| Tšernobõl | |
|
+46pera187 Jombe Pechrek Kimmiss Green Masq cossmic Ro||e antizero Laatueine tomì korde Jonas_ RapSu salkku JTG Pannu Karvanoppa vildur uttrep N|ba zimi Jallmari micke_ Aaperi Jupe zmuli Huiske Juki KAKKOSNELONEN BlueLion raul renox toni h4nkki jiri pete wsq redi J4TOG Sergey epk tuomas CDLC.CO Wilburn sasu 50 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Tšernobõl Pe 22 Toukokuu 2009 - 22:59 | |
| Tsernobyl. Auto on siis n.105 000km ajettu venäläinen "laatuauto". -96 on valmistusvuosi, 2107 malli ja moottorina 1700i. Kyseessä siis muistaakseni vuonna -06 motarilta alas/ulos ajettu yksilö. Tämän jälkeen keulaan ostettu miltei kaikki uudet osat lokareita, maskipeltiä, konepeltiä sun muita osia myöten ja koko auto maalattu, kunnes itse ajoin auton motarin kaiteeseen ~08 syksyllä. Motonetistä uus loksu, etuvaloumpiot kotkasta, puskuri löyty hallilta ja kromilistan hain itäkeskuksesta. Oiskohan tullu maksamaan ton oman torveloimisen korjaaminen jotakuinki ~100e maaleineen päivineen. Ööh. Sisusta on melkolailla orkkis, lukuunottamatta recaron sporttipenkkejä ja formulingin rattia. Takapenkit on tarkotus jossainvaiheessa päällystää uudelleen. Mersun sporttipenkit nahkapäällisillä kelpais, kunhan sellasen löytäis jostakin. Soittimena toimii Pioneerin dvh-3900mp, joka toistaa myös dvd -leffoja sun muuta. Edestä löytyy vakiokajareiden paikoilta pioneerin 4" 2-tie kaiuttimet, ja takaata hattuhyllyltä 6x9":it. Kontissa yks spl -dynamicsin s-4002 -vahvistin ja 12" subwooferi. Jossainvaiheessa pitäis eteen saada joku erkkasatsi, vähän vaikee vaan alkaa sovittelemaan niitä kun en orkkissisustaa tahtois rikkoa. Tuli myös tehtyä autoon kansiremontti, vaikkei tolla oo ajettukaan kun alle 100tkm. samalla imu- ja pakokanavat saivat snurrasta, muokkasin hieman venttiileitä ja imusarjaa samalla. Kansi kävi myös plaanattavana. ja siinähän ne suurinpiirtein onkin. Seuraavaksi kesäksi suunnitteilla nelipisteruiskun laittamista megasquirtin kera, nelipisteruiskun imusarja sun muut tilkkeet löytyvät jo valmiiksi. Suorasytytyspuolakin jo autosta löytyy valmiina niin saisi megasquirtin ohjaamaan sitäkin. Alusta koostuu vähän kaikenlaisista osista. 124 -mersun sporttijouset edessä, takana 900:sen saabin etujouset ja bilsteinin iskarit. Eteen luultavasti haen hiacen tai el caminon iskarit lähipäivinä. Vanteet on tonin tekemät, nykyään rullailevat Falkenin ze-912 185/60-13 renkailla. Ja öö. Ei kait täs muuta. Aina kun jonkun jutskan saa autossa valmiiks ni seuraava onkin jo kehitteillä. Pohjapanssari etenee pikkuhiljaa, lauhari löytyy jo mut pitäs putkitukset tehä sille etupuskurin taakke ja hommaa joku ryöstökappale öljynsuodatinjalkaan, etuvalot on työnalla (xenon + oranssin vilkunkuvunpoisto) camberia pitäs saada lisää eteen + taakse (eteen varmaan jo huomenissa), eatonia ja megaruuttaa tulos jossainvaiheessa yms yms yms. Kyllä tää tästä... http://sasu.kuvat.fi/kuvat/Lada+2107/Ps. Fuck The Coilovers. | |
|
| |
Wilburn
Viestien lukumäärä : 231 Paikkakunta : Åbo Muut : Your mother
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 23 Toukokuu 2009 - 10:51 | |
| Mulla ois Cossun recarot, tosin tällä hetkellä kiinni mersussa. Alkuperäiset penkit löytyy, jos kyllästyn recaroihin voidaan tehdä kaupat niistä. | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 23 Toukokuu 2009 - 11:01 | |
| - Wilburn kirjoitti:
- Mulla ois Cossun recarot, tosin tällä hetkellä kiinni mersussa. Alkuperäiset penkit löytyy, jos kyllästyn recaroihin voidaan tehdä kaupat niistä.
Cossun recarot löytyy tällähetkelläkin ladasta, tekis vaan mieli saada ne nahkapäällysteiset versiot niistä. Muistaakseni joissain mersuissa on näitä ollut? Sais sit samalla verhoiltua takapenkinkin mustalla nahalla ni ois sisusta vähänniinku yks yhteen. | |
|
| |
Wilburn
Viestien lukumäärä : 231 Paikkakunta : Åbo Muut : Your mother
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 23 Toukokuu 2009 - 11:08 | |
| Katos vaan, lukee ihan omiaan krapulassa. Itellä puolinahkaiset, ois lottovoitto löytää vaalean harmaa kokonahkarecaro sisusta omaan mersuun. Menee ehkä offtopicin puolelle, mutta kuitenkin. | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 23 Toukokuu 2009 - 11:29 | |
| Onse komia, mutta älä ny noita keltasia vilkkuja mene poistelemaan, sopii paremmin noin! | |
|
| |
tuomas
Viestien lukumäärä : 7
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 23 Toukokuu 2009 - 13:02 | |
| - sasu` kirjoitti:
- Muistaakseni joissain mersuissa on näitä ollut? Sais sit samalla verhoiltua takapenkinkin mustalla nahalla ni ois sisusta vähänniinku yks yhteen.
Tietääkseni ainoastaan näistä vanhemmista mersuista w124 500E/E500:ssa on ollut recaron valmistamat penkit. Saattaa olla hiukan hankala löytää noita penkkejä koska noita mersuja on tehty "vain" reilu 10 000 kappaletta. Toki ulkonäöltään samanlaisia on saanut kaikkiin w124:siin lisävarusteena mutta siis ei recaron tekemänä. Coupen nahkasisustoja on melko paljon myynnissäkin ja niissähän on kakspaikkanen takapenkki joka on hieno | |
|
| |
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 23 Toukokuu 2009 - 16:03 | |
| | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 23 Toukokuu 2009 - 16:07 | |
| - Lainaus :
- eatonia ja megaruuttaa tulos
Siistiä! Mitäs se laki sanoo siitä | |
|
| |
J4TOG
Viestien lukumäärä : 3167 Paikkakunta : Paimio
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 23 Toukokuu 2009 - 21:20 | |
| Tää on kyllä hienoin lada mitä nähnyt Näis ladois on vaan sitä jotain :afro: | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Su 24 Toukokuu 2009 - 3:10 | |
| - epk kirjoitti:
- onkos koneelle jotain tehty ?
Kansi portattu + laskettu, venttiileitä ohennettu, imusarjaa muokattu ja viimeistelty, vapaavirtaussuodatin, ja catback. 84 hp @ 5400 rpm; Suurin vääntö: 137 Nm @ 3200 rpm, moottorin suoritusarvot vakiona. Kai siinä jonkunverran enemmän on nykyään. Megasquirtin jos nyt jotenkin saan toimimaan tolla gm:n ykspisteruiskulla, ni ei oo katsastuksen ajaks ongelma eikä mikään vaihtaa imusarja ja kaasuläppäkotelo/ruiskurunko. Kaikkia ladan moottorin/ruiskun vakioantureita kun osaa megaruutta lukea... Nomut, pitää katella, ei oo tänpäivän eikä tänkuukauden murhe. Huomenna pitää vähän pudottaa autoa lisää, tuppaa loppumaan vaan keinot kesken. Ja sit pitäs se pohjapanssari tehä, tänään jo kotipihalla kilahti kivetykseen ihanasti... | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: Tšernobõl Su 24 Toukokuu 2009 - 21:01 | |
| jos tosta sais edes sen 120 hepaa ulos niin pätkishän sillä jo 8v GTI golffeja helposti Onko siinä boschin monomotronic? Jos on ni ota ruisku CL golf/ventosta ni saat vähä enemmä kakkuu. Sitä samaa suutinta on 1.8-2l koneis käytetty. Myös 740 turbo volvoissa on monomotronic ruiskua ollu ja mulla oli siinä remmiahdetus ventos ruisku sellasesta B200ET 2.0l koneesta. Otappa kuvaa "kaasarista" ilman ilmaröörii että voijaa vertailla volkkarin/volvon osien kans... | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Su 24 Toukokuu 2009 - 21:59 | |
| | |
|
| |
redi
Viestien lukumäärä : 502 Paikkakunta : Helsinki Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 25 Toukokuu 2009 - 22:20 | |
| Hitto on kyllä komia laabori. Eikä yhtään auta mun peltivannekuumeeseen :/ Eikös nuo tehny joku tältä foorumilta? | |
|
| |
wsq
Viestien lukumäärä : 572 Paikkakunta : siuntio
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 25 Toukokuu 2009 - 22:24 | |
| Tosta ei kyllä larppa parane ei sitten millään. Jatka samaan malliin! | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl To 4 Kesä 2009 - 21:48 | |
| Kämpereitä etupäähän lisätty melko törkeesti, ja rattisysteemiä modattu rankemmalla kädellä hieman paremman ajoasennon saamiseksi. Dls :n ms6a -erkkasatsille tehty tänään paikat etuoviin, alpinen kakskanavainen vahvistinkin löytyy ylimääräisenä joten jospa ton auton sais jotenkin soimaan. Deko-kalashnikovistakin sain tarjouksen, jospa vaikka hattuhyllylle sais tehtyä jonkunnäkösen telineen sille Edit: Viel piti khuva laittaa | |
|
| |
pete
Viestien lukumäärä : 367 Paikkakunta : Lieto Muut : mk2 "hoodride"
Vento TD x2
E30 320i
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 8 Kesä 2009 - 18:03 | |
| Enemmän kämmperiä meinaa enempi tonttiin!! | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 8 Kesä 2009 - 18:31 | |
| Suunnilleen näin =] Kelasin levittää viel muutamat vanteet, tuumaa leveemmiks ku noi nykyset ja 165/55-13 gummeilla. Ja takapenkit revin pois eilen. Orkkikset ei näillänäkymin tuu pysymään vaan sinne tulee sellast reising-tavaraa tilalle... | |
|
| |
pete
Viestien lukumäärä : 367 Paikkakunta : Lieto Muut : mk2 "hoodride"
Vento TD x2
E30 320i
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 8 Kesä 2009 - 18:46 | |
| Ite muuten hain just 155/55 14 gummit ni mahtaisko löytyä 13 tuumasinakin? | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 8 Kesä 2009 - 21:49 | |
| 155/55 9,5" leveelle vanteelle... | |
|
| |
pete
Viestien lukumäärä : 367 Paikkakunta : Lieto Muut : mk2 "hoodride"
Vento TD x2
E30 320i
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 8 Kesä 2009 - 22:01 | |
| no samalla vaivalla ku se 165... | |
|
| |
jiri
Viestien lukumäärä : 1729 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Tšernobõl Pe 12 Kesä 2009 - 15:20 | |
| mul on vieläki ne 165/55 13 kumit jos joku tarvii... | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Pe 12 Kesä 2009 - 20:29 | |
| Voisin mahdollisesti napata ne mukaan jo samalla reissulla.
Nelipisteruiskujuttu edisty tänään, imusarja hahmotettu valmiiks, vaille enää itse moottorinohjausyksikköä ja suorasyttyohjausyksikköä + 125 -asteen silikonimutkaa. | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: Tšernobõl Pe 12 Kesä 2009 - 23:16 | |
| sitte ku sulla o se remmiahdin siellä, ni minä tulen henkilökohtaisesti katselemaan laitosta | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 13 Kesä 2009 - 0:55 | |
| Inttiin pitäs tos jossainvaiheessa lähteä, varmaan senajan murhe sit. Aluks kasaan ton nelipisteruutan fordin edis4:sen tai ooppelin gm:n 4-pisteruutan ecu:n kera.
Ja voit sä sitä tulla kattelemaan. Toki niitä ladoja voi löytyä sieltä affenanmaastakin. | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: Tšernobõl Su 14 Kesä 2009 - 15:09 | |
| jep eile näin justii samanlaisen mutta Originalteile! | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Su 14 Kesä 2009 - 21:47 | |
| Jeejee, moottorinohjaussysteemit lähtee tälviikol tulemaan naantalistapäin, asentelin myös vahvistimen erkkasarjalle ja koht pitäs löytyä miltei kokonainen kilotatti vahvistintehoa. | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ti 16 Kesä 2009 - 19:29 | |
| Ooppelin ruiskuromut lähti tulemaan ilmeisesti tänään jo tännepäin, ilmanputsarin hommasin kans jo ja pitää se megasquirttikin hommata lähiviikkoina varastoon jos tota joskus alkaa remmittämään.
Vanteet alko tylsistyttää tänää ja ajattelin et jos ne ois kivat mustina/valkosina. Emmävaan osaa keksiä miten niist sais siistit :l | |
|
| |
pete
Viestien lukumäärä : 367 Paikkakunta : Lieto Muut : mk2 "hoodride"
Vento TD x2
E30 320i
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ti 16 Kesä 2009 - 19:59 | |
| Jotain valkosta lippaa tai jotaki kivaa? | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ke 24 Kesä 2009 - 23:08 | |
| | |
|
| |
redi
Viestien lukumäärä : 502 Paikkakunta : Helsinki Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 29 Kesä 2009 - 14:33 | |
| Hieno oli laada kun sitä ekan kerran pääsin livenä lähempääkin tarkastelemaan ja noilla peltivanteilla | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tšernobõl | |
| |
|
| |
| Tšernobõl | |
|