| BeeFemma A4 | |
|
+85Jake JiiTee juudas Ino niklas89 teilor Mmasa viva Acerbis epk ändi apuapina andy Sanzei aza PIFu vildur Temeko controller Mazuuu eros runq jjjkkk Thompson Avaruusheppa Makkeli jugurtti -mane- JS1984 mosse -Alcohol- jontte emsii JiiWee Madmax88 ]usbe `villle jonderan Jepa _JP_ Venom Ligettah Ic3man Antto- Masq Rixaa Escalator Rivari-Ana micke_ tanemarko J4TOG john_gleasy taunusmarko zimi Tume RapSu jaki jussih4nk uttrep TomVi Pastrana Hanska Juhi sampeli tomì wsq //Mikael Beris Heke26 Bete^ Janikoo nakke Jouns Laatueine Green Jupe niko ][LE GrapL J44KK0 Jombe CDLC.CO antizero Jonas_ vvuori 89 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ke 9 Kesä 2010 - 0:20 | |
| - niko kirjoitti:
- -Alcohol- kirjoitti:
- Tuollainen vielä katolle (tuulenohjain siis!) niin olisi paketti aika täydellinen mielestäni
Omasta mielestä noi yakimat kuuluu vaan japskeihin. No ehkäpä tuossa kuitenkin yleisesti tuulen ohjaimista puhuttiin? Jos sitte vaikka thulen laittaa vai mihin se kuuluu? | |
|
| |
JS1984
Viestien lukumäärä : 549 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 To 10 Kesä 2010 - 8:52 | |
| On se vaan matala Näinkin sut tässä pari viikkoa sitten Metson kulmilla valoissa. Raikkaat noi vanteet! Koita nyt päästä intistä tonne diudimiittiin. lauantaina 3.7. seuraava! Jos hyvä tuuri käy, niin ite saan kans B5 sedanin ens viikolla suomeen asti! Siitä sitten alkaa taas kerran se laittaminen... | |
|
| |
vvuori
Viestien lukumäärä : 639 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 La 12 Kesä 2010 - 17:07 | |
| Jees, kaiken järjen mukaan pitäis diudimiitti onnistua tollon kyllä. Ps. jontte voi pitää sen suunsa kiinni, vituttaa tällaset ihmiset jotka tulee lukemaan ja katsomaan toisten autoja ja ilmottaa auton omistajalle mikä on vikana esim. vähän repsottaa joku, vähän vinossa toi ja niin ja näin, enköhän minä sen itsekin tiedä mistä niitä kosmeettisia virheitä löytyy. Ei tästä autosta tällasella budjetilla mikä autoon menee ja on menny ja mihin on varaa laittaa niin mitään näyttelytasosta autoo tehdä, kaikki on muutenkin itse tehtyä ja periaatteena haluan aina kaiken tehdä itse ja jos itelle kelpaa niin se on se pääasia, jatketaan asiallisissa merkeissä. | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 La 12 Kesä 2010 - 18:26 | |
| - Lainaus :
- ...kaikki on muutenkin itse tehtyä ja periaatteena haluan aina kaiken tehdä itse
Oikein! Sama juttu täällä. Voishan sitä kaiken teettää muilla, mutta mä en sellasta ainakaan arvosta. Haluan tehdä itse kaiken minkä suinkin pystyn. E: mulla se ruutukangas meni pikkiriikkisen vinoon hattuhyllyä tehdessä... | |
|
| |
jontte
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Salo Muut : 998cc
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 La 12 Kesä 2010 - 19:54 | |
| - vvuori kirjoitti:
- Ps. jontte voi pitää sen suunsa kiinni, vituttaa tällaset ihmiset jotka tulee lukemaan ja katsomaan toisten autoja ja ilmottaa auton omistajalle mikä on vikana esim. vähän repsottaa joku, vähän vinossa toi ja niin ja näin, enköhän minä sen itsekin tiedä mistä niitä kosmeettisia virheitä löytyy. Ei tästä autosta tällasella budjetilla mikä autoon menee ja on menny ja mihin on varaa laittaa niin mitään näyttelytasosta autoo tehdä, kaikki on muutenkin itse tehtyä ja periaatteena haluan aina kaiken tehdä itse ja jos itelle kelpaa niin se on se pääasia, jatketaan asiallisissa merkeissä.
Joo sori ei mitään herneit tost. Sama periaate itsellä. | |
|
| |
-mane-
Viestien lukumäärä : 399 Paikkakunta : Joensuu Muut : SKRN
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 La 12 Kesä 2010 - 22:04 | |
| Tos kattelin mallia vähän noist jenkkiparkeista, ja samalla tuli selattua topicci ja kuvat läpi. Täytyy tunnustaa et jos itse omistaisin beefemman, se todennäköisesti olis toteutettu samoilla muutoksilla. Peukkuhymiö, | |
|
| |
vvuori
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Su 13 Kesä 2010 - 12:26 | |
| Thx, suunnitelmia on auton varalle vielä kyllä päässä kun intistä vapautuu ja aikaa on, tollasta pientä ehostamista, talvella jos keksis jotain muuta kivaa, saa nyt nähdä. Tj 26.. | |
|
| |
`villle
Viestien lukumäärä : 797 Paikkakunta : Piikkiö
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Su 13 Kesä 2010 - 13:03 | |
| Hyvä et mielikuvitusta on. Paljonkos muuten tämä diudi on ajettu..? | |
|
| |
vvuori
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Su 13 Kesä 2010 - 15:24 | |
| Aika reippahasti on menty, taitaa 308tkm olla mittarissa nyt tällä hetkellä, itse ostin kun oli ajettu 230tkm ja paremmin on pelannu nämä 80tkm mitä odotin sillon kun auton ostin, tyytyväinen olen ollut tähän asti kyllä. | |
|
| |
vvuori
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ke 21 Heinä 2010 - 1:16 | |
| Nonniih, vähän eloa tähänkin topicciin, tässä nyt on vähän auton parissa taas tehty pikkuhiljaa. No se ainainen kaarien raapiminen jopa yks päällä ajettaessa alko lopulta vituttamaan ja oli nuo kaaret vähän osumaakin ajansaatossa ottaneet prkl jäykkäperäset vajaavedot, niimpä mankelilla vaan levittämään, vähän kittiä ja maalia päälle ja nyt voi olla jopa takanakin edes vähän painoo. Maalasin kaaret ruiskulla ja lopputulokseen olen tyytyväinen, niitä nyt voi jälkikäteen fixailla kun siltä tuntuu, tapana vaan on tehdä kaikki mahdollinen itse mihinkä mahdollisuus kuten varmaan on selvinnyt tämän topicin perusteella. Tulipas tuossa vedettyä takapuskurin alaosakin sileäksi ja putki piiloon, sitä pitänee hieman parannella vielä jossain vaiheessa, muutos tekee perästä omasta mielestä hyvällä tapaa läskimmän näkösen ja ennenkaikkea kliinimmän. Btw. tuli noihin kattotelineisiinkin vedettyä tarralla vähän kontrastia. http://vvvuori.kuvat.fi/kuvat/Audi+Beefemma/ | |
|
| |
Masq
Viestien lukumäärä : 1174 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ke 21 Heinä 2010 - 1:21 | |
| Biisiä kompaten, erittäin hyvä ellei täydellinen!! | |
|
| |
JS1984
Viestien lukumäärä : 549 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ke 21 Heinä 2010 - 10:18 | |
| No voihan veeniinkun ville! Sä kerkesit sitten tuomaan esille ennen mua ton takapuskurin ummetuksen. Itsellä meinaan on hautunut jo päässä aiemmin, että vetäsen tuosta ässän takapuskurista putken kolon umpeen. Noh, mä teen sen silti, koska näin olin ajatellutkin! Musta saa sitten leimata matkijan jos tahtoo, mutta näin se vaan menee... Nopeet syö selkeesti hitaat. Eipähän kuitenkaan oo samanlainen puskuri, että on edes jotain eroa! | |
|
| |
vvuori
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ke 21 Heinä 2010 - 10:38 | |
| Senkus pistät vaan umpeen iteltäskin, pääasia että omaa silmää miellyttää . | |
|
| |
jugurtti
Viestien lukumäärä : 77 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ke 21 Heinä 2010 - 13:57 | |
| On se nätti, kokoajan vaan paranee.
Viimeinen muokkaaja, jmracing pvm Ti 14 Syys 2010 - 14:17, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ke 21 Heinä 2010 - 15:16 | |
| Omaan silmään pistää vähän toi takahelman muotovirhe, mut muuten kyllä tosi maukas laite. Ps. Mikä tämä on..? | |
|
| |
jontte
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Salo Muut : 998cc
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ke 21 Heinä 2010 - 15:21 | |
| Ikkunanveivi jossa on Porschen golfpallo nuppina. | |
|
| |
Avaruusheppa
Viestien lukumäärä : 386 Paikkakunta : Joensuu Muut : Läski piski
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ke 21 Heinä 2010 - 15:23 | |
| Ja pöksyt vaihtoon.... Nyt kyllä näyttää hyvältä! Se näyttää kokonaisuudelta ei mikään hyppää silmille ja kaikki näyttää vaan hyvälle | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ke 21 Heinä 2010 - 15:31 | |
| - Lainaus :
- Ikkunanveivi jossa on Porschen golfpallo nuppina.
Ikkunaveivi... Hmm... Ainii, vissii joskus iskä on kertonu jotai legendoja sellaisista... | |
|
| |
vvuori
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ke 21 Heinä 2010 - 15:52 | |
| | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ke 21 Heinä 2010 - 15:52 | |
| - Makkeli kirjoitti:
- Omaan silmään pistää vähän toi takahelman muotovirhe, mut muuten kyllä tosi maukas laite.
Juu sama, jos tosta lähtis hifistelemään, poistais ton muodon kokonaan, tekis siitä pyöreen kuten etupuskurissakin. Eli ei olis enää tota pikku muotoa/hyppyriä. Näyttää kyllä tosi hyvältä, jotain surffilautaa se kaipaa vaan enemmän ja enemmän katolle. Tai telineet kokonaan pois. E: ja putkenpää piiloon. ja helmat korinväriin samalla. jaa jaj ajjaj. | |
|
| |
vvuori
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ke 21 Heinä 2010 - 16:16 | |
| Putkenpää ei näy ajossa, näköjään vaan pilkistää alhaalta otetussa kuvassa, sitä voi kyllä klemmaria löystäen enemmän kääntää vielä sivuille, kaikkea pientähän tähän toki vois parantaa ja ässähelmaa korinvärisenä jne mutta kun tota ylimäärästä autoon laitettavaa rahaa ei niinkään tällähetkellä liikaa ole ja kun koko omaisuuttaan ei ihan autoon raaski laittaakaan, tämän hetkinen kuosi miellyttää ja kerkee noita pikkujuttuja hieroon vaikka sitten talvella, näin kesällä motivaatio ei ehkä huokeimmillaan ole . | |
|
| |
Thompson
Viestien lukumäärä : 280 Paikkakunta : Rauma Muut : HD
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ma 23 Elo 2010 - 19:15 | |
| Tulitkohan tossa vkl aikana raumalla vastaan? Meinas tipahtaa leuka lattiaan... Perkeleen komee laitos! | |
|
| |
vvuori
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ma 23 Elo 2010 - 21:34 | |
| Joo varmasti bongasit, täällä nykyään viikot asustelen, tänään alko samk:ssa koulu nimittäin. Ps. Raumalla on sitten osattu tehdä mukavia hidasteita.. | |
|
| |
vvuori
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ma 11 Loka 2010 - 18:23 | |
| Joo herätellään tätä välillä tuoreemman parin kuvan johdolla, auto on pysynyt samannäköisenä, pieniä mustien muoviosien ym ehostelua olen tehnyt joita ei juuri huomaa, sisustan keskikonsoliin kikkailin puukuositarraa vähän tuomaan väriä lisää, siitä nyt ei ole kuvaa.. Autosta on tulossa jossakin vaiheessa jonkinlainen juttu Tuning.fi:hin, keväällä tuota jo kyselivät ja nyt vasta pari viikkoa sitten käytiin kuvia ottamassa kun saatiin aikataulut ym kohdalleen. Nyt kun talvi on tuloillaan niin päädyn täksi talveksi heittämään isän audista yli jääneet peltivanteet orkkispöläreillä alle syynä että 15" melko umpinaiset pölärit näyttävät ehkä isommilta kun 15" orkkisalut, helpompi pitää puhtaanakin, kokeillaan nyt ainakin. Ajattelin myös kattotelineet ottaa pois ja laitan katolle ne sitten jos niille tulee oikeanlaista käyttöä, keräävät luntakin talvisin vähän vmäisesti. Pöläreihin suihkin värin viikonloppuna niin voinhan niistä sitten kuvankin postata, perushopeeta tulossa . Ensi vuodellekaan enään hirveitä suunnitelmia ei ole, lähinnä auton osien maalailua talvella/keväällä. Vanteisiin suihkin aikalailla saman sävyn, ehkä hieman vaaleamman ja beigemmän, etupuskurista jälkiä pois ja takakaaretkin lakkaan ainakin uudestaan. Ensi kesänä suunnitelmissa ei ole enään tällä autolla ajaa luultavasti vaan vaihdetaan johonkin vähän erilaiseen ehkä. Sen näkee sitten. Kuvia postailen varmaan lähiaikoina autosta kun kuvausmotivaatio on taas hurjassa nousussa. | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ma 11 Loka 2010 - 18:29 | |
| Toiselle puolelle samankokonen peili? Jos on esim. briteissä nuo peilit toisinpäin kokonsa puolesta. | |
|
| |
jjjkkk
Viestien lukumäärä : 1955
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ma 11 Loka 2010 - 18:32 | |
| Meinasin just heittää saman. UK/Japsi peili olisi suotava päivitys... | |
|
| |
`villle
Viestien lukumäärä : 797 Paikkakunta : Piikkiö
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ma 11 Loka 2010 - 18:34 | |
| Siistiltä näyttää. Väri näyttää oikeen hyvältä tossa ekassa kuvassa, onko väri tietyssä valossa noinkin lila? | |
|
| |
vvuori
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ma 11 Loka 2010 - 18:37 | |
| Itseä ei ole haitannut, itse oikeastaan tykkään tuosta epäsymmetrisyydestä, voishan se olla nätimpi niin mutta kyllä jää nyt hommaamatta.
Ville: Auringon tietyssä valossa väri taittaa ihan lilaan, melko metka ja samalla niin vaikea väri, kyllä se aikalailla noin lilalle tollaisessa valaistuksessa taitaa näyttää.. | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ma 11 Loka 2010 - 21:22 | |
| Ja mie ku oon luullu sitä mustaksi Siisti on! | |
|
| |
runq
Viestien lukumäärä : 414 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 Ma 11 Loka 2010 - 23:01 | |
| Todella hieno bee femma! Mitä litkuja käytät auton hoitoon? Tietääkö immeiset mistä vois saada noita päinvastasia peilejä? Itelleni kaipaisin semmosta. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: BeeFemma A4 | |
| |
|
| |
| BeeFemma A4 | |
|