| VW venton keskuslukitus | |
|
+4terska^ -zamppa- nulppi Buuhiz 8 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Buuhiz
Viestien lukumäärä : 92 Muut : Jopo
| Aihe: VW venton keskuslukitus Ke 28 Joulu 2011 - 17:19 | |
| Tuli tänää tosiaa haettua tommonen vento talliin ja keskuslukitus ei pelitä. Ovesta ku kääntää lukkoon/auki ni keskusyksikkö(?) jää hurisemaan takakontissa mutta vain kuskin ovi lukittuu ja keskusyksikön hurina ei lopu vasta kun räplää kuskinpuoleisen takamatkustajan oven nuppia väkisin pari kertaa ylösalas. Missä siis mahdollinen vika?
en löytänyt mitään sopivaa topiccia valmiina.... | |
|
| |
nulppi
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: VW venton keskuslukitus Ke 28 Joulu 2011 - 17:29 | |
| 3 Golffissa keskuslukitus on toteutettu alipaineella. Ventossa varmasti sama systeemi. Eli jos joku oviin menevä ilmaletku vuotaa tai on irti ovesta, yhdestäkin, niin pumppu jää vain surraamaan eikä muut kuin se ovi jossa käännetään avainta mene lukkoon. | |
|
| |
-zamppa-
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Pyhäjärvi
| Aihe: Vs: VW venton keskuslukitus Ke 28 Joulu 2011 - 17:37 | |
| Ei muutako kuuntelemaan mistä suhisee. Itselläni irtoilee välissä vänkärin etuoven letku a-pilarista. On vttumainen ku ei oo jaksanu korjata. | |
|
| |
Buuhiz
Viestien lukumäärä : 92 Muut : Jopo
| Aihe: Vs: VW venton keskuslukitus Ke 28 Joulu 2011 - 19:37 | |
| Kiitos neuvoista, kuskinovesta oli letku irti, pistin takasin ja vähä liimaa varmistukseks ja taas pelittää! | |
|
| |
terska^
Viestien lukumäärä : 162 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: VW venton keskuslukitus To 26 Huhti 2012 - 11:03 | |
| Onkos kukaan asentanut tollaseen alipaine käyttöseen keskuslukkoon kaukosäätöö, lähinnä kiinnostais että mihin on sen laittanut ja onko missään kuvia mikä johto on mikäkin. | |
|
| |
Elementti
Viestien lukumäärä : 798 Paikkakunta : Järvenpää Muut : Vagcrü
| Aihe: Vs: VW venton keskuslukitus To 26 Huhti 2012 - 11:16 | |
| Itse ostin tommoseen jälkiasennettavan kauko-ohjauksen. Tuli johtosarja valmiina. Se tökättiin siis pumpun ja orkkisliittimen väliin vain. Helppoa&Hauskaa. Toki rosvoliittimillä saat tehtyä saman kun haluat säästää ja tehdä itse. | |
|
| |
-zamppa-
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Pyhäjärvi
| Aihe: Vs: VW venton keskuslukitus To 26 Huhti 2012 - 17:48 | |
| Jos autoon asentaa esim hälyttimen missä on keskuslukitus ominaisuus(kuten yleensä), niin keskuslukitusta ohjaavat johdot asennetaan oven lukolta pumpulle meneviin signaali-piuhoihin. Todella yksinkertaista. Tosin joudut itse kaivelee sähkökaaviot ja tutkimaan ne signaalijohdot tarkemmin. Ei ihan munkaan ulkomuisti tähän pysty just nyt. | |
|
| |
LMakke
Viestien lukumäärä : 25 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: VW venton keskuslukitus To 26 Huhti 2012 - 18:17 | |
| Itse oon kerran laittanu omistamaani 3 golffii Viper 211HV setin ja ohjeita ja sähkökaavioita tutkimalla onnistuin suh helposti, pari kertaa meni hermot, mut onnistu kuitenkin. | |
|
| |
terska^
Viestien lukumäärä : 162 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: VW venton keskuslukitus To 26 Huhti 2012 - 23:26 | |
| ei puutu enää kun ne kaaviot täytyy kattoo jos huomenna jaksaa säätää. Joku kiina sarja toi on, eli ei oo suoraan käyviä liittimiä. | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: VW venton keskuslukitus Pe 27 Huhti 2012 - 0:31 | |
| kuskinovesta löytyy se ohjaus, samassa liittimessä harmaa ja vihreä (muistaakseni) siitä kokeilemaan kumpi on lukitus ja kumpi avaus.. helpoin ryöstää auton sisäpuolelta. | |
|
| |
apsuking
Viestien lukumäärä : 1
| Aihe: Vs: VW venton keskuslukitus Ti 10 Heinä 2012 - 21:05 | |
| Mistä elementti osti ton keskuslukon jossa oli johtosarja valmiina ja minkä merkkinen oli? Ja oliko kallis ja onko toiminu? jajajajajajajaja... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: VW venton keskuslukitus | |
| |
|
| |
| VW venton keskuslukitus | |
|