test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 duuk: Bmw E34 ///M5

Siirry alas 
+70
Wilburn
toni
jhakala
IL3
EmH
Jesimiri
vainionpää
Koomik
pazi88
Dunderi
juucee
Jonee^^^^
Mirski
Raab
m4kk3
Hexä
vaginaattori
Mikk-
^^pazi^^
chq-
GrapL
dyyz
Pastrana
Makke
Antto-
jeQQ
Juhi
Aaltonen-
samulzi
HAGE
Elementti
samuxd
Ribis
Paltsu
Tikki-
SamiM
Osmis
Masuli
Komulainen
Mechanical
Vellulollero
Zamppe
JuhiZZ
Petterii
alanherman
Ruusenvisti
Mikael
csharp
MiKu
kop-O-nen
ändi
Nak$u
J4TOG
TomVi
Meikkis01
jallu81
JiiWee
Bones
CDLC.CO
Ipe
micke_
rambe
huvee-
Aatsipoppa
Down
kiMMMe
antizero
apuapina
Spex
john_gleasy
74 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 10:43

Sen verran päivitystä, että E30 on myyty eteenpäin ja siirrytty täysivaltaiseksi BMW ///Motorsport tuotteiden harrastajaksi Wink



Foorumia jo tovin selanneena uskallan laittaa omankin katiskan näytille..

Saattaa tulla hivenen pitkä kertomus koska autoa on jo muutama vuosi harrastettu..

Ostin Alkuperäisen 325im syksyllä vuonna 2008 lähes vahingossa. Tarkoitus olis ostaa jokin uudempi BMW käyttöautoksi, mutta omiin kriteereihin sopivaa ei sillä hetkellä tuntunut löytyvän ostin sitten "väliaikaiseksi" käyttikseksi kyseisen laitteen joka näytti suurinpiirtein tältä:
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Edellinen omistaja oli ehtinyt ostamaan/myymään uudet Borbetin A:t 16X9" auton alta pois, jotka sain sitten myöhemmin lunastettua mutkien kautta takaisin auton alle..

duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Olihan autossa vikaa. Juuri remontoitu yläkerta oli langennut uudestaan. Eli kansipahvi oli palanut. Syylliseksi paljastui vuotava lämppärin sisäkenno ja edellisen omistajan välinpitämättömyys.
duuk: Bmw E34 ///M5 _mediumduuk: Bmw E34 ///M5 _medium


Ostin siihen sitten vastaremontoidun moottorin (joka myöhemmin osoittautui hieman huonoksi ratkaisuksi)
Joka siinä talvenkorvalla päätettiin ahtaa. Tavoitteena oli muutama lisäheppa joten tilattiin kaverin kanssa kimpassa jenkeistä turbokitit. No eihän ne mitään bolt on sarjoja ollut ja se alkutalvi meni niitä sitten näpertäessä. Lisärikastuksen hoiti kaksi 399cc suutinta ja niitä ohjasti finboost lisärikastin.
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _mediumduuk: Bmw E34 ///M5 _mediumduuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Samaan aikaan tuli hommattua Vm 2002 Z3:sta lukkoperä
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Kytkin lankesi silloin toisella kiihdytyksellä ja paikalleen meni 6 lapainen kuparikeraaminen kytkinlevy jäykällä Sacshin asetelmalla..

Auto saatiin nippuun ja ajoon pienien mystisten ongelmien jälkeen, kuten pitkään ja hartaasti etsittyyn käyntivikaan jonka aiheutti ecun lämpötilaanturin huono maadoitus, joten auto kävi koko ajan ns ryyppy päällä
duuk: Bmw E34 ///M5 _mediumduuk: Bmw E34 ///M5 _medium
Autosta penkitettiin 0.4bar 279hv seosten ollessa ihan 12.X
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Jatkuu..


Viimeinen muokkaaja, Admin pvm La 13 Syys 2014 - 20:57, muokattu 7 kertaa (Raportin syy : Lisätty ///M5 juttua)
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 10:43

No sitä iloa ei pitkään kestänyt.
Syitä on monia mutta suurinpana se että "remontoitu kone" oli tosissaan remontoitu tyylillä. Kansi oli mm plaanattu hiomapaperilla ja ilmeisesti koottu vanhoilla osilla. Kuin myös moottori olikin 9.7 puristeinen (selittänee hyvät teholukemat) vaikka sen piti olla 8.8 puristeinen. Nakuttamaanhan se oli myös päässyt.
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

No tästä en lannistunut vaan ostin uudenkäytetyn kannen joka koneistajalla osoittautui halkinaiseksi.
Ostin yhteensä 4 käytettyä kantta jotka kaikki olivat halki kun ne ponnistettiin Shocked

No sitten pistettiin jäitä lippikseen ja todettiin parhaimmaksi ostaa ihan uusi kansi (ei ole kaduttanut Wink)
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Koneeseen hommattiin myös kevyemmät männät ja veivit M52 moottorisesta bmw:stä sekä 399cc bosch suuttimet, KMS Mp25 ecu, laajakaistalabda sekä accelin puolapaketti ja samalla tehtiin ehkäpä yksi suurimmista virheistä tämän projektin kohdalla. Menin sekaantumaan kupariseen kannentiivisteeseen ja koviin 12.9 pultteihin. Saatiin täysin väärät kokoamisohjeet joten se kesä meni ihan kämmenille kyseisen seikan johdosta.
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium[img][/img]duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium[img][/img]duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Muutaman tuhat kilometriä ehtisin autolla silloin ajelemaan mietoa säätöajoa, muutoskatsastamaan auton ahtimelle ja kärsimään tekniikkamurheista. No ei muuta kuin pipo pois ja motivaatiota keräämään.
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
Näkee hyvin mistä on vuotanut:
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Kesä ja syksy meni motivaatiota keräillen ja talvella sitten innostuin taas puuhiin.
Nyt otettiin varmemman päälle ja tilaukseen meni cometicin mls kannentiiviste ja arp:n pinnapultit
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
Cool.JPG/_medium.jpg" border="0" alt=""/>
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Ehtisin saamaan auton lähes nippuun kunnes telosin toisen polven ja loppuvuosi 2010 menikin sitten kepeillä kävellen..


Viimeinen muokkaaja, duuk pvm Ti 17 Toukokuu 2011 - 11:06, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 10:47

Kirjottelin tämän jo kerran mutta hävisi bittiavaruuteen Sad

No jatketaas..

Siinä sairastellessa tuli hommailtua kaikenlaista osaa
mm autometerin mittareita, ns kusioptiikkaa (aitoa hellaa tietysti), D2 coilover alustaa ja vannetta.
Joku kumma fiksaatio oli päässyt syntymään levitettyihin peltivanteisiin.
Sellaset piti sitten Vannepajasta tilata koossa 9X15" et n. 12 ja 9.5X15 et n. 8
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
Joku kiva värihan niille piti keksiä Smile
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Kun ukko tuli keväällä kuntoon alkoi armoton niputtaminen.
Alusta paikalleen, sisusta nippuun, sähköt kuntoon, myöhemmäksi jääneidein asioiden laittamista joita tuntui olevan.
No tuossa maaliskuussa 2011 näytti tältä
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Harmaita hiuksia aiheutti kierroslukumittarin toimimattomuus. Tuli sitten pikakurssi oskilloskooppeihin sun muihin. No vika löytyi sitten KMS:n ecusta ja se lähti Hollantiin korjaukseen.

Kun vermeet alkoi olla valmiina päätin jättää säätämisen ammattilaisen käsiin ja näin matka kävi kohti AMW:tä

duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Ihan putkeen sekään homma ei mennyt. Ensiksi kyykkäsi accelin puolat no siitä lennosta vaihdettiin sitten kunnon boschilainen tilalle.
Kun sytkä ongelmat saatiin kuriin hajosi toinen bensapumppu. Hieman söi miestä seistä toisella puolella suomea uskomattoman vian tähden.
No ei auta parkua kun paskat oli jo housuissa. Auto saatiin säädettyä 0.5bar asti jolloin tehoa tuli 231hv

Näillä eväin leimasin sitten auton ja ajelin sisäänajoa hiljakseen.
ELi vaihtoon meni bensapumppu. Heivasin rikkinäisen lisäpumpun pois ja myös orggiksen ja sen tilalle laitoin Bosch 044:n
Samalla jäähdyttimeksi vaihtui E28 M535 iso jäähdytin ja sähköflekti, nousujohteisten lämpöjen estämiseksi.
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Sähkötöiden jälkeen uusi matka AMW:lle ja sieltä sitten jäi käteen

duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Ahdin siellä tulppana on ja loppuu ihan kesken.

duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

No kun pakolliset oli saatu suoritettua, ruuvasin mutterit piukkaan ja auton kohti maata.
Alemmas ei tuolla setupilla enään saa keulaa, perää aavistuksen sais vielä.
Maavara on jotain senttejä matalimmasta kohdasta eli downpipen ja keskipätkän liitoskohdasta.
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium


Viimeinen muokkaaja, duuk pvm Ti 17 Toukokuu 2011 - 11:59, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
john_gleasy
CDLC.CO Founder
john_gleasy


Viestien lukumäärä : 4014
Paikkakunta : Turku

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 11:13

Sinnikäs jätkä, itse oisin varmaan polttanut auton jo tossa vaiheessa. Mutta hyvältä näyttää, keep it going.
Takaisin alkuun Siirry alas
Spex




Viestien lukumäärä : 74

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 12:39

Pakko myöntää, et värivalinta on ainakin omaan silmään sopivan härski.
Takaisin alkuun Siirry alas
apuapina

apuapina


Viestien lukumäärä : 1134
Paikkakunta : Tku
Muut : pari fillarii.

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 13:10

Oikein kiva!

Tervetuloa foorumeille. :flower:
Takaisin alkuun Siirry alas
antizero

antizero


Viestien lukumäärä : 1571
Paikkakunta : Turku

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 13:31

Sopivan härski ja todella näppärän olonen/näkönen peli! Ite heivaisin kyllä kaikki tarrat pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://antizero.kuvat.fi/kuvat/
kiMMMe

kiMMMe


Viestien lukumäärä : 989
Paikkakunta : Parainen
Muut : fillari...


duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 13:35

Tätä onkin odoteltu :cheers: tervetuloa munki puolest. E30ses on siis vaan sitä jotain, varsinkin tässä misä kulku puoli on vissii ihan kohdillaa, tuliki ihasteltuu sillo ku poijat vaihto mulle alustan toho e36see teidä hallil.

pst. Pistäppä kansalle kans sun ämmästä vähän stoorii Wink??
Takaisin alkuun Siirry alas
Down




Viestien lukumäärä : 731
Paikkakunta : Kittilä

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 16:27

Lovelove toi väriyhdistelmä! Peukkua täältä. Ihmettelen et miten ihmeessä voi olla noin pitkä pinna, ku sulla. Ite oisin kans potkinu paskan suohon. affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
Aatsipoppa

Aatsipoppa


Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Laitila

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 16:40

Se on sitä suomalaista sinnikkyyttä, periksi ei perhana anneta! Very Happy

yhdyn kyl muihin, todella komee pikkubimmeri. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
huvee-




Viestien lukumäärä : 23
Paikkakunta : Paska Kaupunni

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: E30 Maybe Low and slow   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 16:53

en oo ikinä tykänny kusiluukista mutta nyt pakko sanoa että ihan helvetin nätti bimmeri !!
jos omasta autostaki tulis nuin hieno kusiluukilla omasta mielestä niin laittaisin samointein itellekki :lol!:
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 17:01

Kiitoksia kommenteista!

Kyllä se pinna välillä kohtuu piukassa on ollutkin, ja paljon on tapahtunut mitä ei edes enään muista, mutta josain kohtaa projektia tuli selväksi että ollaan menty sellaisen rajan ylitse ettei voi kerrassaan lopettaa.
No tekemisen intoa on purettu välillä muihin kohteisiin ja tämän annettu huilia, mutta selvää on ollut että valmiiksi se tehdään.

Suunnitelmissa on ainakin moottorin päivitys yläkerran osalta kun sillon aikoinaan oli kassa tyhjä niin piti koota vakio nokalla ja keinuilla, saman tien siihen sitte vaihtaa suuttimet ja ahtimen kun kerran uudestaan se tarvitsee säätää niin päästää niihin tehoihin jotka tavoitteena on ollut, eli luokkaa 350hv.

Laitetaas vielä hieman faktaa autosta:
Alkuperäinen 325i
M-Technic I korisarjalla
M-Technic I "isolla" takaspolerilla
M-Technic I ratti
S-Lasit
S-Kattoluukku
Kangas Sporttipenkit
Pieni ajotietokone
M-Suspension (Korvattu D2)
Etutukivarsissa M3 epäkeskopuslat
Uritetut jarrulevyt
Remus catback + omavalmiste downpipe/etupätkä (äänet todella hillityt)

Kaikki varusteet ovat alkuperäisiä poislukien s-kattoluukku joka on uuten ollut manuaali toiminen.
Takaisin alkuun Siirry alas
rambe

rambe


Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Krs

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 17:02

Erittäin maukas kokonaisuus Smile ei borbetit olis nyt myynnis ku sait pellit alle Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 17:06

rambe kirjoitti:
Erittäin maukas kokonaisuus Smile ei borbetit olis nyt myynnis ku sait pellit alle Wink

Ei ne oo.. Kun ne heitin tohon mamman käyttöpiiskaan alle
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium


Viimeinen muokkaaja, duuk pvm Ti 17 Toukokuu 2011 - 17:08, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 17:07

Tuossa vielä videota viimeisestä säätösessiosta AMW:llä
Takaisin alkuun Siirry alas
micke_




Viestien lukumäärä : 1087
Paikkakunta : Siuntio
Muut :



duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 17:34

Mistä M535i syyläri ja paljon makso? Laita ämmästäkin parit kuvat Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 17:54

micke_ kirjoitti:
Mistä M535i syyläri ja paljon makso? Laita ämmästäkin parit kuvat Wink

Raision jäähdytinhuolto. Olikohan se 160-170e:n pinnassa ollut.. Kun teki mulle muutaman hitsihomman samalla.
Ei viitti seisovasta autosta mitään topikkeja tehdä.

Mutta hommasin syksyllä 2009 ///M5 3.6l moottorilla
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Ehkäpä paras talviauto mitä mulla on koskaan alla ollut ja menihän se seuraava kesäkin sillä mukavasti

duuk: Bmw E34 ///M5 _mediumduuk: Bmw E34 ///M5 _mediumduuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
Loput: http://duuk.1g.fi/kuvat/M5/

Alustaksi D2 coiloverit ja mutteri piukkaan. Maavara on nyt runkopalkista maahan about 4.5cm, hieman olisi edessä tolpissa vielä varaa takana rutkastikki.
Vanteeksi valikoitui hieman tuurilla Oz futura 9.5x17" ET0 JA 11x17" ET6
Takaisin alkuun Siirry alas
Ipe

Ipe


Viestien lukumäärä : 1599
Paikkakunta : Jyväskylä

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 17:58

Peltivanteille irvistelin hetken, mutta Futurat paikkas tilanteen ❤
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ipe.1g.fi/kuvat/
CDLC.CO
CDLC.CO Founder



Viestien lukumäärä : 5471
Paikkakunta : Turku

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 18:08

Ipe kirjoitti:
Peltivanteille irvistelin hetken, mutta Futurat paikkas tilanteen ❤
Yes.

Mikä teita naantalilaisia bemaristeja vaivaa, joka helvetin laite täytyy ahtaa Very Happy

Ei siinä mitään. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 18:25

EeKi kirjoitti:
Ipe kirjoitti:
Peltivanteille irvistelin hetken, mutta Futurat paikkas tilanteen ❤
Yes.

Mikä teita naantalilaisia bemaristeja vaivaa, joka helvetin laite täytyy ahtaa Very Happy

Ei siinä mitään. Cool

Nii ei tääl talvisin mitään tapahdu kuitenkaa ni senki ajan voi viettää tallilla. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Bones

Bones


Viestien lukumäärä : 152
Paikkakunta : Virrat
Muut : Kunkkukoppa jatke

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 19:51

I like it!

Itse kanssa repisin tarrat pois ja vaihtaisin sivuvilkut porkkanoihin kun on edessä ja takanakin.

Kyllä e30 kuume taas iskee kun tämmössiä lukee.
Takaisin alkuun Siirry alas
JiiWee

JiiWee


Viestien lukumäärä : 570
Paikkakunta : Muumimaailma
Muut : tennarit

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 20:16

Jumaliste, Ehkä ensimmäinen e30 kaksovinen lamamalli joka säväytti mua Cool Ja vielä lisäks toi ämmäläinen Razz Taitaa toi sun oma e30 olla palasina ku ei oo tullu vastaa täällä naantlaissa, mutta tolla valkosella oot tullu jokunen kerta vastaan?

Ei muutakun jatkat samaa malliin Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jiiwee.kuvat.fi/kuvat/
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 21:25

Bones kirjoitti:
I like it!

Itse kanssa repisin tarrat pois ja vaihtaisin sivuvilkut porkkanoihin kun on edessä ja takanakin.

Kyllä e30 kuume taas iskee kun tämmössiä lukee.

Jep ja jos oikeen tarkkamies ois vaihtais ne E30:in sivuvilkkuihin.. Mutta ei oo tollasii ehtiny mukamas nykertämään
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 21:26

JiiWee kirjoitti:
Jumaliste, Ehkä ensimmäinen e30 kaksovinen lamamalli joka säväytti mua Cool Ja vielä lisäks toi ämmäläinen Razz Taitaa toi sun oma e30 olla palasina ku ei oo tullu vastaa täällä naantlaissa, mutta tolla valkosella oot tullu jokunen kerta vastaan?

Ei muutakun jatkat samaa malliin Wink

Olen sen kanssa muutaman viikon ajellut.. Kun käyttiksen virkaa hoitaa tän kesän ajan..
Takaisin alkuun Siirry alas
jallu81

jallu81


Viestien lukumäärä : 1573
Paikkakunta : raisio

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 21:48

bongattu lauantaina alkuillasta raison keskustassa, hyvält näytti ❤ mikäs se harmaa e30 mtek2:en on ku sua silloi seuras??
ja mitä maksoi uus kansi ja mistä Shocked

ja tervetuloo vaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 21:52

jallu81 kirjoitti:
bongattu lauantaina alkuillasta raison keskustassa, hyvält näytti ❤ mikäs se harmaa e30 mtek2:en on ku sua silloi seuras??
ja mitä maksoi uus kansi ja mistä Shocked

ja tervetuloo vaan!

Kaverin auto. Haetutti syksyllä saksasta ja entisöi sitä tuossa koko talven oem osilla. Alkuperäinen M-TechII 325i ilmastoinnilla ja nahkaleedereillä tarkotus ottaa photoshoottia ku saadaan vehkeet klanssattua ja päivä nätiksi.

Paha sanoo mitä pelkälle kannelle tuli hintaa kun koneistajalta sen ostin. Siin oli sillon niitä ponnistuksia ja plaanauksia jne shittiä samassa.
Mutta oisko se ollut 800e pintaan.. Raakakansi ilman venttiilejä ja muita hilppeitä siis.
Takaisin alkuun Siirry alas
jallu81

jallu81


Viestien lukumäärä : 1573
Paikkakunta : raisio

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 21:58

jallu81 kirjoitti:
bongattu lauantaina alkuillasta raison keskustassa, hyvält näytti ❤ mikäs se harmaa e30 mtek2:en on ku sua silloi seuras??
ja mitä maksoi uus kansi ja mistä Shocked

ja tervetuloo vaan!

okok, no ei nyt ihan pahan hintainen..kun ei niitä ehjii nyt niin kauheesti koskaan löydy..kaverilla tosin yks tuttu jossain pohjoisessa ku hitsailee niitä ja takuunkin vissiin antaa..ja tuntuu kestävän parin kilon paineitakin..
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 22:03

jallu81 kirjoitti:
jallu81 kirjoitti:
bongattu lauantaina alkuillasta raison keskustassa, hyvält näytti ❤ mikäs se harmaa e30 mtek2:en on ku sua silloi seuras??
ja mitä maksoi uus kansi ja mistä Shocked

ja tervetuloo vaan!

okok, no ei nyt ihan pahan hintainen..kun ei niitä ehjii nyt niin kauheesti koskaan löydy..kaverilla tosin yks tuttu jossain pohjoisessa ku hitsailee niitä ja takuunkin vissiin antaa..ja tuntuu kestävän parin kilon paineitakin..

Mun yks halkinainen testihitsattiin jäähdytinhuollossa..
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Mutta kun nuo kaikki mitä mulla oli halki olivat halki ns. pukista pukkiin niin ne ois sitten vielä pitnyt arporata. Tovin ku ynnäilin ni huomattavasti paremmalta vaihtoehdolta alkoi vaikuttamaan aivan uusi kansi, kun ei tuon kalliimpi kuitenkaan ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
Meikkis01

Meikkis01


Viestien lukumäärä : 181
Paikkakunta : Aura

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyTi 17 Toukokuu 2011 - 22:25

hyvält näyttää!!ton m5 muutamia kertoja nähnykkin..
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 EmptyMa 30 Toukokuu 2011 - 21:44

Tarinoidaas hieman vielä.
Autolla tuli osallistuttua Isoon E30 miittiin ja reilu 770km tuli ajokilometrejä reiluun vuorokauteen. Hienosti pelasi koko matkan. ☀

duuk: Bmw E34 ///M5 _medium
duuk: Bmw E34 ///M5 _medium

Mitä ny munuaisista kuoriutuu maalit ja mökkikylään mentäessä muutaman kerran oltiin tiessä kiinni sanan varsinaisessa merkityksessä Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





duuk: Bmw E34 ///M5 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
duuk: Bmw E34 ///M5
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 6Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Creme De La Creme-
Siirry: