Tässä saikulla ollessa vois kait jotain rustata tännekin.
Eli tinat jätettiin suosiolla kaupan hyllyyn ja pysyttiin vanhassa tutussa kaavassa. Viisastuin talven aikana sen verran että päätin hankkia 195/40 rinkulat noille kasireikäsille, eivätpähän oo joka viikko pomppaamassa pois vanteelta
Ja sitten tuli kokeiltua toiselle puolelle beigettä väriä noihin vanteisiin ja ite ainakin tykkään. Loppuviikosta pitää maalata toiseltakin puolen. Vannehopea runkut itkee mutta siinäpähän itkette, hah!
Autohan on muuten ihan pelittänyt, mitä nyt viikko ostamisen jälkeen meni startti. Leimalta meni läpi ilman mitään moitteita, ihmettelen kovasti kun ite tutkin helmoja ja kaaria niin muutama pikku reikä löytyi
Ja takajarrusylinteri vuosi niin naapurifirma vaihtoi sen niin edulliseen hintaan että annoin heidän tehdä niin ei itse tartte kirota.
Niin ja viikonloppuna katkesi putki niin nyt on melko miehekkäät pörinät
Pitää motonetistä käydä tällä viikolla uus peräpönttö
Unohtua meinasi vielä se eli yhdestä adapterista meni kierteet paskaksi niin joutui uuden lätyn tilaamaan. Tämän ansiosta sai lähes kuukauden ajaa varapyörä oikeella edessä..
Yhden kerran tuli jäätyä liikennevaloissa jumiin kun oli niin pahat ajourat tiessä, mutta hinaamalla saatiin pois muiden edestä. Lievästi sanottuna hävetti kyllä
Olin vielä silloin matkalla porukoiden luokse ja aikomuksena pudottaa keulaa hivenen mutta sen verran kauhuissani olin etten uskaltanutkaan
Katotaan nyt jos takaa sais mankeloitua kaaret niin perää vois ainakin sentin pudottaa
Tähän hätään ei oo kun muutama kännykkä räpsy. Kunhan saan auton pestyä ja loputkin vanteet maalattua niin pitää kameralla ottaa jotain kuvia.
(Livenä tuo vanteiden väri hivenen tummempi)
Tässä pari kk vanhassa kuvassa keula vielä naurettavan korkealla