test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Retroa rajuimmillaan.

Siirry alas 
+15
ElektrikMekanik
Antto-
toad
friday13
kikarikoiso
jallu81
TMA
micke_
smpovers
Furia_88
zozua
Avt0mat
Ian13
Pastrana
jouni.325
19 posters
KirjoittajaViesti
jouni.325




Viestien lukumäärä : 187

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptySu 3 Maalis 2013 - 14:09

Kaikki varmaan alkoi ensimmäisestä bemaristani n. 10v sitten. Kun ajokortin sain niin ihan ensimmäinen auto oli toyota carina mutta pian jo kyllästyin tähän toyotaan ja bemari oli saatava alle, keltainen pörssi auki ja sieltä bongasin mustan 316 e21 1,8 koneella oli vimosen päälle plyyssi sisusta, euro kattoluukku, tykki vanteet ja isommat puskurit.
Pieniä perus virityksiä tuli tehtyä mm, peltisarja, putkisto sekä vapaa virtaus suodatin.
Hyvin nopeaa kyllästyin bemariin, aina sai olla korjaamassa ja kun sai edellisen paikan korjattua seuraava hajos, viimeinen niitti oli kun kone leipoi kiinni silloin lupasin itselle etten koskaan enää osta BMW merkkistä autoa.

Parisen vuotta sainkin oltua ilman bmw:tä sinä aikana käsissäni kävi n.20 autoa mm toyota corolla dx, opel kadett c , opel ascona b, nissan cedric, ladoja 3kpl, Isuzu picup ym takavetoisia autoja.
Kunnes 2003 syksyllä hyvä ystäväni Jakke  osti ensimmäisen e30 325 ja huokutteli minut kuskiksi kyseisellä autolla, auto oli todella mahtava ja tehojakin oli rakastuin siltä seisomalta ja lupaus unohtui, samanlainen peli oli pakko hommata myös itselle.

2004 Heinäkuussa kävin ostamassa lahdesta ensimmäisen e30 korisen 325im tämä oli tehtään special malli autosta löytyi vakionopeuden säädin, abs jarrut, lukkoperä,sähkö antenni,ilmastointi,keskuslukitus, kierrosluku mittari,sähkö lasit. sähkö kattoluukku mutta korimuutoksia oli  rieger korisarja sekä moottoria oli viritetty jonkiverran.

Retroa rajuimmillaan. 11637765.t

Tämä auto oli minulla n.2v kunnes lipsautin sen mettä hallinnon puolelle, autosta ei enää ehjää saatu joten uutta autoa metsästämään.
2005 ostin tämän nykyisin projektini, auto oli alunperin perus 320 mutta vanha omistaja oli vaihtanut 325 tekniikan Tämä oli tehny vanhoina hyvinä aikoina jolloin muutos prosenttaja ei laskettu. Autossa oli rieger korisarja ilman spoileria ja etupuskuria oli hieman muokkailtu, lättä penkit beigellä sisustalla.

Retroa rajuimmillaan. 6321010.t


Ei mennyt kauaakaan kun kyllästyin vanhaan lookkiin, ensimmäisessä muutoksessa muutettiin etupuskuri seid tuning merkkiseen eroavaisuus riegeriin iso aukko keskellä sekä kaksi pienenpää sivuilla sen jälkeen kaikki lasit tummennettiin ja spoileriksi valittiin wrc spoileri sekä kone vaihdettiin, kantta oli reilulla kädellä muutettu kantta oli viilatttu pako ja imu puolelta laskettu pari milliä nokkana oli 280 11mm nostolla oleva schrick, säädettävä nokkapyörä, imusarjaa viilattu virtauksen parentumisen toivossa, Martelius täydellinen pakoputkisto vapaavirtaus suodatin sekä lastu tällä kokoonpanolla oli penkitetty 230hv ja 281nm.
Retroa rajuimmillaan. 6321012.t

Retroa rajuimmillaan. 6321013.t

Tällä kokoonpanolla mentiinkin 2vuotta.
Kunnes 2007 tuli kauhea polte saada turbo autoon, tämäkin kipinä saatiin kaverin toimesta kun oli omansa turbottanut  vetoja oli niin paljon enemmän et pakko oli turbo saada.
Btcf foorumiltä löysin valmiiksi rakennetun koneen:
Retroa rajuimmillaan. 11637851.t
mutta eihän sitä noin kauhian näköisenä viitsiny paikoilleen laittaa vaan kaikki piti kiillottaa
Retroa rajuimmillaan. 11637853.t
Kone autoon kiinni ja penkittään, ensimmäinen veto ja riks poks kone paskaksi ahto meni aivan väärään paikkaan syyksi paljastui poltettu pahvi ja kiero kansi  olis pitäny katsoa koneen sisälle eikä luottaa myyjän puheeseen, virheistä oppii parhaiten.
Tästä motivoituneena ajattelin rakentaa koko koneen laatu osilla, laadusta tinkimättä. Lohko ja kansi lähetettiin lapuan hiomolle kansi oikaistiin, lohkon pinta plaanattiin suoraksi. osat tasopainoitettiin. Alakertaa vahvistamaan valitsin eaglen veivit,supertechin männät, acl laakerit ja apr pultit.
Kannentiiste vaihdettiin cometicin metalliseen. Nokka on enemin turbokäyttöön tarkoitettu 280 asteinen 11mm nostolla.
Kanavat kiilloitettiin kevyesti, ne kohdistettiin imusarjaan sekä pro turbon pakosarjaan ja kansi kiristettiin arp-pulteilla sekä keinut,jouset ja venttiilit uudistettiin. Turbo saatiin hyödynnettyä vanhasta kokoonpanosta garrett gt37,pro turbon 42mm hukkaportti, pakoputkisto alkaa 2,5" päättyen taakse kahdella 2,5" putkella, cooler 100x300x600 ahtoputket tee se itse 3" rst, megasonic dumppi.
Bensapuolelle tiensä löysi walbron 255 bumppu vakio bensalinjastolla päättyen 760cc suuttimiin
Koneen osia orotelles ja tekemisen puutteen iskiessä päätin tehdä auton alustan auton kanssa samalle tasalle..
Alusta purittiin kokonaan osiin, pohja pestiin, korjattiin mahdolliset ruosteet, suojattiin ruosteelta ja maalattiin kiiltävänän mustaksi. Kaikki akselit, tolpat, kallistuksen vakaajat, lämpösuojat ja jarrukilvet vietiin hiekkapuhallutukseen.
Tolpat, taka-akseli, etupalkki, lämpösuojat polttomaalattiin oransiksi, myös jarrukilvet, kallistuksen vakaajat, perä vetarit ja kolmio tukivarret polttomaalattiin mustiksi.
Alustaan asennettiin Powerflexin puslat, uudet kallistuksen vakaajat, koiranluut, uudet raidetangot+ sisemmät, uudet alapallot, 40mm madallussarja voglant, uudet iskarit koni sport + muut kuluvat osat.
Jako muutettiin 5x120.
Vaihdeloota, öljypohja, vetarin päät, koiranluut ja jarruputket takaa kiilloitettiin teeman mukaan..
Vanteiksi hommasin 18" xralip 8,5 ja 9,5
Retroa rajuimmillaan. 11849187.t

Retroa rajuimmillaan. 11849188.t
Retroa rajuimmillaan. 11849189.t
Retroa rajuimmillaan. 6388782.tRetroa rajuimmillaan. 7221474.t
Tällä kokoonpanolla mentiin 2v
2011 vuonna on sitten auton ylimaalauksen vuoro, edellisestä ylimaalauksestä on jo 9vuotta aikaa.
Paljon on tullut asennus naarmuja/kuitu osien halkeiluja ja nyt kun ylimaalaus tehdään jälleen kerran niin tehdään sekin vimosen päälle!
Tuossa pari kuukautta sitten hommasin M-tech2 korisarjan Tuning vielä kovasti lämmittää sydäntä mutta tästä autosta on tullut täysin pito auto ja auto on niin sanotusti kasvanut tuningista ulos
18" xtralip vanteet menee vaihtoon ja tilalle tulee vähän makoisempaa OZ Futura 8,5& 10,5" kiilloitetulla lipillä
Auto ensi kesänä näyttää suurin piirtein tältä
Retroa rajuimmillaan. 6988685.t

M-teck 2 osat oli aikalailla jo kokonaan sovitettu autoon, kunnes eteen tuli takakaarien levitys leveiden vanteiden sovittamiseksi. Ylimääräinen tila oli tosiaan tarpeellista levensin jo ennestään 10,5" futurat 13tuumaisiksi kyllä tarmo silloin ihmetteli mitä oikein olen tekemässä kun kysyin kuinka leveän lipin maximissaan saa ja kuinka ollakkaa hyllystä löytyi pari oz alkuperäistä 6,5" lippiä tämä varasin heti.
Kun lipat saapuivat täytyi ne heti kasata Retroa rajuimmillaan. 8640681.t
siinä autoa ja leveitä vanteita katsellessa mietimme kaverin kanssa, että hitto miksei kauan haaveissa olluttu rieger genesis sarjaa laiteta tilaukseen?
Tulisi ainakin kaariin tilaa.
Kaksi viikkoa kaverin heitosta oli korisarja tilattu.
Kokonaiset 3kuukautta sitä saikin orottaa, korisarja oli laadultansa todella laadukas ja vankka kuten aidolta korisarjalta saattaa olettaa.
Korisarjaa on valmistettu vuodesta 1992 ja tehtaalta settejä lähtenyt vasta 25kpl!
AUTO NYKYKUOSISSA.

Retroa rajuimmillaan. 11079252.tRetroa rajuimmillaan. 11079254.tRetroa rajuimmillaan. 11079255.tRetroa rajuimmillaan. 11079257.t


Viimeinen muokkaaja, jouni.325 pvm To 19 Syys 2013 - 18:52, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Pastrana

Pastrana


Viestien lukumäärä : 848
Paikkakunta : Kuopio

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptySu 3 Maalis 2013 - 14:17

Retroa rajuimmillaan. 1338951478705

Jaksottaisit edes tuon tekstin niin voisin jopa yrittää lukea.

E: "Korisarjaa on valmistettu vuodesta 1992 ja tehtaalta settejä lähtenyt vasta 25kpl", Eiks tää kerro jo vähän jotain?


Viimeinen muokkaaja, Pastrana pvm Su 3 Maalis 2013 - 14:22, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pastrana.kuvat.fi/kuvat/
Ian13

Ian13


Viestien lukumäärä : 1238
Paikkakunta : MASALA
Muut : EX. Chopperi Fillari

Mönkkäri

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptySu 3 Maalis 2013 - 14:18

Vähän helvetin sekava esittely. Siis toi valkonen on nyt se nykyhetki? Jos näin niin bemaria parhaimmillaan. Olkootkin lasikuitua tuo sarja mutta ei E30 korista tuota hienompaa saa. Valoluomet ite napsisin pois ja vakio peilit paikalleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lowcars.pictures.fi/kuvat/
Avt0mat
Wingman
Avt0mat


Viestien lukumäärä : 585
Paikkakunta : Jyväskylä

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptySu 3 Maalis 2013 - 14:58

Kolme viimestä kuvaa on se ns. nykyhetki.

Lainaus :
Olkootkin lasikuitua tuo sarja mutta ei E30 korista tuota hienompaa saa.

Aamen. Ihan sama mitä kukakin sanoo korisarjoista ja ooeeämmästä niin on tää vaan hieno.

Uudessa Tunarissa on juttu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://avt0mat.pic.fi/kuvat/
zozua




Viestien lukumäärä : 138
Paikkakunta : Mikkeli
Muut : Pari mopoa

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptySu 3 Maalis 2013 - 17:03

jouni.325 kirjoitti:
rieger genesis sarjaa... aidolta korisarjalta saattaa olettaa.
Aito rieger korisarja :cheers:
Takaisin alkuun Siirry alas
Furia_88

Furia_88


Viestien lukumäärä : 507
Paikkakunta : Kauhajoki

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptySu 3 Maalis 2013 - 18:52

Nyt kun tuo lörppäkonepelti on vaihtunut, alkaa olemaan paketti kasassa. Luomet poistamalla ja ainakin peilit vaihtamalla sais tosiaan hipisteltyä vielä paremmaksi, mutta on se vain bueno pakkaus nytkin.




E: Jättäisin tuon r tuners kilven pois kuvailuissa, jossain näyttelyissä eri asia. Äärimmäisen kökkö kuvissa kun on noin freesi ja "puhtoinen" auto. Nusnus. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
smpovers

smpovers


Viestien lukumäärä : 168
Paikkakunta : Tammela
Muut : Kaikkea raatoa on nurkissa..

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptySu 3 Maalis 2013 - 19:12

On tää iha hieno "retrotuning". Takaa näyttää hyvältä, mutta mun mielestä etupään ilmeessä olisi parannettavaa. Luomista en pidä ja valotkin vähä siinä ja siinä... Mukava kyl nähdä erilainen e30
Takaisin alkuun Siirry alas
micke_




Viestien lukumäärä : 1087
Paikkakunta : Siuntio
Muut :



Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptySu 3 Maalis 2013 - 19:36

Jos tästä nyt alkuun vaihtais peilit, etu sekä takavalot, ulostulot, kahvat mustiks ym. niin olishan se ihan hieno.
Korisarjahan on kasaria parhaimillaan mutta noi annelivalot ym. pilaa kokonaisuuden. Porkkanaa tai starteckia tummaoptiikkojen kera ois kova.
Takaisin alkuun Siirry alas
TMA
Wingman
TMA


Viestien lukumäärä : 2739
Paikkakunta : 03

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptySu 3 Maalis 2013 - 19:40

Onhan tämä nyt raaka. Korissa taistelee miltei kaikki mahdollinen silmiäni vastaan. Aikoinaan tässä naapurikylillä pyöri e30 korimallin könig ja se meni jopa niinkin sekavina aikoina myös täysin yli hilseeni.

Suoraan sanottuna jaan tässä sunnuntaipöhinässä hämmentävänkin negatiivista palautetta kyseiselle autolle. Alusta ja tekniikka puoli kuulostaa niin hyvältä että itselle ainakin syntyy suunnaton ristiriita korin suhteen. Tai no siis tulee vain se kysymys: "Miksi?" Mikä ihme sai unohtamaan sen m-tech2 korin duunaamisen.? Tämä on jo jotenkin liian retroa ja sillä viittaan kenties niihin testarossa kylkisiin calibroihin mitä yhdessä kohtaa sikisi niin maan perkeleesti (tällä viittasin ainoastaan siihen että kyseinen kyljen levitys tyyli saa itseni vaikeuksiin itseni kanssa). Tää ei toimi. Kyllä tämä tästä, pakko nyt vain oli mainita. Toivoisin jopa jollain tasolla että pitäisin tästä sitten livenä mutta valitettavasti sekään ei toiminut vaikka kerran kokeilin.

Hienon työn olet tehnyt. Hienon tarinankin olet kirjoittanut. Itse myös ehkä toivoisin hieman jaottelua selkeämmäksi ja en minä lisäkuvistakaan valittaisi.

Minkälainen sisusta kyseisessä laitteessa tällä hetkellä? Onko tämä sulla ihan perus kesän käyttöautona? Minkälaisia suunitelmia kenties tulevaisuudessa?

Jatkakaa ->
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/taneli_a
jallu81

jallu81


Viestien lukumäärä : 1573
Paikkakunta : raisio

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptySu 3 Maalis 2013 - 20:37

Yksi nissanisti Turusta tykkää tästä. Smile

Pikku hieromisella käytännössä täydellinen. Hienoa että joku tekee tämän tyylisiä vieläkin. En osaa muuta sanoa.


E: livenä ois kiva nähdä...
Takaisin alkuun Siirry alas
jouni.325




Viestien lukumäärä : 187

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptySu 3 Maalis 2013 - 20:49

TMA kirjoitti:
Onhan tämä nyt raaka. Korissa taistelee miltei kaikki mahdollinen silmiäni vastaan. Aikoinaan tässä naapurikylillä pyöri e30 korimallin könig ja se meni jopa niinkin sekavina aikoina myös täysin yli hilseeni.

Suoraan sanottuna jaan tässä sunnuntaipöhinässä hämmentävänkin negatiivista palautetta kyseiselle autolle. Alusta ja tekniikka puoli kuulostaa niin hyvältä että itselle ainakin syntyy suunnaton ristiriita korin suhteen. Tai no siis tulee vain se kysymys: "Miksi?" Mikä ihme sai unohtamaan sen m-tech2 korin duunaamisen.? Tämä on jo jotenkin liian retroa ja sillä viittaan kenties niihin testarossa kylkisiin calibroihin mitä yhdessä kohtaa sikisi niin maan perkeleesti (tällä viittasin ainoastaan siihen että kyseinen kyljen levitys tyyli saa itseni vaikeuksiin itseni kanssa). Tää ei toimi. Kyllä tämä tästä, pakko nyt vain oli mainita. Toivoisin jopa jollain tasolla että pitäisin tästä sitten livenä mutta valitettavasti sekään ei toiminut vaikka kerran kokeilin.

Hienon työn olet tehnyt. Hienon tarinankin olet kirjoittanut. Itse myös ehkä toivoisin hieman jaottelua selkeämmäksi ja en minä lisäkuvistakaan valittaisi.

Minkälainen sisusta kyseisessä laitteessa tällä hetkellä? Onko tämä sulla ihan perus kesän käyttöautona? Minkälaisia suunitelmia kenties tulevaisuudessa?

Jatkakaa ->

No m-tech2 on kyllä aivan saatanan hieno korisarja mutta niitä vain on jo liikaa ja tämä genesis setti on ollu haaveissa todella kauan.
Sisusta on kokonaan m-sporttia+ tarvittavat lisä mittarit a-pilarissa.
Kuvauksissa käytän ennemmin rtuners kilpeä kuin euro kilpiä. (jossain vaihees vaihtuu normi kilpeen)
Tulevaisuudessa olis tarkoitus pyöränkaarien levitys ( leveämpää vannetta),turva kaaret,isompi putkisto,etuvalot/takavalot vaihtaa,vakio peilit jos saa nadisti tehtyä vilkun paikan ja tekniikka vaihtaa uudempaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
kikarikoiso

kikarikoiso


Viestien lukumäärä : 388
Paikkakunta : Hämeenkyrö
Muut : Ig @sakariv

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptyMa 4 Maalis 2013 - 22:25

Nää ahtoilmahilut mustiks olis mun ehdotus sekä levemmät lipat eteenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
friday13

friday13


Viestien lukumäärä : 49
Paikkakunta : Tre

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptyTi 5 Maalis 2013 - 0:31

Ehhhh.. Mitä jos topicci siirretäisiin vaikkapa... eri foorumille?
Takaisin alkuun Siirry alas
jouni.325




Viestien lukumäärä : 187

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptyKe 6 Maalis 2013 - 0:28

Retroa rajuimmillaan. 11079251
Retroa rajuimmillaan. 9027924
Konehuone maalataan jossain vaiheessa korin väriin.

Retroa rajuimmillaan. 11881041
Retroa rajuimmillaan. 11881043
Retroa rajuimmillaan. 11881044

Retroa rajuimmillaan. 11881045
Jos keskiöt maalais kultaiseksi tai kiilloitus ja candy kulta päälle Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
toad




Viestien lukumäärä : 144
Muut : Kaalimato xl

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptyKe 6 Maalis 2013 - 0:53

miten olis ihan aito kullitus Embarassed


Retroa rajuimmillaan. DSC_2434_zpse53d67f0
Takaisin alkuun Siirry alas
Antto-

Antto-


Viestien lukumäärä : 655
Paikkakunta : Vantaa

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptyKe 6 Maalis 2013 - 0:55

Takakumet joku hyvä vitsi mitä en ymmärrä?
Takaisin alkuun Siirry alas
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik


Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptyKe 6 Maalis 2013 - 2:19

Kyllähän tuota sais tiputtaa. Taakse vähän matalammat kumit ja jollain tempulla enemmän kaarelle noita kaikkia. Vanteet vaikka tuuman isommiksi? Konehuone vois toimia hyvinkin noin mustana, kunhan ton mopopojan sinisen heivaat kuuseen. Tilalle vois kokeilla niinki radikaalia kuin valkosta. Tai sit sitä samaa oranssia mitä tuolla alustassa tais olla. Tai korinväriin ja siniset myös valkoseks. Tiiä sit alkasko oleen jo dippailun makua.
Takaisin alkuun Siirry alas
runq

runq


Viestien lukumäärä : 414
Paikkakunta : Kuopio

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptyKe 6 Maalis 2013 - 6:28

Vanteiden kullitus +1p! Vieläku sisustasn löydät m3 jakkarat niin tääo täydellinen. :joker:
Takaisin alkuun Siirry alas
jouni.325




Viestien lukumäärä : 187

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptyKe 6 Maalis 2013 - 6:48

ElektrikMekanik kirjoitti:
Kyllähän tuota sais tiputtaa. Taakse vähän matalammat kumit ja jollain tempulla enemmän kaarelle noita kaikkia. Vanteet vaikka tuuman isommiksi? Konehuone vois toimia hyvinkin noin mustana, kunhan ton mopopojan sinisen heivaat kuuseen. Tilalle vois kokeilla niinki radikaalia kuin valkosta. Tai sit sitä samaa oranssia mitä tuolla alustassa tais olla. Tai korinväriin ja siniset myös valkoseks. Tiiä sit alkasko oleen jo dippailun makua.

Taakse laittaisin matalemmat kumit jos löytyisi esim seuraava pienempi on 315/40 tässäkin profiili n.110mm 295 en oo löytänyt 285/40 olis mut on jo liian radikaali veny.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nikkis

Nikkis


Viestien lukumäärä : 206
Paikkakunta : Salo
Muut : Apostolin kyyti

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptyKe 6 Maalis 2013 - 19:06

Noi takakumit on just härskit Laughing Eteen pitäis saada kans tota lippaa enemmä ja läskii kumii.
Mite jos konehuoneest vähentäis tota sinist ni ei hyppis silmil tai vaihtais siihe vanteitten kultaan?
Tää aiheuttaa sekavia tunteit riegerii, m3 peilei, lasikuituu ja mopopojan sinist mut silti aivan tajuton Twisted Evil
Hipistelist loppuu asti perusteel less is more tai simmosena mä tän haluisin nähä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
janpertti

janpertti


Viestien lukumäärä : 124
Paikkakunta : joensuu
Muut : ex vento td
ex bora v5
ex kakkis

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptyKe 6 Maalis 2013 - 19:18

helvetin härski peli mut täähä kuuluu radalle eikä tänne Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
chq-

chq-


Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : jyväskylä

Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. EmptyKe 6 Maalis 2013 - 19:54

Ei helvetissä matalempaa kumia taakse.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Retroa rajuimmillaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Retroa rajuimmillaan.   Retroa rajuimmillaan. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Retroa rajuimmillaan.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: