Erkhart
Viestien lukumäärä : 38
| Aihe: Vanteita pienellä et:llä Pe 20 Tammi 2012 - 1:25 | |
| Noniin, homman nimi olis tämmönen. Alkaa tossa kipossa fillarit kääntymään sen verran paljon, että tarttis saada jotkut 7-8x17-18" vanteet saada, mielummin tosin 17. Et:n pitäis olla melkeempä nolla tai mielummin jopa miinusmerkkinen. Ns. "katuvanteet" kun on semmoset että tuuppaa nyt jo hiukan ulos pyöränkaaresta, niin jos mä alan sinne jotain 50mm spaceria tunkemaan, niin noh.. ymmärrätte yskän. On tossa mahdollista saada autoon joitakin senttejä leveyttä lisää, mutta ei millään jaksais alkaa sättäämään semmosten kanssa. Pyöränkaaret on jo melkolailla rusikoitu maksimiinsa. Nyt vannevelhot kertokaa mulle! | |
|
Mmasa
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : Koski / Turku Muut : Ex:W202, A4B5
E36
| Aihe: Vs: Vanteita pienellä et:llä Pe 20 Tammi 2012 - 11:14 | |
| Topikkia tätä varten ei olis välttämättä tarvinnu tehdä... Mutta kumminki kerros ny ihan ekaks et milläs jaolla sää haluaisit ne sun vanteet? Eka ehdotus mikä mulle tulee mieleen, on et vaan ihan rohkeesti ettimään www.ebay.de | |
|
Erkhart
| Aihe: Vs: Vanteita pienellä et:llä Pe 20 Tammi 2012 - 16:04 | |
| No Vähän mietinki et teenkö uutta topikkia, mut sen verran vähän käyn foorumilla, et en oikee sit osannu/jaksanut ettiä. 5x114,3 jaolla olis tarvetta | |
|
Erkhart
| Aihe: Vs: Vanteita pienellä et:llä Pe 20 Tammi 2012 - 16:46 | |
| itseasiassa tässä hiukan pohtiessa eihän mulla edes ole mitään ongelmaa Autossa kun on pinnapultit, niin ajattelin et niitä spacereita ei voi ottaa välistä pois, mutta tässä tapauksessa tosiaan tulee reiluhkot mötikät väliin, joten saahan sinne tarpeeksi pulttia jätettyä. Eli saan siis spacerit pois kun tulee taas "katuvanteiden" aika. Case closed, happy ending. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Vanteita pienellä et:llä | |
| |
|