test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Tontitus & Pyörienkuomat

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Bassreflex




Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Porvoo/Loviisa

Tontitus & Pyörienkuomat Empty
ViestiAihe: Tontitus & Pyörienkuomat   Tontitus & Pyörienkuomat EmptyMa 11 Heinä 2011 - 15:13

Kertokaahan toki hyvät ystävät, että mitä tapahtuu Mk3:n Golffin (1.8i) pyörienkulmille, kun isken perus JOM:it alle ja tonttiin... Alustan vaihdon yhteydessä on useimmiten suositeltavaa käyttää suuntauksessa ja sillee, mutta tarvitseeko missä määrin muuttaa ko. kiesin alkuperäisiä asetusarvoja? Korkeus tulee olemaan: lähes tapissa maihinpäin, apujousilla. - Kiittelee ja niittelee.
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Tontitus & Pyörienkuomat Empty
ViestiAihe: Vs: Tontitus & Pyörienkuomat   Tontitus & Pyörienkuomat EmptyMa 11 Heinä 2011 - 16:12

Edessä muuttuu aikakin auraus ihan päin mettää, joka syö renkaat ja ajettavuus huononee entisestään. Luultavasti kamperitkin kääntyy mihin sattuu. Taakke tulee myöskin aurausta miinuskamperia samaa tahtia ku akselin kulma muuttuu. Voi korjata shimmipaloilla. Etupää tulee muuttuu siinä määrin paljon et kannattaa säätää ne kulmat. Ei kai niitä ohjearvoja tartte muuttaa mihinkään, mut riippuu toki rengastuksesta, joskus kun ei mahdu renkaat pyörimään, ellei vähän hiero.
Ite en kyl oo ikinä käyny säätämässä, joka ehkä hiukan jopa hävettää, mut on siihen jonkinmoiset kotikonstitkin. Kyseessä on kuitenkin ollu jo valmiiksi paskat ajo-ominaisuudet omaavia vanhoja romuja, joten ei oo ihan niin justiinsa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
 
Tontitus & Pyörienkuomat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» BMW e30 tontitus
» Tontitus & ongelmat

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: TECH :: Tech talk :: European-
Siirry: