| Kikarin SeitenNelikantti | |
|
+6epk Bäkström Vellulollero Hallunisation john_gleasy kikarikoiso 10 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
kikarikoiso
Viestien lukumäärä : 388 Paikkakunta : Hämeenkyrö Muut : Ig @sakariv
| Aihe: Kikarin SeitenNelikantti Su 22 Huhti 2012 - 19:00 | |
| Päivää foorumilaiset! Tähän ny on tultu ja ostin ensimmäisen tieliikenteeseen tulevan autoni ja siittä pitäisi sitten alkaa rakentelemaan. Autohan on tällainen Volvo 740 GL, 2.3 kaasarikoneella oleva vanhus -85 vuodelta. Mutta pitihän tuon auton sitten olla myös ikäisensä kuntoinen eli takarontin pohja oli sieltä sun täältä mätä ja etupyöränkoteloissa oli pienehköä haperoisuutta että uutta peltiä pitää laittaa. ja täs on jo vähäisen siistitty shaibat pois: Sitte siis auton itsensä ulkonäkö: Tarkoitus olisi saada tälläsestä laivasta sopivan cleani ja lähellä maata lipuva elikkä ensimmäiseks ratkasuks tuli et ''takaspoileri'' revittii pois kun oli niin ruma ja kaiken lisäks kumia ja paino sen edestä. Sitten sitä ulkosta siistimistä tulee myös kylkilistojen poisto ja reikien tilkkiminen Volvoon olisi tarkoitus ostaa completokselta 40mm madaltava jousisarja josta sitten tätä oikeaa suuntaa aletaan hakemaan ja vanteiksi nyt aluksi tulee American Racingin vanteet ( jos jostain muualta saisi sitten jotain jännempää mahdollisesti kun rahaa olisi enemmän) Ja sen vielä lisään että toivottavasti saan tästä sopivaa kritiikkiä joka ohjais auton rakentamista parempaan suuntaan koska tämä on tosiaan ensimmäinen ja vielä en ajokorttia omaa. Mutta päivittelen tätä ainakun tulee jotain uutta | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Kikarin SeitenNelikantti Su 22 Huhti 2012 - 19:02 | |
| Pitäisiköhän nämä foorumin säännöt vihdoin päivittää kun ne eivät mene perille? Ja mä syytän siitä noita sekavia sääntöjä, en uusia jäseniä jotka eivät vaivaudu niitä lukemaan. | |
|
| |
Hallunisation
Viestien lukumäärä : 362 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Kikarin SeitenNelikantti Su 22 Huhti 2012 - 19:04 | |
| -40 ei sitten riitä alkuunkaan, hommaa nyt -80 tms ja ala siitä rälläkällä laskeen, iskarit olis kans syytä vaihtaa lyhyempiin jos meinaat matalaksi saada. | |
|
| |
Vellulollero
Viestien lukumäärä : 880 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Kikarin SeitenNelikantti Su 22 Huhti 2012 - 19:36 | |
| - Lainaus :
- Muut: viellä ennen autokorttia mopoautolla
Justnäin. Ei siinä, ei mulla tähän paljoo oo sanottavaa. Jos ei maalaisjärki kerro että noi vanteet on vitusti liian pienet ja sen topicin vois tehä sit kun jotain on tehnykiin niin ei voi mittää e: - Lainaus :
- - Jos ei projektiisi/esittelyyn kuulu muutakuin vikakoodit, vanteiden mietintä ja "rahaakin pitäis saada", mieti kahteen kertaan postaatko mitään (tsekkaa myös NPS > Yleinen > "Kuvia foorumilaisten autoista" - aihe)
Seuraavan lauseen jätän quotettamatta, sitähän mä en koskaan harrasta, tä | |
|
| |
kikarikoiso
| Aihe: Vs: Kikarin SeitenNelikantti Su 22 Huhti 2012 - 21:21 | |
| - Vellulollero kirjoitti:
-
- Lainaus :
- Muut: viellä ennen autokorttia mopoautolla
Justnäin. Ei siinä, ei mulla tähän paljoo oo sanottavaa. Jos ei maalaisjärki kerro että noi vanteet on vitusti liian pienet ja sen topicin vois tehä sit kun jotain on tehnykiin niin ei voi mittää
e:
- Lainaus :
- - Jos ei projektiisi/esittelyyn kuulu muutakuin vikakoodit, vanteiden mietintä ja "rahaakin pitäis saada", mieti kahteen kertaan postaatko mitään (tsekkaa myös NPS > Yleinen > "Kuvia foorumilaisten autoista" - aihe)
Seuraavan lauseen jätän quotettamatta, sitähän mä en koskaan harrasta, tä Mä vähä arvasin että mopoutosta tulee juttua mut siis se et nää mautot mitä mulla on ollu, ovat ihan bisnestä koska niitä on ollut kahden vuoden aikana 13kpl. Ja vanteet ovat ihan väliaikanen koska suunnitteilla olisi käännetyt 16'' peltivanteet. | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Kikarin SeitenNelikantti Su 22 Huhti 2012 - 21:44 | |
| - kikarikoiso kirjoitti:
Mä vähä arvasin että mopoutosta tulee juttua mut siis se et nää mautot mitä mulla on ollu, ovat ihan bisnestä koska niitä on ollut kahden vuoden aikana 13kpl.
Ja vanteet ovat ihan väliaikanen koska suunnitteilla olisi käännetyt 16'' peltivanteet. Ei oo vissii bisnekset oikee sujunu kun ekaks autoks ostat tälläsen mopoautoja halvemman volvon? Ei siin, ehdotan topicci lukkoo ja katotaa ku oot saanu jotai aikaa | |
|
| |
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: Kikarin SeitenNelikantti Su 22 Huhti 2012 - 21:46 | |
| ja lukkoon pitäis heti lyödä ? onhan tässä jo vauhti päällänsä ... - Lainaus :
- Ja sen vielä lisään että toivottavasti saan tästä sopivaa kritiikkiä
joka ohjais auton rakentamista parempaan suuntaan koska tämä on tosiaan ensimmäinen ja vielä en ajokorttia omaa. | |
|
| |
astars
Viestien lukumäärä : 414 Paikkakunta : Iisalmi Muut : YZF600R
| Aihe: Vs: Kikarin SeitenNelikantti Su 22 Huhti 2012 - 21:50 | |
| - Bäkström kirjoitti:
- Ei oo vissii bisnekset oikee sujunu kun ekaks autoks ostat tälläsen mopoautoja halvemman volvon?
Ei siin, ehdotan topicci lukkoo ja katotaa ku oot saanu jotai aikaa Tämmönen mielikuva mullekki tuli. Ja nää on vakiona tosiaan niin helkkarin korkeita laitoksia että toi -40mm lähinnä saa ton näyttämään normaalilta autolta... Ja noista vanteista en sano kans yhtään mitään, varmaan samoja kokoja mitä omassa corollassa vakiopellit? Itellehän näit tehään, jospa tästä jotai vielä tulee... | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Kikarin SeitenNelikantti Su 22 Huhti 2012 - 21:53 | |
| - epk kirjoitti:
- ja lukkoon pitäis heti lyödä ? onhan tässä jo vauhti päällänsä ...
- Lainaus :
- Ja sen vielä lisään että toivottavasti saan tästä sopivaa kritiikkiä
joka ohjais auton rakentamista parempaan suuntaan koska tämä on tosiaan ensimmäinen ja vielä en ajokorttia omaa. Joo, mä oon sitä mieltä että kun ensimmäistä projektia esitellään, niin kuuluis olla muutakin kuin se kuva kun se on juuri tullut pihaan, ja vähän jotain ruostekohtia tsekattu. Että oikeasti on jotain saatu aikaan ja on esiteltävää, ketään ei se ruosteinen aihio kiinnosta, vaan se että mihin suuntaan se lähtee, jos tääkin sälli ois sen kuukauden odotellu ja ois saanu edes ne 16" levipellit ja laikka jouset alle, niin mielipiteeni olisi ollut toinen. | |
|
| |
kikarikoiso
| Aihe: Vs: Kikarin SeitenNelikantti Su 22 Huhti 2012 - 22:31 | |
| No volvon ostin siksi koska sen melkein ilmaseks sain ja sanotaan että kyllä olis pitäny odottaa ja pahoittelen että menin tän viel tänne tunkemaan...
Tyylisuuntana on tarkotus vähä niinku ''ratlook''. -Konepeitto ja takarontti mattamustiks ym hamppunarua ja kattotelineet.
Ja pitää ny hakee jousipuristin et saa noi jouset pois ja sillee mut joo uskon et teist aikusist tää auto on tälläsen mopopojan peltoauton tuunailua sille en voi mitää.
| |
|
| |
Quorro
Viestien lukumäärä : 456 Paikkakunta : Salo
| Aihe: Vs: Kikarin SeitenNelikantti Su 22 Huhti 2012 - 22:33 | |
| Lukkoon vaan, ei ketään kiinnosta lukee mautojonnen rottavolvo paskaa. | |
|
| |
samsa
Viestien lukumäärä : 700 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Kikarin SeitenNelikantti Su 22 Huhti 2012 - 22:35 | |
| - kikarikoiso kirjoitti:
Tyylisuuntana on tarkotus vähä niinku ''ratlook''. -Konepeitto ja takarontti mattamustiks ym hamppunarua ja kattotelineet.
Don't do it.. Please. Puhtaan valkoiseks vaan koko auto, mustat puskurit ja silleen. | |
|
| |
alpinestars
Viestien lukumäärä : 154 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: Kikarin SeitenNelikantti Su 22 Huhti 2012 - 23:03 | |
| Rottalookki ja käännetyt pellit, kuulostaa hyvälle. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kikarin SeitenNelikantti | |
| |
|