| Videoita ja kuvia | |
|
+214qsti lauri- csharp Petterii Nazzu69 Juza G.T.S variant R emeleus vector miikam Tune m81t82 onee tikitaka Keppis- Vellulollero Larsss Naapuri 60lf Pekkiis Audiojack V.A.GcrewPete redlane jusssi Avt0mat Ian13 killinen Aatsipoppa Nicopp _Esa_ tonde jontte Rixaa SaKmund Grontti Pastrana JiiWee uttrep Mmasa JuusoJuuso Masq salkku P.lehto ändi Eerikki samppae Mro JuhiZZ redi jukkai VheeQ Jake Bete^ Jomppa kiskola Alpha Pahvi juudas antizero vvuori -mane- Reple balloon Jonas_ semppu Venom ElektrikMekanik h33bo juhis85 masaa JAP3 Bronn tonikki Antza] hanss Nollie GrapL WeirdDude topi T\ero sensei Jombe mamu GeneralO Aleksii Jone Sawo Pellikka Ipe Down puerco cnoekki turhake TeNu -dtk- JesseK aakki jiri kiMMMe WILU Myyris oli biblo ]usbe Reserva micke_ kepukka isojohtaja Timzy187 Elementti teemu epk Jortsi SamiJ Jupe Jonduli Hanska Jimi macce76 tomì wsq mosse teipio hanhii mustonenj N|ba jaki seba Madmax88 pottifemma cossmic Quorro JoniP Atsu Antto- Bones Tume teilor alkku_ samulzi Tappi EVT peres_ Taza- mapa toni Ino Miikka ViLus Laatueine TMA tompsako mikkop miqzu Wald _paffa Egiz TIKU Lainetti ee-2 Ligettah korde sajoo PIFu zmuli antti_aamunen Thompson -Joonas apuapina Kimel Blinko mazz Green JTG terska^ salmine CDLC.CO halkopino Ic3man TomVi Nak$u hlappis Taski Juhuts J4TOG sasu MiiG Sami Mai- Juhi Sergy john_gleasy Rosten Beris runq Jahnukainen eros pera187 wiiksi JS1984 Kipe Aaperi Neuni Mazuuu kop-O-nen LW jjjkkk _sapa_ `villle Yali niklas89 Mechanical Kallunki 218 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Taski
Viestien lukumäärä : 225 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Ke 22 Joulu 2010 - 19:40 | |
| - Lainaus :
- oon varmaan ainut,mutta onhan noi miatat nyt ihan hirveennäkösiä vaikka kuinka laskis maahan Smile
Joo, kyllä omastakin mielestä tuo on juuri niin parturikampaajan auto kun vain voi olla ja hirveä imurihan se ulkonäöltään onkin, mutta itse fanitan Miataa lähinnä sen takia että se on helvetin hauska ajaa ja halpa ylläpitää, mitä tälläinen nuori kloppi arvostaa. Silläpä en oikein sytykään noihin teinislammattyihin vehkeisiin joista se kaikki hauskuus on poistettu : | Tässä esimerkki fiksusta vehkeestä (subjektiivinen näkemys tietty, ettei herneitä nenään turhaan.) | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Ke 22 Joulu 2010 - 20:22 | |
| Ja sit se haluis tälläsen Ei ketään kiinnostaisi w123 lankkupenkkipaku? | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Ke 22 Joulu 2010 - 21:07 | |
| | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| |
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Ke 22 Joulu 2010 - 23:42 | |
| | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia To 23 Joulu 2010 - 3:13 | |
| | |
|
| |
mikkop
Viestien lukumäärä : 226 Paikkakunta : Vaasa
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia To 23 Joulu 2010 - 9:30 | |
| | |
|
| |
Taski
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia To 23 Joulu 2010 - 11:00 | |
| Joopa joo Jos se ei rahasta olisi kiinni niin täällähän olisi Veyroneitakin joka kylän kulmilla tsw:t alla pyörimässä ja kumia polttamassa. - mikkop kirjoitti:
Ilman korinjäykisteitä ja kunnon alustaa ei tuolla autolla oo yhtään parempi ajaa kuin millää muullakaa "sportti" autolla..
Joo, tottakai jos aihio on joku 250tkm ajettu 20v vanha auto, niin ei se uutta vastaa, mutta pieniä ylläpitotoimia suorittamalla autosta saa kyllä oikeinkin kivan, ilmankin niitä korinjäykisteitä. Markalla saa tietty markan tavaran, mutta vaikka mitä väittäisit niin edelleen olen sitä mieltä että mäxä on tehottomuudestaan huolimatta helvetin hauska ajaa jopa verrattuna paljon kalliimpiinkin autoihin. Valitettavasti en itse sellaista omista, mutta ehkäpä joskus tulevaisuudessa. Pointtina yritin tosiaan lähinnä viestittää sitä että hinta/laatusuhteeltaan tuo on aivan verraton peli. Lähelle tuota hintaluokkaa tulisi mieleen lisäksi lähinnä wanha Integra ja vähän kalliimmissa vaikkapa S2000. En sitä väittänytkään etteikö tuollaista saisi rakennella, onhan tuossa postaamassani kuvassakin jo isketty alustaa yms kiinni. Harva auto nyt vakiona mikään raaseri tuossa hintaluokassa on muutenkaan, mutta väittäisin että on tuossa kyllä funfactori paremmin kohdallaan kun vaikkapa tällaisessa GTI neloskopassa kuin itselläni on. Tietty voihan sen Veyroninkin överitontittaa ja fiilistellä sillä, ei se väärin ole. Itse vain ottaisin hieman toisen linjauksen kun satun nyt enemmän pitämään tuollaisista performance-henkisistä rakennelmista. http://turbohightechperformance.automotive.com/58505/0706-turp-blitz-2006-mazda-miata/index.htmlSiinä taas yksi vehje mikä kutkuttelee meikäläisen makunystyröitä x) | |
|
| |
Thompson
Viestien lukumäärä : 280 Paikkakunta : Rauma Muut : HD
| |
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia To 23 Joulu 2010 - 11:21 | |
| - Thompson kirjoitti:
- Olet selvästi ajautunut nyt täysin väärälle foorumille.?
ai koska tykkää enemmän suorituskykyyn painottuvista autoista? ehei, ehkä sä olet väärällä foorumilla jos et ymmärrä. | |
|
| |
Taski
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia To 23 Joulu 2010 - 11:32 | |
| Juu älkää nyt ihan väärin ymmärtäkö, olen jo ennen tätä nps touhua ollut pitkään german-look fani, mutta tuo miata nyt on yksi esimerkki missä _itse_ keskittyisin enemmän suorituskykyyn kuin ulkonäköön. | |
|
| |
mikkop
Viestien lukumäärä : 226 Paikkakunta : Vaasa
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia To 23 Joulu 2010 - 11:42 | |
| - Taski kirjoitti:
- Juu älkää nyt ihan väärin ymmärtäkö, olen jo ennen tätä nps touhua ollut pitkään german-look fani, mutta tuo miata nyt on yksi esimerkki missä _itse_ keskittyisin enemmän suorituskykyyn kuin ulkonäköön.
Juup, kyllä mä ymmärrän sua. Itse en vaan halua ajella kovin korkealla olkoon auto mikä tahansa, vaikka se veyroni.. | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia To 23 Joulu 2010 - 12:10 | |
| Ite ymmärrän molempien pointit, toiset tykkää äitistä ja toiset isistä, niin se vaan menee, harvemmin ne on samassa paketissa, ellei sitten mee yllättäen käymään niittten makkarissa illalla, oho... Itelle toi maassa kiinni oleva vaihtoehto on ollu tutkitusti parempi vaihtoehto, reikäpää-ääliön menoa hidastaa kummasti se ettei autolla voi ajaa kovaa, plus että kun saattaa näyttää viel niin pirun hyvältä (ehkä) Ratalelut olisi tietysti erikseen mutta mitä mä teen autolla jolla vois ajaa kovaa, mut kun niin ei saa tehdä muulloin kun parina hassuna päivänä vuodessa. Low hurts but speed kills.... Pakollinen täytemese. Vähään SAABarua, lisää tuolta: KLIKS, KLOKS, KLAKS. Ja nyt on taudinkuva sellainen että nyt postatkaa taas niitä Lupoja (mieluummin oikeasti hienoja ja jotain uutta, ei niitä samoja vanhoja), jjjkkk, anna palaa! | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia To 23 Joulu 2010 - 12:58 | |
| | |
|
| |
Mechanical
Viestien lukumäärä : 200
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia To 23 Joulu 2010 - 14:14 | |
| | |
|
| |
_sapa_
Viestien lukumäärä : 107 Paikkakunta : rauma
| |
| |
ViLus
Viestien lukumäärä : 25 Paikkakunta : Mynis Muut : MKV Variant 1.4 TSI
Honda NCS50R
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia To 23 Joulu 2010 - 21:02 | |
| Kylläpäs on mahtavan näköisiä laitoksia kaikki tyynni... :rendeer: Mutta kertokaapas oi ystävät hyvät että mikä kipale mahtaapi soida - Lainaus :
- http://vimeo.com/18068712
tuossa taustalla. Sori OT! Jouluja kaikille tasapuolisesti! | |
|
| |
Miikka
Viestien lukumäärä : 166 Paikkakunta : Kuusamo
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia To 23 Joulu 2010 - 21:09 | |
| | |
|
| |
Ino
Viestien lukumäärä : 263 Paikkakunta : Kirkkonummi
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia To 23 Joulu 2010 - 21:13 | |
| - ViLus kirjoitti:
- Mutta kertokaapas oi ystävät hyvät että mikä kipale mahtaapi soida tuossa taustalla.
[OT]Mt Eden Dubstep - Sierra Leone[/OT] Ja ettei ihan pelkäks offtopicis menis niin: | |
|
| |
jjjkkk
Viestien lukumäärä : 1955
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia To 23 Joulu 2010 - 22:25 | |
| | |
|
| |
jjjkkk
Viestien lukumäärä : 1955
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Pe 24 Joulu 2010 - 13:46 | |
| Garage is my lifestyle! | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Pe 24 Joulu 2010 - 16:21 | |
| Koin mopoautovisioita nähdessäni swiftin, ja näitä tarvitaan lisää :P | |
|
| |
Ino
Viestien lukumäärä : 263 Paikkakunta : Kirkkonummi
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia La 25 Joulu 2010 - 20:04 | |
| | |
|
| |
Mechanical
Viestien lukumäärä : 200
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia La 25 Joulu 2010 - 20:47 | |
| | |
|
| |
Aaperi Wingman
Viestien lukumäärä : 1993 Paikkakunta : KVL/SLN
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia La 25 Joulu 2010 - 22:22 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Aaperi pvm Su 26 Joulu 2010 - 0:27, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
kop-O-nen
Viestien lukumäärä : 1507 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : Vuoden jännittäjä 2015
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia La 25 Joulu 2010 - 23:20 | |
| | |
|
| |
Miikka
Viestien lukumäärä : 166 Paikkakunta : Kuusamo
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia La 25 Joulu 2010 - 23:38 | |
| | |
|
| |
Aaperi Wingman
Viestien lukumäärä : 1993 Paikkakunta : KVL/SLN
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Su 26 Joulu 2010 - 0:26 | |
| Ei niitä ainasia miatoja, mk4sia, civiccejä ja lupoja. Pliis sr20'd r32 + te37 Edit: Kopone: Liian massa vanteet mut jos ite tykkäät niin mikä ettei | |
|
| |
kop-O-nen
Viestien lukumäärä : 1507 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : Vuoden jännittäjä 2015
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Su 26 Joulu 2010 - 0:45 | |
| - Aaperi kirjoitti:
- Edit: Kopone: Liian massa vanteet mut jos ite tykkäät niin mikä ettei
Oikeessa oot, on vaa vähä hankala löytää 600-700€ / kierros hintaryhmään mitään muuta 15x8/15x9 vannetta joka miellyttäs. Axis OG OldSchool ois iha jees muuten, mutta mua jotenki häiritsee ton lippi ku seo ihan suora ilman mitää muotoa.. En tiiä onks se sitten vaa mun päähänpinttymä. Pitää miettiä mitä sitä taas haluaa, mutku haluaa liian montaa eri asiaa. | |
|
| |
mapa
Viestien lukumäärä : 331 Paikkakunta : Turku Muut : Vesi ja laserleikkaus osia, myös pelkkien kuvien piirtäminen. Tig hitsausta, myös alumiini.
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Su 26 Joulu 2010 - 10:48 | |
| - Aaperi kirjoitti:
Edit: Kopone: Liian massa vanteet mut jos ite tykkäät niin mikä ettei Ehkä isossa maailmassa. Ei täällä suomessa kuitenkaan. Ainakin täällä turussa saa ihan rauhassa ajella ilman pelkoa, että jokaisessa naapuri autossa olisi samanlaiset. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Videoita ja kuvia | |
| |
|
| |
| Videoita ja kuvia | |
|