Juu tuli tuollainen nelikko pasuuna jyväskylän suunnalta ostettua. Siisti kottero ei ostohetkellä mitään ihmeellistä sanomista. Vähän ruostetta takalasin alareunassa (tyyppivika) ja jotain pientä maalipinnassa muttei mitään normaalia ihmeellisempää. Silmää miellytti tumman harmaa kangas sisusta ja normaalia paremmat penkit. Värikin jollain tapaa silmää miellyttää.
Ihan mukavat varusteet löytyy mm. automaatti ilmastointi ja sähkölasit eli ei mitään kovinkaan uutta ja ihmeellistä. Koti matka sujui hyvin kunnes piti ruveta leikkimään jonka seurauksena kotiin ajettiin keskustasta hajonneella kytkimellä välikaasulla vaihteita vaihtaen.
Varsin hiljainen auto ajaa ja nopeus ei tunnu missään. Voimansiirrosta ei mitään ylimääräisiä ääniä silloin kuulunut ainoastaan kytkin oli kankea ja kytkin remppaa tehdessä selvisi sen oleen valmiiksi aivan loppu. Huoltoja autoon oli tehty jonkin verran, joka avitti osto päätöksessä. Tärkein oli kuitenkin, että jakoremppa oli tehty sen oli tehnyt kyseinen heppu jolta auton ostin, mutta kytkin rempan yhteysdessä kurkkasimme jakopään puolelle ja totesimme, että remmi oli uuden näköinen ja nähtävästi oikein asennettu.
Passatti oli hallissa viikon jos toisenkin kaverin kanssa se saatiin hienosti nippuun maltillisella työ tahdilla. Remontissa hajosi toinen valon pesimen muovi putki johon letku olisi kiinnitetty. Ajovalojen pesimet eivät kuitenkaan ostohetkelläkään toimineet tai sitten käyttäjässä oli vikaa
Kuva napattu myynti ilmoituksestaTämäkin kuva napattu myynti ilmoituksestaEnsimmäisiä purku kuvia vasemmalla saattaa havaita mitä autoon on tulossa
Tuohon vaiheeseen purettihin ja sitten piti kutsua paikallisesta firmasta joku tyhjentämähän ilmastointi ei viittiny leikkiä ite
Vähän enää pikku hommia enneku padan saa irti
Siinä se kone sitte hilluu :cheers:
Niin tuotaaa...
Sitä sattuu, kun tykkää leikkiä. Menee vauhti pyörä varooksi vaihtoon, ku sen verran elämää nähny ettei sitten tartte taas irroitella vauhti pyörän hajotessa kappaleiksi.
Käyttöautolta ois maksanu yli tonnin, varaosa linnalta ovh n.1200e, mutta sitten pikkusen halvempiki ja vähän viilasimme hintaa ostaja ystävällisemmäksi ja sen sai hiukan alle 600e + pikatoimitus kulut. Siltikin aika suolainen hinta
Ti-Ke akselilla pitäs tulla niin saa ruveta kasaamaan.
Ku se kone ny on irti niin miksei kannattaasi kone tilaaki putsaalla. Vähän kytkikopan sisuksia putsaaltu. Viä on tuoski hinkkaamistä vaikka tuota en täysin puhtaaksi yritäkkää suurin osa paskoista vain pois
More cleaning! Paljon on vielä jäljellä vaikka suurin osa peittoon tuleekin
Tehty:
-Kytkin remppa + vauhtipyörän uusiminen
-Saatu konepelli solmuun
-Kaikkea pientä jota en nyt jaksa tänne raapustella
-Topicia siivottu ja murteita poisteltu
To Do lista:
-Joku korkeus säädettävä alusta sarja mikä
-17-18" soppelit vanteet metsästää (yhdet kiikarissa ja tilipäivää odotellessa)
-saman värisen konepellin metsästys nykyisen auettua vauhdissa
-Väri vahojen ja muiden paska vahojen poistaminen ja sitten tehdä kunnon vahaus hoito
-Jarrupalojen vaihto
-Bandpass loodan(=kääpiön hauta-arkku, joka painaa kuin synti) sijoittaminen uudelleen peräkonttiin
-Toisen optiman sijoitus takaisin peräkonttiin
-Kehitellä takakonttiin jotain muuta kuin koivuvaneeri lookki
-Hommata uusi vaihdekepin nuppi+pussi yhdistelmä
-teipata nupin vaihdekuvioon saksan lippu
-Xenon umpiot (ei mitään tuuninki malleja joissa jonkin sortin päiväajovalot)
-Uudet etuvilkut
-3000k Xenon sarjat pitkiin ja lyhkäisiin
-Umpioihin keltaista lamin-X:ää
-Merkitön maski
-"Irroitettavan" vetokoukun poisto kokonaisuudessaan.
-Kesällä vaihdatuttaa voimansiirron öljyt
-Ja varmasti paljon muuta
-Kattotelineet
-Kokeilla vähän tarroilla leikkimistä
-perehtyä tankin korvausilmansaantiin jota se ei saa vaan on jostain tukossa(bensa korkki puoliksi kiinni)
-Odottaa ajokortin palautumista maaliskuun ensimmäiseen päivään saakka