| Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino | |
|
+11Volver Masuli 5k Bomber4 _jussis_ Myssymasa heigo simoks Wald SamiM Juipp1 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Juipp1
Viestien lukumäärä : 175 Paikkakunta : Pohjois-Savo Muut : Ex MB S211
| Aihe: Vs: Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino Ti 11 Huhti 2017 - 8:15 | |
| | |
|
| |
Juipp1
Viestien lukumäärä : 175 Paikkakunta : Pohjois-Savo Muut : Ex MB S211
| Aihe: Vs: Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino Ke 17 Toukokuu 2017 - 21:54 | |
| Vauhtipyörän kävin taannoin hakemassa. Siihen sorvattiin LH 2.4 anturi kehä ja samalla pikkasen kevennettiin, nyt painoa 7,8kg. Volvon vakio edellämainitulla anturikehällä painaa 14kg. Kytkinpaketin ja laatikon kun sain pultattua kiinni moottoriin tuli kysymys kuinka sytytyksen ajoitus on. Siinä pitää olla 1 pytyn mäntä ylhäällä ja vauhtipyörän hammastus tietyssä asennossa. Ei ollut mutta helppo homma se oli vielä korjata ennen kuin paketti on paikallaan. Halvalla kun sain niin ostin FK:n penkit. Oli niiden suhteen vähän myös budjetti kysymys. Ovet tuli varaosa autosta ja niiden kanssa sai tehdä töitä että sain ne suoriksi ja ilman reikiä tai ruostetta. Kaiken kukkuraksi jo teipattu ovi kaatui ja sai iiison lommon pokkauksen kohdalle :/ kyllä tympäsi. Sittemmin on moottori ja voimansiirto saatu paikalleen. Kuvasta näkee että tiukkaa tekee saada ahtoputki kaasuläpälle asti ton jarrusylinterin ansiosta. Tänään aloin siihen pätkää ja putkea sekä laippaa tekemään että saa läpän siirrettyä väljemmille vesille. Samalla menee ahtimen imupuolen putki uusiksi. Ostin talven aikana tähän peltipakosarjan, enkä sen kummemin älynnyt ettei 16v ja 8v koneen pakopuoli ole läheskään sama, saamari. Noh, tähän pitää hommata 16v pakosarjan laippa ja hitsailla putkisto siihen kiinni. Irto osia oon sisällä aloittanut teippailemaan. On muuten kivan näkönen auringossa Auto pitäisi ens viikon jälkeen olla siirtovalmiina. Nimittäin itselläni ei kolvi tai piuhat kädessä pysy niin yksi herrasmies lupasi mulle tähän sähkötyöt tehdä. Syttyboksiin pitää tinailla hukkakipinälle kortti ja vedellä moottorin sähköt ja ja ja ja.... mutta palataan asiaan kunhan aletaan olemaan paremmalla mallilla | |
|
| |
Juipp1
Viestien lukumäärä : 175 Paikkakunta : Pohjois-Savo Muut : Ex MB S211
| Aihe: Vs: Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino To 22 Kesä 2017 - 8:29 | |
| Pieni tilapäivitys Väri on auringossa todella homo varjossa tavallinen sininen. Yksinään teippailun tulokseen olen ihan tyytyväinen, varsinkin ensikertalaiselle. Kaikki alkaa olemaan pakosarjaa, lamba-antureita ja loppuputkistoa vaille valmis sillä kiikutin auton KalisCarShown jälkeen sähköasennuksiin. Sisälle paikkansa löysi vakiokiskoihion kiinnitetyt FK penkit, ralliratti, PLX laajakaista mittari ja kiven alla oleva volvon vakio kierroslukumittari mittaritauluun kellonpaikalle. Sisältä hinkattiin ja hangatiin paskat pois. Vanhoista ovista käytännössä piti siirtää kaikki mitä siitä irti lähtee näihin teipattuihin oviin, ikkunat, ovipahvit, lukot, kahvat, tiivisteet, peilit. Ovien alareunaan suunnitelen vielä jonkun nätin teippauksen. Imupuolelle piti askarrella lisäputkea kaasuläpälle ja ahtimen imuputki piti vääntää kokonaan uusiksi, tästä kuvasta niitä ei oikein nää, ehkä ihan hyvä niin Mutta tarkoitus olisi jostain ostella tai teetättää alumiinista painekotelo, itsellä ei alumiinii hitsaus vehkeitä ole jolla vois harjoitella. Kontti on samalla mallilla mitä viimevuonna. Juicelta lunastin tälläset feikkimutterit. Täytyy painevedellä kokeilla josko tuo maali lähtee irti nätisti ja kiillottaa sekä kiinnittää noihin niin tylsiin keskilätkiin. | |
|
| |
Tontza
Viestien lukumäärä : 88 Paikkakunta : Porvoo
| Aihe: Vs: Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino Pe 30 Kesä 2017 - 6:50 | |
| Kodinputkimiehellä ainakin lähtee toi punanen pinta pois nätisti | |
|
| |
Juipp1
Viestien lukumäärä : 175 Paikkakunta : Pohjois-Savo Muut : Ex MB S211
| Aihe: Vs: Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino Ma 3 Heinä 2017 - 9:43 | |
| - Tontza kirjoitti:
- Kodinputkimiehellä ainakin lähtee toi punanen pinta pois nätisti
Tätä täytyy kokeilla. Kaapissa oli vielä nitromorssia jota piti 5 kertaa laittaa ennen kuin lähti. Aina painepesurilla jynssäsin irtopaskan pois | |
|
| |
Tontza
Viestien lukumäärä : 88 Paikkakunta : Porvoo
| Aihe: Vs: Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino Ti 4 Heinä 2017 - 8:16 | |
| - Juipp1 kirjoitti:
- Tontza kirjoitti:
- Kodinputkimiehellä ainakin lähtee toi punanen pinta pois nätisti
Tätä täytyy kokeilla. Kaapissa oli vielä nitromorssia jota piti 5 kertaa laittaa ennen kuin lähti. Aina painepesurilla jynssäsin irtopaskan pois aikapaljon helpomalla pääset...vähäks aikaa likoomaan astiaan ni keittää irti | |
|
| |
Juipp1
Viestien lukumäärä : 175 Paikkakunta : Pohjois-Savo Muut : Ex MB S211
| Aihe: Vs: Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino Pe 14 Heinä 2017 - 8:37 | |
| Tiiliskivi on saanu nyt sähköt ja moottorin ohjauksen. Alkuun bensapumpussa oli jokin kosketuhäikkä ja liittintä painamalla/ johtoja liikuttamalla se alkoi toimimaan. Pumppu toimii heti kun alkaa starttaamaan ja lopettelee pari sekunttia sammuttamisen jälkeen, bensa tuntus kulkevan kun paluuputkesta työntää takaisin. Arvuuttelen tässä sen takia kun auto käy max 3 sekunttia ja lopettaa kertalaakista. Kipinää tulee, maadotus ok, virta kulkee sytkänvahvistimelle ja hukkakipinälle. Nyt alkaa ainut vaihtoehto olemaan tuo bensapuoli. Joko suuttimet on tukossa tai pumpun tuotto ei riitä. Jännä sinänsä kun uusi pumppu ja 3bar pitäisi tulla. Noh kokeillaan ekana jostain suuttimia, vakio suuttimista yksi on hävinnyt Ens viikolla pitää lähteä pariksi viikkoa reissunpäälle ja toive oli saada auto siihen mennessä ajokuntoon Lahtea varten. Jos ei tänä vkl homma etene jää auto pois festeiltä, mutta itse tulossa käymään kuitenkin. | |
|
| |
Juipp1
Viestien lukumäärä : 175 Paikkakunta : Pohjois-Savo Muut : Ex MB S211
| Aihe: Vs: Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino Ma 14 Elo 2017 - 22:57 | |
| Kakkavolvolla päästiin perille Lahteen ja takaisin. Kipeenä haahuilin senkin päivän. Tullessani Lahteen hajosi remmiturbo, siksi konepellin lukossa roikkui hihnan pätkä lauantaina. Tänään sain ahtimen pöydälle ja näyttää siltä että se on romumetallia! öljyt oli karannut tai niitä ei sinne ole laitettukkaan. joten kuumana kävi. Tässä hätäisenä jo kattelin tilalle oikeaa TURBOA taitaa hommat jäädä, motivaatio aika loppu. Kuvat ei tunnu näkyvän ja syynä taitaa olla maksullinen photobucket, täytynee vaihtaa kuvapalvelua. | |
|
| |
Juipp1
Viestien lukumäärä : 175 Paikkakunta : Pohjois-Savo Muut : Ex MB S211
| Aihe: Vs: Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino Ke 29 Elo 2018 - 22:14 | |
| | |
|
| |
Juipp1
Viestien lukumäärä : 175 Paikkakunta : Pohjois-Savo Muut : Ex MB S211
| Aihe: Vs: Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino Ma 27 Tammi 2020 - 10:36 | |
| | |
|
| |
Juipp1
Viestien lukumäärä : 175 Paikkakunta : Pohjois-Savo Muut : Ex MB S211
| Aihe: Vs: Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino Ma 27 Tammi 2020 - 10:44 | |
| Laitetaan vielä kuva pakosarjan muodostumisesta Ja kojelaudan fiksaus, tabletti toimittaa tällähetkellä mittariston virkaa Ecun bluetooth palikan avulla Toivottavasti saan parsittua kasaan kevään korvilla. Penkkiin pitäisi siis päästä myös.. Viime setupilla käytiin ja 285hv oli tehokäyrä navoilta, jos siis oikein muistan saattaa olla vähän esson lisää. Koitetaan seuraavalla yrityksellä yli 400hv päästä | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino | |
| |
|
| |
| Juipp1: Airride Kakkosnelonen The KKK, ex Benzino | |
|