Heelou.
Koitetaanpa kaiken tämän tylsyyden keskellä runoilla jotain noista nykyisistä tallin täytteistä.
Jottei käy heti tylsäksi jätän tähän muutaman kuvan edellisen golffin vaiheista:
Edellisen mkv golffin kanssa tultiin pisteeseen, jossa ei oikeen tiennyt mitä tehdä.
Joten oli jonkinlainen päätös edessä. Lähteä vielä jalostamaan eteenpäin vai siirtyä seuraaviin haasteisiin.
B5 rs; nelosten tarjontaa tuli seurailtua varmaan parin vuoden ajan.
Syksyllä sitten hierottiin reilun viikon verran välirahaa golffin ja audin välille. Saatiin kohtuullinen summa, joten keula kohti keski-suomea. Perillä odotti muuten kuvatun oloinen kapine, paitsi. Muutama klommo enemmän + molemmat puskurit maalattu jonkinlaisen oman elämän ammattilaisen toimesta.
No saatiin kuitenkin sitä välirahaa vielä hierottua, joten helvetillinen hymy naamalla kotia kohti.
Suuria tuolle ei ole ehtinyt vielä tapahtua, eikä varsinaisesti mitään radikaalia ole tulossakaan. Muutamat klommot oikaistiin jotka maalaamatta sai pois.
Kai sen joutaa kuitenkin ylimaalauttamaan keväällä.
Jotain plastidippien rapsutteluja lukuun ottamatta on oikeestaan tullu vaan haalittua jotain osia.
Tuohonhan oli jo mulle tullessa vaihdettu Billet RS6 K24 hybridit, Bosch 044 bensapumppu, Siemens DEKA 630cc suuttimet ja putkisto + dp:t.
Wagnerin välijäähyt odottelee asennusta, jonka jälkeen pitäis lähteä softaa päivittämään.
Aikalailla seuraavalla viikolla lähti myös tilaukseen jenkkilästä vannetta, mutta niistä lisää kunhan (toivottavasti kevääksi) saapuvat.
Mokkaratti ja nuppi tuli myös ostettua.
Jääköön tämä tarina näillä odottelemaan jatkoa ja siirrytään tuohon kakkoskoppaan.
Eli -88 koppa joka joskus maalattu uudestaan ja pohjaltaankin kohtuu terve yksilö.
Tekniikkana tällä hetkellä;
1,8 lohko, matalapuriste männät, 16v öljypumppu, g60 kansipahvi, 444cc suuttimet,
garret gt17 ja keulakuuleri.
Moottorinohjausta hoitaa megasquirt. Laatikkona mk3 gtd:n lodju + 4 lapainen sintteri.
Tähän väliin löytyi kuva ostokunnosta:
Takalasien kalvot sai kyytiä, maski vaihtui sinkku-malliin ja tuuninki takavalot vaihtui puna-mustiin. Eteen vaihdoin myös uudet hellat piiskattujen tilalle.
Crystal vilkut vaihtui myös normaaleihin tummiin ja keulille gti lippa.
Syksyllä tuli Neunilta poistettua th-linet. Vähän kaarien leikkelyä ja jomeilla alaspäin.
Heritagelta tuli tilailtua g60 kaarimuovit, helmat, kapeat kylkilistat gti merkeillä ja tuplavalollinen punaraita-maski. Nämä odottelee jo asennusta tallissa.
Myös recaron syvät sportit tuli haalattua, näihin pitäisi vielä kiskot löytää.
Lähinnä testimielessä laitettiin kiinasta tulemaan 3/4 ahdin ja pakosarja.
Mahdollisesti kohtuu sekavaa selitystä, mut koittakaa selvitä.
Päivitellään kun tapahtuu.