| wecen nistipaja | |
|
+35note anttivag Dickkis Ventti-Ville JR MKk Teek00 Qille "TUMPPI" niko chq- ^^pazi^^ Sawo vaginaattori t0n1 A.I villeep mikkop jukkai jallu81 wilzu topppsu Olavi uniitti kop-O-nen Green Ceisari Juhuts IL3 jusni J`ni allu_ Spek john_gleasy weicco 39 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
weicco
Viestien lukumäärä : 449 Paikkakunta : JKL
| Aihe: wecen nistipaja Ti 7 Elo 2012 - 18:51 | |
| Eräänä talvi-iltana sain edellisen e34:n myytyä eteenpäin ja syvennyin nettiauton ihmeelliseen maailmaan, idea hondasta tuli pääkoppaan ja puolivitsillä aloin niitä kattelemaan, ei mennyt kauaa kun silmään tarttui jotain mitä en itsekkään ollut ikinä nähnyt, tajusin sen samantien että tossa se nyt on, ton mä ostan. Soitin samantien myyjälle ja kyselin olennaisimmat asiat, muutama päivä eteenpäin ja auto oli mun pihassa, siinä se sit oli, -93 vuoden coupe accord, jenkeissä valmistettu ja suomessa suht harvinainen korimalli. Auto oli kerennyt mulla olla päivän, kun piti jo jousia mennä lyhentelemään, oikeestaan kesään asti tuli ajeltua tuolla "talvilookilla", eli laikkajouset ja vr6:n lippa. Kesällä sit alkoi rahaakin tulemaan ja oli varaa tilailla vannetta, alustaa yms. Eli kiinantinaa ja halppis alustaa, alustan kanssa sai hieman tapella, koska coilit oli eg civicciin tarkoitettu, mutta suht helposti ne sinne upposi, vieläkin olisi muutama sentti varaa tulla alaspäin iskareitten puolesta, ongelmana vaan on tuo asfaltti kun tulee niin lähelle. Muttamutta, tehtävää olis vielä ihan pirusti, mutta tämä kesä menee tällä kuosilla: Kuvista kiitos Onithille. Kuten kuvista näkee, tekemistä tosiaan vielä on, talven aikana menee atomeiksi ja tehdään kunnolla loppuun asti. Suunnitelmiakin on: -ylimaalaus (joko orkkis väri, tai valkoinen) -uudet vanteet, sais olla tuuman leveemmät -etulippa -konetta korkeemmalle -tekniikanvaihto? -autoa alaspäin! Kaikkea ei nyt tule mieleen, mutta talvella tapahtuu yhtä ja toista. Kiitos ja Anteeksi,
Viimeinen muokkaaja, weicco pvm Pe 30 Elo 2013 - 18:38, muokattu 3 kertaa | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ti 7 Elo 2012 - 19:01 | |
| Mä tykkään tästä. Vanteet ja alusta, homma toimii. Ei toi oikein muuta ees tarvii, kaikki hieronta tähän päälle on vaan plussaa. Vaiks onkin played out ja kauheet, niin tähän jos johonkin, sopisi Yakiman kattoteline ja tuulenohjain. | |
|
| |
Spek
Viestien lukumäärä : 3 Paikkakunta : Kotka
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ti 7 Elo 2012 - 19:28 | |
| Aika asiallinen honta | |
|
| |
allu_
Viestien lukumäärä : 890 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ti 7 Elo 2012 - 19:29 | |
| 5/5 näyttää nyt jo pirun hyvälle ja tulevat suunnitelmat kuulostaa viel paremmal ja toi kattoteline, jos se on mallia matala nii vois sopiikki... | |
|
| |
J`ni
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Lapua
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ti 7 Elo 2012 - 19:30 | |
| "Pienillä" muutoksilla tosi nätti paketti! Korimalli on hunajaa. :p | |
|
| |
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ti 7 Elo 2012 - 20:01 | |
| ei coupen katolle mitään telineitä, ne joulukuuset saa muullakin kotiin kuin harrasteautolla. tuohon vielä se valkoinen väri ja porkkanat eteenkin niin on täydellinen. | |
|
| |
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ti 7 Elo 2012 - 20:19 | |
| Todella asiallinen ja erittäin onnistuneita kuvia! | |
|
| |
weicco
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ti 7 Elo 2012 - 20:29 | |
| Kiitoksia, kattotelineitä on tullu kanssa mietittyä, voishan sellasia kokeilla jos vaan jostain kohtuuhintaan löytäisi, coupen korille ei joka nurkalta niitä löydy. Juu jos valkonen maali tulee niin porkkanat tulee keulalle. Kori on tosiaan aika karussa kunnossa, saa olla tollanen loppukesän, talvella sit hipostellaan. Mut kiitoksia palautteesta, en olis uskonu että tämä näin kiinnostava on, kaverin painostuksella tein topicin. | |
|
| |
Juhuts
Viestien lukumäärä : 647 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ti 7 Elo 2012 - 20:40 | |
| - weicco kirjoitti:
- kaverin painostuksella tein topicin.
Oliko joku muu kyseessä vai meidän painostus siellä Kouvolan reissulla? Kyllähän tuo jo nytkin ainakin omaan silmään näyttää varsin hyvältä ja sopivan matalalta, mutta käsitiks mää väärin, että tos olis jo nyt porkkanat? Eiks nuo valojen vieres olevat pikkuset oo parkit vai onks nuo parkit nyt porkkanana? | |
|
| |
weicco
| |
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ti 7 Elo 2012 - 20:48 | |
| Joo siis nuo cb korimallin coupe accordit on kyllä nii hunajaa.. Itekkin tuollaista etin yhessä vaiheessa mutta kun noita on pirun harvoin myynnissä ja ei niitä kauheesti ulkomaillakaan myytävänä ole. Ehdottomasti pidät värin tummana ja laitat porkkanat ja siistit ruosteet pois ymym.. T. Volkkarin omistama Hondamies! | |
|
| |
weicco
| |
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ti 7 Elo 2012 - 21:56 | |
| Tykkään todella paljon, vanteetkin sopii oikein passelisti. Heti tuli San Andreasin miljööt mieleen ja tunnari soi päässä. | |
|
| |
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ke 8 Elo 2012 - 8:08 | |
| Mun mielestä noi etupään valot on just nyt hyvät noin, korkeintaan takavaloja vois päivittää (vaikka kokopunaisiin jos sellasia on?). | |
|
| |
kop-O-nen
Viestien lukumäärä : 1507 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : Vuoden jännittäjä 2015
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ke 8 Elo 2012 - 9:58 | |
| On kyllä ehdottoman tyylikäs laite! Itse kävin tämmöstä aikoinaan koeajamassakin, mutta kyseinen yksilö oli tuunailtu ja räpelletty senverta hyvin pilalle että kauppoja ei sillon tullu. Hauskana yksityiskohtana bensakin loppu ehkä 3km koeajon jälkeen ja myyjä toi kävellen lisää bensaa.. Itse en tota väriäkään lähtis ainakaan valkoseen vaihtamaan. Tässä vois toimia esim. mun entisestä solista tuttu Hondan Root Beer Metallic, tai sit Pirates Black aika mainiosti. Innolla jään seurailemaan mitä tapahtuu. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ke 8 Elo 2012 - 10:01 | |
| - kop-O-nen kirjoitti:
- Root Beer Metallic
Kyllä. Toimis erittäin nätisti. Ja koneen vaihdon yhteydessä joku muotiminttusävy konehuoneeseen. Mä oisin ihan myyty. | |
|
| |
uniitti
Viestien lukumäärä : 397 Muut : fillari
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ke 8 Elo 2012 - 10:49 | |
| - john_gleasy kirjoitti:
- kop-O-nen kirjoitti:
- Root Beer Metallic
Kyllä. Toimis erittäin nätisti. Ja koneen vaihdon yhteydessä joku muotiminttusävy konehuoneeseen. Mä oisin ihan myyty. en mä oikein usko että tuollaisen metallinruskean kanssa sopis minttu kovin hyvin, mikei vaan joku perustylsä valkoinen sinne? omassa päässäni ainakin valkonen sopis ihan mukavasti sinne. toki antais vähän sellasta vaikutelmaa että auto maalattu pelkästään ulkoa. Komea Honda kyllä on kaikin puolin, alusta + vanteet toimii, toki itse kyllä näkisin jotkut japsivanteet tässä alla, SSR Star Sharkit, SSR MK-II tai Work Equip 01 toimis varmasti mukavasti tuossa alla :cheers: | |
|
| |
Olavi
Viestien lukumäärä : 109 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ke 8 Elo 2012 - 12:34 | |
| Kaunis Onko sisustasta antaa kuvia? | |
|
| |
weicco
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ke 8 Elo 2012 - 18:07 | |
| Kiitoksia taas! Ja ei tota väriä ole toki vielä lukkoon lyöty, jos silmää miellyttävä väri tulee vastaan niin laitetaan harkintaan, konehuone maalataan jollain kivalla maalilla kun on sen aika:) E: konehuoneeseen myös harkittu graffitteja, mut saa nähdä uskaltaisko. Ja valoasiaan vielä sen verran, että takavalot saa olla luultavasti tollasenaan, äkkiähän ne lakkais punaiseks mutta sopii noi porkkanat kivasti omaan silmään, eteen ainakin kokeilen niitä porkkanoita, riippuu täysin siitä mikä väri autoon tosiaan talven aikana tulee. Jajajaja sisältä ei ole kuvia, on niin rähjäisessä kunnossa ettei sieltä kehtaa kuvaa ottaa, mutta perus japsi sisältä, eli kaikkia mahdollisia ruskean sävyjä löytyy. Muuten orkkis kunnossa vaihdekepin nuppia lukuunottamatta. | |
|
| |
topppsu
Viestien lukumäärä : 1366 Paikkakunta : Rauma
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ke 8 Elo 2012 - 18:23 | |
| Mä oon monta kertaa tsekannut tän topicin jo, mut en oo kirjotellut mitään kun en oikeen tiedä mitä sanois.
Helvetti että tää on upea. Korkeuskin näyttää olevan kohdillaan kun muistaa että tässä mennään statikkina.
Goooood job. | |
|
| |
weicco
| Aihe: Vs: wecen nistipaja To 9 Elo 2012 - 12:41 | |
| Thanks! Eipä tuo nyt vielä upea ole, ja korkeutta hierotaan vielä alemmas, liian helppoo ollu toi ajaminen tähän mennessä, sentin jos tiputtas eestä ja takaa, sit olis maavara koko auton matkalta puolentoista sentin paikkeilla, ja staticcina pysyy. | |
|
| |
wilzu
Viestien lukumäärä : 78 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: wecen nistipaja To 9 Elo 2012 - 17:26 | |
| - weicco kirjoitti:
- ... staticcina pysyy.
OIKEIN! Honda on upea | |
|
| |
weicco
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Su 12 Elo 2012 - 15:35 | |
| | |
|
| |
Olavi
Viestien lukumäärä : 109 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Su 12 Elo 2012 - 15:38 | |
| Tuo kori on kyllä jotain parasta :face: | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Su 12 Elo 2012 - 18:15 | |
| on kyl hyvännnäköinen honda. tääl turusssa/raisiossa pyörii samanmallinen, mut orkkiskorkuisena ja jollain perusvanteilla. ja on sitten niiiiiiin laimean näköinen | |
|
| |
jukkai
Viestien lukumäärä : 18
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Su 12 Elo 2012 - 19:00 | |
| Ei paljon tarvi tehä, että honda näyttää hyvältä! | |
|
| |
mikkop
Viestien lukumäärä : 226 Paikkakunta : Vaasa
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Su 12 Elo 2012 - 19:07 | |
| Tää lämmittää Honda miehen sydäntä. Hyvän näkönen kun on tumma väri! Fitmentti vois olla vielä rajumpikin, niin olis kultaa.. tosin en viitti huudella ku omassa tällähetkellä vanteet pitkin persiitä.. | |
|
| |
weicco
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ma 13 Elo 2012 - 7:47 | |
| Kiitoksia taas! Juu voishan se fitmentti olla rajumpikin, mutta pitäs renkaat vaihtaa, ei noilla pullakumeilla ton enempää pysty hieromaan, nytkin ottaa linkussa kaareen kiinni. | |
|
| |
villeep
Viestien lukumäärä : 174 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ma 13 Elo 2012 - 19:07 | |
| Lisää Hondia foorumille, erinomaista Näyttää pirun maukkaalta ja itsekin himoinnut just ton koppasta cupeeta aikoinaan ! Pitää varmaan Bigmeetissä tulla livenä pällistelemään | |
|
| |
weicco
| Aihe: Vs: wecen nistipaja Ti 14 Elo 2012 - 8:00 | |
| Helvetti sentään, mä etin topiccia ja luulin että tämä oli jo poistettu, noh kiitoksia tästä kunniasta. Ja villeep, tule ihmeessä pällistelemään ja nykäsemään hihasta! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: wecen nistipaja | |
| |
|
| |
| wecen nistipaja | |
|