test banner

PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Vanteita pienellä et:llä

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Erkhart

Erkhart

Viestien lukumäärä : 38

Vanteita pienellä et:llä Empty
ViestiAihe: Vanteita pienellä et:llä   Vanteita pienellä et:llä EmptyPe 20 Tammi 2012 - 1:25

Noniin, homman nimi olis tämmönen. Alkaa tossa kipossa fillarit kääntymään sen verran paljon, että tarttis saada jotkut 7-8x17-18" vanteet saada, mielummin tosin 17. Et:n pitäis olla melkeempä nolla tai mielummin jopa miinusmerkkinen. Ns. "katuvanteet" kun on semmoset että tuuppaa nyt jo hiukan ulos pyöränkaaresta, niin jos mä alan sinne jotain 50mm spaceria tunkemaan, niin noh.. ymmärrätte yskän. On tossa mahdollista saada autoon joitakin senttejä leveyttä lisää, mutta ei millään jaksais alkaa sättäämään semmosten kanssa. Pyöränkaaret on jo melkolailla rusikoitu maksimiinsa. Nyt vannevelhot kertokaa mulle! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Mmasa

Mmasa

Viestien lukumäärä : 655
Muut : Ex:W202, A4B5
E36

ViestiAihe: Vs: Vanteita pienellä et:llä   Vanteita pienellä et:llä EmptyPe 20 Tammi 2012 - 11:14

Topikkia tätä varten ei olis välttämättä tarvinnu tehdä... Mutta kumminki kerros ny ihan ekaks et milläs jaolla sää haluaisit ne sun vanteet? Eka ehdotus mikä mulle tulee mieleen, on et vaan ihan rohkeesti ettimään www.ebay.de Cool
Erkhart

Erkhart

ViestiAihe: Vs: Vanteita pienellä et:llä   Vanteita pienellä et:llä EmptyPe 20 Tammi 2012 - 16:04

No Vähän mietinki et teenkö uutta topikkia, mut sen verran vähän käyn foorumilla, et en oikee sit osannu/jaksanut ettiä. 5x114,3 jaolla olis tarvetta
Erkhart

Erkhart

ViestiAihe: Vs: Vanteita pienellä et:llä   Vanteita pienellä et:llä EmptyPe 20 Tammi 2012 - 16:46

itseasiassa tässä hiukan pohtiessa eihän mulla edes ole mitään ongelmaa Very Happy Autossa kun on pinnapultit, niin ajattelin et niitä spacereita ei voi ottaa välistä pois, mutta tässä tapauksessa tosiaan tulee reiluhkot mötikät väliin, joten saahan sinne tarpeeksi pulttia jätettyä. Eli saan siis spacerit pois kun tulee taas "katuvanteiden" aika. Case closed, happy ending.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Vanteita pienellä et:llä   Vanteita pienellä et:llä Empty

Vanteita pienellä et:llä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Pervot ajatukset vanteita kohtaan
» Pari sarjaa vanteita. 16 ja 17 " 5x100 jaolla