Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Pe 18 Maalis 2011 - 21:54
mosse kirjoitti:
Atsu kirjoitti:
Tää on kyl siisti (ja vielä RWD):
Pikkusen työtä kaipais että tuosta siisti tulis. Korkeus on kyllä kohdallaan ja vanteetkin istuu nätisti.
Kaaret on paukuteltu lommoille joo, mutta mitäs muuta muka?
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Pe 18 Maalis 2011 - 22:01
Jaa, eikö se riitä?
Atsu
Viestien lukumäärä : 45 Paikkakunta : Helsinki
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Pe 18 Maalis 2011 - 22:06
mosse kirjoitti:
Jaa, eikö se riitä?
Emmä jaksa tarkistaa sitä projektithreadia, mut taitaa olla aika kovassa käytössä toi niin kylhän sitä lommoa tulee. Mut toi stänssi toimii ihan kympillä vaikka lommoa löytyykin.
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Pe 18 Maalis 2011 - 23:27
Eriparivanteet ja kaaret päin persiitä? Kaks erittäin hyvää syytä. Taas auto joka on muka niin sikoossooommia, mut jos olis jonkun voorumilaisen niin sais itkua siitä että kun on tehty vähän sinne päin vaan. Itteä ottaa välillä hiukan aivoon että jengi postailee kuvatopicciin autoja jotka ei kestäis ees tän foorumin sisäistä kritiikkiä, ei mulla muuta, paitsi pari kuvaa:
Atsu
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia La 19 Maalis 2011 - 0:01
eros kirjoitti:
Eriparivanteet ja kaaret päin persiitä? Kaks erittäin hyvää syytä. Taas auto joka on muka niin sikoossooommia, mut jos olis jonkun voorumilaisen niin sais itkua siitä että kun on tehty vähän sinne päin vaan. Itteä ottaa välillä hiukan aivoon että jengi postailee kuvatopicciin autoja jotka ei kestäis ees tän foorumin sisäistä kritiikkiä.
No mitä helvettiä, eikö toi kerro enemmänkin tän foorumin asenteista
Ja eikö toi oo driftingpeli tai jotain, kun kerran rwd ja vanteet eri paria. Mut kai se joka auto pitäs sit olla muna pystyssä täydelliseksi puunattua vippiä tai jotain
Tos on kuvia:
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia La 19 Maalis 2011 - 0:34
Mä oon joskus syksyllä postannu kuvan tosta samasta impusta. Muhun toi iskee ihan kybällä. Jopa sen näkönen kuin impun pitää, sopivasti raiskattu kovalla ajolla ja jäätävällä stancella. Mä en tod. digaa impuista lancereista yms. ralli paskasta mut toi näyttää siltä että se on itse paholaisen väkisinmakaama ja siks mä siitä pidän. Tollasia rallilaitteita kuuluu lyödä kuin vierasta sikaa ja lupaan että tota on poljettu.
Tän foorumin rimaa koskien nps-osiota vois mun mielestä jopa nostaa... On siellä pari niin turhaa laitosta. Uskon että eerokin tätä komppaat. ps. Siisti sivikki
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia La 19 Maalis 2011 - 10:16
Komppaan Eetua tosta vikasta jutusta. Sen verran pitää vielä tarkentaa tota edellistä viestiä että okei onhan toi ihan sikastäänssissä blaa blaa bla, mut kun maailma (lue Ameriikka) on täynnä melkeen yhtä hyvällä jotkut jopa paremmalla fitmentillä kun toi, ja niissä on kaaret jopa kunnossa Ja RWD imppu kuulosta mun korvaan melkeen yhtä hienolta kuin etuveto-Audi. Ja nyt niitä imppuja:
Laitetaan´vielä Wagon Mobstersin kaarat:
Ja nää on tosiaan vasta yheltä väärään sopivuuteen keskittyvältä porukalta ja niiden foorumilta otettu pikainen otos, joukosta puuttuu muutama ehdottomasti top5:seen kuuluva auto Ja Joni näköjään kerkesi väliin mutta en jaksa alkaa muokkailemaan vaikka on pari samaa autoa.
salkku
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : yläne Muut : välikoppa josta runko vitusti vino
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia La 19 Maalis 2011 - 15:28
Atsu
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia La 19 Maalis 2011 - 15:31
Ihme lässytystä, multa meni kai ohi, jos tää oli se "postaa täydellisin auto merkiltä X" thredi. Pointti tossa oli just toi älytön stance, jolle en itse asiassa löydä noista postatuista kuvista kuin muutaman vastaavan. Onhan toi nyt tän foorumin standardeilla silti aivan vitun hieno peli vaikka onkin kaaret päin persettä.
pera187
Viestien lukumäärä : 677
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia La 19 Maalis 2011 - 17:39
Oma makuni menee kylla aika pahasti ohi nps-valtaväestön kliini sitä kliini tätä systeemeistä, sanat härski ja rujo kuvaa paljon paremmin, ja muutenkin sellanen look että autolla on myös ajettu. tottakai myös vipit ja loppuunasti puunatut ja viimeistellyt pelit on komeita, niihin on vain jo hieman turtunut.
ja joku pakollinen 5 sek etsiskelty kuva:
micke_
Viestien lukumäärä : 1087 Paikkakunta : Siuntio Muut :
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia La 19 Maalis 2011 - 18:44
Masq
Viestien lukumäärä : 1174 Paikkakunta : 03
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia La 19 Maalis 2011 - 20:54
Saattaa hyvinkin olla jo ennestään nähtyjä mutta samapa tuo x)
Jombe
Viestien lukumäärä : 510 Paikkakunta : Pori
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Su 20 Maalis 2011 - 1:36
hanhii
Viestien lukumäärä : 118 Paikkakunta : vantaaaa
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Su 20 Maalis 2011 - 10:49
Silmiä vähän auki taas, ton Wuste2010 videon postailin juuri edelliselle sivulle.
kepukka
Viestien lukumäärä : 199 Paikkakunta : Joensuu
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Su 20 Maalis 2011 - 17:56
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Ke 23 Maalis 2011 - 14:29
Omistettu yhelle Kontulakaiselle hiipparille joka yrittää uskotella itselleen että RS Occu on ruma, tyhmä, ja hidas. Hyi!!! vai oliko se sen vaimo... en nyt muista kumpi...
Mut täää, SWEET..... Onks tää nyt sitä JDM:mää?
juudas
Viestien lukumäärä : 781 Paikkakunta : Kuopijoo
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Ke 23 Maalis 2011 - 14:38
Mummoakin kiinnostaa.
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Ke 23 Maalis 2011 - 17:57
PIFu
Viestien lukumäärä : 1265
Aihe: Vs: Videoita ja kuvia Ke 23 Maalis 2011 - 22:20
mini on kyl härski<3
Viimeinen muokkaaja, PIFu pvm To 24 Maalis 2011 - 10:07, muokattu 1 kertaa