syytä olis ettet kirjottelis jaksa kuunnella mitää paskanjauhantaa tiedän sattuu olemaan ystäväpiirissä ite ei oo paljoo tarvinu koskee mikkiin kannattaa vaihtaa merkkii tai huoltaa paremmin | |
|
| |
Sami
Viestien lukumäärä : 665 Paikkakunta : -03-
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 1:16 | |
| Taitaa olla joo pientä penari lisää näitten vittuilujen takana taas..
Anna mennä vaan pinkiks! | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 1:16 | |
| Jatketaanko vaikka hiekkalaatikolla tätä..? | |
|
| |
ziifz
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 1:18 | |
| - Sami kirjoitti:
- Taitaa olla joo pientä penari lisää näitten vittuilujen takana taas..
Anna mennä vaan pinkiks! Jep eip mitää kiitos ymmärryksestä !! | |
|
| |
robbe
Viestien lukumäärä : 171
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 1:21 | |
| mulla ei ainaka oo mitää bemareita vastaan, vaan mun mielestä pinkki on vaa niin saatanan hirvee väri josta tulee meieleen vaa joku huomionhakunen amis tai jotain en vittu tiiä öitä moi <3 | |
|
| |
Egiz
Viestien lukumäärä : 299 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 1:41 | |
| - robbe kirjoitti:
- huomionhakunen amis
Tässä tiivistettynä koko paska Onko autost pakko tulla nimenomaa pinkki? Eiks joku bmw:n värikartasta löytyvä harvinaisempi väri jos haluut erottua massasta olis jepa? Jälleenmyyntiäki helpottais kummasti ku auto ei olis pinkki Saisit varmasti tehtyä tosta komeen ku mikäki kunha unohtaisit ton "pinkil bemaril saa varmasti tusoonia assan parkista klo 0330 perjantai yönä" -homman kokonaa ja tekisit tosta hillityn ja hyvällä maulla rakennetun pelin! Mut mitäpä minäkää näistä mitään tiedän Herneet voi jättää viel ottamatta nokkaan, kiits =) | |
|
| |
ziifz
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 3:03 | |
| | |
|
| |
ziifz
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 3:05 | |
| | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 3:28 | |
| | |
|
| |
Karvanoppa
Viestien lukumäärä : 129 Paikkakunta : Kerava Muut : on.
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 3:43 | |
| No ei välttämättä ihan heteroimmasta päästä toi väri.
Ja siis, onhan noita paljon muitakin silmiinpistäviä ja erilaisia ku toi pinkki?
| |
|
| |
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 6:20 | |
| sit loppuu tää huutelu, päin vittua se on nyt JA PISTE. Toi sun muokkaama kuva, tolleen voisi värit toimiakkin. Katsotaan mitä saat aikaan... | |
|
| |
ziifz
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 9:03 | |
| - mustonenj kirjoitti:
- vittu mitä paskaa.
kova jätkä !! | |
|
| |
ziifz
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 9:04 | |
| - Karvanoppa kirjoitti:
- No ei välttämättä ihan heteroimmasta päästä toi väri.
Ja siis, onhan noita paljon muitakin silmiinpistäviä ja erilaisia ku toi pinkki?
täällä nyt sattuu olemaan valkosia jo pari ja kawanvihree | |
|
| |
ziifz
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 9:07 | |
| - epk kirjoitti:
- sit loppuu tää huutelu, päin vittua se on nyt JA PISTE. Toi sun muokkaama kuva, tolleen voisi värit toimiakkin. Katsotaan mitä saat aikaan...
iha hyvä et palataa aiheeseenki välil tuntuu silt et tää on joku itkupalsta puolet turhaa avautumist näis text pitää varmaa kirj uus kuka jaksaa lukee turhaa paskaa pari sivuu ja luulee sen jälkee löytävänsä asiaa rakentelusta. joo tollane siit on ollu koko aja suunnitteil alusta asti onko auto sun mielestä kuulumaton tänne ??tai räpellys niinku jotku väittää | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 9:55 | |
| - ziifz kirjoitti:
kuka jaksaa lukee turhaa paskaa pari sivuu ja luulee sen jälkee löytävänsä asiaa rakentelusta.
kantsii sit opetella foorumien käyttö, sun postauksethan on ainaki ihan päin vittua täällä, edit nappula on keksitty ja voisit vastata moneen asiaan samassa postauksessa. ja joo, ihan amisräpellyspaskaltahan tää vaikuttaa. sekä kirjoittamiseen kannattaa yrittää panostaa, toi sun tekstis on oikeesti hankalaa luettavaa | |
|
| |
ziifz
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 10:20 | |
|
""kantsii sit opetella foorumien käyttö, sun postauksethan on ainaki ihan päin vittua täällä, edit nappula on keksitty ja voisit vastata moneen asiaan samassa postauksessa.
ja joo, ihan amisräpellyspaskaltahan tää vaikuttaa. sekä kirjoittamiseen kannattaa yrittää panostaa, toi sun tekstis on oikeesti hankalaa luettavaa[/quote] ""
oliko muuta ?? vai et amisräpellys on nykyää PERUS kuntoinen auto ?? onks muutki sitä mieltä
| |
|
| |
Ligettah
Viestien lukumäärä : 363 Paikkakunta : Piikkiö Muut : KTM
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 11:07 | |
| Juu lues ne säännöt nyt ekaks. Ja jos pistät tänne foorumille kuvia (täähän on täynnä kusipäitä ) ja et kestä kritiikkiä niin siinä vaiheessa on aika katsoa peiliin. Pinkki kuulostaa omaan korvaankin lähinnä jonkun teinipissiksen unelmalta mutta sen kun maalaat, ei oo mun auto. Ja onhan täällä aikaisemminkin nähty niitä että alkuun haukutaan pystyyn ja sit kehutaa ku on valmis. Sen kun jatkat autoa mutta lopeta tää zättäily tääl . | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 11:10 | |
| Mä oon ainakin samaa mieltä, onhan tästä tulossa ihan kauhee. Pinkki sopii vaan mimmien pöksyihin. Jos tää auto tulis makaamaan helvetin hienojen vanteiden päällä (lue: ei mitään tusinapaskaa) ja oikeesti kunnon stanssissa suomistanssin sijaan niin värille vois ehkä antaa anteeksi. | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 15:47 | |
| Miksi sen oikeesti pitää olla pinkki? Jos haluut erottua pelkällä värillä niin se on jo itsessään aivan totaali FAIL, sitä paitsi maailmasta löytyy niin paljon massasta erottuvia hienoja värejä, valitsisit ees jonkun muun Ittee kanssa huvittaa kun äijä laittaa auton esille, ei kestä kritiikkiä ollenkaan vaan haukkuu kaikki heti alkuun, erittäin tyylikäs sisääntulo | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 16:10 | |
| Ite kokeilisin esim. lambon oranssia tuon päälle + sopivasti mustaa ja vaikka vähän hiilikuitua tuomaan kontrastia Edit: Tai vaikka keltanen ennemmin ku pinkki Mutta pääasia että omistaja itse pitää, kannattaa kuitenkin ajatella auton jälleenmyyntiä, tuskin maailman tappiin tuolla ajat. | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 17:30 | |
| Tää on jotain niin epic paskaa, en oo pitkää aikaa nähny et joku ottaa noin paljon itteensä. Räpellys = ikuinen teini e36 jota on jokatoisella musulla ja amisjätkällä, vanteet ja tuleva väri. Kerro lisää suunnitelmista, alustaa? Kunnollista vannetta kenties tulossa tms? Tässä foorumissa on ne vanteet se juttu, jos tuut tänne alipienillä massavanteilla tänne "autoon oli pakko saada "lippa vanteet" ja auto vedetään pinkiksi" niin mitäköhän luulet että reaktio on? Mitä helvettiä se maalaamo auton hienouteen vaikuttaa? Onhan noita "showautoja" missä on paska maalipinta, ne on lehdessä ja saa palkintoja? Suomessa ei tehdä virheetöntä maalipintaa kuten esmes usas. Mazda 6:kin pinta on parempaa tehtaalta kuin useimmat tuninkimaalipinnat. Jomppakleesy sen sanoi, väri voi toimia kun hommaisit jotkut oikeat vanteet ja oikeesti kunnon stance. Mitä sun tosta uhoamisesta ja suunnitelmista päättelee, näin ei tuu tapahtumaan. Eli voit syyttää ittees jos me kaikki tyrmätään idea "hienosta ja erilaisesta e36..." Annetaan olla tää täällä, vaikka sun fyysinen ikäs oliskin jopa yli 18, henkinen on siinä teiniuhoamis-iässä. Good job mate. Saapahan vähän huumoria tähän helteeseen. | |
|
| |
zmuli
Viestien lukumäärä : 758 Paikkakunta : Pori
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 17:44 | |
| Elämä on kovaa, mut eikö pinkki ole väri siinä missä muutkin? Itse en pinkillä autolla kehtaisi kyllä ajaa ikimaailmassa tai myöntää semmoisen omistavani. Mutta kukin tavallaan. Toki kakkaa sataa niskaan varmasti myös siellä Esson takana, kun pinkillä autolla päräyttää paikalle ja toteaa että ku on hieno. Sehän on sanomattakin selvää, että täällä sitä shaibaa nyt ainakin tulee niskaan Mutta, mun vinkki on et leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, tai sit teet oikeesti jotain "parannusta" toho ja saat enemmä plussaa ku tätä miinusta. ugh. | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 17:46 | |
| - ziifz kirjoitti:
- maalitkin on jo valmiina !!! myydään uusia audejakin pinkkinä ei erilaisuutta kannata pelätä siks näitä laitellaan ...
vihatkaa vaan mua, mut tuohon tyyliin tehtynä vois kyl mennä...eipähän oo samannäköinen kun naapurilla.. :face: mut toi kaverin henk.koht. suhtautuminen kommentteihin+vastausten määrä/laatu, ni vittu moro vaan.. ja äiti opetti mulle, et jollei oo mitään järkevää sanottavaa, ni silloin on tapana ollut pitää suu kiinni.... :albino: | |
|
| |
Mazuuu
Viestien lukumäärä : 470 Paikkakunta : Nousiainen
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 18:09 | |
| odotellaan innokkaana "barbien" valmistumista h3h3 | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 20:45 | |
| http://serendipitously.files.wordpress.com/2007/12/pinkbmw.jpegEn nyt tuomitse väriä mutta luultavasti se olisi hienompi jonkin muun värisenä. Jos kerta haluaa jotain erikoista väriä niin keltanen? Ja onhan noita sävyjäkin miljoonia että varmasti saa massasta erottuvan vaikkei pinkkiä tekisikään. Tai edes joku vähän pinkistä lievempi, violetti? |
|
| |
jonttu`
Viestien lukumäärä : 80 Paikkakunta : Mikkeli Muut : @jonttu` = #nopokemonshit @ Qnet
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri Ma 12 Heinä 2010 - 21:18 | |
| tossaki pinkkiä mut ei ehkä iha noi paljoo. et kai se jossai määrin sopii mutta liika on liiikaa... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: joken e36 325 bimmeri | |
| |
|
| |
| joken e36 325 bimmeri | |
|