Viestien lukumäärä : 75 Paikkakunta : turku Muut :
Aihe: Vs: Pouseri Pe 14 Toukokuu 2010 - 1:51
no joo se vaihtuu samalla ku kone vaihtuu siitäkin voisin päitellä kohtapuoliin kuvia ku on jo purettu ja ehostettu et koht voisin sen kasatakki
w3sber
Aihe: Vs: Pouseri Ti 15 Kesä 2010 - 22:32
nonni on ollu hiukka hiljanen kausi mulla täällä mut kai tätä vois taas vähäsen päivittää elikkä ku siitä moottoristä oli jotain puhetta ni tälläst mä sitte oon ropannu yön hiljaisina tunteina
eka purkasin ja katoin että mitä se on syönyt.
loppujen lopuksi oli kone aivan atomeissa ja ei muuta ku uusia osia ostelemaan: renkaat, laakerit, tiivisteet ynnä muut vaihtamisen arvoiset kimppeet ja kamppeet kannnet sitten vein koneistukseen, ajettiin venttiilien istukat uusiksi ja venttiilit myös hiottiin. kansi plaanattiin ja ja hieman sitä myös madallettiin ja tarvittavat palat sieltä vaihdettiin uusiin:) tietenkin ennen tätä kannesta ajettiin kaikki paska pois ja ehostetiin hieman näkyy kuvissa millä lailla sama homma kun lohko oli purettuna niin siitäkin kaikki paska ja ruosteet pois ja sama ehosts ku kannellekkin teoriassa lähes kaikki mitä oli mahdollista niin sai uutta näköä ettei ole niin vanha ja rupusen näkönen kikkare ja on jatkossa varmasti mukavampi huoltaa ja vaikka harkita sitä turbottamista ;)mutta vaatii kyllä sitten vakio kannen. no löpinät sikseen ja kuvia kehiin:)
eli sellanen viellä muutama osa kiinni ja ei muutakun konehuoneen kimppuun. Hmm kerroin joskus siitä buickista ni laitan siitäkin nytt jotain pientä tänne eli yli kittaus ja siitä eteen päin
olis viel kiva nähä millanen se olisi ku se olis kasas mut sattu olee vimonen koulupäivä ku saatii valmiiks ja silloki meni ylitöiks:D
w3sber
Aihe: Vs: Pouseri Ke 16 Kesä 2010 - 17:12
oon täs jo hetken meinannu et hommaisin jotkut toiset vanteet. eli jos jollain on tallissa tai jossain jotku 4*100 jaol olevat vanteet ni ilmotelkaas ni voisin ehkä ostaa pois tai sitte joku netti sivu mistä saattaisi löytyä
jiri
Viestien lukumäärä : 1729 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: Pouseri Ke 16 Kesä 2010 - 17:42
maalasiks sä ton buikin?
w3sber
Aihe: Vs: Pouseri Ke 16 Kesä 2010 - 17:43
jiri kirjoitti:
maalasiks sä ton buikin?
khyl;)
jiri
Viestien lukumäärä : 1729 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: Pouseri Ke 16 Kesä 2010 - 17:45
no vittu, tietää sit mist kysyy maalarii jos on joskus tarvis... oon tainnu kyl ennenki kehuu
w3sber
Aihe: Vs: Pouseri Ke 16 Kesä 2010 - 17:47
jiri kirjoitti:
no vittu, tietää sit mist kysyy maalarii jos on joskus tarvis... oon tainnu kyl ennenki kehuu
juu saa kysyy jos tarvetta on
w3sber
Aihe: Vs: Pouseri Ti 29 Kesä 2010 - 18:06
nonnii nyt alkaa se moottorin vaihto operaatio tästä sitten tallille ja keula purkuun
w3sber
Aihe: Vs: Pouseri Ke 30 Kesä 2010 - 3:55
noniin muutaman tunnin jälkeen olikin se kone jo sitten nostettu pois
w3sber
Aihe: Vs: Pouseri Su 15 Elo 2010 - 18:05
eipä se koneen vaihto projekti ollutkaan ihan sellanen että heittämällä kiinni mut aikaan on saatu jo paljon. Viel on kuitenki laittamista. konehuonetta pitäis viel vähäsen siistiä ja sen sellast
oli näppärä johtosotku ku sommiteltiin 2 eriauton sähköt päittään sointumaan. ulkomuotokin muuttui jonkin verran
sopivasti suunniteltu korkeus parkkipaikal ku enne se oli tällänen
ja nykyään sama parkkipaikka
sopivasti siellä viellä on tilaa tupakille . kait sitä piti sit pohjallekki jotain tehä ni tällänen se nyt sit on
uusia vanteita olen kyllä haeskellu ja mieles on pyöriny näät borbetin type A vanteet:P