| BMW E30 M-tech II | |
|
+80villle TMA jallu81 Juhi Masander puerco 426Hemi m81t82 ee-2 Peke78 PHJS tumperto Olavi Osmis Komulainen jonte Sawo Vellulollero go_gale sensei Challenger-70 comep samuxd Koomik vaginaattori biglimited sam[_] kiMMMe juh-o mosse wiiksi Ass0 mamu Pellikka TeNu Coupe| namniki toni toad apuapina Jallmari ChilileipÄ e30tic Aaperi csharp jiri OspreY ripa MAKELA samulis Pastrana Nikkis dyyz Taza- jjuuuso Ipe niko MSUK McBeast DeeJii Kimel JPKH N|ba Sami J4TOG miqzu smpovers vildur Eerikki Kipe Paltsu epk pazi88 micke_ Madmax88 sasu juudas Mmasa CDLC.CO antizero 84 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
jiri
Viestien lukumäärä : 1729 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 12 Joulu 2011 - 15:48 | |
| nii, enpä tiiä saako laillisesti leimattuu 4litrasen.. | |
|
| |
csharp
Viestien lukumäärä : 792 Paikkakunta : Pori Muut : Äitin tunturi!
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 12 Joulu 2011 - 15:55 | |
| kun 2.7l on ollut isoin mahtoollinen roottori kyseiseen koppiin, niin kyllä se lienee vähän hankalaa, joskin ei mahdotonta | |
|
| |
Aaperi Wingman
Viestien lukumäärä : 1993 Paikkakunta : KVL/SLN
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 12 Joulu 2011 - 16:13 | |
| Muistaakseni m60b30 ja b40 erona kampura | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 12 Joulu 2011 - 17:49 | |
| - Aaperi kirjoitti:
- Muistaakseni m60b30 ja b40 erona kampura
Sekä myös poraus 5mm isompi 4-litrasessa. Päällisin puolin fyysisiä eroja ei juurikaan ole. Tekniikan suhteen joutuu soveltamaan joka tapauksessa, sen laajudesta sitten myöhemmin. Tehdään nämä muut hommat ensin. | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 12 Joulu 2011 - 21:04 | |
| | |
|
| |
csharp
Viestien lukumäärä : 792 Paikkakunta : Pori Muut : Äitin tunturi!
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ma 12 Joulu 2011 - 22:05 | |
| ^ ei ehkä ihan bolt-on ratkasu ja äkkiseltää ajatellen voi olla jopa hieman kalliimpi toteuttaa | |
|
| |
e30tic
Viestien lukumäärä : 6 Paikkakunta : espoo/lohja
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ti 13 Joulu 2011 - 9:36 | |
| - Juhi kirjoitti:
- micke_ kirjoitti:
- Eipä toi "hymy" mitenkään vaikuta kuvioon.
Erittäin grädde peli tulossa, minkäslaiset tekniikkasunnitelmat? Tack.
Vaparin kutitusta, aihio vielä vähän auki. Toisaalta ovela olis toi m20 läppärungoilla ja stroukattuna. Mutta ne muutokset toteutuu aikaisintaan 2012 syksyllä. katos btcf:ltä zombien projekti | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ti 13 Joulu 2011 - 23:08 | |
| Ei tässä mitään pulttaa kiinni-ratkaisua olla hakemassakaan. Halpaa touhua ei joka tapauksessa tule olemaan, sama mitä sinne konehuoneeseen rupeaa työntämään. Ei kiitos dieselille.
Katellaan. | |
|
| |
ChilileipÄ
Viestien lukumäärä : 61 Paikkakunta : jkl
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ke 14 Joulu 2011 - 9:43 | |
| Halpaahan näitten rassaaminen oo ikinä. Oli kone sitten mikä vaan Millos tulee kuvaa takavanteiden istuvuudesta? | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ke 14 Joulu 2011 - 10:13 | |
| - ChilileipÄ kirjoitti:
- Millos tulee kuvaa takavanteiden istuvuudesta?
Tällä viikolla pitäisi olla takanavat valmiina, ensi viikolla tukivarret ja apurunko väriin. Kaikki muut osat onkin sitten valmiina kasaamista varten. Sosiaalisten kanssakäymisten ja hyvien tapojen mukaisten velvollisuuksien vuoksi venähtänee ensi vuoden puolelle. | |
|
| |
DeeJii
Viestien lukumäärä : 19 Paikkakunta : Salo
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ke 14 Joulu 2011 - 13:06 | |
| Ole mies ja älä missään nimessä mene tunkemaan konehuoneeseen mitään muovimoottoria. E30 kuuluu olla läskiremmi M20 eikä mitään muuta! Kaikin puolin siisti on vekotin! Tulispa jo kesä ja saisi tuon oman e30 pois talviteloilta...huoh... | |
|
| |
samulis
Viestien lukumäärä : 50
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ke 28 Joulu 2011 - 20:13 | |
| - Juhi kirjoitti:
Toista maailmaa olisi kevyempi alumiinilohkoinen M52B28, josta irti ylimääräiset vaparihevoset. Katsotaan sitä ruokalistaa sitten myöhemmin, mitään kun on hankala vielä tässä vaiheessa lyödä lukkoon. M52B28 läppärungoilla Ah sitä sinfoniaa | |
|
| |
Jallmari
Viestien lukumäärä : 117 Paikkakunta : Lieto
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ke 28 Joulu 2011 - 20:59 | |
| - DeeJii kirjoitti:
- Ole mies ja älä missään nimessä mene tunkemaan konehuoneeseen mitään muovimoottoria. E30 kuuluu olla läskiremmi M20 eikä mitään muuta!
Kaikin puolin siisti on vekotin! Tulispa jo kesä ja saisi tuon oman e30 pois talviteloilta...huoh... Ittekkin olen vakiomyllyn kannalla, toki 100% kunnostettuna, ilman perinteistä säksätystä. | |
|
| |
apuapina
Viestien lukumäärä : 1134 Paikkakunta : Tku Muut : pari fillarii.
| |
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II To 29 Joulu 2011 - 11:39 | |
| Toi nykyinen tekniikka onkin lievä mysteeri, kun se ei säklätä, eikä vuoda öljyä. Sille nyt ei vielä, kuten mainittua, olla tekemässä yhtään mitään. Nyt alkaa olemaan kaikki osat haalittu, kunhan kerkeäisi/pääsisi tallille niputtamaan. Fillari ja 100km ei auta asiaan yhtään. | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ke 4 Tammi 2012 - 19:55 | |
| Lupasin kuvia, kunhan on uusi jako takanavoissa. Eli yksi reikä umpeen ja 5x112 tilalle. Jarrulevyn kiinnitykselle säilyi vielä oma kierteensä. Ainevahvuutta jäi myös takapuolelle reilusti, 5x120 jaolla olisi joutunut harkitsemaan viisteen täyttämistä. | |
|
| |
toad
Viestien lukumäärä : 144 Muut : Kaalimato xl
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Ke 4 Tammi 2012 - 21:25 | |
| - Juhi kirjoitti:
- Lupasin kuvia, kunhan on uusi jako takanavoissa. Eli yksi reikä umpeen ja 5x112 tilalle. Jarrulevyn kiinnitykselle säilyi vielä oma kierteensä.
Ainevahvuutta jäi myös takapuolelle reilusti, 5x120 jaolla olisi joutunut harkitsemaan viisteen täyttämistä.
5x120 varten joutuu täyttää sen viisteen, halkaisijan puolesta jää vielä 2mm tavaraa jaon ulkopuolelle onko sulla tosta navasta sorvattu se "piparkakku" takapuolelta pois? vai onko toi tehty pikkukoneisen napaan? | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II To 5 Tammi 2012 - 12:22 | |
| - toad kirjoitti:
- 5x120 varten joutuu täyttää sen viisteen, halkaisijan puolesta jää vielä 2mm tavaraa jaon ulkopuolelle
onko sulla tosta navasta sorvattu se "piparkakku" takapuolelta pois? vai onko toi tehty pikkukoneisen napaan? Noissa ei minun muistaakseni ollut vahvistuksia reikien kohdilla, voin toki muistaa väärin. Ovat omat navat. | |
|
| |
toad
Viestien lukumäärä : 144 Muut : Kaalimato xl
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II To 5 Tammi 2012 - 15:55 | |
| - Juhi kirjoitti:
Noissa ei minun muistaakseni ollut vahvistuksia reikien kohdilla, voin toki muistaa väärin. Ovat omat navat. jännä juttu mitä itse etsein noita napoja niin järjestään ohuempi laippa ja vahvikkeet takana tai vahvempilaippa viisteellä mutta akseli on 3mm ohuempi | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II La 14 Tammi 2012 - 19:52 | |
| | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II La 14 Tammi 2012 - 20:33 | |
| | |
|
| |
namniki
Viestien lukumäärä : 97 Paikkakunta : Iitti
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II La 14 Tammi 2012 - 20:50 | |
| | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II La 14 Tammi 2012 - 21:21 | |
| Perkele, näin ne hommat tehdään. Helvetin hyvä noinkin, jos tuosta vielä fitmenttii hierotaan paremmaksi niin morjes E: lukonpesät ku vetäis pois ovista, olis kliini kori. | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II La 14 Tammi 2012 - 21:44 | |
| Kiitoksia taasen.
Kaarien ulkonäköön ei tehdä mitään muutoksia, auto olis pilalla samantien. Pokkauksia vähän sisään, niin saa hitusen vielä pudotettua ja ei tarvitse kuunnella raapimista. Noi lukkopesät tosiaan on vähän ylimääräisen näköiset, mietin itsekin niiden poistamista, mutta jätetään toistaiseksi mietintämyssyyn. | |
|
| |
Coupe|
Viestien lukumäärä : 70 Paikkakunta : KPO city Muut : Bmw E30 "Toukka"
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II La 14 Tammi 2012 - 23:07 | |
| Kardaani KUNKKU! | |
|
| |
TeNu
Viestien lukumäärä : 671 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : VW Touran -05
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II La 14 Tammi 2012 - 23:33 | |
| Eipä oo pahemmin nämä E30 koriset muhun koskaan kolissu (tai bimmerit yleensäkkään), mut tämä alkaa näyttää jo oikein maukkaalta. Less is more, tykätään. | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Su 15 Tammi 2012 - 9:49 | |
| Mahoton hyvä. Itekkin kahtelin, että maalaan kyllä omasta kahvatkin valkosella. Voishan ne lukkopesät ens hätään maalata, ei paljoa valkosesta erottus. Etenkin jos on häly ja kauko-ohjaus, ettei tarvii avaimella sohia sitte maalia. Millä maalasit alustan osat?
Hemmetin hyvä ja yksinkertanen, tuo korisarja on vaan yksinkertasesti hienoin mitä voi e30:ssa olla. | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Su 15 Tammi 2012 - 14:48 | |
| Ei ole kaukolla ovet, joten joutuu käyttämään noita pesiä.
Alustan osat on ensin hiekkapuhallettu + rostex + miranol, Coupe|:n toimesta. | |
|
| |
juudas
Viestien lukumäärä : 781 Paikkakunta : Kuopijoo
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Su 15 Tammi 2012 - 17:01 | |
| Nam Helvetin hyvä! | |
|
| |
mamu
Viestien lukumäärä : 264 Paikkakunta : Lahti Muut : Escort
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II Su 15 Tammi 2012 - 20:24 | |
| Todella siisti e30! Tää on kyllä terapiaa kaikkien amisrassien seassa. Vaikka e36 on nykyään ottanu uuden amisbemarin tittelin. <-ooteee Mut anyways, komea on tallipaikkakin! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: BMW E30 M-tech II | |
| |
|
| |
| BMW E30 M-tech II | |
|