Juu eihän tuo iso homma ollut.
-Nesteet ulos
-Polkimen tappi irti
-Jarruputket irti
-Jarrupääsylinterin kaks mutteria auki ja vanha pois
-Tehostin sylintereineen paikalleen, pultit kiinni (vaati näppäryyttä)
-Tappi kiinni
-Jarruputket kiinni (soveltaen vanhoja uuteen muotoon)
-Kuskin puolen jarruputki uusiksi, vanha liian lyhyt
-Alipaineen sain sovellettua siten että otin yhestä AAZ varakoneesta takaiskuventtiilin, jossa oli pari lisäpaikkaa letkuille. Pistin venttiilin ensimmäiseksi, siitä sopivalla letkulla tehostimelle ja vedin alkuperäisen alipaineletkun venttiilin kylkeen.
Nyt pitäisi vaan soveltaa jarrupolkimelle valokytkin koska alkuperäisessä se on hydraulinen, eli pääsylinterissä kiinni.
Eteen nakkasin jarrut Passatista (VWII -satulat), palat on Green Stuffit ja levyt Brembon uritetut. Olihan se mukavan tuntunen ku ei tarvi enää jalkaa runtata lattiasta läpi. Vaikka en ilmannutkaan vielä kuin etupään.