| Vw Jetta Mk1 | |
|
+43jeQQ ElektrikMekanik Jii-Koo Swatta Aaperi Pasi TMA Jimi teemu Pannu N|ba sensei Makkeli john_gleasy turhake JesseK Jak3 Sami CDLC.CO Mai- Pellikka oli -dtk- epk Grontti jusssi toni kop-O-nen J4TOG Green Laatueine TomVi Juhi jiri GrapL x-arttu-x Aleksii eros Ian13 Tume Arttemi Timzy187 jerppe 47 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Mai-
Viestien lukumäärä : 911
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ke 26 Tammi 2011 - 23:10 | |
| Vai onkohan tää nyt väärällä osastolla? Ei siinä, hienoin jetta, mitä koskaan nähny missään. Varsinkin väri miellyttää, kun itellä eka auto maalattiin kirkkaan valkeaksi myös. Tullut kyllä huomattua, että sä et "vähän sinne päin" tee mitään, vaan kaikki on aina vimpan päälle laitettu ja kunnossa. Monkeystä lähtien. | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| |
| |
Sami
Viestien lukumäärä : 665 Paikkakunta : -03-
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 To 27 Tammi 2011 - 13:53 | |
| Pakko vaan yhtyä muihin ja wänkkäillä meneen<3 Niitä ainoita volkkareita mitä itekin vois tosissaan harkita joku päivä ja vielä kunnon koneella, ai että! | |
|
| |
Jak3
Viestien lukumäärä : 174
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 To 27 Tammi 2011 - 22:00 | |
| Hienohan se on viimesenpäälle | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 To 27 Tammi 2011 - 22:17 | |
| Jak3 @ den andra topic: - Lainaus :
- ...kun ei kaikilla edes KIINNOSTA tehdä semmosia vitun showstoppereita missä runkopalkit viiltää maata ja vanteissa/renkaissa on 10x enemmän rahaa kiinni mitä koko pulkat maksaa...
....Toisaalta kyrpishän se mullaki jos ois kaarassa vaikka 100 000€ kiinni eikä sillä "näyttelykuosissa" pystyis ajamaan 60km/h lujempaa ilman että ottaa kipua, ja sitte tuommoset heinäpaali härpättimet painaa motarilla ohi keskari ojossa että eikö pokaalisieppo lujempaa kulje?....
Jak3, ethän sä voi tykätä tästä, täähän on liian matala ja kaikkee, voi ajaa se rottapaska ohi keskari pystyssä tästäkin.... Vai ymmärsinkö sua jotenkin väärin? | |
|
| |
Jak3
Viestien lukumäärä : 174
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Pe 28 Tammi 2011 - 15:17 | |
| Hieno: Kyllä, käytännöllinen: Ei niinkään. Pisteet tuosta ensinnä mainitusta siis, mutta ainaki yritin olla kuittailematta muusta Ja onhan mulla coilit omassakin, viimekesänä 8/9x14" vanteet sekä maavara huimat 5cm että turha liian vakavasti ottaa nuita aiempia kommentteja, mutta makuja on moneksi ja mun makuun on kaikki tyylillä laitellut 1- ja 2-koriset. | |
|
| |
jerppe
Viestien lukumäärä : 91
| |
| |
Timzy187
Viestien lukumäärä : 411 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ma 31 Tammi 2011 - 15:11 | |
| Tämä volokkari se vaan komistuu! - jerppe kirjoitti:
- Ei ehkä halvin vaihtoehto mutta parhaimman näköinen tämän ikäiseen autoon.
Retrolook ftw! :cheers: Nimim. Puuratti mersussa | |
|
| |
Sami
Viestien lukumäärä : 665 Paikkakunta : -03-
| |
| |
JesseK
Viestien lukumäärä : 111 Paikkakunta : Tre Muut : pöörä med fox, hayes, sram, shimano ok raceface
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ma 31 Tammi 2011 - 15:26 | |
| Perhanan hieno ilmestys on kyllä. Jotenki oli miten sen nyt sanois... raikkaamman näkönen ilman kusikalvoja. | |
|
| |
Arttemi
Viestien lukumäärä : 234 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ma 31 Tammi 2011 - 15:59 | |
| Kusivalot ei kyllä itsellekään iske. Pitää keksiä jotain erikoista omaan jettaan kun muuten tulis aika saman näköinen kun tämä. | |
|
| |
turhake
Viestien lukumäärä : 298 Paikkakunta : Tarvasjoki Muut : DR-Z, Tracker, Hiace
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ma 31 Tammi 2011 - 17:31 | |
| Valojen kalvot ei tosiaan oikeen istu nyt. Ehkä jos heittäis toisen kerroksen jotta olisivat oikein överikeltaiset, saattaisi toimia paremmin. Parempi oli kirkkailla. Mittarit näyttää nekin ihan alkuperäisiltä, pelkkää plussaa.
Toi wrinkle plussa on ihan ässää kamaa, tarkotus itelläkin vedellä sillä venakoppaa ym säiliöiden korkkeja jne. Konekkin näyttää juuri pakkausmuoveista puretulta. Onko muuten normisprayhin verrattuna millaista maalata? | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ma 31 Tammi 2011 - 18:08 | |
| On kyllä herkullinen pökäle. Konehuoneesta sen verran että onko ykkösjetoissa samanlainen pelti tuossa koneen takana kuin caddyissä/golfeissa. Jonkinlainen vesi/lämpöpelti ? Eli ootko nakannut sen pois ? Kiinnostaa miten vaikuttaa jatkossa autoon, kerääkö kaiken veden ym. shitin konehuoneeseen ? | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ma 31 Tammi 2011 - 19:27 | |
| Joo, kusikalvot v#ttuun. 100x parempi ilman... | |
|
| |
sensei
Viestien lukumäärä : 984 Paikkakunta : Parkstad Muut : 2-pyöräisiä
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ma 31 Tammi 2011 - 20:46 | |
| Kuolasin tätä kyseistä yksilöä nähtyäni nettiautossa joskus, on sitten v#¤%&n siisti! Voisin jopa kuvitella itseni tällaisen rattiin, jos tässä vielä olisi bägit.. E: kusikalvot ei ehkä ne parhaimmat.. (mielipiteeni) | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ma 31 Tammi 2011 - 20:50 | |
| Itelläni tuommonen ratti kävi paikallaan aikoinaan. Istu käteen ja silmään 100% hyvin. Alkaavat vaan olla kalliita ja harvassa. Kalvot ei kyllä nappaa, mutta konehuone näyttää hyvältä. Mittarit kyllä ainoa oikea valinta. | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ma 31 Tammi 2011 - 21:02 | |
| Musta kun tuntuu että noita ratteja alkaa olla jo foorumillakin useampi.. Ei liikaa kuitenkaan vielä :) Omaan käteen se on hiukan liian muovisen olonen ja suuri. Lähinnä suuri siksi, et penkin ja ratin väliin tuntuu jäävän hiukan liian vähän tilaa sisään ujuttautuessa. Ja jottei ihan ohi aiheen mene, niin minkälaista toi konehuoneeseen tuleva maali on? Ihan maalia jonka voi maalata vielä tarvittaessa ylitte jollain muulla värillä? | |
|
| |
N|ba
Viestien lukumäärä : 1449 Paikkakunta : Rusko
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ma 31 Tammi 2011 - 21:07 | |
| vähän jerppen puolesta vastaan. Niin ihan kilkal pullosta tuota tulee ja vaatii kolmisen paksuhkoa kerrosta jotta ryyppyyntyy hyvin, mitä mulla oli sitä rollan koneessa niin tuntu ainakin sellaselta et vois maalata päällä mut kokeilemalla selviää. Hae toni parcolorista olikos 10e pullo | |
|
| |
jerppe
Viestien lukumäärä : 91
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ma 31 Tammi 2011 - 22:13 | |
| - john_gleasy kirjoitti:
- On kyllä herkullinen pökäle. Konehuoneesta sen verran että onko ykkösjetoissa samanlainen pelti tuossa koneen takana kuin caddyissä/golfeissa. Jonkinlainen vesi/lämpöpelti ? Eli ootko nakannut sen pois ? Kiinnostaa miten vaikuttaa jatkossa autoon, kerääkö kaiken veden ym. shitin konehuoneeseen ?
Kyllä näissä alunperin samanlainen "vesikaukalo" on kuin golffeissa/caddyissä. Muuta huonoa tuossa kaukalon poistossa ei oikeastaan ole ilmennyt kuin joskus bensanhaju saattaa koppiin eksyä... niin ja tietysti sadekelillä vetää lasit huuruun jos sattuu vahingossa lammikkoon ajamaan koska vetää höyryä suoraan konehuoneesta | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ma 31 Tammi 2011 - 22:19 | |
| Okei, kiitoksia vinkeistä. Caddyn kaukalolle samaa kohtaloa tullut suunniteltua, kuitenkin kesäautosta kyse. Jotenkin omaan silmään vaan näyttää paremmalta ilman kyseistä peltisoiroa. | |
|
| |
Pannu
Viestien lukumäärä : 455 Paikkakunta : Vantaa Muut : Ex: Vw Vento, Vw Jetta 1, Polo 86c Steilheck, Leon FR, Polo 86c Saloon, VW Golf MK2
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ke 2 Helmi 2011 - 19:59 | |
| Kyllä ne keltaset kalvot vain antaa vielä parempaa ilmettä Jetan keulaan.. Ihan tulee oma kokkero mieleen, pitikin mennä myymään se | |
|
| |
teemu
Viestien lukumäärä : 652 Paikkakunta : Lohja Muut : seiskapätkä kikseri
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ke 2 Helmi 2011 - 20:25 | |
| Toimii ihan kympillä nuo kuskalvot. Muutenki koko auto on herkkua | |
|
| |
Jimi
Viestien lukumäärä : 136 Paikkakunta : Kouvola/Simpele
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ke 2 Helmi 2011 - 21:11 | |
| Kaaret sisälle ja ne vanhan tyylin rallipenkit saavat ääneni! Vähän aikaa sit tuli vastaan tommone starletti missä samaa tyyliä. klikkaamalla lisäkuvia.. | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 La 19 Helmi 2011 - 13:45 | |
| - jerppe kirjoitti:
- john_gleasy kirjoitti:
- On kyllä herkullinen pökäle. Konehuoneesta sen verran että onko ykkösjetoissa samanlainen pelti tuossa koneen takana kuin caddyissä/golfeissa. Jonkinlainen vesi/lämpöpelti ? Eli ootko nakannut sen pois ? Kiinnostaa miten vaikuttaa jatkossa autoon, kerääkö kaiken veden ym. shitin konehuoneeseen ?
Kyllä näissä alunperin samanlainen "vesikaukalo" on kuin golffeissa/caddyissä. Muuta huonoa tuossa kaukalon poistossa ei oikeastaan ole ilmennyt kuin joskus bensanhaju saattaa koppiin eksyä... niin ja tietysti sadekelillä vetää lasit huuruun jos sattuu vahingossa lammikkoon ajamaan koska vetää höyryä suoraan konehuoneesta :) Pakko vielä palata tähän. Joskus kantautui korviin, et kori velttoontuis melko paljon ton poistamalla. Mitään todenperää? Kyse oli kuitenkin sillon muistaakseni cabriosta, joka tietty asiaan vaikuttaa. Ja tuossa pellissähän on runkonumero, miten siitä on selvitty katsastajaa miellyttävällä tavalla? Nyt on alkanu omaakin silmää pellin riekale kiusaamaan niin paljon et tekis mieli heittää huitsin helvettiin. Ainut ongelma on se, että iskarien yläpäitä on nostettu 4cm, eikä niiden ja konepellin väliin mahdu enää poikkitukea, mikäli löystyy koko romu oikeen pahastikin. | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 La 19 Helmi 2011 - 18:45 | |
| ^^ Kyllä se nyt hiukan löysentää. Cabriossa tietty löytyy alavakaaja minkä voi mm. modifioida tulipellin alaosaan kiinni "kolmilinkkisesti." Toinen tapa mitä ainakin itse olen "kilpuri" tasolla joskus nähnyt niin etulokareiden sisään tehtyjä vahvikkeita jotka tavallaa ovat suorakulman muotoisia, jolloin toinen suorakulman puolista on oven etureunan alla olevaa palkkia. Kolmas mikä auttaa kuulemma myös on oven aukkojen hitsaaminen joka auttaa per puoli tulevaa vetelyä. Eli "kynnyslista" mikä lie pois ja hitsisaumaa viiden sentin välein. (Voithan sä tehä tuen toni esim. iskaritolppien kylkiin. Tiedän, paskan näkönen mutta vois ainakin vähä auttaa. Tekee kyll avonaisen mukavan näköisen konehuoneesta, sitä en voi moittia. Erittäin hyvä modaus ykköseen tosin lisää kitattavaa, lämppärin kuomu ei ole mikään silmiä hivelevä ja pyyhkijän moottorit ja vivustotkin on sit pakko olla kromia. ) Tää kaikki paska mitä jauhoin niin vaikuttaa varmaan tuolla korkeilla tehoilla mutta tyyliin 130-150hp niin ei välttämättä nyt ihan hirveää vetoa korissa tunne jos ei radalla rankaise. Min en näist tiä mittää. Pellissä on numero, pakko kysyä muuten että mihin olet numeron lyönyt? Hieno jetta. Ehdottomat pisteet tekniikka valinnasta. Hyvää herkkua, mh. | |
|
| |
jerppe
Viestien lukumäärä : 91
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ti 22 Helmi 2011 - 12:04 | |
| - TMA kirjoitti:
- Pellissä on numero, pakko kysyä muuten että mihin olet numeron lyönyt?
Runkonumero on siirretty tuohon lämppärin kuomun viereen. Ei ainakaan paikallisella katsastusasemalla tuntunut haittaavan ollenkaan vaikka onkin siirretty. | |
|
| |
Pasi
Viestien lukumäärä : 77
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ti 22 Helmi 2011 - 12:11 | |
| Noh, vetikö koppa veteläksi kun pellin otti pois, niinkuin täällä on pojat kertonut? Mutta asiaan, todella hyvältä näyttää auto, jatka samaan malliin! | |
|
| |
jerppe
Viestien lukumäärä : 91
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ti 22 Helmi 2011 - 17:36 | |
| - Pasi kirjoitti:
- Noh, vetikö koppa veteläksi kun pellin otti pois, niinkuin täällä on pojat kertonut?
Eipä tuota vielä näillä tehoilla ainakaan huomaa että antaisi periksi... jäykkähän tuo kori ei ole alunperinkään. Ylä- ja alapoikkituet varmasti jäykistäis paljon. | |
|
| |
Aaperi Wingman
Viestien lukumäärä : 1993 Paikkakunta : KVL/SLN
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ti 22 Helmi 2011 - 17:46 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Aaperi pvm Ti 22 Helmi 2011 - 21:20, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Mai-
Viestien lukumäärä : 911
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 Ti 22 Helmi 2011 - 20:47 | |
| 80-90 luvun taitteen etuveto celicoissa taisi olla tuon tyylinen "poikkituki". | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1 | |
| |
|
| |
| Vw Jetta Mk1 | |
|