| W201 2,5 Savukone | |
|
+10Aaperi Mazuuu mustonenj //Mikael epk Bäkström CDLC.CO Komulainen Mmasa Neukka 14 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Neukka
Viestien lukumäärä : 7
| Aihe: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 12:01 | |
| Elikkäs tällästä vuoden -88 190 2,5 D merssua alottelin työstämään pikkuhiljaa. Autolla ajettu nyt 589 000km ja vielä täydessä iskussa Tähän mennessä on kerenny: -putkisto alku 3" jossa yks lyhkänen läpivirtaava vaimennin ja sitten muuttuu perän kohdalla 2x2" ja ulostulot kumpaankin reunaan. -Takavalot tummensin aikas kärkeen "mustiksi" ja etuvalojen lasit vaihdoin uusiin ettei vanhat kiveniskuset "harmahtavat" häiritse ilmettä ja etu vilkuiksi otin savun väriset kun sopii etuvalojen väriin paremmin kuin kirkkaat. Ja onhan tuossa 8000k xenonit -Sisustaan en ole vielä kerennyt muuta tehdä kuin vaihtaa M-B alkuperäisen jalopuu ruorin joka on ollut neljässä 190 taksissa ennen minua eli ylitte miljoona kilometriä ajettu ja kuin uusi vielä. Lisäksi poistin keski ilma röörit elikkäs ne raitis ilma aukot ja tilalle tuli pari katkaisiaa ja 3 AG:n mustaa lisämittaria. -Hifi puoli: - Tähän mennessä eteen päivitetty orkkis paikoille 4" kajarit jotka poistuu kun kerkeää muut tekemään. Eli tilalle tulossa Monacorin 2" dome diskantit 3" dome keskiäänet ja 8" mid/kickbassot 11 litran koteloihin ja CARPOWER power sarjan 4/600 vahvistin ajamaan näitä - Hattuhyllylle asennettu CARPOWER Twinset 6,5" erillis sarja. Hattikselta on poistettu ensiapulaukun luukku ja kotelo jotta paine pääsis kontista hyttiin päin. - Subbari puolella on CARPOWER 12" blackbass 55 litran refleksi kotelossa jota väliaikaisesti pyöritetään pienellä CARPOWERin kaksikanavaisella päätteellä joka siirtyy uuden isomman tilalta hattuhyllyn erillis sarjalle piakkoin. Kaikkea tulossa lisää kunhan aika ja raha sallii
Viimeinen muokkaaja, Neukka pvm To 11 Marras 2010 - 12:29, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Mmasa
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : Koski / Turku Muut : Ex:W202, A4B5
E36
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 12:11 | |
| | |
|
| |
Neukka
Viestien lukumäärä : 7
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 12:17 | |
| Kuvia laittelen kun kerkeän kameran saada | |
|
| |
Neukka
Viestien lukumäärä : 7
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 14:12 | |
| Tuollainen ratti mesessä on | |
|
| |
Komulainen
Viestien lukumäärä : 283 Paikkakunta : Pyhäntä
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 14:59 | |
| Siitä koko autosta vois sen kuvan tiete laittaa ennenku pistää jonku ratin kuvan. | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 16:43 | |
| Varmaan hienot pörinät ku tehoakin nii helvetisti. | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 16:52 | |
| - EeKi kirjoitti:
- Varmaan hienot pörinät ku tehoakin nii helvetisti.
Siis onks tää vapari? vajaa 100hp vaatii tollasen putken? Turbota se. Mulla on kyllä samalla koneella ja hyvin oon jokapaikkaan kerenny, mut tollasen vaparin putkivirittäminen on aika turhaa.. | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 16:57 | |
| 90hp vakiona tämmöses.
Ahdinta vaan kylkeen niin putketki on jotenkuten asialliset. | |
|
| |
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 16:59 | |
| tommosta putkee rupee tarvii kun tehot on pitkälti yli 300hp... | |
|
| |
//Mikael
Viestien lukumäärä : 177 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 17:07 | |
| - EeKi kirjoitti:
- 90hp vakiona tämmöses.
Ahdinta vaan kylkeen niin putketki on jotenkuten asialliset. Asialliset ja asialliset en noita molemminpuolisia putkia oikein snaijaa kuin autoissa joissa tuollaiset löytyy jo tehtaalta tullessaan Hienot bensalenkkarit tuossa ratti kuvassa | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 17:47 | |
| - //Mikael kirjoitti:
Hienot bensalenkkarit tuossa ratti kuvassa aika "bensis" vehkeeltä kuullostaa muutenkin, kai sisustaan tulee siniset neon-valot ja arp-penkinpäälliset? | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 17:59 | |
| - EeKi kirjoitti:
- 90hp vakiona tämmöses.
Savukone nimestä päättelin että olis syöttöä ruuvvattu, siitä tuo vajaa 100hp.. | |
|
| |
Mazuuu
Viestien lukumäärä : 470 Paikkakunta : Nousiainen
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 18:03 | |
| uus auto foorumilla = trolli alkaa :DAS | |
|
| |
Neukka
Viestien lukumäärä : 7
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 18:16 | |
| tarkotus on siis saada tonne kylkeen holsetin hx35 ja putki on tehty silleen että on laippa suoraan downpipelle. En TODELLAKAAN aijo pitää vaparina tuota vehjettä ja tosiaan on projekti jonka vasta aloitin. ja sisustaan en älyttömiä aijo panostaa vaan siistiin kuntoon ja matalaksi elikkäs rutkasti maalia ja tinaa ruosteisiin.
Noita pitäs tässä pikkuhiljaa alkaa tulee kunhan tilit tulee ja menee | |
|
| |
Neukka
Viestien lukumäärä : 7
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 18:43 | |
| Ja HEI jos löytyy tälläseen linttaan jotain siistejä vanteita niin otetaan mielellään myynti tarjouksia ja vanne ehdotuksia vastaan | |
|
| |
Aaperi Wingman
Viestien lukumäärä : 1993 Paikkakunta : KVL/SLN
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 19:05 | |
| Kato myyntilmotuksia vaikka tältä foorumilta. tai edes myyntibongauksia. Ei voi olla noin uus avuton että pitää tänne ehdottaa myynniissä olevia. Ja mitä järkeä tehdä esittely autosta jos ei ole tehty mitään ja/tai ei ole rahaa tehdä mitään. just my 2cents vai miten se oli | |
|
| |
teemu
Viestien lukumäärä : 652 Paikkakunta : Lohja Muut : seiskapätkä kikseri
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 19:07 | |
| Nää sopis, ku nenä päähän! | |
|
| |
Neukka
Viestien lukumäärä : 7
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 19:17 | |
| - pac-man kirjoitti:
- Nää sopis, ku nenä päähän!
Nää volanten oksetukset vois ottaa jopa vittuiluna Ite oon kylläki miettiny muutamaa eri mallia tuolta brabus linjalta | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 19:22 | |
| jaa sitten joskus kun on rahaa ja aloitat turbottamaan tätä, ni muista pudottaa puristuksia, varsinkin jos meinaat ahtokin laittaa...nii ja syöttöpumppu ei enää kelepaa..tarttee olla turbon pumppu, mis on ahtopaineohjaus..nii ja kytkin pomppaa sit heti..ja jos onkin tomaatti ni vakio rupee sit luistaan aika hätäseen..
ääh, lait nyt niit kuvei ni päästään jatkamaan arvostelua.. | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 19:44 | |
| - jallu81 kirjoitti:
- jaa sitten joskus kun on rahaa ja aloitat turbottamaan tätä, ni muista pudottaa puristuksia, varsinkin jos meinaat ahtokin laittaa...nii ja syöttöpumppu ei enää kelepaa..tarttee olla turbon pumppu, mis on ahtopaineohjaus..nii ja kytkin pomppaa sit heti..ja jos onkin tomaatti ni vakio rupee sit luistaan aika hätäseen..
ääh, lait nyt niit kuvei ni päästään jatkamaan arvostelua.. Et ole ihan hirveästi ilmeisesti näiden mersun koneiden viritykseen perehtynyt? Ei oo mitää henkilökohtast tai vittuilua mut aika harhaanjohtavia neuvoja.. Tämmösee käyttiksee kelpais hyvin alkuperäin turbonpakosarja+esim aikasemmin mainittu hx35, putki onkin jo, kiinacooleri ja vakio pumpusta syöttöä lisää.. Noin niinku käyttöautoks riittävä 150hp? Sitten kun se lähtee käsistä niin kannattaa alkaa turbokoneesta tekemään, on sentään öljyruiskut ja kestävämmät kanget jne.. Ehkä auton omistaja on perehtynyt turbottamiseen, en tiedä. Mutta naurettava väite tuo puristusten lasku | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 19:54 | |
| no luettua tuo selittelyni on, mutta orkkiskoneella ja vaparin pumpulla on just se 150hp aika maksimi..siin vaihees on jo pumppu modattu käytännössä tappiin asti..rupee jo tyhjäkäynti jäämään korkeelle..ja onhan joku ottanut parisataakin ulos näistä, mut mut niitten kestosta en puhu mitään vaparissa on korkeammat puristukset kuin turbossa, et se rajaa ahtopainetta aika kivasti.. otin asian puheeksi vain koska epäilen että se 150hp ei riitä alkua pidemmälle..jos kerran turbottaa haluaa, ni eiks kannattais heti tehdä hiukan parempi, ettei heti oo rajat vastassa | |
|
| |
staarlet
Viestien lukumäärä : 243 Paikkakunta : Saarijärvi
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 19:54 | |
| Mulla oli joskus tommonen vaparista tehty kakspuolikas TD missä oli joku pikku kkk ahdin, 2,5 tuumasella putkella ja jollain kyläsepän pumpulla (drifting peltola). 183hv koneessa ja vakio kytkin pelas hienosti. Veti paljon paremmin ku 2.3cossu.. Alkup. TD:stä voiskin sitten ottaa jo isojen poikien lukemia | |
|
| |
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 20:17 | |
| - jallu81 kirjoitti:
- vaparissa on korkeammat puristukset kuin turbossa, et se rajaa ahtopainetta aika kivasti..
vaan ei dieselissä, samat puristukset noissa om60X koneissa o kaikissa, eli 22,0 | |
|
| |
Neukka
Viestien lukumäärä : 7
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 20:54 | |
| - epk kirjoitti:
- vaan ei dieselissä, samat puristukset noissa om60X koneissa o kaikissa, eli 22,0
Tuo kyllä joo pitää paikkansa. Perehdyttiin näihin seikkoihin kun kaverin mersu ahdettiin. kannessahan näissä vain on eroa eli onko siis TD vaiko pelkkä D joista en kyllä kaikista ole varma ainakin ulkopuolisesti on muutamia eroja. PS. Niitä ulkopuolisia kuvia tulee kunhan saan kameran niin näette ruoste kasan kaikessa "komeudessaan" | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 21:04 | |
| - Neukka kirjoitti:
- epk kirjoitti:
- vaan ei dieselissä, samat puristukset noissa om60X koneissa o kaikissa, eli 22,0
Tuo kyllä joo pitää paikkansa. Perehdyttiin näihin seikkoihin kun kaverin mersu ahdettiin. kannessahan näissä vain on eroa eli onko siis TD vaiko pelkkä D joista en kyllä kaikista ole varma ainakin ulkopuolisesti on muutamia eroja.
PS. Niitä ulkopuolisia kuvia tulee kunhan saan kameran niin näette ruoste kasan kaikessa "komeudessaan" Vaparikoneissa ei ole öljyruiskuja, kanget heikommat jne.. Vai puhutaanko nyt eroista mitkä huomaa kun aukaisee konepellin ja katsoo siitä metrin päästä? | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone To 11 Marras 2010 - 23:12 | |
| - bäkström kirjoitti:
- Vaparikoneissa ei ole öljyruiskuja, kanget heikommat jne..
Vai puhutaanko nyt eroista mitkä huomaa kun aukaisee konepellin ja katsoo siitä metrin päästä? no silloin kuin olin ostamassa vaparista ahdettua 2.5d:ä, ni sain vain tietoo et vaparin alakerta ei kestä kuin sen parisataa kaakkia, ja jotenkin sit ymmärsin et ero on just puristuksissa...enkä sit syventynyt asiaan sen enempää koska jäi se kyseinen rakennelma ostamatta.. no nii ja se ooteestä.. | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone Ke 1 Joulu 2010 - 22:38 | |
| Tää on hyvä, helvetisti spekulaatiota putken läpimitasta mutta ei ainuttakaan kuvaa autosta. GG. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: W201 2,5 Savukone | |
| |
|
| |
| W201 2,5 Savukone | |
|