Joo, tämmönen '85 E30 316, 1.8:n (M10B18) tekniikalla (vielä?).
Alkutalvi mentiin tuolla lookilla, millä se olikin ostettaessa. Kevään pikkuhiljaa koittaessa ruvettiin ruostehommia katsomaan, ja sitähän löytyi. Neljä lappua pohjaan + yksi takakaareen kuskinpuolelle.
Autoa purettiin osiksi, hiottiin ja maalattiin sekä ruostehommat tehtiin samalla kertaa, maaliksi tuli sama valkoinen kuin tämä on tehtaaltakin tullessa.
Muutamia perushommiakin (=kulutusosia) vaihdettua sekä etujouset normijousiin.
Sekä tämmöset karvalakkimalliset BBS:sät tuli saatua ilmasiksi.
Ja nyt pappa näyttää tältä..
Sisustassa on M tech 1:sen ratti, orkkissisusta (rispaantuneella kuskinpenkillä), muuten se onkin siisti. Asennettu myös erillinen kierroslukumittari aiemman omistajan toimesta, sekä mittaristossa pikkuOBC.
Auton väri on ALPINWEISS (146), sekä tällähän on ajettu vain 204tkm. (5tkm omistuksessani).
Jollain on ollut hillitön työ varusteluettelossa:
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S500 A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
S820 Nordland-Ausfuehrung
S850 A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT
S860 A LTRL TURN SIGNAL LIGHT FRT
Soundcheck