test banner

PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Andy's Semi-SlamD.

Siirry alas 
+203
^^pazi^^
Larssss
-mane-
Firecloud
Escalator
Mro
Taza-
alanherman
-zamppa-
dyyz
Mechanical
Vellulollero
TAJN
Challenger-70
Sawo
AH
M3
Kääntä
LexEtAnnihilato
Ruusenvisti
sam[_]
MSUK
topppsu
Tiamos
EZet
puerco
JAPM
Vauhko
Volver
Dan1
allu_
Quasimodo
Nollie
stanceman
Larsss
JiriT
/Wille/
Jeth
alpinestars
ChilileipÄ
pazi88
Ceisari
Aleksii
oli
`villle
Aatsipoppa
Down
TeNu
vistleri
Lahtis
kiskola
samsa
juudas
Jelpert
ziifz
Reserva
Petterii
korde
Avt0mat
vvuori
toni
Nenkka
kaleiv
cGv
runq
Elementti
Pekkiis
ee-2
jusssi
J.N
JukeN
sakke
60lf
apuapina
ElektrikMekanik
jiri
m.h
ilezh
tomì
hirvonen
jeQQ
jocke-
Bäkström
hanhii
Grontti
mapa
_sapa_
x-arttu-x
OspreY
[nk]
JesseK
Juhuts
M-nkky
Nak$u
mikkop
Jonski
teilor
llattee
Acerbis
juh-o
Aaperi
Antza]
TIKU
Gride
kop-O-nen
kmn
Komulainen
TMA
WeirdDude
S^X
Ligettah
aza
niklas89
dumppi^^
Wald
Thompson
JiiWee
Antto-
Meikkis01
LW
teemu
emsii
]usbe
Ino
-Joonas
Kipe
PIFu
ändi
HenkkaT
JS1984
Paltsu
renox
Ro||e
Rixaa
Sami
joppe
epk
Madmax88
Jugitsu-kun
Saukkii
Mai-
jallu81
sasu
pera187
Hanska
Sanzei
foc-ay
zmuli
jaki
sajoo
Green
kiMMMe
Jara
balloon
Timzy187
Ic3man
eros
ka-bu
john_gleasy
mosse
//Mikael
TomVi
Venom
Masq
Pastrana
turhake
nakke
Juhi
Laatueine
antizero
comep
N|ba
pete
Beris
GrapL
taguu
LH
KAKKOSNELONEN
jantsa
JTG
vildur
Sergey
Jombe
zimi
h4nkki
Kimmiss
Jouns
niko
Ipe
J4TOG
salkku
Böni
wsq
Avaruusheppa
micke_
Rivari-Ana
Jonas_
J44KK0
CDLC.CO
uttrep
hlappis
Huiske
andy
207 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25  Seuraava
KirjoittajaViesti
Pekkiis

Viestien lukumäärä : 296

Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 31 Tammi 2011 - 9:26

Musta tuntuu että kaikille on jo tullu selväksi että et nuista pöläreistä pidä? Edelliselläkin sivulla jo kaks viestiä ja molemmissa itket noista pöläreistä scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Pastrana

Pastrana

Viestien lukumäärä : 848

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 31 Tammi 2011 - 9:54

Miten sä Mai jaksat edes vaivautua postaamaan enemmän kuin yhden kommentin nuista pölläreistä? Tuntuu että koitat kerätä postcountia nuilla turhilla kommenteilla. Tosi hienoja kuvia taas imo, näyttää vaan oudolta ilman munuaisia. :face:
http://pastrana.kuvat.fi/kuvat/
Elementti

Elementti

Viestien lukumäärä : 798
Muut : Vagcrü

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 31 Tammi 2011 - 11:58

Ajatko sä tällä ollekaan vai hinkkaat vaan? Miten liikenteessä tuo kiilloitusfetissi vaikuttaa ajotapaan? Välttelet muiden autojen läheisyydessä ajamistä, ettei roisku loskaa päälle?
Hanska

Hanska

Viestien lukumäärä : 1006

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 31 Tammi 2011 - 13:34

Elementti kirjoitti:
Ajatko sä tällä ollekaan vai hinkkaat vaan? Miten liikenteessä tuo kiilloitusfetissi vaikuttaa ajotapaan? Välttelet muiden autojen läheisyydessä ajamistä, ettei roisku loskaa päälle?

Ei varmaan muuten tarvitse varoa, kuin että pitää pientä väliä edelläolevaan ettei lennä kiviä sunmuuta keulille. Tuollasella vahausmäärällä lähtee varmaan huuhtelemalla kaikki lika irti. Very Happy
Madmax88

Madmax88

Viestien lukumäärä : 702
Muut : Suzuki

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 31 Tammi 2011 - 16:41

Onkos sulla nois etuvalois mitää liimaa tai tiivistettä tossa lasin ja umpion välis? itellä kerää kosteuden siintä välistä.

Noi sun halli tilat on kyl tosi hyvät kelpais itellekki, eikä auton kiiltoa voi vieläkää moittia Cool

Elementti kirjoitti:
Välttelet muiden autojen läheisyydessä ajamistä, ettei roisku loskaa päälle?

Ite ainaki vältän muiden läheisyydes ajamist. pysyy auto puhtaampana pidempää ja turvaväli pysyy ainaki nimensä verosena.
https://fi-fi.facebook.com/people/Marko-Vahter/1755650900
andy

andy

Viestien lukumäärä : 307

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 31 Tammi 2011 - 17:49

Madmax88 kirjoitti:
Onkos sulla nois etuvalois mitää liimaa tai tiivistettä tossa lasin ja umpion välis? itellä kerää kosteuden siintä välistä.

Noi sun halli tilat on kyl tosi hyvät kelpais itellekki, eikä auton kiiltoa voi vieläkää moittia Cool

Elementti kirjoitti:
Välttelet muiden autojen läheisyydessä ajamistä, ettei roisku loskaa päälle?

Ite ainaki vältän muiden läheisyydes ajamist. pysyy auto puhtaampana pidempää ja turvaväli pysyy ainaki nimensä verosena.

Mulla ei ole lasin ja umpion välissä mitään vaan sen osan jossa noi kiinnitysklipsit ja lasi on ja itse umpion välissä on kuumaliima nauha tiivistämässä valoja. Joku silikoni yms varmasti toimis paremmin, mutta kuumaliima lähtee mukavan helposti irti umpioista jos joskus vielä tarvii availla valoja.

Menee varmaa aika 50-50 ajamisen ja puunaamisen kanssa. On toi tässä talven aikana ainakin 6 kertaa vahattu ja niistä 2-3 kertaa kovavaha. Smile

En roiku kovinkaan muiden perseessä kii, just sen takia ettei keula saa kiveniskuja hirveästi ja ajelen sieltä missä on ne puhtaimmat tiet. Ne missä on vaan pakkaslunta eikä mitään vesisohjoa tai hiekkaa yms shaibaa.
Ja parkkipaikoilla vien sen verran kauas, ettei ihan heti kukaan parkkeeraa viereen. Mulla on kaks tervettä jalkaa, kyllä sitä jaksaa kauempaakin autolta kauppaan kävellä Smile
Green
Wingman
Green

Viestien lukumäärä : 4698

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 31 Tammi 2011 - 20:42

Elementti kirjoitti:

Juuri näin teen itsekin + vältän ajamista niillä keleillä kun teitä on suolattu, tai vähintäänkin ajan pikkuteitä niin paljon kuin mahdollista. Eli suolatuille teille eksyn vain kun on aivan ääretön pakko. Sit siitä onkin heti huuhdeltava ajon jälkeen kurat pois ja mentävä pesemään heti kun pystyy.

Kesällä pestään joka päivä tai vähintäänkin huuhdellaan pölyt veke, kotitie (hiekkatie) on ajettava alle 10 km/h läpi jottei pölyyntyis aivan järkyttävästi Very Happy vahaus viikon-parin välein.

Ei tää kait tervettä ole, mutta kuten näkyy, meitä sairaita on useampia Wink Ei vaan kerta kaikkiaan kestä jos auto on pölyssä, liassa, jäässä tms. Ei millään. Pakkomielle, on se vaan ihanaaa kun on puhdas ja kiiltävä auto jolla ajella.

Ja jottei menis aivan paskan jauhamiseksi, niin onhan se nyt aivan vitusti parempi noiden pöläreiden kanssa. Smile

andy

andy

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyTo 3 Helmi 2011 - 23:18

Kiiltävällä ja puhtaalla autolla on paljon kivempi ajella kuin paskasella Smile

Tuli hankittua niskatuki valmiudellinen hattuhylly ja bemarifoorumilta löyty kuin ihmeen kaupalla alcantara niskatuet taakse. Eipä tuolla takana juuri koskaan kukaan istu, mutta näyttää kivemmalta kun on tuet myös takana. Meinasin jos verhoilis ton hyllyn jollain kankaalla.

Niin ja puhetta oli joskus, että jos laittaisi kultaisia tarroja noiden tulevien kesävanteiden kaveriks kun ihmeteltiin, että jotain lippien väristä olis kiva saada muualle autoon.
No tänään hain setin kultaisia tarroja, ei tietenkään kaikki mene autoon mutta jos muutaman laittaisi.
Jouduin olee kusipää ja teetin tarrat, enkä tukenut netin tarrafirmoja. Koska en mistään ko.tarroja juuri kultaisina löytänyt.

Että tällainen valikoima:
Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 Full
andy

andy

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyLa 5 Helmi 2011 - 18:47

Onko tää nyt sitä rotta-lookkia?

Noniin. Vitutuksen multihuipentuma. Ei se riitä, vaikka itse osaisi ajaa niin silti joku vatipää voi kurvata suoraan eteen.
Nelikaistainen tie, ite olen oikean puolimmaisella kaistalla ja ajan ihan normaalisti. Yhtäkkiä, kuin tyhjästä keulan eteen ilmestyy civicci(civic siis tässä vaiheessa jo poikittain mun edessä) no en kerkeä tekee mitään kun jo rysähtää, civic pyörähtää mun oikealla puolelle ja sen keula vielä iskeytyy mun oikeaan takalonkkaan. Tässä vaiheessa jo ärräpäät lentää bemarissa kun osumaa tulee!

Kellekkään ei käynyt kuinkaan, mikä on helvetin hyvä. Mutta on se ihanaa kun autoa puunaa ja vahaa enemmän kuin on järkevää ja sitten käy näin. Saatana. No kiveniskuja täys oleva etupuskuri sekä maskipelti vaihtuu nyt uusiin. Ja uudet M-kylkilistatkin taidan saada. Tosta takakyljestä en tiedä mitä sen kanssa käy/tehdään.

Oi miksi, miksi minä!? Jos joku tai vaikka kaikki lokeroi mut nyt sovinisti kusipääks niin ei voi mitään, mutta naiskuskit kaikki vittuun liikenteestä. Ei ne vaan pärjää. En minäkään ole mikään mäkinen, mutta ajan aina niin että mies vie autoa eikä toisinpäin.

john_gleasy
CDLC.CO Founder
john_gleasy

Viestien lukumäärä : 4014

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyLa 5 Helmi 2011 - 19:01

Ei ne naiset huonoja kuskeja ole, yhtä lailla miehet törttöilee. Mutta paska homma joka tapauksessa. Jalosta tosta nyt sitten nätimpi kun "tarjoutui" tällainen mahdollisuus.
Green
Wingman
Green

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyLa 5 Helmi 2011 - 19:15

Samanveroisena autonhinkkaajana voinet kuvitella kuinka mua vitutti viime kesänä kun Polosta tuli rusina ilman omaa syytäni. Aiemmin sinäkin päivänä olin kiillottanut mokomaa kippoa tuntikaupalla, ja illalla rysähti.

Tollaset jutut on sinänsä harmillisia, mutta kun sain kuulla korvaussumman, meikäläisenkin suupielet kääntyivät ylöspäin hullunvirneeseen ja silmät alkoivat kiilua sairaalloisesti. Se äksidentti oli loppujen lopuksi itse asiassa enemmän kuin kannattava. Nyt on uusi maali ja kaikki, vanha pinta alkokin olla jo aika ohut Laughing

Nyt varmasti vituttaa, mutta kuten Gleasy jo sanokin, niin ota tämä mahdollisuutena Wink kokemus puhuu.
andy

andy

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyLa 5 Helmi 2011 - 19:30

Green kirjoitti:
Samanveroisena autonhinkkaajana voinet kuvitella kuinka mua vitutti viime kesänä kun Polosta tuli rusina ilman omaa syytäni. Aiemmin sinäkin päivänä olin kiillottanut mokomaa kippoa tuntikaupalla, ja illalla rysähti.

Tollaset jutut on sinänsä harmillisia, mutta kun sain kuulla korvaussumman, meikäläisenkin suupielet kääntyivät ylöspäin hullunvirneeseen ja silmät alkoivat kiilua sairaalloisesti. Se äksidentti oli loppujen lopuksi itse asiassa enemmän kuin kannattava. Nyt on uusi maali ja kaikki, vanha pinta alkokin olla jo aika ohut Laughing

Nyt varmasti vituttaa, mutta kuten Gleasy jo sanokin, niin ota tämä mahdollisuutena Wink kokemus puhuu.

Joo eiköhän tosta ja tuleekin! vielä hyvä Smile mäki perjantaina töiden jälkee ostin prestan best waxia ja oli kauhee himo päästä tänää vahaamaa, mutta eipä tota nyt pahemmin huvita vahailla.
Niin sä otit vakuutusyhtiöltä rahat ja korjautit ite autos? Oon ihan pihalla kun ei ole koskaan tarvinnut olla tällaisessa tilanteessa.
TMA
Wingman
TMA

Viestien lukumäärä : 2739

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyLa 5 Helmi 2011 - 19:32

Ota kunnon rahat ja tee jotain mistä olet haaveillut. Smile Muista sit myös että kun tarjous tehdään on kyseessä kaupanteko tilanne. Kaikista eniten sun pitää muistaa puhua siitä miksi juuri sinun autosi on niin arvokasta ja kuinka tuohon ja tuohonkin menee niin kauan.

Ite nostin juuri syksyllä sattuneessa täysin samanlaisessa kolarissa etukulmasta 500e ensimmäinen, 800e toinen ja 1200e tuli väittelyn päätteeks. Sillä räppää jo hetken. Very Happy

Tsemppiä ja tee rahoilla jotain kivaa. Smile
http://instagram.com/taneli_a
hlappis

hlappis

Viestien lukumäärä : 421

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyLa 5 Helmi 2011 - 19:36

mahtaa varmasti hieman nyppiä...mutta nyt pätevälle peltiukolle bemari ja maalautat nyt sitten koko auton.
talviautoilu on kallista ja raiskausta autoja kohtaan Rolling Eyes ..
koliseehan toi pelti tosin kesälläkin mutta vähemmän tarvii muita varoa..
CDLC.CO
CDLC.CO Founder

Viestien lukumäärä : 5471

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyLa 5 Helmi 2011 - 19:48

Nyt on mahdollisuus vetää koko auto yli, saat kunnon pinnan (ja taas riippuen maalarista) ja voit sitä sitten ylivahata Very Happy Ei mut ei onneks itelle ole käyny noin...Mersussa on 100% orkkis maalipinta mitä varjelen ihan liian kympillä... ( jos kolahtaa, koko maalipinta ylimaalataaan Rolling Eyes )
Green
Wingman
Green

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyLa 5 Helmi 2011 - 20:34

andy kirjoitti:

Niin sä otit vakuutusyhtiöltä rahat ja korjautit ite autos? Oon ihan pihalla kun ei ole koskaan tarvinnut olla tällaisessa tilanteessa.

Tarkastajan piti ennakkotietojen mukaan olla melkonen vittupää, mutta ton oman kipon nähdessään se yllätyksekseni totes että kyseessä ei ihan tavallinen kinneri taida olla, ja että en sitä halvalla taitaisi antaa pois Very Happy Loppujen lopuksi sain pitää auton + sain sen pari tonnia vakuutuksesta, ja korjasin auton itse. Korjauskustannukset oli alta kahdensadan, vaikka keula ja perä meni ruttuun Very Happy varaosa-autokin toki pelasti paljon, onneksi olin sen aiempana talvena hommannut.

Työkaverin kanssa siinä peltikorjaamolla muutama pitkä ilta tehtiin ja auto olikin aikas ennätysajassa jo valmis maalarille. Oli tietysti mahdollisuus maalatakin itse mutta päädyin tuttuun ja tasokkaaseen automaalaamoon, sillä sinne työpaikan kautta sattui suhteita olemaan ja halusin OIKEASTI hyvän pinnan Very Happy Edullisesti (kiitos onnekkaan tilanteeni) sain autoon loistavan uuden maalipinnan, eikä tarvinu alkaa itse ryssimään. Rahaakin jäi vielä paaaljon yli Very Happy

Se on kuule ihanaa, kun on uusi paksu hyvälaatuinen maali kinnerissä jota kiillotella<3 vanha tosiaan meinas jo olla kulmista puhki Laughing eikä niitä vähäisiäkään kukkia enää ole.

Osittainen maalaus ei käynyt edes mielessä, ei missään nimessä.
balloon

balloon

Viestien lukumäärä : 376
Muut : PostiTölkki

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyLa 5 Helmi 2011 - 21:52

Tsemppiä korjaukseen. Toivotaan että tulee entistä ehompana takas.
kiMMMe

kiMMMe

Viestien lukumäärä : 989
Muut : fillari...

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 7 Helmi 2011 - 16:38

ai prkl :/ tommonen kävis pahasti hermoille kyl, mut niiku muutki on sanonu et nyt ku kerran on ns. mahdollisuus niin tee tästä vielä upeempi Smile tsemppii!
epk
Wingman
epk

Viestien lukumäärä : 3568

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 7 Helmi 2011 - 16:49

heetkonen, joko sä vetelit paukulla kylkii ja kaarii ettei niin pahalta näyttäis vai miks on appelsiini ja mattaa koko hanttarin kylki ? Very Happy

vaikeuksien ja vitutuksen kautta voittoon, ei kait siinä muuta voi ! mites muuten tommoset tilanteet yleensäkin, onko ne ihan läpihuuto juttuja jos yllättäen tulee joku tien toiselta puolelta sun eteen, vai voiko ne yrittää et "sun olis pitänyt saada pysäytettyä ,turvavälit jne" . ?

CDLC.CO
CDLC.CO Founder

Viestien lukumäärä : 5471

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 7 Helmi 2011 - 16:51

epk kirjoitti:
heetkonen, joko sä vetelit paukulla kylkii ja kaarii ettei niin pahalta näyttäis vai miks on appelsiini ja mattaa koko hanttarin kylki ? Very Happy l
Ite katoin just samaa... Voihan toi sumeus jotain suolaakin tai kakkaakin olla

Hyvä siitä tulee ku se maalaa Very Happy
micke_

Viestien lukumäärä : 1087
Muut :

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 7 Helmi 2011 - 16:59

EeKi kirjoitti:
epk kirjoitti:
heetkonen, joko sä vetelit paukulla kylkii ja kaarii ettei niin pahalta näyttäis vai miks on appelsiini ja mattaa koko hanttarin kylki ? Very Happy l
Ite katoin just samaa...
Katellaas vielä sitä takaluukkua KLIK Paukulla maalattu puolet autosta?
Sori nyt vaan mutta itse ainakin olisin hankkinut hyvän maalipinnan mielummin kuin hinkannu aplaria vahalla, mutta eiköhän se nyt korjaannu samalla..
Kyllä tästä vielä hyvä tulee.
andy

andy

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 7 Helmi 2011 - 18:16

epk kirjoitti:
heetkonen, joko sä vetelit paukulla kylkii ja kaarii ettei niin pahalta näyttäis vai miks on appelsiini ja mattaa koko hanttarin kylki ? Very Happy

Suolaa mun kyljissä ei ole yhtään:) Varmaan jotain huurustunutta sumeutta/kosteutta yms kun ajoin auton kylmästä lämpimään halliin niin sehän hikoaa pahasti enkä jaksanu odottaa vaan räpsin kuvat samantien. Voi siinä kyl appelsiiniaki olla. Ehkä jopa mandariiniaki.

vaikeuksien ja vitutuksen kautta voittoon, ei kait siinä muuta voi ! mites muuten tommoset tilanteet yleensäkin, onko ne ihan läpihuuto juttuja jos yllättäen tulee joku tien toiselta puolelta sun eteen, vai voiko ne yrittää et "sun olis pitänyt saada pysäytettyä ,turvavälit jne" . ?

Ei ainakaa mun tilanteessa kyseenalaistettu mua kertaakaa. Oli virkavallana ja sen toisen osapuolen mielestä päivän selvää, että se toinen on syyllinen.
andy

andy

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 7 Helmi 2011 - 18:36

micke_ kirjoitti:
EeKi kirjoitti:
epk kirjoitti:
Ite katoin just samaa...
Katellaas vielä sitä takaluukkua KLIK Paukulla maalattu puolet autosta?
Sori nyt vaan mutta itse ainakin olisin hankkinut hyvän maalipinnan mielummin kuin hinkannu aplaria vahalla, mutta eiköhän se nyt korjaannu samalla..
Kyllä tästä vielä hyvä tulee.

Siis toi takaluukku ei ole mikään maailman kaunein. En tajuu miten toi kylki kuvassa näyttää noin surkeelta, kyllä se livenä kiiltää samalla lailla kuin muukin auto. Luukun yläpuoli on tosiaan mandariinilla jota on koitettu sataan kertaan myllyttää ja hioo tonnisella yms mutta ei tule tuon paremmaksi. Muutta kuten jo jotku maininnut niin tässä mulla hyvä tilaisuus vetää koko auto uusiks hyvään pintaan. Smile
Acerbis

Acerbis

Viestien lukumäärä : 494
Muut : E36

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 7 Helmi 2011 - 19:15

Ois sulla varmaan ollu varaa maalauttaa toi kontti jättämällä parin päivän vahapurkit ostamatta? Shocked Mut joo, nyt vaa vakuutuksista hyvät massit ja bemari uuteen uskoon Smile
aza

aza

Viestien lukumäärä : 50

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 7 Helmi 2011 - 20:35

Hyvä siit tulee ku sen vahaa Cool
andy

andy

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 7 Helmi 2011 - 21:39

Mitäs muuten jengi on mieltä, luukku kun maalataan niin pidänkö ton lippa lärpäkkeen mustana vai korin värii? Alunperin se on mulla korinvärisenä ollu, nyt toi musta alkanu kyllästyttää ja korinväri taas alkanu tuntuu hyvältä.
runq

runq

Viestien lukumäärä : 414

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 7 Helmi 2011 - 22:12

Korin väriin!
kiMMMe

kiMMMe

Viestien lukumäärä : 989
Muut : fillari...

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 7 Helmi 2011 - 22:37

MUSTANA! erottuu hyvin sitten tosta takalootasta Smile
Mai-

Mai-

Viestien lukumäärä : 911

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 7 Helmi 2011 - 22:49

Ai saakeli. Crying or Very sad Tämä taas toi mulle mieleen sen, minkä takia ajan noilla halvemmilla romuilla talvet. Uutta puskuria, peltiä, maalia ja vitusti vahaa, niin on se taas kunnossa. Wink
john_gleasy
CDLC.CO Founder
john_gleasy

Viestien lukumäärä : 4014

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 EmptyMa 7 Helmi 2011 - 23:18

Jos vannemeininki jatkuu mustana, niin silloin musta vois toimia hyvin. Muuten jos haluu vetää auton kliinimmäks niin korin väriin sitten.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 15 Empty

Andy's Semi-SlamD.
Takaisin alkuun 
Sivu 15 / 25Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Creme De La Creme-
Siirry: