test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Votex

Siirry alas 
+8
Limetic
Makkeli
andre_
Antto-
RöHnÄ
TomVi
Ipe
_Redneck_
12 posters
KirjoittajaViesti
_Redneck_




Viestien lukumäärä : 3

Votex Empty
ViestiAihe: Votex   Votex EmptyMa 12 Syys 2011 - 17:30

Mistä päin porukka tilauillu noit osia kun en minä vaan löydä vaik kuinka yrittäny ettiä omaan 3b pasuunaan..?
Help!! Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Ipe

Ipe


Viestien lukumäärä : 1599
Paikkakunta : Jyväskylä

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyMa 12 Syys 2011 - 17:33

Tiedustele vaikka marmoritiskiltä.

Myös ebay:n selaaminen saattaa tuottaa tulosta.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://ipe.1g.fi/kuvat/
TomVi

TomVi


Viestien lukumäärä : 3391
Paikkakunta : Huittinen

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyMa 12 Syys 2011 - 18:22

Slamit kannattaa myös tsekata ja laittaa vaikka sähköpostia suoraan sinne.
Takaisin alkuun Siirry alas
RöHnÄ

RöHnÄ


Viestien lukumäärä : 254
Paikkakunta : Akaa

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyMa 12 Syys 2011 - 18:49

Musta tuntuu ettei 3B:hen ei enää valmisteta Votexin toimesta helmoja yms. kun on niin vanha auto. Ei ainakaan varaosaohjelmalla oo näkyny. Eli sikäli "marmoritiskillä" käynti saattaa olla hukkareissu. Correct if im wrong.

...Rassaa toi "marmori" sanakin kun varaosatiskit ei oo marmoria nähnykkään. Lastulevyä ovat prkl... 🤡
Takaisin alkuun Siirry alas
Antto-

Antto-


Viestien lukumäärä : 655
Paikkakunta : Vantaa

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyMa 12 Syys 2011 - 19:01

Joo tässä uskossa oon itekki että 3B:hen ei enää uusia helmoja tehdä, muita ku alkuperäisiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ipe

Ipe


Viestien lukumäärä : 1599
Paikkakunta : Jyväskylä

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyMa 12 Syys 2011 - 23:08

Tässähän saatetaan olla vailla esim. kattotelineitä, ei oo oikein mainittu mitä votexia pitäis löytää Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ipe.1g.fi/kuvat/
_Redneck_




Viestien lukumäärä : 3

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyTi 13 Syys 2011 - 7:53

Juaa nekö meinaa ola sit tiukassa tohon 3b:hen.. no koskaan ei voita jos ei koita ei se auta ku alkaa kyseleen Smile

http://www.car-vs-car.de/images/resized/VW-Passat-3B-1Bok.jpg
Tollast lippaa metsästäny ja jos löytys helmat ja takapäähänki niin ois kyl kiva.
Takaisin alkuun Siirry alas
RöHnÄ

RöHnÄ


Viestien lukumäärä : 254
Paikkakunta : Akaa

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyTi 13 Syys 2011 - 23:24

Ipe kirjoitti:
Tässähän saatetaan olla vailla esim. kattotelineitä, ei oo oikein mainittu mitä votexia pitäis löytää Very Happy

Totta. Votex tekee ainakin kuraläppiä 3B:hen. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ipe

Ipe


Viestien lukumäärä : 1599
Paikkakunta : Jyväskylä

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyKe 14 Syys 2011 - 9:38

Suurinpiirtein kaikki Volkkarin OEM-lisävarusteet tulee Votexilta, koska se sattuu olemaan lisävarusteosia valmistava Volkkarin tytäryhtiö.

Jopa orkkis aux-johdon asennusohjeissa lukee Votex GmbH.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://ipe.1g.fi/kuvat/
RöHnÄ

RöHnÄ


Viestien lukumäärä : 254
Paikkakunta : Akaa

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyKe 28 Syys 2011 - 22:47

Etka näyttää ainakin hinnan Votexin etuhelmalle 3BG Passattin , joten sitä saattas vielä saada. Oli jotain n.280€ Muttei ole mun mielestä kovin nätti. Jotenkin big mouth tyyppinen. Kuvaa en sellasesta tähän hätään löytäny.

Asiaan löyhästi liittyen... Mulla olis itsellä ylimääräinen Caracteren lasikuituinen etuhelma 3B:hen, jos jollakin on käyttöä sellaselle?
Takaisin alkuun Siirry alas
andre_




Viestien lukumäärä : 180
Paikkakunta : Lti

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyKe 28 Syys 2011 - 23:27

Viime tai toissa vuonna luin ameriikan audifoorumilta B6:n votex-loppuunmyynnistä, myivät alehintaan kaikki pois kun on valmistus lopetettu. Oli ollut votexin sivuhelmaa aika edukkaasti.. 3BG samaa ikäluokkaa joten taitaa olla senkin kanssa aika 50/50 saako noita enää uutena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Makkeli

Makkeli


Viestien lukumäärä : 810
Paikkakunta : Mikkeli

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyKe 28 Syys 2011 - 23:38

RöHnÄ kirjoitti:
Etka näyttää ainakin hinnan Votexin etuhelmalle 3BG Passattin , joten sitä saattas vielä saada. Oli jotain n.280€ Muttei ole mun mielestä kovin nätti. Jotenkin big mouth tyyppinen. Kuvaa en sellasesta tähän hätään löytäny.

Niin, onhan se kovin hankalaa kirjoittaa googlen kuvahakuun "passat votex"... Wink

Niin ja onhan täällä foorumillakin yksi 3BG Votex-setillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ipe

Ipe


Viestien lukumäärä : 1599
Paikkakunta : Jyväskylä

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyTo 29 Syys 2011 - 0:47

RöHnÄ kirjoitti:
Etka näyttää ainakin hinnan Votexin etuhelmalle 3BG Passattin , joten sitä saattas vielä saada. Oli jotain n.280€

Kannattais jo melkein ostaa jos sais tuohon rahaan, Volkswagen Zubehör Shopissa pyytävät parisatkua enemmän Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ipe.1g.fi/kuvat/
Makkeli

Makkeli


Viestien lukumäärä : 810
Paikkakunta : Mikkeli

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyTo 29 Syys 2011 - 11:01

Takaisin alkuun Siirry alas
RöHnÄ

RöHnÄ


Viestien lukumäärä : 254
Paikkakunta : Akaa

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyMa 3 Loka 2011 - 23:12

Ipe kirjoitti:
RöHnÄ kirjoitti:
Etka näyttää ainakin hinnan Votexin etuhelmalle 3BG Passattin , joten sitä saattas vielä saada. Oli jotain n.280€

Kannattais jo melkein ostaa jos sais tuohon rahaan, Volkswagen Zubehör Shopissa pyytävät parisatkua enemmän Very Happy

Jees. Mun moka. Olin näköjään jotain sekoillu. Eli 3B:hen saa ihan hyvältä näyttävää perus etuhelmaa millä on hintaa 285€ (3B0 071 609 K) Ja tuo sinunkin löytämä faceliftin puskurin alaosa on 633,36€ mihin ilmeisesti kuuluu sumarit ja ritilät. (3B0 071 609 CK 9AX).
Takaisin alkuun Siirry alas
Limetic

Limetic


Viestien lukumäärä : 43
Paikkakunta : Hämeenlinna

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyPe 23 Joulu 2011 - 21:35

RöHnÄ kirjoitti:
Ipe kirjoitti:
RöHnÄ kirjoitti:
Etka näyttää ainakin hinnan Votexin etuhelmalle 3BG Passattin , joten sitä saattas vielä saada. Oli jotain n.280€

Kannattais jo melkein ostaa jos sais tuohon rahaan, Volkswagen Zubehör Shopissa pyytävät parisatkua enemmän Very Happy

Jees. Mun moka. Olin näköjään jotain sekoillu. Eli 3B:hen saa ihan hyvältä näyttävää perus etuhelmaa millä on hintaa 285€ (3B0 071 609 K) Ja tuo sinunkin löytämä faceliftin puskurin alaosa on 633,36€ mihin ilmeisesti kuuluu sumarit ja ritilät. (3B0 071 609 CK 9AX).
Eli siis 3B passattiin olisi vielä mahdollista saada tätä etuhelmaa. Kannattaako käydä ihan varaosatiskiltä kyselemässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
RöHnÄ

RöHnÄ


Viestien lukumäärä : 254
Paikkakunta : Akaa

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyPe 23 Joulu 2011 - 23:12

Limetic kirjoitti:
RöHnÄ kirjoitti:
Ipe kirjoitti:
RöHnÄ kirjoitti:
Etka näyttää ainakin hinnan Votexin etuhelmalle 3BG Passattin , joten sitä saattas vielä saada. Oli jotain n.280€

Kannattais jo melkein ostaa jos sais tuohon rahaan, Volkswagen Zubehör Shopissa pyytävät parisatkua enemmän Very Happy

Jees. Mun moka. Olin näköjään jotain sekoillu. Eli 3B:hen saa ihan hyvältä näyttävää perus etuhelmaa millä on hintaa 285€ (3B0 071 609 K) Ja tuo sinunkin löytämä faceliftin puskurin alaosa on 633,36€ mihin ilmeisesti kuuluu sumarit ja ritilät. (3B0 071 609 CK 9AX).
Eli siis 3B passattiin olisi vielä mahdollista saada tätä etuhelmaa. Kannattaako käydä ihan varaosatiskiltä kyselemässä.

Pitäisi olla saatavissa. En nyt kuitenkaan ihan päätä pantiks laita. Noi hinnat on voimassa vaan tän vuoden loppuun, joten suosittelen käymään ensviikolla spoilerikaupoilla, jos mahdollista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Limetic

Limetic


Viestien lukumäärä : 43
Paikkakunta : Hämeenlinna

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyLa 24 Joulu 2011 - 12:32

RöHnÄ kirjoitti:
Limetic kirjoitti:
RöHnÄ kirjoitti:
Ipe kirjoitti:
RöHnÄ kirjoitti:
Etka näyttää ainakin hinnan Votexin etuhelmalle 3BG Passattin , joten sitä saattas vielä saada. Oli jotain n.280€

Kannattais jo melkein ostaa jos sais tuohon rahaan, Volkswagen Zubehör Shopissa pyytävät parisatkua enemmän Very Happy

Jees. Mun moka. Olin näköjään jotain sekoillu. Eli 3B:hen saa ihan hyvältä näyttävää perus etuhelmaa millä on hintaa 285€ (3B0 071 609 K) Ja tuo sinunkin löytämä faceliftin puskurin alaosa on 633,36€ mihin ilmeisesti kuuluu sumarit ja ritilät. (3B0 071 609 CK 9AX).
Eli siis 3B passattiin olisi vielä mahdollista saada tätä etuhelmaa. Kannattaako käydä ihan varaosatiskiltä kyselemässä.

Pitäisi olla saatavissa. En nyt kuitenkaan ihan päätä pantiks laita. Noi hinnat on voimassa vaan tän vuoden loppuun, joten suosittelen käymään ensviikolla spoilerikaupoilla, jos mahdollista.
Onko tietoa mitä hinnoille käy vuoden vaihteen jälkeen? Kumma juttu että vanha osa kallistuisi mitä ollaan pois markkinoilta vetämässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
jjml




Viestien lukumäärä : 93

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyLa 24 Joulu 2011 - 22:17

Ai että kun alko taas nakuttaa tuo 3B:n etulippa. Paljonkohan tuo tulee muuta helmalinjaa alemmas? Tarviiko heti sivuhelmat kaveriksi? Ne kun varmaan maksaa toiset saman/enemmän. Luultavasti enemmän. Onhan se toki 285e pelkästä etulipasta aika huisi summa Shocked Tarjous tai ei.
Takaisin alkuun Siirry alas
Limetic

Limetic


Viestien lukumäärä : 43
Paikkakunta : Hämeenlinna

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptySu 25 Joulu 2011 - 0:02

jjml kirjoitti:
Ai että kun alko taas nakuttaa tuo 3B:n etulippa. Paljonkohan tuo tulee muuta helmalinjaa alemmas? Tarviiko heti sivuhelmat kaveriksi? Ne kun varmaan maksaa toiset saman/enemmän. Luultavasti enemmän. Onhan se toki 285e pelkästä etulipasta aika huisi summa Shocked Tarjous tai ei.
Sitä tässä kans ajattelin et on huisi hinta pelkästä lipasta+maalaus. Saiskohan tota mistään kimppana halvemmalla?
Takaisin alkuun Siirry alas
jjml




Viestien lukumäärä : 93

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptySu 25 Joulu 2011 - 0:16

Jep, itelle se maalaus ei tuota päänvaivaa mutta tuo lippa on kyllä aika arvokas. Kait niitä lasikuituisia kopioita vois kimppa tilauksella jostain halvemmalla saada. Jos itelle toi tulee niin tulee kyllä muovisena. Ja en tiedä paljon vw:n tiskiltä saa tingattua jos useemman ostais. Tuskin montaa euroa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Juzzis

Juzzis


Viestien lukumäärä : 269
Paikkakunta : Vihti

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptySu 25 Joulu 2011 - 0:38

Noita kun ei ole tosiaan huhun mukaan saanut oikein mistään enää viime aikoina niin ei toi nyt siihen nähden ihan hirveältä hinnalta kuulosta, mikäli niitä nyt yhtäkkiä jostain syystä taas saisi marmoritiskiltä..? Täytyy varmaan ite käydä ens viikolla kysäsemässä paikallisesta liikkeestä kanssa tilannetta. Cool

Tuskimpa noita hirveästi mistään ainakaan enää halvemmalla saa (uusia, alkuperäisiä), käytetyt ja yksittäiset löydöt erikseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Limetic

Limetic


Viestien lukumäärä : 43
Paikkakunta : Hämeenlinna

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptySu 25 Joulu 2011 - 0:44

Lainaus :
käytetyt ja yksittäiset löydöt erikseen.
Löytyisi nyt edes näitäkin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Samii-




Viestien lukumäärä : 135
Paikkakunta : Vantaa
Muut : EX: Audi b6 4kpl Bemareja,Passat 2.8 4motion, viri Nissan 200sx 90

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptySu 25 Joulu 2011 - 22:54

Mä tarvisisin vain tuon etupuskurin osat tuohon bg:hen muuten kaikki löytyypi, Mistä saisi halvalla ja kun en omista luottokorttia niin taitaa olla vaikeeta tilaa jostain?
Takaisin alkuun Siirry alas
jetukka

jetukka


Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Joensuu

Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex EmptyTi 3 Tammi 2012 - 2:29

Onko kellään tietoa saako mistään enää ABT etupuskurin lisäystä/lippaa -97 variant passattiin..
<--- Itse lippa näkyy avatarissani jonkun verran..

Itse ABT:ltä ei saa kun on sen verran iäkäs auto mutta jos jollain on tietoa joko tästä edellämainitusta tai sitten Votexin lipasta kyseiseen passattiin niin laittakaa infoa tulemaan! Myös muita "hillittyjä" lippavaihtoehtoja voi laitella jos viitseliäisyyttä on!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Votex Empty
ViestiAihe: Vs: Votex   Votex Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Votex
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» 3BG Variant feat. Votex + ???
» Passat 3B(G) Votex helmat
» O: Passat 3bg votex helmat ja higlhline listat

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: GENERAL DISCUSSION :: General Discussion-
Siirry: