| rakkaudesta vanteisiin | |
|
+145samulis Mikko S. tomes joppe seba SaKmund Tepesu cossmic WILU G4 Ino Henri Mmasa RapSu jeQQ Juba Kerstai Vald0 Pastrana staarlet Rosten Basu Neuni SamiJ Aaperi xite sensei viva pekkapout biblo ChilileipÄ Jimi pera187 j0ukkis Madmax88 TMA Jortsi wimmu alkku_ LW Quorro Eetu92 Ellen EVT `villle Jessehoo kaleiv juh-o Juhi Blinko Rixaa eskelinen^^ jaki temee vildur Maniver dumppi^^ Supr4ever antti_aamunen -dtk- ripa samza jjjkkk jarm0 samulzi Mro OspreY Timpe JiiWee RöHnÄ Jone Pannu niko Beris pottifemma mnky semppu PKH84 miikam jontte JTG JiriT robbe jiri mustonenj tomì Thompson llattee Bete^ subi Laatueine weicco Grontti Ro||e mapa MiiG N|ba jusssi Acerbis teemu ändi uttrep Nextr Down TIKU micke_ Sami mosse redi jallu81 partsu Mazuuu foc-ay JS1984 wiiksi jäse apuapina renox Karvanoppa Green puzle Miikka CDLC.CO kustomi Ipe J4TOG TomVi Jugitsu-kun Ic3man Tu0mas Bäkström Jombe oli Makkeli epk sasu toni eros Sergey john_gleasy Alpha hirvonen ee-2 salmine antizero 149 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Hanska
Viestien lukumäärä : 1006 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin La 2 Loka 2010 - 21:00 | |
| Juu... Intin jälkeen pitää sit tsiigailla uusiks Iski vaan silmään hiton lujaa noin komeat vanteet miehekkään levyisinä. | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| |
| |
mapa
Viestien lukumäärä : 331 Paikkakunta : Turku Muut : Vesi ja laserleikkaus osia, myös pelkkien kuvien piirtäminen. Tig hitsausta, myös alumiini.
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 3 Loka 2010 - 11:57 | |
| - sasu` kirjoitti:
- Hanska kirjoitti:
- http://www.comp.co.uk/wheels/wheels.asp?size=17%22+3pc+Modular+Wheels
Onko ihan vitun hienoja vai vitun hienoja? Mä haluisin noi TS:t 8x17 ja 9x17 koossa ooppelii www.erikoisvanne.fi , liike sijaitsee tsädis ja siellä on aika iso valikoima noita vanteita vielä tallella, yhet valmiit ts:tkin löytyy 4x114,3 jaolla. Oletko paikan päällä käyny? Onko siellä jotain "aarteitakin"? Hyvin tuntus kaupat toimivan tilaamallakin, ja hinnatkin oli järkeviä. | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 3 Loka 2010 - 13:52 | |
| Oon käynyt. Valmiita compon vanteita löytyy kyllä melkosesti, kunhan koko on 14"->. Noita kehiä ja vanteiden keskiöitä niillä on kyl hyllyt pullollaan, et jos haluu kasattavan ni sen saa kyl duunattua siel. 15x9 3-os ts-keskiöillä tais olla alle tonninkin vielä. | |
|
| |
juhis85
Viestien lukumäärä : 101 Paikkakunta : turku Muut : vw kupla 1300 vm.73
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 3 Loka 2010 - 14:42 | |
| nyt olisi audiin vähän vanteen vaihtoa mietitty! nyt olisi myynnissä oz futurat 9x18 ja 10x18 et20 specseillä. arveluttaa et miten toi et 20 istuu tohon mun audiin? | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 3 Loka 2010 - 14:57 | |
| toi ysi vois olla jopa täydellinen noilla specseillä. kymppikin mahtuu viel sisäpuolelta hyvin, jää pelivaraa 7-8mm.
sisäpuolen ylitys saa olla max. 165mm (mun A4B5 1996 1.8t Q), sillo menee jo hyvin lähelle, peli varaa on vain muutamia millejä. Kaarelle kymppi tulee varmasti, ysis voi olla jopa niin että tarvii spaceria jos oikee nollagappia haluaa.
noi mun lorinserit on 8.5x18et44 ja niis on justiisa toi vanteen takapuolen ylitys 165mm ja 3mm lattarauta ei vanteen ja tukirakenteiden väliin mahdu ku väkisin tunkemalla.
ajattelin ite laittaa sen takia eteen 10mm ja taakse 25mm spacerit. | |
|
| |
juhis85
Viestien lukumäärä : 101 Paikkakunta : turku Muut : vw kupla 1300 vm.73
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 3 Loka 2010 - 15:04 | |
| mahtaiskohan tollasest setupista löytyy kuvia jostain netin syövereistä? | |
|
| |
mapa
Viestien lukumäärä : 331 Paikkakunta : Turku Muut : Vesi ja laserleikkaus osia, myös pelkkien kuvien piirtäminen. Tig hitsausta, myös alumiini.
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 3 Loka 2010 - 15:16 | |
| - sasu` kirjoitti:
- Oon käynyt. Valmiita compon vanteita löytyy kyllä melkosesti, kunhan koko on 14"->. Noita kehiä ja vanteiden keskiöitä niillä on kyl hyllyt pullollaan, et jos haluu kasattavan ni sen saa kyl duunattua siel. 15x9 3-os ts-keskiöillä tais olla alle tonninkin vielä.
No hö. Joskus kun yhdet compot( 1-osaiset) tuli tuolta, eipä tullu mieleenkään tuollaisia kysyä . Eli jonkun näköinen aarreaita olis...? | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 3 Loka 2010 - 15:24 | |
| - mapa kirjoitti:
- No hö. Joskus kun yhdet compot( 1-osaiset) tuli tuolta, eipä tullu mieleenkään tuollaisia kysyä . Eli jonkun näköinen aarreaita olis...?
Lähinnä joo, joitain uusia compon vanteitakin saa törkeen halvalla, esim. rollen 7x13 ja 6x13 cxn:t 240e kierros tjms Mut kannattaa soittaa sille ukolle ja kysellä. | |
|
| |
alkku_
Viestien lukumäärä : 312 Paikkakunta : Nådendal
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 3 Loka 2010 - 17:42 | |
| tulihan ne etuvanteetkin: SSR Colin Star Sharkit, 13x7 et-2 pitääköhän noihin suosiolla laittaa sisäkumit kun ei ole melkein yhtään noita "harjanteita"? Fitmentti on aika sopiva, tulee sen 2cm ulos kaaresta, Kuva, takana 13x8 et-20 bridgestonet jotka tulee yhtä paljon ulos. Pitäiskö antaa etukeskiöiden olla mustat ja maalata takakeskiöt uudestaan tollasella vannekullalla, vai maalanko kaikki keskiöt samalla värillä, jos niin millä | |
|
| |
GrapL
Viestien lukumäärä : 1035 Paikkakunta : Savonlinna Muut : pari pyörää.
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 3 Loka 2010 - 17:58 | |
| wat eriparivanteet? No ehdottomasti kullalla etu ja takapää, niin ei erottus ainakaan niin selvästi toi kuvion erillaisuus. | |
|
| |
tomì
Viestien lukumäärä : 437 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 3 Loka 2010 - 20:16 | |
| - Sergey kirjoitti:
- toi ysi vois olla jopa täydellinen noilla specseillä. kymppikin mahtuu viel sisäpuolelta hyvin, jää pelivaraa 7-8mm.
sisäpuolen ylitys saa olla max. 165mm (mun A4B5 1996 1.8t Q), sillo menee jo hyvin lähelle, peli varaa on vain muutamia millejä. Kaarelle kymppi tulee varmasti, ysis voi olla jopa niin että tarvii spaceria jos oikee nollagappia haluaa.
noi mun lorinserit on 8.5x18et44 ja niis on justiisa toi vanteen takapuolen ylitys 165mm ja 3mm lattarauta ei vanteen ja tukirakenteiden väliin mahdu ku väkisin tunkemalla.
ajattelin ite laittaa sen takia eteen 10mm ja taakse 25mm spacerit. Juhis85:llä kumminkin vähän uudempi A4 kuin b5? Veikkaisin että voi olla vähän eri verran tilaa pyörille uudemmissa... Kokeileppa Juhis tätä niin saat vähän kuvaa mahtuuko vai ei... | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 3 Loka 2010 - 22:48 | |
| ei niiden alustoissa isoja eroja ole mutta on kuitenki! mähä e tietenkää noin pienestä kuvasta mitä avataris erota onko se b5 vai uuempi... | |
|
| |
samulis
Viestien lukumäärä : 50
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 14:02 | |
| - alkku_ kirjoitti:
Silkkaa kateutta ja pornoo.. Eriparit? Mistä jaagasit, suoraa Japanista? | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 15:24 | |
| - juhis85 kirjoitti:
- nyt olisi audiin vähän vanteen vaihtoa mietitty! nyt olisi myynnissä oz futurat 9x18 ja 10x18 et20 specseillä. arveluttaa et miten toi et 20 istuu tohon mun audiin?
no mä nyt vastaan kun on saman (tai no b6/b7) korimallin romu itellä... mulla on vajaavetoinen joten en ole 100% pitääkö sun quattron kanssa paikkansa nämä... Takavanne on just hyvän kokoinen ja ET ok! Mulla on 9.5 ET spacerilla 35 ja just just mahtuu pyörii sisäreunasta. 10" ei varmaan +30 ET:llä mahdu edes liikkumaan. Toi etupää onkin kinkkisempi... mulla on 8.5 ja mittailin että ET 25-30 tuo tuon pyörän kaarelle... (eli kunhan saan sinne limppua slämitistä niin karella ollaan)sisäreunasta ei ongelmia ihan ääriasentoja (joissa hipoo) lukuunottamatta ET45:lläkään. Eli edestä toi mun laskuopilla ei mahdu kaareen. Luukuttaa ulkona noin 1-1.5 cm. Kääntymään mahtuu 225 kumilla easysti klik klik vertailu oma + toi sun ajatus. Eli toimii! Mutta sitten pävän polttava kysymys... miks 18? Se on b5 vannekoko... ja b7:aan aina ja jokatapauksessa pienen näköinen. 19 tai 20 on mun mielipide... down-and-out joo joo ja pöh sinne menee 19 helpolla silti. kysy lisää jos jäi jotain epäselväksi. EDIT: ja joo tosiaan voi esittää niitä auton speksejä jos haluaa tietää mahtuuko sinne jotain vai ei... toi avatarin auto ei edes oo juhiksen auto nimittäin... ja tosiaan sumplittiin edellisellä vai sitä edellisellä sivulla vivan kanssa vanne juttuja B6:een niin sieltä ois saanu aika hyvät perustiedot siitä mikä sopii ja mikä ei...
Viimeinen muokkaaja, ee-2 pvm Ti 5 Loka 2010 - 8:05, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Ipe
Viestien lukumäärä : 1599 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 15:46 | |
| Muuan candypunaisessa B6.5:ssä (kvatro) on hieman venytetyillä kaarilla takana 10" levee ET42, ja pussit tyhjänä kaari ja vanteen ulkolaita on aikalailla kohdikkain. | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 15:58 | |
| - Ipe kirjoitti:
- Muuan candypunaisessa B6.5:ssä (kvatro) on hieman venytetyillä kaarilla takana 10" levee ET42, ja pussit tyhjänä kaari ja vanteen ulkolaita on aikalailla kohdikkain.
joo about näin sen pitäisi mennäkin... mulla on 9.5 ET 35 ja on ihan täsmälleen kaarella... they will shit linkki aiheesta. on muuten sisäreuna aika lähellä noilla kympeillä. kun mulla ei tosiaan toi 9.5 et 45 mahtunut liikkumaan ja tossahan mennään vielä syvemmälle sisälle. tietty mulla on lailliset nössövenyt joten ehkä sillä sekä sillä että auto on quukkeli on asiaan vaikutusta... EDIT Tarkistelin asiaa ja ainakin virallisesti raideleveydeksi on ilmoitettu, niin B6 kuin B7 malleissa (poislukien cabrio), 1522 mm... eli ainoa mahdollisuus on q:n (ainakin kyseisen varsin rakennellun laitoksen) erillainen takapyörän koteloiden muotoilu... | |
|
| |
alkku_
Viestien lukumäärä : 312 Paikkakunta : Nådendal
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 17:11 | |
| - samulis kirjoitti:
Silkkaa kateutta ja pornoo.. Eriparit? Mistä jaagasit, suoraa Japanista? Eriparit koska ei löytynyt neljää samanlaista hyvillä specseillä. Takavanteet löytyi suomesta, etuvanteet tuli Ameriikasta, ebayn kautta wheelchoice.com firmalta. | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 17:24 | |
| Kultaseks kaikki vanteet. Noi edes o erityisen komeet | |
|
| |
samza
Viestien lukumäärä : 319 Paikkakunta : Sumatra
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 19:45 | |
| vitusti hienommat kun yhdetkään lortot | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 20:01 | |
| - samza kirjoitti:
- vitusti hienommat kun yhdetkään lortot
SANA! | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 20:02 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Sergey pvm Ma 4 Loka 2010 - 20:10, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 20:07 | |
| korjaushitsatut vanteet joista ei tietoo onko ees suorat, niin eikös hinta ihan kohdillaan | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 20:13 | |
| | |
|
| |
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 20:20 | |
| en nyt kyseenalaistanut sitä etteikö hitsaus olisi kestävä, vaan sen että jos yleensäkin on tarvinnut korjata hitsaamalla, on vanteet melkeen 100 prossan varmuudella myös kierot... Ja ei ne siellä tee mitään pyytämättä, miksi tekisi ? koska hintaahan siitä tulee rutkasti lisää jos ruvetaan tuommosista koottavista tekemään suoria. Usein halvempi vaihtaa kehä kuin korjaushitsata ja oikoa umpikiero koottava. Onhan se myös helppoo rahaa, esim. korjaa vain sen verta että pitää ilmat sisällä ja myydään sitten ilmaapitävä umpikiero sarja | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 20:49 | |
| - Sergey kirjoitti:
- ei oo hinnalla pilatut. tuli iha just mersufoorumille myyntii
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1029183
oisin jo ite hommannu ellei olis näi vitu köyhä sairasloman takia... Onks noi Tarmontin valmistavat vanteet vai toistepäin (Vai oonko ihan hakoteillä)? Mulla oli vastaavat 18x9,5 Tramont Nexukset E-bays kesällä tuloillaan mut meni runkkari poistamaan ilmon ennne deadlinee. | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 21:03 | |
| 100 euroo rahteineen oli 2 vanteen hitsaus ja 4 vanteen oikaisu suoraks tossa kun noi mun ACT:t laitatin. Niissä toki pyysin että värkkäävät suoraks eli täysihoito. täs tää hitsattu, valssattu ja sorvattu ACT, vajaa 25eur. oon hukannu näköjää lähikuvat noist tarroista. Toiset kun hitsautin ni en eriksee pyytäny oikasua mutta silti se oli tehty ilman lisäkustannusta. hintaskaa oli samat, eli n 20 eur per vanne. kallein vanne mitä ikin olen teettäny o ollu 36 euroo ja siinä oli jo täyttöhitsaustaki toistakymmentä senttiä sisä ja ulkokehällä. Kuulema jollaki o maksanu 90 eur yks! kuinkaha kurjas kunnos se o ollu... eli ei se ny ihan yhtä halpaa oo pistää uusia kehiä se o iha sama jos o vaa yhet vanteet jotka pitää fiksata. mutta tilanteeni tunnette, pakko säästää siel mis pystyy, kummasti säästyy ku korjauttaa esim 30 vannetta. - eros kirjoitti:
- Onks noi Tarmontin valmistavat vanteet vai toistepäin (Vai oonko ihan hakoteillä)? Mulla oli vastaavat 18x9,5 Tramont Nexukset E-bays kesällä tuloillaan mut meni runkkari poistamaan ilmon ennne deadlinee.
Kyl se yleensä on niin että joku bulkkifirma kuten Dezent, Ronal tai BBS noi "merkki" vanteetki tekee... Esim mulla o ollu yhet Loriser RSK5 jossa luki "Made by BBS for Lorinser" noi mitkä mulla nyt o työn alla, on kuitenki "Made by Ronal for Lorinser" eli mitoiltaan täsmällee samallaiset vanteet, kahelta eri tehtaalta ja samalle lopputilaajalle. "Oz for AMG" jne.. EI noita isoja hyviä tehtaita montaa ole. Vähä ku pirkka/HK lihapullat. samaa kamaa eri paketissa. | |
|
| |
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 21:28 | |
| jos vähällä pääsee niin sitten korjaus on halpaa niinkun sulla on ollut. Vaan ei montaa oikaisua ja hitsausta per vanne tarvii olla lisää niin puhutaan satkun luokkaa per vanne hyvin äkkiä, uus sisäkehä sen 100-140e kpl joten kannattaako tehä paskasta melkeen uus, tapauskohtasta sano ! | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| |
| |
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 4 Loka 2010 - 21:52 | |
| jep, mulla yhet vanteet missä valehtematta noita säteittäisiä yli 15kpl per vanne, suoristukset siihe viel päälle ni ei kahta sanaa kumpi oli halvempi , uus kehä vai korjaukset ! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin | |
| |
|
| |
| rakkaudesta vanteisiin | |
|