Tämmösestä avo bemarista voisin pistää hieman tarkempaa tarinaan tänne foorumille. Auton ovat jotkut tarkkasilmäiset voineet bongata, jossain autotapahtumissa
Kesä 2013 iski armoton avo kuume ja vaihtoehtoina seuraavaksi kehonsiirtimeksi oli useea eri merkkiä ja mallia mutta useiden koeajojen jälkeen tuli päädyttyä kyseiseen BMW 320i E36 Cabrioon.
Auto löytyi lopulta Helsingin suunnasta ja oli suhteellisen siisti, suht orggis kuntoinen vanteita ja säädettävää alustaa lukuunottamatta. Osto päätökseen vaikutti myös, että kattoon oli vaihdettu kaikki uudet tiivisteet.
BMW 320i E36 Cabrio BostonGreen värillä, Safron Yellow säyiset nahat sisällä
Muutama kuva haku reissulta ja osto kunnosta.
Kuukauden ehdin ajella autolla ostokunnosta ja sen jälkeen opiskelijabudjetilla alettiin pikku hiljaa tekemään perus hommia autoon.
Nettivaraosasta tuli suht hyvään hintaan vastaan 2-osaiset BMW OEM Style 19 vanteet, 8 ja 9 leveinä ET20/22. BBS:n valmistamat vanteet, jotka kulkee myös BBS RT nimellä. Nardilta löytyy 3-osainen variaatio näistä.
Pikkasenhan ne pääs raapimaan, mutta kevyellä sisäkanttien suoristuksella päästiin eroon
Sisustaan tehtiin pientä kosmeettista muutosta teippaamalla ruskeat jalopuut hieman tummemmalla sävyllä. Wuntsikka myös piristämään tunnelmaa
Jotain random photoshoottia likasesta autosta tällä setupilla millä ajettiin 2013 ajokausi loppuun. Myös muutama tarra ja finnittömät kilvet iskettiin autoon kiinni.
Kohtuu surullisen näkösenä odottamassa talvisäilöön lähtöä….
Talven 2014 aikana vanteet lähti purkukuun sunnitelmalla-> lipat kiiltämään, maalia niskaan ja muutama detaili mukaan. Keskiöt kävi puhalluksessa ja saivat valkosen pulverin päälleen. Ebaystä alko joulun aikoihin tippumaan pakettia, kullatut booreilla olevat kehäpultit ja pari sarjaa keskilätkiä. Punaset BBS 3D merkit pääty vanteisiin lopulta kiinni kun noita Schumei ei viittiny alkaa modailee style 19 keskilätkiin kiinni. Schumit sai siis jäädä tuleviin prokkiksiin.
Oli muuten kädet kipeenä ku pariin tonniin asti tuli noi hiottua ja kiillotettua kerrostalon vessassa
Uudet kumit tuli myös pyöräytettyä päälle ja vähän kapeempana että pääs eroon lopullisesti raapimisesta ja tietysti laskettua autoa lisää. Vähän ujoiks jäi ilman lättyjä tällä rengastuksella
Valokuvauksesta vastaavan E34 myös eksynyt kuviin.
Puskuriin blanko lista, niin saa kilven tarvittaessa nätisti pois
Kaudeksi 2015 ei muuta kummempa kuin extempore ostos, puskuri mallia Alpina, joka sattui samassa värissäkin löytymään. Näppärästi mahtu Audi TT:hen
. Itse lipassa oleva oleva maalipinta ei ole häävi, joutais viel maalailla sen.
Ongelmaksi jäi puskurin kanssa tallista pois pääseminen ja sinne ajo ilman kauheita viritelmiä. Joten keulaa joutui hieman nostamaan ja samalla tuli pistettyä 15 mm lätyt eteen. Kauhea wheelgappi edessä tällä hetkellä mutta korjaillaan asiaa, jos ei ehdi uutta kulkupeliä tulla jo alle ennen kunnon kelei