test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 audi a4 2.0tq

Siirry alas 
+3
tOubi
ee-2
Myyris
7 posters
KirjoittajaViesti
Myyris




Viestien lukumäärä : 71

audi a4 2.0tq Empty
ViestiAihe: audi a4 2.0tq   audi a4 2.0tq EmptyMa 5 Syys 2011 - 23:00

Tuli tossa hankittua "talviauto" mikä lienee joutuu myös käyttöauton elkeet hoitamaan. Autohan on siis audi a4 2.0tfsi quattro -06.

Autoon on asennettu jo riegeri :/ korisarja mikä ei nyt mahottoman paha ole. Vaikkakin toi takapuskuri nyt yliampuva onkin. Autoon on myös laitettu kamein valoluomet ja caracteren maski.

Vanteina autossa tällä hetkellä vielä hetken pyörii 19" etabeta tetsutit uusilla dunlopin kumeilla. Talvivanteiksi on samanlaiset 18" joilla on hakka5 nastat.

Alustaa on laiteltu vain -30mm abt jousilla ja vakio tolpilla.

Tekniikkapuoli on lähes vakio lukuunottamatta abt:n ohjelmaa, päätevaimentimia ja k&n suodatinta alkup. kotelossa.


Tässä nyt vielä muutama foto autosta.

audi a4 2.0tq _smaller

http://jm.1g.fi/kuvat/Cars/Audi+a4+B7/

Jussille kiitoksii kuvista viel Smile


Muutoksia on tulossa ainakin siltä osin että vanteet tulee vaihtumaan piakkoin Smile myös etuvaloille on tehtävä pari muuttujaa. Perään on kans tehtävä muutama pikkujuttu jos vaikka sais vähä siistimmän oloisen. Keulaa voisi myös puottaa hivenen että sais ees ton lyyhöttävä perä "look" pois. Peilit saa myös luvan muuttua mustiin.

Toki ehdotuksia suap laitella. Ainakin vanne politiikka on aika avoin Sad tosin talvimennään jollain vanteilla ja ens kesään on aikaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
ee-2
Wingman
ee-2


Viestien lukumäärä : 2869
Paikkakunta : Helsinki

audi a4 2.0tq Empty
ViestiAihe: Vs: audi a4 2.0tq   audi a4 2.0tq EmptyMa 5 Syys 2011 - 23:23

On muuten joko tehtaan sportti iskarit tai sit -40 jouset kuvista päätellen. Toi satsi on mulle vähän liikaa ja ainakin noi luomet on ihan jäätävää paskaa *pussihousut pamahti* Vanteissa 18x10 joka nurkkaan on mun silmään optimi, mut sitten tarvii lisätä mataluuttakin. 19"lla jää joko korkeeks tai sit vanne sisään kaareen.

Ps. Putsaa öljysihti ja vaihda pumppu niin kestää repiäkin ja välttyy damageilta on niin naurettava öljytilavuus noissa nelosbensoissa "oikeinpäin" että jos bonglaiffia vedetty niin tukkeessa on.


Viimeinen muokkaaja, ee-2 pvm Ma 5 Syys 2011 - 23:29, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/ee2eetu
Myyris




Viestien lukumäärä : 71

audi a4 2.0tq Empty
ViestiAihe: Vs: audi a4 2.0tq   audi a4 2.0tq EmptyMa 5 Syys 2011 - 23:28

No autolla oli ajettu 23tkm kun vaihettu kiinteelle huoltovälille ja audin omilla öljyillä ajettu sen jälkee. n15tkm per vaihtoväli. nyt ajettu 80300km

No alusta voi olla että pysyy tollasena koska kumminkin käyttöautona pysyy niin on se mukava ajella kohtuu "pehmeellä" autolla.

Vanteita oon miettiny kyl 18 tai 19. 18" voi olla että mennään lippojen takia jo kohtuu alas. 19" taas alkaa ole kaariin raapimista kun pitäs päästä alemmas Very Happy joten vaikee päätös.
Takaisin alkuun Siirry alas
ee-2
Wingman
ee-2


Viestien lukumäärä : 2869
Paikkakunta : Helsinki

audi a4 2.0tq Empty
ViestiAihe: Vs: audi a4 2.0tq   audi a4 2.0tq EmptyMa 5 Syys 2011 - 23:39

No hyvä että oli turhia noi varottelut sitten - pakko oli vaan todeta ettei tuu "taas mun haudidaudi hajos" palautetta. Very Happy

En mä kyllä noin korkeena pitäisi... Käyttis eli ei. Ja tosiaan niissä 19:ssa isoin ongelma on se ettei edestä saa kaarelle v*tullakaan. Minkäsmoinen sisusta tossa on? Perus kangas-sportti vai jotain kivempaa?

Tolle takapään "jee mul on hormeja" henkiselle ulostulohässäkälle vois jotain miettii - rs4 henkinen diffu ja ovaalit tms. Ja mä ehkä noin mustatusta riistäisin peileistä kromit mut palauttaisin keuladonitseihin...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/ee2eetu
tOubi

tOubi


Viestien lukumäärä : 94
Paikkakunta : Jyväskylä

audi a4 2.0tq Empty
ViestiAihe: Vs: audi a4 2.0tq   audi a4 2.0tq EmptyMa 5 Syys 2011 - 23:43

Etusivulaseihin ne tummennukset Wink
Ja sit ne amg-vanteet mitä jo kateltiin Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Myyris




Viestien lukumäärä : 71

audi a4 2.0tq Empty
ViestiAihe: Vs: audi a4 2.0tq   audi a4 2.0tq EmptyMa 5 Syys 2011 - 23:46

Noh onneks oon laakkosella töissä niin audi mekaanikot sano perusviat yms Smile ja sano mitkä saattaa siltikin hajota Smile Eli on tiedossa siis mahdolliset viat.

Noh saa nyt nähhä ton vanne ja alusta hommelin kans mihin se ratkee. mut loppukesä/syksy/talvi mennään tollasena Smile

Perus pappamallihan tää on eli normi kangaspenkit. Niitten tilalle oon kyl kaavaillu jo rs4 penkkejä Smile

No itellä ois mieles jopa tehdä vähän roccon tyyliin mustan puhuva kokoautosta. Rinkulat ite kerkesin jo vetää mustiks ja omaan silmään sopii paremmin. Jahka saa valot modattua(oranssit mölpyrät pois) ja ehkä lamin-x valoihin.

Joo takapuskurille on tehtävä jotain. ekana meinasin kokeilla mattamustaksi vetää keskiosaa että ees vähä helpottas ja jos ei se riitä niin sitten puskuri vaihtoon mikä lienee paras ratkasu Smile ja samallahan menee myös putken päät vaihtoon.

Ja toki laseihin tulossa sävyä jahka kerkee.
Takaisin alkuun Siirry alas
JAP3

JAP3


Viestien lukumäärä : 466
Paikkakunta : KPO

audi a4 2.0tq Empty
ViestiAihe: Vs: audi a4 2.0tq   audi a4 2.0tq EmptyTi 6 Syys 2011 - 13:38

Jos et meinaa hommata tohon alustaa, niin sit se näyttää abaut tältä jos ja kun laitat ne OEM 9x19" ET 29 B7 RS4 rattaat.
Kuvien B6 ässä on vieterimadallettu.

audi a4 2.0tq _small
audi a4 2.0tq _small
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/jap3/
Myyris




Viestien lukumäärä : 71

audi a4 2.0tq Empty
ViestiAihe: Vs: audi a4 2.0tq   audi a4 2.0tq EmptyTi 6 Syys 2011 - 15:04

Sanotaan jotta talvimennÄÄn ainakin tolla alustalla. Katsellaan ensikesÄksi alustaa uudestaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
-mane-

-mane-


Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Joensuu
Muut : SKRN


audi a4 2.0tq Empty
ViestiAihe: Vs: audi a4 2.0tq   audi a4 2.0tq EmptySu 18 Syys 2011 - 18:22

Takaisin alkuun Siirry alas
http://jm.1g.fi
ilezh

ilezh


Viestien lukumäärä : 408
Paikkakunta : Hellsinki
Muut : Lonkkari

audi a4 2.0tq Empty
ViestiAihe: Vs: audi a4 2.0tq   audi a4 2.0tq EmptySu 18 Syys 2011 - 18:38

Vanteet ainakin parani 100x. Korisarja nyt on tavallaan vähän needforspeed -look, mutta ei onneksi kuitenkaan pahin mahdollinen. Aihionahan tämä on mainio Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Myyris




Viestien lukumäärä : 71

audi a4 2.0tq Empty
ViestiAihe: Vs: audi a4 2.0tq   audi a4 2.0tq EmptySu 18 Syys 2011 - 19:25

Uusia muutoksia ovat siis:

umpiot tummat, oranssit pallot poistettu
peilit mustat
vanteet
takapuskurin keskiosa musta ja lista musta
takakontin rinkulat mustat
ikkunat kalvotettu

Tossa oli siis mitä tehty. vielä pitäisi tummat sivuvilkut tilata ja luultavasti lamin-x valoihin. finnittömät kilvet jos tilais. Putkenpäitä olen miettinyt kans maalata, mutta näinköhän toimis?

Nastarenkaita täytynee miettii mutta ehkä noille rs4 vanteille tulee kummid. Muuten voi olla että talvi mennään tollasenaan.

Ens kesäks onki ihan auki suunnitelmat Smile ehdotuksia talvilookkiin ja kesälookkiin suap laitella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Antto-

Antto-


Viestien lukumäärä : 655
Paikkakunta : Vantaa

audi a4 2.0tq Empty
ViestiAihe: Vs: audi a4 2.0tq   audi a4 2.0tq EmptySu 18 Syys 2011 - 19:29

Kesälookkiin pussit, ei mulla muuta Very Happy

Eiku helkkarin komia ulos murhattu diudi. I laik dis wan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





audi a4 2.0tq Empty
ViestiAihe: Vs: audi a4 2.0tq   audi a4 2.0tq Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
audi a4 2.0tq
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mikkehe: Mikan EX Audi Widebody A4 New Audi TT
» Audi A4 B5
» Audi 80 Ls -75
» Audi RS3
» Audi 80 B4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: