| Vw Jetta Mk1. Basic. | |
|
+12toni Mai- temee eros new_school subi mosse EVT Down Green redi TMA 16 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vw Jetta Mk1. Basic. To 5 Toukokuu 2011 - 1:16 | |
| Taneli moi. Olipa kerran kaunis perjantai. Vappua edeltävä kauniin keväinen päivä. Taneli oli ilman autoa. Taneli halusi auton. Loppupeleissä löysin itseni Turusta litran kossupullo kädessä puoli 12 yöllä ostamassa autoa. Noin parikymmentä mustikkashottia ja päräyttävän hotla aamupalan jälkeen Sokos Hotellin parkkihallissa tajusin ostaneeni hieman loisto aikansa nähneet ykkös-jetan. Nam nam ja nokka kohti Tamperetta. Perus limusiini: -1.5 kaasari, erittäin jepassa kunnossa. - Perussiisti kori, lommoa, naarmua, maalivirheitä. Melko kolaroimaton ja ruostetilanteeltaan inhimillinen. Pohja massassa ja erittäin asiallinen. Kuten yleis ilmeeltään koko ulkokuori. Ei paha. - Täysin vakio. Kauttaaltaan. Edes soitinta ei ole ikinä asennettu. -Ai niin, 183 000tkm ja virheetön huoltokirja. Noh, siinä maanantaina vähän toivuttuani käväsin motonetissä hakeen perushuolto romua: -Jakopään hilut: pumppu, hihna, rullat -Venakopan tiiviste -Virranjakajan kansi -Tulpat - jne. jne... Crap. Flekti oli täys romu, uus löyty kätevästi Pasilta. Liitin purkuun ja 3-napainen istui kaks napasen tilalle komeesti. Otin tietty perus pari purkkia maalia ja suhin muovia ja rautaa mattamustaksi, venakoppaa, flektin runkoa, jotain säiliöitä, rautoja, rimputtimia ja rämpyttimiä. Iha vaa omaks iloks. Samalla jumppasin pikku remppaa motonetin rojuilla. By taneli_a at 2011-05-04 By taneli_a at 2011-05-04 Seuraavaksi jumppa kohdistui pesureihin. Rumaa yök. -> Vittuun. By taneli_a at 2011-05-04 Orkkis reikä. By taneli_a at 2011-05-04 Leikkaa muovia, hitsaa muovia By taneli_a at 2011-05-04 By taneli_a at 2011-05-04 Tasoita muovia By taneli_a at 2011-05-04 Alkaisko oleen By taneli_a at 2011-05-04 Onnistunut puskuri By taneli_a at 2011-05-04 Loppuun viä jotain yleiskatselmaa makupalasta ja muista: By taneli_a at 2011-05-04 By taneli_a at 2011-05-04 By taneli_a at 2011-05-04 By taneli_a at 2011-05-04 By taneli_a at 2011-05-04 Niin joo, rahat ei ole loppu enkä tilaa alustaa ensi viikolla. Enkä vanteita. En myöskään museoi enkä muutenkaan säilytä yleensäkään mitään. Kaks sarjaa vanteita + alusta tulossa Saksasta, toivottavasti ensi viikolla. Niistä lisää siis toivottavasti ensi viikolla. Mitään ihmeempiä ei oo tulossa eikä tuu. Muistaakseni uudemmassa gti ykkös golffissa on a-pilareiden ilmanohjurit. Jos sulla on. Ostan ne. Kiitos ja hei. PS: Sumeita kuvia. | |
|
| |
redi
Viestien lukumäärä : 502 Paikkakunta : Helsinki Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. To 5 Toukokuu 2011 - 6:52 | |
| Voi v*ttu kattelin itekki tätä vähä sillee et olis käyttikseks ottanu. Ehkä ihan hyvä ettei kolmatta ykköskoppaa sentää menny hakemaan. Hyvältä näyttää teikäläisten tallimeininki. Niin ja todellaki museoit! | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. To 5 Toukokuu 2011 - 13:36 | |
| Juu itellekin tuli ihan käyttiksen virkaa ajamaan. Mukavan positiivinen yllätys vaikka korissa nyt jonkinverran sanomista onkin. Pakko meidänkin on näitä ykkösiä välillä saada ettei crew:n äijät jokaista saa. Khieh khieh. | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. To 5 Toukokuu 2011 - 13:58 | |
| Hyvä Taneli, teretulemast takasin kansanautoilijoiden sysimustaan - tai harmaaseen joukkoon. | |
|
| |
Down
Viestien lukumäärä : 731 Paikkakunta : Kittilä
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. To 5 Toukokuu 2011 - 14:03 | |
| Tiesin et ratkeet Volkkareihin taas. Onnittelut/osanottoni. EDIT: - EVT kirjoitti:
- TMA kirjoitti:
- BlaaBlaaBlaaBlaaBlaaBlaaPuskuriBlaaBlaaBlaaBlaaBlaaBlaaBlaaBlaaBlaa
Alkaisko oleen
Milläs konstein tota pintaa työstetty kun näyttää niin saatanan hyvältä? Jäikö pinta sillai orkkis röpelöiseksi? Työvaiheet ja metodit esiin, tahtoo tietää lisää ku tarttis samanmoinen operaatio suorittaa Joo, paa infoo. Mullaki tollane operaatio edessä.
Viimeinen muokkaaja, Down pvm To 5 Toukokuu 2011 - 14:05, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
EVT
Viestien lukumäärä : 54
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. To 5 Toukokuu 2011 - 14:04 | |
| - TMA kirjoitti:
- BlaaBlaaBlaaBlaaBlaaBlaaPuskuriBlaaBlaaBlaaBlaaBlaaBlaaBlaaBlaaBlaa
Alkaisko oleen
Milläs konstein tota pintaa työstetty kun näyttää niin saatanan hyvältä? Jäikö pinta sillai orkkis röpelöiseksi? Työvaiheet ja metodit esiin, tahtoo tietää lisää ku tarttis samanmoinen operaatio suorittaa | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. To 5 Toukokuu 2011 - 14:27 | |
| Eeeeelikkä kuvissa tärkeimmät. Tarvikkeet: -Kolvi (itselläni piikkipäinen, tosi huono tälläiseen. Suosittelen kunnon talttapäätä jolloin poimutus on helpompaa/tasaisempaa/viistompaa syvyyssuunnassa.) -Etsi samaa muovia kuin hitsattava ala, kuvasta näkee mistä on helppo ottaa, jätin varmuuden vuoksi ylös tilaa jos kilvenpaikkakin joskus vielä lähtee. -Rälläkkä, katkaisu ja hiomalaikka -Vähän 320 ja mahdollisesti 600 hiomapaperia -Päättäväisyyttä ja valmiiksi jo sekava pää. Työvaiheet: - Leikkaa koloon mahdollisimman tarkasti istuva pala, mieluummin jäykkä kun löysä. Niin tiukka että pala pysyy ilman kiinnipitoa paikallaan, jos ei aloita heppailu kulmasta ja jäähdyttele kovaksi ennen jatkoa. Perus känninen silmä ja rälläkkä on parhaat muotoilussa. Joku tykkää myös vingusta/ muista hamsteri työkaluista. - Aloita kolvaus, kuvaa nyt voisi jonkinlaisena ohjeena pitää. Poimuta, jos kyseessä paksumuovi tee hieman vaaka suuntaista viivaa eli tyyliin: (////////) Ite tein nopeesti mutta vakaalla hermolla tuolla tavalla kuten kuvassa. - Kun poimutus on valmis aloita täyttö. Eli räppää kolvin kanssa poimut tasaiseksi ja niin ettei ilmaa ole välissä, sauman kohdan on oltava täys muovia. Eli vain "liikutat" kolvia poimujen yli jotta ne sulavat tasaiseksi. - Seuraavaksi alkaa valintojen maailma eli haluatko kittiä vai et. Ite olin kavereiden mukaan niin vitun "nps" että tein ton ilman kittiä. Tollanen pikku täyttö on melko simppeli ilmankin kittejä. Ota muovia, kuumailmapuhallin ja kolvi. Kittaa muovilla. Tasoittele välissä TOSI rennoin rantein rälläkän hiomalaikalla (kts. kuva jossa näkyy selvää hioma jälkeä rälläkästä.) Hae tasaisuutta kolvaten ja hioen. Rälläkän hiomalaikka myös kuumentaa muovia ihan kipeesti joten varaudu suuressa hiomamäärässä hulluun epämuotoisuuteen. Älä paina ja hio "hitaasti." Älä tee mitään radikaaleja täyttöjä tyyliin: "kasa muovia tohon ja siitä sit." Tee hitaasti, voitat paljon. - 320 paperia vähän kouraan, hamppi vetäis viä 600 rennosti. -Sit se salainen ase: Wurth spray alustamassaa niskaan, tasainen söpö röpelö. Tottakai 600 hiojat ja vimpan päälle kittaajat hakee strutsi eiku struktuuri maalia ja sutii vimpan päälle. Ite kokeilin jotain wrinkle ripulia eka mutta tulos oli aivan karmee pekoni parin suihkauksen jälkeen että nou nou. Kiiltävä ja törkyisen kiiltävä/ rasvaisen näköinen = pekonia. Tollanen projekti hipoiluneen on pari tuntia. Tee niin hyvin kuin osaat, ei kannata oikoa eikä puhkoa muovia. Harjoittele aluksi vaikka muihin paloihin: Ota kaksi palaa jossa on kaksi suoraa kanttia. Laita ne vierekkäin ja yritä tehdä mahdollisimman vahva sauma. Kun sauma on valmis, anna kuivua ja vääntele se halki käsin. Kun sauma on omasta mielestäsi hyvä (eli tyttöystäväsi ei saa väännettyä sitä halki, pois lukien saksalaiset kuulantyöntäjät), olet varmasti jo tarpeeksi sekaisin tehdäksesi yhden puskurin. Tsemppiä. Ammattilaiset saa täydentää, mutt onnistuu se näinkin. PS: Ei hymyllä rajaa ku volkkarilla ajaa. | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. To 5 Toukokuu 2011 - 14:49 | |
| ^Noilla ohjeilla kyllä pitäis onnistua, ei lisättävää ainakaan täällä. Helvetti että toisilla on tuo kirjotustaito vaan hallussa, ite en sais ikinä noin selkeitä ohjeita aikaseks.
Hieno projektikin, tästä syntyy varmasti maukas käyttöauto. | |
|
| |
subi
Viestien lukumäärä : 254 Paikkakunta : tampere Muut : EX: bmw e30 caprio, bmw 730 audi a4 b5, Jetta mk1, Kermit mk2, peugeot 205, peugeot 405mi16, fiat croma T, bmw 325 ix,
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. To 5 Toukokuu 2011 - 15:30 | |
| sainkin jo vähän henkalta ennakko tietoa tossa alkuviikosta että olet jetan hakenut. kokoviikon foorumilla odotellut että minkä näköinen kapistus tuli. Tulipa puskurista helvetin hyvän näkönen Ite kanssa noiden pesureiden poistoa mietin. Mutta eipä ole vielä saanut mitään niiden suhteen aikaseks ehkä joskus tai ehkä ei. varmasti tulee maukas 1korinen lisää tampereen katukuvaan | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. To 5 Toukokuu 2011 - 17:48 | |
| ^^ Tua tänne niin teen. Vanteita ja alustaa odotellen. Ei voi vittu hei kestäääääääää. | |
|
| |
new_school
Viestien lukumäärä : 130 Paikkakunta : Valkeakoski
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Pe 6 Toukokuu 2011 - 0:01 | |
| Tätä taneli jo ooteltiinkin että palaat volkkaristien kerhoon takasin , sen sun wokkipannus haidahduksen jälkeen... Toivotaan että itekkin saa rahapuolen kuntoon ja osaa tilattua niin sais ton oman kolmosenkin liikenteeseen :cheers: | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Pe 6 Toukokuu 2011 - 0:27 | |
| Asiallista! Kyll myöntää ett honda oli tähän asti huolettomin auto minkä oon omistanu. Loistopaketti kerta kaikkiaan mutta veri veti taas kevään tullen muualle. Onnittelut hondan nykyiselle omistajalle, loistopaketti. Mutt mutt, Vesku massia kasaan ja baanalle. Haluun kepitellä gti:llä ahvenistolla viä tänä kesänä? | |
|
| |
new_school
Viestien lukumäärä : 130 Paikkakunta : Valkeakoski
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Pe 6 Toukokuu 2011 - 11:26 | |
| Sehän tässä olis tarkotuksenakin tarvis vähän kuituosaakin valmistaa kun kerkiäis | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Pe 6 Toukokuu 2011 - 11:35 | |
| Pystyykö vähän valoittamaan mitä rinkulaa on tulossa? Jotain ihquu pikkupalleroo joka hajoaa ainaski moneentoista osaan, jooko? Kait ees Tramonttii PLS:ää tai HTN:nää? Hyvältä näyttää kaverin jetsoni, ja hei, toi valmis puskuri, no words, kaveero hallitsee homman, keeponwörkin! | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Pe 6 Toukokuu 2011 - 15:22 | |
| Tramonttia ja htn:ää odotellaan hyllyyn, miksi ei PLS:sääkin. Sopivia vaan liian harvoin tarjolla. Ärsyttävän harvoin. Zenderin sporttia hyvässä koossa (niin ja ainakin ostin purettavat, saa nähä mitä tulee) ja Schmidtin modernia linjaa paskassa koossa. Modernit menee varmaankin johonkin muualle ja Zenderit saa täyslaidallisen lemppari harrastustani eli kiillotusta. Niin ja siis edelleen thö vannesarja haussa. 14" on ainoa oikea koko tähän koppaan ja ei vain ole nyt tarjolla. Zenderit menee sen "aikaa" komeesti. Vesku, mitä helvettiä sä kuidusta teet? Tua Pasin ja Tantsun höyrysimpään hiilikuidun valelu luolaan. PS: Niin ja hei ihan oikeesti. On tossa puskurissa pikku virhettä livenä. Ei se oo maailman sik oossomein. Kuvat armahtaa. | |
|
| |
new_school
Viestien lukumäärä : 130 Paikkakunta : Valkeakoski
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Pe 6 Toukokuu 2011 - 17:58 | |
| Kevennystä, jos alkuun tekis nokkapellin ja lokarit LASIkuidusta | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Pe 6 Toukokuu 2011 - 18:01 | |
| Nyt sattu päähän. Jarkko saa hoitaa vanhana mestarina. | |
|
| |
new_school
Viestien lukumäärä : 130 Paikkakunta : Valkeakoski
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Pe 6 Toukokuu 2011 - 21:28 | |
| Kai mää itte koitan tehdä niin sais vähän reeniä. Mutta Tiiän että tämmönen on täälä foorumilla on kiellettyä, golffista tulee vene kun laitan siihen lasikuitua. Ja kyllä kaivan verta nenästäni | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Ti 24 Toukokuu 2011 - 8:19 | |
| Terve taas. En oikein tiä mistä sitä tän suruvirren alottais mutt kaikki on nyt päin viddua. Vanteet näyttää ihan paskalta, kumit on ihan vitun väärät ja en oo saanu edes radioo kiinni. Alusta sentäs tuli eilen ja raapasin alle samalla kun pennin venytys kumit löysi paikkansa vanteilta. Niin ja 2-teile:na ostetut oli yksi osaa joten motivaatio ripuli zendereitäkin kohtaan sai kolhun. Onneks sentäs olin niin jurrissa sunnuntaina että sain jostain kaivettua motivaatioo hieroo niitä edes vähän. Rujot paskat aloteltii 240 nurkilta rotvalli jälkien, koneistusjälkien ja överi hapettumien kanssa. Siitä sit, nopeesti ja kieli poskella "päi vittua" eli vahat seinille ja halvinta tahnaa hyllystä. Noh, ei täss. Huomenna on uusi päivä. Niin ja mikä tärkeimpänä, henk.koht mielipiteeni on se että vaikka tua esim. takana olis se 185/45 niin 15" on overi iso ykköskoppaan oli muovit tai ei. Niin ja huomaatko jotain muuta ripulia vannesarjassa? Myyjän ilmoittama 25 ET:ksi molempiin vannepareihin voi olla melko absurdi jos mun ykköskaari silmä on enää yhtään peleissä mukana. Setti tarkoitettu varmaan johonkin vitun kiihdytys opeliin. Eat my balls. Pultti kehän maalasin eilen mustaks ja pultteja koitan kattella kans, keskikupit tallin pöydällä a.k.a maalamossa. Koko vanne asetoni kerroksen alla kun putsailin maalisumuja (on sinne näemmä kuvasta päätellen paskan teippaajan takia jäänyt vieläkin). Sameeta, sameeta. Don't worry, ei se siitä paljon pyyhkäsemällä parane. -> By taneli_a at 2011-05-23 Joo ja renkaat tosiaan dyykkasin ja lopputulos täysi fiasko: By taneli_a at 2011-05-23 Ei mull oikeen muuta. Eilen kun se alusta tuli niin sai vähän palettia kasaan ja lopputulos otti päähän helvetisti. Loppukaneettina voisi sanoa että jetta lähti juuri myyntiin ja zenderit myös. Adios. Ei oikeastaan lisättävää, vaihdetaan mm. ventoon tai mk3 golffiin, ny. Myyntikuvat teille höpönassukat. By taneli_a at 2011-05-23 By taneli_a at 2011-05-23 By taneli_a at 2011-05-23 Nice fail. Naurattaa.
Viimeinen muokkaaja, TMA pvm Ti 24 Toukokuu 2011 - 9:21, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
temee
Viestien lukumäärä : 333 Paikkakunta : Vanda Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Ti 24 Toukokuu 2011 - 8:47 | |
| Tsot tsot, vastahan pääsit alkuun. Jarruttele nyt hetki ja tuumaile uusiks, fotoshoppaa vaikka vähän eri fillareita alle jne. Myy Zenderit, älä autoa. Tai vaihda edes kumit ja sorvauta tavaraa vanteen kiinnityspinnasta? | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Ti 24 Toukokuu 2011 - 8:51 | |
| Juu no sanotaanko näin ett 14" olis ne "the vanteet" mitä tua taisin joskus jo puhuakin. Kiinnityspintaa tossa just sorkittiin niin sellasen 5mm sieltä uskaltais rennoin rantein ottaa pois. Paketti on nyt sellanen että oon vakavissani menossa tänää hakeen maalit vakiopelteihin ja kunnostus alkakoon. Orkkikset alle ja alaspäin, zenderit kiertoon nyt ainakin aluks. Saa ostaa!
Rupeen kohta ihan papaks ja ihastun orkkispelteihin. | |
|
| |
Mai-
Viestien lukumäärä : 911
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Ti 24 Toukokuu 2011 - 9:00 | |
| Eikö noita kuvia saa mitenkään isommaksi? Mikset voi olla niin kuin muutkin ja käyttää kuvat.fi-palvelua? Nämä kaikki muut on niin suolesta. | |
|
| |
temee
Viestien lukumäärä : 333 Paikkakunta : Vanda Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Ti 24 Toukokuu 2011 - 9:03 | |
| Samaan tulokseen Redikin tuli ton vannekoon kanssa käytettyään Golfin alla kaikki 13"-16" väliltä Musta taas ainakin tätä kuvaa katsoessa tuntuu siltä että ei se 15" ole ihan poissuljettu. http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1083514Tuossa olis tarjolla setti jossa on leveyttäkin hieman, en tiedä tosin taipuuko lookki tai yksiosaisuus sulle. Voishan nuo ainaki maalata kivalla värillä jos ei muuta. | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Ti 24 Toukokuu 2011 - 9:15 | |
| Mä oon se "rebel" joka käyttää imageshackkia. Ei vaa vois kyll tunkee tonne kuvat.fi palveluun. Ikuisuudet vaan ollu tua niin jääny sinne si ja aina uudet samaan kasaan. Tapojeni orja. Pistin muuten uudestaan pikkasen isompana ainakin nuo myyntikuvat.
Borbetit on tylsät. Täytyy kattoo mitä löytyy. Niin ja siis ainoa syy auton vaihtoon on se että ne "the motafakin" vanteet kolmoskoriseen olis kumeineen jo hyllyssä odottamassa. | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Ti 24 Toukokuu 2011 - 12:43 | |
| No voi homokulli sun kanssas, et todellakaan ala luovuttamaan yhtien fakin zenderien takia, vannekset myyntiin ja iibei kuumaksi ja uutta paskaa HErmeksen kautta vinlantiaan. Mitäköhän ois tapahtununt jos mää olisin aina myynyt auton kun on tullu vähän huonommin passaava vannesatsi hommattua, nimimerkillä ilman autoa ajeleva? WAT? eiku.... PS. tiputa tonni jetsonin hinnasta niin tuun hakee pois | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Ti 24 Toukokuu 2011 - 13:42 | |
| En mä ny iha tonnia viitti. Eikä siinä, koko auton vaihto rumbahan on noitten corvettejen syytä. Haluun tunkee niitä paikkoihin. E: oho, toistan itteeni noiden corvettejen kanssa. Mutt kuitenki, vakiopellit on ny värissä. Rupeen museoimaan. Pitikö tämänkin päivän tulla. | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Ti 24 Toukokuu 2011 - 14:13 | |
| Minkä kokoset suokumit sulla on noissa päällä? Hmmmmm, tuo istuvuus vois olla lähes hyvä Caddyn 5cm kavennettuun taka-akseliin.. Spacerilla :D Pistä niistä mulle hinta, ettei tartte teehoita enempää raiskata. Ilman renkaita. | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Ti 24 Toukokuu 2011 - 21:23 | |
| älä tonil mitää myy..sill on kaikkee vanteit jo muutenki..mä voisin ostaaa ne bemmin alle..paa mullekki hintaa, vaikka kumien kanssakin | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Ti 24 Toukokuu 2011 - 21:36 | |
| | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. Ti 31 Toukokuu 2011 - 12:12 | |
| Niin joo, maalasin ne orkkisvanteet tosiaan tossa kun puhuin. Samalla veivasin aboot 5 cm edestä ja takaa alaspäin. Ah, mikä pappalook mutt mun mielestä parempi ku zendereillä. Huomattavasti. Parempi orkkis ku väkisin paska. Toss öljyt kans vaihtelin samalla ja jotain shittiä, tussailin volkkarin merkit uusiks (ei kuvissa) ööö, eli en mitään. Kelpo kuosi ja näillä mennään. Uudet kilvet ei oo tullu vieläkään, bullshittiä. Kuvia jostain viime viikolta: By taneli_a at 2011-05-31 By taneli_a at 2011-05-31 By taneli_a at 2011-05-31 By taneli_a at 2011-05-31 Takaa/edestä vois tiputtaa ku inspis iskee. Niin ja kumitkin vois vaihtaa, mutt kyll tosipappa on aina tosipappa. Vetareille sais veivata koloo samalla. Kraapinu jo hituse, ärsyttävää. Katotaa, katotaa. Ebayssa näyttäis olevan tramonttiakin. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Vw Jetta Mk1. Basic. | |
| |
|
| |
| Vw Jetta Mk1. Basic. | |
|