| Tarroja | |
|
+296vvuori Quasimodo JiiiKoo skruf MiQ Jyrsky pilssi janipoi Mackinen EVT Mikk- Wobbler jjjesse Sami J. nismo uniitti Gride Zamppe battery zdömii jusni Ceisari jorgg@ m81t82 haaraniemi Keest00 Jokkede- terska^ Jusbe mlou vvillee Naapuri Jok3la J`ni JuusoJuuso Bäkström GT-R Paltsu Myssymasa Hallunisation PokeMonni kotsa JuhiZZ TMA Jeppe. astars Ma$a LexEtAnnihilato HärskiH TomVi smpovers Blind oogoo Samu IL3 MaukaZ Tikkku_ /Wille/ MaRsY Pumpe AH -Joonas -Monni dyyz ArtoE t0n1 hammart miqzu MikkeH Vauhko vilperj Niemma Garash jazi LOW Taski teilor Audiojack Vellulollero Moksu pahe Atsu teermu Jube666 Ani pazi88 madmese Ligettah kop-O-nen i0ni Ino epk _paffa Hellaflushalways Elementti juudas caddyman jukkai P.lehto a-j-p Avt0mat ilezh Petterii nik0 WeirdDude masaa niklas89 balloon jaki Timzy187 kiskola Pekkiis jusssi Eetu92 ElektrikMekanik ai-m Jimi TeNu Ian13 Jakke Keppis- dumppi^^ Nilla Osku joululli hirvonen JukeN mulletti Acerbis Jannuz hanhii lauri- Juzzis Jellona91 tomì kmn JS1984 Challenger-70 _spede^^ jäse alkku_ S^X swantte The_Henkka jjjkkk vainionpää seba llattee jeQQ Ipe Makkeli Kimel runq robbe abu69 antizero Reserva Turbokisko Huiske Rosten Juhuts jocke- eros `villle Vald0 sampeli samsa Down citycamo Komulainen juh-o Ro||e Alpha DeVilbiss Linttasankari3 antti_aamunen juuso* Zamppa- ee-2 Sami Madmax88 Oxer OspreY PIFu samulzi puerco TfeK Neuni J cGv Reple partsu ^Kamomilla mkl rust_is_must Rixaa puzle apuapina ehe sajoo mäkkäri cossmic Jake MikaK temee PKH84 deka RöHnÄ jallu81 Bones miikam Miikka kiMMMe vistleri TIKU teemu LuniLAB Kipe Antto- JiiWee Petep 54m1 Jerry Mmasa Jupe haku timpsoni Jeth Ghosty sensei Ipetzo comep giisseli Pastrana Eagle RapSu vildur samza Hanska Terno mosse oli nakke BlueLion old school john_gleasy -dtk- Beris imppppu uttrep -mane- Jerkku101 Lainetti ouppeli Masq Jouns Tuppe Teme Jombe Bete^ toni JTG kliineri J44KK0 Linssu juhis85 Kimmiss salkku Böni Pannu GrapL wsq J/K J4TOG niko N|ba agee Sergey sasu Laatueine Aaperi Green Saukkii xite Wilburn jiri Suzi sakman ripa Jonas_ Rivari-Ana pete Juspe micke_ salmine CDLC.CO 300 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Tarroja Ti 11 Elo 2009 - 18:07 | |
| - Linssu kirjoitti:
- EeKi kirjoitti:
- Käy, kunhan tarra on menossa oikeanlaiseen autoon ja väärinkäyttöä ei esiinny.
Miks ihmeessä sä oot antanu mulle astraan sit semmosen wannabe tarran?! Lol, kunhan mihinkään amispaskaan mene... | |
|
| |
J44KK0
Viestien lukumäärä : 326 Paikkakunta : Turku Muut : Ex: B5 A4 1.8T
Ex: B5 1.9TDI quattro
| Aihe: Vs: Tarroja Ke 12 Elo 2009 - 22:45 | |
| Miten olis tälläinen NPS tarra? Tähän tyyliin | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
| Aihe: Vs: Tarroja Ke 12 Elo 2009 - 22:58 | |
| Ei tosta saa selvää, mikä vika tuossa nykysessä logossa on... | |
|
| |
Böni
Viestien lukumäärä : 405 Paikkakunta : Lieto
| Aihe: Vs: Tarroja Ke 12 Elo 2009 - 22:58 | |
| ite suunnittelin jos jotain tän tyylistä Tehty 2minuutissaE: ei siinämitään vikaa oo mutta kait sitä voi haaveilla | |
|
| |
J44KK0
| Aihe: Vs: Tarroja Ke 12 Elo 2009 - 23:08 | |
| - EeKi kirjoitti:
- Ei tosta saa selvää, mikä vika tuossa nykysessä logossa on...
En mä tarkoittanut että logoa pitäis vaihtaa. Oon vaan meinannu hommata jotain ton tyylisiä tarroja. Ei siitä tarvitsekaan saada selvää, ainakaan kaukaa. | |
|
| |
pete
Viestien lukumäärä : 367 Paikkakunta : Lieto Muut : mk2 "hoodride"
Vento TD x2
E30 320i
| Aihe: Vs: Tarroja Ke 12 Elo 2009 - 23:15 | |
| ja jos ei kaukaa saa kunnolla selvää niin ihmiset tulee oikeen lukemaan et mitäs vittua.. | |
|
| |
kliineri
Viestien lukumäärä : 7 Paikkakunta : pori
| Aihe: Vs: Tarroja Ke 12 Elo 2009 - 23:49 | |
| Onko minkäänlaista ns:Foorumi tarraa saatavana? | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
| Aihe: Vs: Tarroja To 13 Elo 2009 - 16:23 | |
| Jossain vaiheessa, kunha kerkee. Eiks joku puhunu että sais suhteilla jostain teetettyä halvalla? | |
|
| |
kliineri
| Aihe: Vs: Tarroja To 13 Elo 2009 - 16:26 | |
| Ilmotuksia esiin heti kun on mahdollisuus saada niitä! Kyllä tässä ittekki voi kysästä jos olis jtn mahdollisuutta jostain saada jonkin näköstä logoa teetettyä halvalla | |
|
| |
JTG
Viestien lukumäärä : 1379 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: Tarroja To 13 Elo 2009 - 16:40 | |
| Mä voin kyllä tehä noi tarrat edullisesti, yv:tä tulemaan kun asia on ajankohtainen | |
|
| |
kliineri
| Aihe: Vs: Tarroja To 13 Elo 2009 - 16:48 | |
| Nonii nyt sit vaan logoo suunnittelee ja ideat esille | |
|
| |
Böni
Viestien lukumäärä : 405 Paikkakunta : Lieto
| Aihe: Vs: Tarroja To 13 Elo 2009 - 17:13 | |
| jos ja kun nps tarroja tulee niin voisin veikata eetä c menee tolla samalla logolla..... | |
|
| |
GrapL
Viestien lukumäärä : 1035 Paikkakunta : Savonlinna Muut : pari pyörää.
| Aihe: Vs: Tarroja To 13 Elo 2009 - 19:45 | |
| JTG vois pyöräyttää mulle pari tota No Pokemon Shit normii tarraa, mikä foorumin ylläkin on. Jos hinta ei ole mikään sairaan älytön?
Vastaileppa vaikka yv:nä.
Koko mielellään 10-12x10-12cm.. tolla rustatulla civikillä. | |
|
| |
Jonas_
Viestien lukumäärä : 768 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Tarroja To 13 Elo 2009 - 19:51 | |
| - GrapL kirjoitti:
- JTG vois pyöräyttää mulle pari tota No Pokemon Shit normii tarraa, mikä foorumin ylläkin on. Jos hinta ei ole mikään sairaan älytön?
Vastaileppa vaikka yv:nä.
Koko mielellään 10-12x10-12cm.. tolla rustatulla civikillä. Mulle kans! :cheers: | |
|
| |
Kimmiss
Viestien lukumäärä : 107 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Tarroja To 13 Elo 2009 - 19:52 | |
| Jos alat vääntämää nii tee mulle kans pari samanlaista. ja "pappalook<3 " tarrakin ois siisti | |
|
| |
JTG
| Aihe: Vs: Tarroja To 13 Elo 2009 - 20:32 | |
| jos mä teen tollasen pikkasen koe-erän vähän niinkun näytekappaleena ja free of charge valkoisella autolla ja punaisella ympyrällä ilman mustaa taustaa? Tekstillä vai ilman? Koko voi hyvin olla toi edellämainittu...
edit. Jos jollain on toi logo parempilaatuisena koneella niin säästää hiukan vaivaa...
edit2. joo ei tosta .png:stä saa järkevällä työmäärällä hyvää. Parempilaatuinen jos tulee vielä tänään niin voin tulla tipauttamaan miittiin pari kappaletta huomenna... Mielellään .ai muodossa, seuraava vaihtoehto ois .psd tai .pdf sisältäen layerit. Viimeisimpänä, mutta myös erittäin hyvänä korkealaatuonen .jpg | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
| Aihe: Vs: Tarroja To 13 Elo 2009 - 21:29 | |
| | |
|
| |
JTG
| Aihe: Vs: Tarroja To 13 Elo 2009 - 21:30 | |
| Thanks, tosta saa hyvin tehtyä. Teen nyt ekat ilman tekstiä niin istuu hienosti tohon 10x10cm kokoon | |
|
| |
Jonas_
| |
| |
J44KK0
| Aihe: Vs: Tarroja Pe 14 Elo 2009 - 16:15 | |
| Kelpais kans tuollainen ilman tekstiä | |
|
| |
JTG
| Aihe: Vs: Tarroja Pe 14 Elo 2009 - 16:24 | |
| Tossa noi nyt ois pöydällä siirtokalvoa vaille valmiina. Johonki randomi hukkapalaan mahtu 8kpl noita NPS palloja ilman tekstiä ja 5kpl PAPPALOOK<3 tekstiä. Molemmat 2 värisiä, mutta erillään vielä. Joku muu siis saa ottaa sen riskin, että kohdistus menee persiilleen vaikka tossa aika hyvät apumerkit onkin... Tipautan tänään tonne miittiin noi, jos vaan muija lainaa pösöä | |
|
| |
Kimmiss
| Aihe: Vs: Tarroja Pe 14 Elo 2009 - 16:33 | |
| No voi perskele tais jäädä tarrat saamatta:S ei ihan kehtaa parin tarran takia 400km ajaa edit: No ois siellä varmaa muutakin kun tarroja mutta silti nyt ei kyl kykene | |
|
| |
JTG
| Aihe: Vs: Tarroja Pe 14 Elo 2009 - 16:39 | |
| Kyl noita jatkossa voi tehä isommankin satsin, mutta sit pitää ottaa jo rullalta tavaraa ja hiukan hintaakin. Hukkapaloilla pelleily on aina vähän sellasta näpertely joka tapauksessa... Tää eka pikku satsi menee vaikka näytepaloina mitä tolla vehkeellä voi helposti tehä. | |
|
| |
jiri
Viestien lukumäärä : 1729 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Tarroja Pe 14 Elo 2009 - 16:49 | |
| mulle varattu yks pokemoshit tarra!!! :cheers: | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Tarroja Pe 14 Elo 2009 - 16:55 | |
| Mä arvasin et jiri on kohta kärppänä : D | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Tarroja Pe 14 Elo 2009 - 17:57 | |
| toni!! nyt avautus sun mahdollisuudet saada ziisus is mai eörbäg tarroi! | |
|
| |
Kimmiss
| Aihe: Vs: Tarroja Pe 14 Elo 2009 - 18:10 | |
| - JTG kirjoitti:
- Kyl noita jatkossa voi tehä isommankin satsin, mutta sit pitää ottaa jo rullalta tavaraa ja hiukan hintaakin. Hukkapaloilla pelleily on aina vähän sellasta näpertely joka tapauksessa... Tää eka pikku satsi menee vaikka näytepaloina mitä tolla vehkeellä voi helposti tehä.
No jos ja kun teet nii mä kyllä ostan!! :cheers: :cheers: | |
|
| |
Jonas_
| Aihe: Vs: Tarroja Pe 14 Elo 2009 - 19:35 | |
| - Kimmiss kirjoitti:
- JTG kirjoitti:
- Kyl noita jatkossa voi tehä isommankin satsin, mutta sit pitää ottaa jo rullalta tavaraa ja hiukan hintaakin. Hukkapaloilla pelleily on aina vähän sellasta näpertely joka tapauksessa... Tää eka pikku satsi menee vaikka näytepaloina mitä tolla vehkeellä voi helposti tehä.
No jos ja kun teet nii mä kyllä ostan!! :cheers: :cheers: Mä kans! :cheers: | |
|
| |
J4TOG
Viestien lukumäärä : 3167 Paikkakunta : Paimio
| Aihe: Vs: Tarroja La 15 Elo 2009 - 14:31 | |
| Tarroja mulle jos on myynnissä näitä ihan perus mitä löytyy kaikilta | |
|
| |
Bete^
Viestien lukumäärä : 919 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Tarroja La 15 Elo 2009 - 18:39 | |
| Tarrojatarroja, täältäkin ollaan valmiina maksamaan jos teet seuraavankin "erän" :cheers: | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tarroja | |
| |
|
| |
| Tarroja | |
|