| Kuvia foorumilaisten autoista | |
|
+366Wobbler jorgg@ mvo 4NT54 Ate Ampar "TUMPPI" ssssami jjjkkk wilsson Jay_S Ian13 Toveri Hyy S@mpp@ Juzzis emsii Beemer man topi m81t82 Getari TAJN wilzu hanss Timi tompsako Lari Willeeeh Rike-- hlappis ableon Perzza wille90 joppe Warro Vaikku tombbis Hanska Antto- Jonduli jortsa zimi Jeth Jonas_ Miksu MB LarryL -dtk- Miggu93 t0n1 Sawo FenixOmena kiMMMe sasu heeku Pekko mato Jamppa Ruusenvisti mikkop Jak3 ko--mik manni_n Hallunisation herrahenri HärskiH Kepuuu jacob Pekkiis Tokkar Bones lauri- Kääntä jupsu stompe JTG Grontti Rivari-Ana astars Mikael villetuo epee baijeri88 Make. jocke- teilor Alpha kuppe- Makkeli Jakke mkl antwan redi Ylkk4 buubaa subi jonipappa Lxa IIsonyII t-t JKarjalainen Arttemi uniitti toad Gride pertsa_ NO H2O Tiitu smpovers Challenger-70 vildur villlle_ jukkai Koomik t3mu Petsukka Rister vilperj juzzi samza pena69 oogoo zmuli Sambsa_ teme22 LH Pellikka MixuJoo Jalle Jyrsky Kerstai namniki miroslaw wimmu CornerRug7292 Aaperi J`ni Juha91 sakerlun kartza citycamo burrito87 Osmis Juzq Masq ot8 Mazuuu juudas McBeast pasisto sallää AH Quorro vector Syprus Cyna jonttude kop-O-nen kartsa Garash JukeN Beris bniff Jeppedaa Nollie Topelius mazz stidi Valde Makkimies allu_ exorcist SJJ mf-690 Keest00 smppa- |777| Blind Furia_88 Acerbis joro Mazi_ tANELi8D korde `jantsa` dumppi^^ Mro Elementti aakki wsq ekitys GT-R Vellulollero tOubi _Jana macce76 väizki BeeSorsa Wald theme Epi terska^ vaginaattori pazi88 Quasimodo mamu tuomass. jezee vainionpää Myssymasa Jamo_ Kingston Wamma staarlet eros Jomppa mölli- Mibo Samii- Smigul89 -jokinen- Jussii Down niko JesseK a-j-p osoners Meikkis01 miqzu Micsu polarice micke_ circa Sami sajoo temee _laatikko_ Paltsu Mendez latexi Unto mirkojokinen Tukeri jusni LW PIFu LexEtAnnihilato ooee Green asdmo Juhuts Masuli epk m11ka chq- Clayman any1 J-P@ kikarikoiso Tikki- Tikkku_ CDLC.CO Zamppe Laku hirvonen salmine topppsu jallu81 WILU Sami J. pera187 juh-o Ligettah Qille samve Jelpert joumään jonttu` Tomuzki EZet Miksutus pimpikka _paffa Masoni tuppuri_ advin N|ba niksude` Aatsipoppa Rixaa votsi Tuunanen johannaa Mule jubbede j0ukkis ekizz GrapL oogan teemu antizero `villle jjml Jebe juucee Nilla turhake Ceisari Hene987 mlou Janskude MiKu weicco matti.l Miik4 Jaksor kmo AtAi miikam jeQQ antti_aamunen csharp Pentti Bete^ Nightshot ChilileipÄ Jugga mosse huvee- Ipe Pannu SaKmund Bäkström Aasiankukko47 Pastrana Maikkou oli villee puerco Raaka-Arska J4TOG sensei Ribis john_gleasy samsa TomVi Luisu Pazihi note toni TeNu TIKU rautio- IL3 lokitekki ee-2 apuapina TMA tomì naykk1 Petterii Madmax88 alpinestars Pumba penigue JuhiZZ OspreY Larssss 370 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
-jokinen-
Viestien lukumäärä : 74
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista To 5 Heinä 2012 - 14:40 | |
| Tän hetkinen tilanne. | |
|
| |
Smigul89
Viestien lukumäärä : 13 Paikkakunta : Porvoo
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista To 5 Heinä 2012 - 15:08 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Smigul89 pvm To 5 Heinä 2012 - 23:33, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Samii-
Viestien lukumäärä : 135 Paikkakunta : Vantaa Muut : EX: Audi b6 4kpl Bemareja,Passat 2.8 4motion, viri Nissan 200sx 90
| |
| |
Mibo
Viestien lukumäärä : 78 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista To 5 Heinä 2012 - 16:36 | |
| - Samii- kirjoitti:
- Cupran lippakin eksyny nyt keulille kokeiluun. Vähä on huonot markkinat etulipan etsinnässä kun oem pitää olla.
Hyvältä näytti tossa pari/muutama päivä sitte tuolla meiän merkkipajan pihassa. Vähäse pisti silmään vaan tuo kun helmalinja katkee tosta valkosesta mustaan etupuskurin lippaan, Bentleyistä tykkään isosti. | |
|
| |
mölli-
Viestien lukumäärä : 35 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista To 5 Heinä 2012 - 16:48 | |
| | |
|
| |
Samii-
Viestien lukumäärä : 135 Paikkakunta : Vantaa Muut : EX: Audi b6 4kpl Bemareja,Passat 2.8 4motion, viri Nissan 200sx 90
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista To 5 Heinä 2012 - 17:04 | |
| | |
|
| |
JuhiZZ
Viestien lukumäärä : 1715 Paikkakunta : HVNK
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista To 5 Heinä 2012 - 17:34 | |
| Ei jää Mutta ritilöitä älä missään nimessä dippaa remonttimaaliin.. | |
|
| |
Down
Viestien lukumäärä : 731 Paikkakunta : Kittilä
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista To 5 Heinä 2012 - 22:07 | |
| - Jussii kirjoitti:
- Down kirjoitti:
- Käytiin eilen kuvaileen ilmajäähyjä. Kuvaaja kuvas kunnolla, mä räpsäsin kännykällä salakuvan.
Mun ja teemun kultsit: [img]https://2img.net/h/i874.photobucket.com/albums/ab302/DownFIN/DSC_0132-1.jpg[] Aah<3 Saispa omankin jo ajoon Onkos kumpikaan macpherssoni keulalla? Ei ole pärssoneita kummassakaan. Ne vaan tekee elämästä hankalaa. Mulla on kyllä iskareiden ympäri lisäjouset, mutta eihän sitä lasketa. EDIT: Pärkele, sunhan on samanikäinen ku mun! | |
|
| |
miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista To 5 Heinä 2012 - 22:17 | |
| - Down kirjoitti:
- Käytiin eilen kuvaileen ilmajäähyjä. Kuvaaja kuvas kunnolla, mä räpsäsin kännykällä salakuvan.
Mun ja teemun kultsit:
Kuplia Molemmat vanteita vailla. Ois ihan freessiä nähä välillä pystäriäkin nättinä, vaikken niistä hirveemmin välitäkkään. Olikos jotain vanneideoita? Jos jotain negaa, niin nuo kalvot mä kyllä repisin valoista, ei toimi. Ja tietty, madaltakaa ne? :face: | |
|
| |
Down
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista To 5 Heinä 2012 - 22:27 | |
| - miikam kirjoitti:
- Down kirjoitti:
Mun ja teemun kultsit:
Kuplia Molemmat vanteita vailla. Ois ihan freessiä nähä välillä pystäriäkin nättinä, vaikken niistä hirveemmin välitäkkään. Olikos jotain vanneideoita? Jos jotain negaa, niin nuo kalvot mä kyllä repisin valoista, ei toimi. Ja tietty, madaltakaa ne? :face: Tsori, ei oo kalvot. :< Kustanna mulle uudet vakioumpiot ni katellaa sit. Omasta mielestä toimii vihreessä autossa ihan hyvin. Revin noi valot edellisestä kakkiksestani, ku tässä kolarin seurauksena oli toisen lyhdyn lasi rikki. Vanneideoita on, jotain on hankittu.. Mutta sanotaanko, että vaatii HIEMAN leveemmät takalokarit jotta sais kiinni. (: Eiköhän nää molemmat madallu, ihan vaan sun iloks.<3 (Just eilen kirottiin sitä, et piti taas uskoa isoja poikia ja tiputtaa takaata kaks napsua sen kolmen sijaan..) | |
|
| |
topppsu
Viestien lukumäärä : 1366 Paikkakunta : Rauma
| |
| |
Jussii
Viestien lukumäärä : 98
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 0:04 | |
| - Down kirjoitti:
- miikam kirjoitti:
- Down kirjoitti:
Mun ja teemun kultsit:
Kuplia Molemmat vanteita vailla. Ois ihan freessiä nähä välillä pystäriäkin nättinä, vaikken niistä hirveemmin välitäkkään. Olikos jotain vanneideoita? Jos jotain negaa, niin nuo kalvot mä kyllä repisin valoista, ei toimi. Ja tietty, madaltakaa ne? :face: Tsori, ei oo kalvot. :< Kustanna mulle uudet vakioumpiot ni katellaa sit. Omasta mielestä toimii vihreessä autossa ihan hyvin. Revin noi valot edellisestä kakkiksestani, ku tässä kolarin seurauksena oli toisen lyhdyn lasi rikki. Vanneideoita on, jotain on hankittu.. Mutta sanotaanko, että vaatii HIEMAN leveemmät takalokarit jotta sais kiinni. (: Eiköhän nää molemmat madallu, ihan vaan sun iloks.<3 (Just eilen kirottiin sitä, et piti taas uskoa isoja poikia ja tiputtaa takaata kaks napsua sen kolmen sijaan..) Heh tuo takalokari juttu on kyllä tullu itekkin huomattua, just taidan ite saada 8'' vanteen taakse mahtumaan | |
|
| |
Jomppa
Viestien lukumäärä : 252 Paikkakunta : riihimäki Muut : skede
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 0:27 | |
| Ruosteet korjattu kyljestä, seuraavaks oiski sitte vuorossa myllytys... Ensviikolla lähtee 165/45 kumit tilaukseen ja luultavasti spacerit. Kattotelineet on hetkenmielenjohteesta mutta nekin joutaa kyllä pois Ja puskuristä poistetaan pesurit. | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 0:32 | |
| Ei, säästä ne rengasrahat ja spaceri rahat johonki muuhun, ryyppää mieluummin kuin rupeet noita tuomaan kaarelle ja väkisin taas veny piti saada.
Ittel näit tehdää vai miten se meni? | |
|
| |
Jomppa
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 0:34 | |
| Kyllähän ne 14x8 on myös käynyt mielessä.. Saa toki ehdotella jos nurkista löytyy 14x8 vanteet kumeilla "edullisesti" | |
|
| |
Down
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 0:38 | |
| Mieluummin noi kaarella, kun ne 30€ paskat "sain halvat vanteet barzettaadvantilol" jotka sukeltaa sen 3 metriä? | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 0:41 | |
| Onhan noi nyt just samaa settiä ku barzettaadvantilol -vanteet. Säästät rengas- ja spacerirahat, myyt noi ja sulla on jo varaa vanteisiin ja renkaisiin, ku muutaman satasen jostain nipistät. Ei voi tehä niin tiukkaa, jos muutenkin autoilua pystyy harrastaa. | |
|
| |
Jomppa
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 0:46 | |
| Katotaan mitä tapahtuu. Ensviikolla sen sitte näkee, mutta tosiaan jos löytyy nurkista 14x8" vannerengassarjaa ni saa tosiaan ehdotella. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 0:49 | |
| Hobostyle. Jatketaan ei-ole-varaa-vanteisiin linjalla. | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 14:03 | |
| Etualalla nykynen käyttis, tallissa erään Kymenlaakson porukan bora, tarkoituksella epäselvä kuva, katotaa ehkä joskus lisää kuvia. Joku saattaa autoni tunnistaa, farkkumese meni jollekkin foorumilaiselle, kertokoon itse jos haluaa.. | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 14:23 | |
| Laitat bäkkäri ne räsäset tohon alle ja näytät kaikille että 17 on oikea koko B6:een :cheers:kukaan mitään mersua ostanut, tai ainakaan kukaan ei myännä | |
|
| |
Bete^
Viestien lukumäärä : 919 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 15:26 | |
| Ei se uskalla kuitenkaan.. Aika villi veto mersumieheltä! | |
|
| |
topppsu
Viestien lukumäärä : 1366 Paikkakunta : Rauma
| |
| |
staarlet
Viestien lukumäärä : 243 Paikkakunta : Saarijärvi
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 21:37 | |
| | |
|
| |
JuhiZZ
Viestien lukumäärä : 1715 Paikkakunta : HVNK
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 22:14 | |
| Yritin keksiä parannettavaa. En keksinyt. Hieno on. Oikein asiallinen. | |
|
| |
WILU
Viestien lukumäärä : 365 Paikkakunta : Hämeenlinna Muut : Opel
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 22:25 | |
| Mistä tommone papan helmi on ees löytyny!? putkenpää vois olla lyhyempi, muuten täydellinen | |
|
| |
Wamma
Viestien lukumäärä : 16 Paikkakunta : Lappi
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista Pe 6 Heinä 2012 - 22:33 | |
| Yleensä mitä dexejä näkee niin ne on amisten pilalle raiskattuja paskaläjiä mutta hyvä että joku vielä piettää näitäkin arvossaan :cheers: | |
|
| |
Kingston
Viestien lukumäärä : 26
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista La 7 Heinä 2012 - 4:05 | |
| | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista La 7 Heinä 2012 - 4:35 | |
| Pakko nyt tarttuu tohon dexiin. Eikö tota sivuvilkkua nyt perkele voisi ottaa pois.? Kerrassaan uskomaton sijoittelu.
Bäkkäri. Mä oon läpällä seurannut toisessa mediassa sun täysin herjalla täällä suunnalla ymmärrettyä identiteettikriisiä. Oot siis oikeesti tosissas? Mä oon ymmärtäny ett oot vaan nojaillu Samin audiin ja kuvaillut itseäsi. How gay is that. Kohta täällä ajelee Kivistön veljeksetkin kakkoskoppaisilla. | |
|
| |
Jamo_
Viestien lukumäärä : 57 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista La 7 Heinä 2012 - 17:08 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Jamo_ pvm La 7 Heinä 2012 - 17:29, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kuvia foorumilaisten autoista | |
| |