| IL3:n VW Golf mkIV | |
|
+29Taski Jebbunen Mendez topi juh-o namniki Lainetti ElektrikMekanik Rikke-93 Hanska Elementti hanss polarice Limetic Ipe temee TMA mosse WeirdDude regal JTG Ceisari Down Green TeeVee m.h Leppiss Micsu IL3 33 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Limetic
Viestien lukumäärä : 43 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV Ti 3 Tammi 2012 - 18:18 | |
| - Ipe kirjoitti:
- Omat kokemukset Diademeistä näkyy tässä kuvassa. Kyllä otti pattiin, sininen teinixpolttimo saatana.
Enää en noiden polttimoiden kanssa sekaannu kuin Philipsin Silvervisioniin, ne on sentään hopeiset, hintaa tuli kyllä joskus kiroiltua. Tässä kuvassa vasemman puolimmainen Diadem ja oikealla Silvervision. Itse kanssa ostin joskus Mätänetistä jotkut halvimmat hopeiset polttimot ja hyvin toimivat vieläkin. Paketissa luki et: "Ei tieliikenne käyttöön", mutta itse en ainakaan huomannut mitään eroa normi polttimon valotehon kanssa. | |
|
| |
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV Ti 3 Tammi 2012 - 22:13 | |
| Nonnih! Nyt on uudet umpiot keulalla ja niissä xenonit Laitan sessiosta huomenissa kuvaa ja stooria. Iso Kiitos Regalille! Tarkennetaan vielä, että luulin ostaneeni Diademit, mutta Philipsin Silver Lightit ne olikin ja toimi just kuten toivoin; eli ei kajasta mitään väriä kun ei vilku. Olin myös hommannut pitkiin H1:set, vaikka H7 näihin umpioihin pitkiks menee, toisin kuin orkkisumpiossa. Noh, Regal jeesas siinäkin ja nyt on umpiot täynnä polttimoita | |
|
| |
polarice
Viestien lukumäärä : 99 Paikkakunta : Kempele/Oulu
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV Ti 3 Tammi 2012 - 22:58 | |
| Tämähän alkaa muistuttamaan omaa autoani. Voin suositella alustaksi vmaxxin alustaa, vaikkakin on ainoo alusta mistä on golffin alla kokemusta. Itsellä sellanen 20tkm ollut alla tuo alusta ja tyytyväinen olen ollut. Laitoitko 35w vai 50w xenonit lyhkäsiin ja pitkiin? Itsellä molemmissa 35w ja pitkillä näkee tosi hyvin, mutta lyhkäsiin vois pistää vielä lisää tehoa, tosin pitäs tietää että miten alkavat häikäsemään vastaantulijoita jos sellaset laittaisi. | |
|
| |
IL3
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV Ti 3 Tammi 2012 - 23:18 | |
| - polarice kirjoitti:
- Tämähän alkaa muistuttamaan omaa autoani. Voin suositella alustaksi vmaxxin alustaa, vaikkakin on ainoo alusta mistä on golffin alla kokemusta. Itsellä sellanen 20tkm ollut alla tuo alusta ja tyytyväinen olen ollut. Laitoitko 35w vai 50w xenonit lyhkäsiin ja pitkiin? Itsellä molemmissa 35w ja pitkillä näkee tosi hyvin, mutta lyhkäsiin vois pistää vielä lisää tehoa, tosin pitäs tietää että miten alkavat häikäsemään vastaantulijoita jos sellaset laittaisi.
VMaxxin suuntaan tässä ollaan vahvasti kallistumassa. 35w xenonit ja ainoastaan lähivaloissa. Pitkiä tulee käytettyä ehkä 3 kertaa vuodessa, niin saa nyt nähä tuleeko niitä tohon ikinä laitettua. Parkit hämää enemmän. USA-parkit ois yks hyvännäköinen vaihtoehto tai sit LED-parkit, mut ihan heti en oo uudestaan puskuria irrottamassa ku ei toi puuhastelu niin herkkua tos mun valtavassa autotallissa (IKEAn parkkihalli) talvella ole, vaikkakin valaistus ja ilmanvaihto on jees | |
|
| |
IL3
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV Ke 4 Tammi 2012 - 22:24 | |
| Jesh, eli "operaatio umpiot ja xenonit keulille" starttas mun tallissa, eli IKEAn parkkihallissa, kun olin löytänyt sieltä varmaan ainoan kohdan, jossa heikompi valaistus Sain Regalin jeesaamaan ja eipä ois nappiin kyl ilman apuja mennykkään. Tässä jotain heikkolaatuista kuvaa työpisteestämme: Eli maski, puskuri ja valot irti ja osat valmiina polttimoiden ja xenonien asennukseen. Kun oli korkeudensäätömoottorien vaihdon aika, huomasimme että toisen uuden umpion "jalka" sille moottorille oli katkennut. Noh, Regal käväisi hakemassa Rocket-pikaliimaa, ja se pelastikin operaation. Rocket näkyy kuvassa keskellä, tuommoinen sininen pikkuputeli, mustilla "siivillä". Olin ostanut H1 polttimot pitkiin, mutta toisin kuin orkkisumpioissa, näissä uusissa lyhyiden lisäksi myös pitkät on H7:t. Ne saatiin sitten orkkisumpioista otettua ja samoin tehtiin parkeille, kun ei viitsinyt avata pakettia jonka olin ostanut (Paketissa oli siis pari H1 polttimoita ja pari W5W polttimoita ja nyt pystyn ne sitten palauttamaan). Onneksi orkkisumpioista otetut polttimotkin ovat vain nelisen kuukautta vanhoja. Sitten pikainen testi, että kaikki toimii ja sen jälkeen kaikkien osien kasaus paikalleen. Sitten pääsikin vertailemaan Matalampi, sininen, tummempilasinen, 4300k xenoneilla ja jenkkiparkeilla varustettu Golffi Regalin ja se toinen sitten mun. Kyllä nyt kelpaa ajella ja ero vanhoihin valoihin on kuin pitkillä ja parkeilla! Valokuvio selkeä, tosin pitää hieman säätää sitä ja laskea. Nyt pitää ajella niin että valot käännettynä niin alas kuin menee. Tosin eipä oo kukaan vielä pitkiäkään väläytellyt :cheers: Suuri kiitos vielä Regalille jeesistä! | |
|
| |
hanss
Viestien lukumäärä : 617 Paikkakunta : Tuusula
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV Ke 4 Tammi 2012 - 22:36 | |
| Ei voi ku antaa pointsit siitä et jaksat/viittit jossai Ikean parkkihallissa alkaa purkaa autoo Ois mukavempi seurata ku ois paremmat kuvat... | |
|
| |
IL3
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV Ke 4 Tammi 2012 - 22:49 | |
| - hanss kirjoitti:
- Ei voi ku antaa pointsit siitä et jaksat/viittit jossai Ikean parkkihallissa alkaa purkaa autoo
Ois mukavempi seurata ku ois paremmat kuvat...
Kiitti vaan Joo, näillä korteilla pelataa mitä on jaettu ja kesää odotellessa... Isommaks pystyn ne kyllä laittaa(?), mutta näitä en enään tarkemmaks saa. Pitänee jatkossa laittaa täyskokosia (tarkkuudeltaan siis) kuvia. Nyt tähän asti oon uploadannu tarkkuudeltaan 30% kuvia kun saa kännykältä suoraan photobuckettin sit useamman lähetettyä sähköpostitse kerralla. Pyrin laiskuudesta tästä eteenpäin eroon EDIT: En ehtinytkään näitä vielä kännykästä poistamaan niin päivittelen nää valojen asennus kuvat alkuperäiskokoisiksi tässä mahdollisesti huomisen aikana. Mutta pitäiskö pitää ne kuitenkin thumbeina vai isona? | |
|
| |
temee
Viestien lukumäärä : 333 Paikkakunta : Vanda Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV To 5 Tammi 2012 - 1:57 | |
| ei jeesus miten ghettoa :D varmaa paikallisella turhatiimillä hupia valvontavideoita plärätessä... | |
|
| |
regal
Viestien lukumäärä : 142 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV To 5 Tammi 2012 - 7:03 | |
| - temee kirjoitti:
- ei jeesus miten ghettoa varmaa paikallisella turhatiimillä hupia valvontavideoita plärätessä...
Joo ei toi ihan optimi paikka oo autoja ruuvata mut jos ei muuta oo nii parempi kuin taivasalla. Oli pimee ja kaiken hyvän lisäks viel kylmäkin. | |
|
| |
Elementti
Viestien lukumäärä : 798 Paikkakunta : Järvenpää Muut : Vagcrü
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV To 5 Tammi 2012 - 9:09 | |
| Hirveesti pimeitä kuvia ja mitään ei edes tapahtunut. Itse ottaisin kyllä noi parkit pois kokonaan tai edes ledi parkit? Hommaa se alusta jo | |
|
| |
IL3
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV To 5 Tammi 2012 - 9:29 | |
| - Elementti kirjoitti:
- Hirveesti pimeitä kuvia ja mitään ei edes tapahtunut.
Itse ottaisin kyllä noi parkit pois kokonaan tai edes ledi parkit? Hommaa se alusta jo Pimeitähän noi oli.. Pistän kuitenkin alkuperäiset versiot noista myöhemmin tänään. LED parkit vois tosiaan olla hyvät, en itsekkään noihin tän hetkisiin oo tyytyväinen. Ja alusta onkin seuraavana hankintalistalla, yhdessä pohjapanssarin, ja madallusystävällisemmän etuvakaajan ja sen säädettävien pystytankojen kanssa. | |
|
| |
IL3
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV La 14 Tammi 2012 - 11:20 | |
| Tuli haettua viime viikolla semmoset 5 lediset parkkipolttimot ja pääsin luksusolosuhteisiin niitä asentelemaan (serkun autotalliin), mutta kaikista yrityksistä huolimatta niitä ei saanu toimimaan, ei vaan syttynyt.. Eli pitää jättää toi parkkivalojen parantelu keväämmälle, nimittäin nyt on liian kylmä ja muutenkin kurjat olosuhteet ryhtyä niitä fiksailemaan. Noh, jotain hyvääkin, eli auto oli silloin tällöin "runkkuvilkuttanut" ja polttimot eivät olleet palaneet ja rele tuli myös uusittua, muttei vaikuttanut asiaan. Kun nyt kuitenkin pääsin lämpöisessä ja kuivassa valot irrottamaan niin huomasin, ettei ajovalojen toinen etuvilkku istunut kunnolla, vaan heilui välillä kiinnitysjalassaan. Sain väännettyä niitä rautoja, joihin vilkku kiinnittyy, kuitenkin sen verran, että nyt vilkku on tukevasti kiinni, eikä tätä runkkuvilkuttamista ole sen jälkeen tapahtunut, joten kosketushäiriöstä oli kyse. Eilen lunastin tämmöisen setin sitten itselleni: Kännykälläni ei nähtävästi parempia kuvia saa, enkä omista kunnon kameraa, joten pahoitteluni huonoista kuvista. Tota ei mun osaamisella, työkaluilla eikä ainakaan mun tallissa asennella, joten pitää keväämmällä kysellä, josko joku firma iskis ton autoni alle. Mitähän mahtaa moinen operaatio noin suunnilleen kustantaa? (tiedustelen lähinnä näin jo etukäteen, jotta tietää, milloin joku tarjoaa järkevää hintaa) Samalla pitää asennuttaa etukallistuksen vakaaja, sen säädettävät pystytangot ja teräksinen pohjapanssari, kunhan ne vaan saa aluksi hankittua. | |
|
| |
Hanska
Viestien lukumäärä : 1006 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV La 14 Tammi 2012 - 12:50 | |
| Meidän tuntiveloituksella ja autodatan ohjeajalla, 175e ilman pyörien suuntausta. | |
|
| |
IL3
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV La 14 Tammi 2012 - 13:27 | |
| Sainkin juuri privaviestinä "tarjouksen josta ei voi kieltäytyä", eli vaikken näissä asioissa niin hintatietoinen olekkaan, niin kuulosti pyyntö järkevältä, joten sekin asia nyt näillä näkymin järjestyy. Mutta vasta keväällä lumien sulettua. Samalla voisi onnistua kuulemma myös noiden muiden osien asennus | |
|
| |
Rikke-93
Viestien lukumäärä : 21 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV La 14 Tammi 2012 - 15:29 | |
| - IL3 kirjoitti:
- Tuli haettua viime viikolla semmoset 5 lediset parkkipolttimot ja pääsin luksusolosuhteisiin niitä asentelemaan (serkun autotalliin), mutta kaikista yrityksistä huolimatta niitä ei saanu toimimaan, ei vaan syttynyt..
Eli pitää jättää toi parkkivalojen parantelu keväämmälle, nimittäin nyt on liian kylmä ja muutenkin kurjat olosuhteet ryhtyä niitä fiksailemaan. Itsellä oli samaa ongelmaa kun viime viikonlopun rassasin itselle G4 Varianttiin led-parkkeja. Kuskin puoli meni ihan ok ja lähti heti toimimaan niinkuin piti, mutta apparin puolella oli ongelmaa. Ledi ei meinannut sytty millään ja välillä katosi myös apparin puolen pitkä-valo. Sitten pari kertaa sain ledin syttymään mutta pitkä ei palanut sitten samaan aikaan kuin parkki. Projekti alkoi perjantaina ja vasta maanantaina onnistuin saamaan niin että molemmat palavat. Sen jälkeen en ole uskaltanut mennä koskemaan, jonkinlaista kosketushäiriötä oli. Kai kokeilit että ne ledit oli oikein päin? | |
|
| |
IL3
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV La 14 Tammi 2012 - 15:45 | |
| - Rikke-93 kirjoitti:
- IL3 kirjoitti:
- Tuli haettua viime viikolla semmoset 5 lediset parkkipolttimot ja pääsin luksusolosuhteisiin niitä asentelemaan (serkun autotalliin), mutta kaikista yrityksistä huolimatta niitä ei saanu toimimaan, ei vaan syttynyt..
Eli pitää jättää toi parkkivalojen parantelu keväämmälle, nimittäin nyt on liian kylmä ja muutenkin kurjat olosuhteet ryhtyä niitä fiksailemaan. Itsellä oli samaa ongelmaa kun viime viikonlopun rassasin itselle G4 Varianttiin led-parkkeja. Kuskin puoli meni ihan ok ja lähti heti toimimaan niinkuin piti, mutta apparin puolella oli ongelmaa. Ledi ei meinannut sytty millään ja välillä katosi myös apparin puolen pitkä-valo. Sitten pari kertaa sain ledin syttymään mutta pitkä ei palanut sitten samaan aikaan kuin parkki. Projekti alkoi perjantaina ja vasta maanantaina onnistuin saamaan niin että molemmat palavat. Sen jälkeen en ole uskaltanut mennä koskemaan, jonkinlaista kosketushäiriötä oli.
Kai kokeilit että ne ledit oli oikein päin? Joo kyllä niitä kokeilin molemmin päin, muttei vaikuttanut asiaan. Jonkin sortin istuvuusongelma varmaan kun normipolttimot "napsahti" paikoilleen, muta noita en saanut pohjaan vaikka kuinka kokeilin. enemmän jos olisi painanut olisi se jalka johon polttimo laitetaan mennyt rikki.. | |
|
| |
Rikke-93
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV La 14 Tammi 2012 - 22:08 | |
| Aika outoa, itsellä oli Motonetin led-parkit ja ihan kunnolla upposi pohjaan. Enpä osaa sanoa sitten missä vika.. | |
|
| |
IL3
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV La 14 Tammi 2012 - 23:42 | |
| - Rikke-93 kirjoitti:
- Aika outoa, itsellä oli Motonetin led-parkit ja ihan kunnolla upposi pohjaan. Enpä osaa sanoa sitten missä vika..
Oliko sulla alkuperäiset vakioumpiot vai jotku muut? Mulla noi Depot. Voin huomenissa pistää vielä kuvaa ledeistä, jotka mulla ei siis toiminu. | |
|
| |
Rikke-93
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV Su 15 Tammi 2012 - 0:20 | |
| - IL3 kirjoitti:
- Oliko sulla alkuperäiset vakioumpiot vai jotku muut?
Mulla noi Depot. Voin huomenissa pistää vielä kuvaa ledeistä, jotka mulla ei siis toiminu. Vakioumpiot on mulla. | |
|
| |
IL3
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV Su 15 Tammi 2012 - 17:08 | |
| Seuraavaks pitäis hankkia se etuvakaaja ja säädettävät etuvakaajan pystytangot. FK:lla on semmonen etuvakaaja joka sopii kuulemma minkä tahansa alustasarjan kanssa mallista riippumatta ( Tämä) mutta mistähän löytyisi ne korkeussäädettävät etukallistuksenvakaajan pystytangot, jotka sopis ton etukallistuksenvakaajan ja mun alustasarjan kanssa yhteen? Ja toi mun alustasarja on Racelandin G4 setti. Ja mitähän muuta ois fiksua samalla noi asennettaessa vaihtaa/uusia/lisätä? | |
|
| |
ElektrikMekanik
Viestien lukumäärä : 510 Paikkakunta : Overford
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV Ti 17 Tammi 2012 - 11:08 | |
| Noista ledipolttimoista kyl sen verran et vituttaa kattoa tuolla tienpäällä niitä kaikenmaailman vilkkuvaloja ku niisson jotain kosketushäikkiä tai sit vaan väylät menee sekasi. Joskus xenonitki vaan vilkuttelee. | |
|
| |
Lainetti
Viestien lukumäärä : 199 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV Ti 17 Tammi 2012 - 14:16 | |
| - IL3 kirjoitti:
- Seuraavaks pitäis hankkia se etuvakaaja ja säädettävät etuvakaajan pystytangot.
FK:lla on semmonen etuvakaaja joka sopii kuulemma minkä tahansa alustasarjan kanssa mallista riippumatta (Tämä) mutta mistähän löytyisi ne korkeussäädettävät etukallistuksenvakaajan pystytangot, jotka sopis ton etukallistuksenvakaajan ja mun alustasarjan kanssa yhteen? Ja toi mun alustasarja on Racelandin G4 setti.
Ja mitähän muuta ois fiksua samalla noi asennettaessa vaihtaa/uusia/lisätä? Ite soitin completokselle silloin ja ne lähetti tarpeeks lyhyet sit. | |
|
| |
namniki
Viestien lukumäärä : 97 Paikkakunta : Iitti
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV Ti 17 Tammi 2012 - 18:31 | |
| - Lainetti kirjoitti:
- IL3 kirjoitti:
- Seuraavaks pitäis hankkia se etuvakaaja ja säädettävät etuvakaajan pystytangot.
FK:lla on semmonen etuvakaaja joka sopii kuulemma minkä tahansa alustasarjan kanssa mallista riippumatta (Tämä) mutta mistähän löytyisi ne korkeussäädettävät etukallistuksenvakaajan pystytangot, jotka sopis ton etukallistuksenvakaajan ja mun alustasarjan kanssa yhteen? Ja toi mun alustasarja on Racelandin G4 setti.
Ja mitähän muuta ois fiksua samalla noi asennettaessa vaihtaa/uusia/lisätä? Ite soitin completokselle silloin ja ne lähetti tarpeeks lyhyet sit. En tiedä mikä sulla on tavote ton madaltamisen kanssa, mutta toi FK:n vakaaja ei erityisen paljoa anna lisätilaa. KW:lla on vakaaja, mikä menee vetarin alta ja sillä saa oikeesti tilaa, mutta maksaahan se enemmän. Ite oon nyt vuoden päivät ajellu ilman koko vitun vakaajaa. Tosin mulla on runkokin lovettu, niin silloin sitä saa madallettua jonku verran lisää. | |
|
| |
IL3
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV To 19 Tammi 2012 - 15:10 | |
| En voi autoa niin matalaks laittaa kuin haluisin, koska päivittäisessä ajossa ja hidastetöyssyistä ja muista pitää pystyä ilman suurempia kikkailuita yli pääsemään, mutta kyllä silti mahdollisimman alas, eli tarkempi luku selviää kunhan saa sarjan ja vanteet alle.
Toi KWn vakaaja ois hyvä, mut toimii vain KWn alustasarjan kaa? | |
|
| |
juh-o
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : lahti city Muut : #stancefriiks
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV To 19 Tammi 2012 - 15:13 | |
| mulla olis ylimääräset ne säädettävät koiranluut..kerran kokeiltu paikalleen ja otettu pois kun vakaajan poistin.. laita YV:tä jos kiinnostaa.. | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV To 19 Tammi 2012 - 16:04 | |
| - juh-o kirjoitti:
- mulla olis ylimääräset ne säädettävät koiranluut..kerran kokeiltu paikalleen ja otettu pois kun vakaajan poistin..
laita YV:tä jos kiinnostaa.. Tuleeko ajettavuuteen isokin muutos kun sen vakaajan nappaa kokonaa pois? itellä kans mietinnässä se vakaajan poisto kokonaan taikka sitten vetarin alapuolelta menevän vaihtaminen.. | |
|
| |
juh-o
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV To 19 Tammi 2012 - 16:07 | |
| en huomannu eroa, ainakaa tolla alustalla.. nyt sit kolisee runkopalkkiin se vetari et sieltä on seuraavaks otettava tavaraa pois.. | |
|
| |
topi
Viestien lukumäärä : 120 Paikkakunta : Tre
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV To 19 Tammi 2012 - 16:28 | |
| taitaa olla toi vakaajan pois ottaminen ihan kii siittä mistä ite tykkää, että kyl sen pakko on jotain vaikuttaa ajettavuuteen, mutta ei kuitenkaan nii paljon että auto menis vallan ajokelvottomaks. ite kyl en ottas pois, mutta enpä kyl ostas mitää halppis coilovereitakaan enään. Et riippuu vähän varmaa siittä miten oot muuten panostanu alustaan, jos siellä on jokku jomit alla, niin tuskin toi vakaajan heivaus paljon sitten enää voi huonontaa ajeluita.. | |
|
| |
juh-o
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV To 19 Tammi 2012 - 16:31 | |
| nii no eipä tolla mun autolla olla mihinkää radalle lähdössäkään..et ihan hyvin toimii normaali liikenteessä sen voi helposti kokeilla millanen on ajaa jättää koiranluut irti jos ei tykkää ni laittaa sit takasin.. | |
|
| |
Mendez
Viestien lukumäärä : 101 Paikkakunta : Tuusula Muut : VagCrew
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV To 19 Tammi 2012 - 16:42 | |
| - IL3 kirjoitti:
- En voi autoa niin matalaks laittaa kuin haluisin, koska päivittäisessä ajossa ja hidastetöyssyistä ja muista pitää pystyä ilman suurempia kikkailuita yli pääsemään
No oma golffiki oli kyllää sen verta överi matala ettei mitää toivoo yrittääkkää mihinkää hidasteisii. Silti oli jokapäiväses ajos töihi + takas + viikoloppu piNppikset. Opettelee vaa ajamaa ja ennakoimaa vähä reittiä ettei nyt lähe täyttä häkää sitä lyhintä ja nopeinta reittiä menemää mikä on pommiteltu täytee kanttareita/mukulakiviä ja jumalattomia hidasteita. Valmiissa mailmassa ei kumminkaa niin kiire pitäisi olla etteikö kerkeisi kiertämää sieltä missä niitä hidasteita on vähemmän tai on matalempia. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: IL3:n VW Golf mkIV | |
| |
|
| |
| IL3:n VW Golf mkIV | |
|