Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Su 11 Maalis 2012 - 22:03
Laitahan Lahtis kuvia vaan esille. Myös takaovista...
Lahtis
Viestien lukumäärä : 278 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 10:14
äh, laitan vasta sitten kun on acs aika kaikki kun on valmista ettei kenenkään tarvii ihmetellä että miksi keskeneräinen on tollanen ja niin ees päin..
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 11:31
Lahtis kirjoitti:
äh, laitan vasta sitten kun on acs aika kaikki kun on valmista ettei kenenkään tarvii ihmetellä että miksi keskeneräinen on tollanen ja niin ees päin..
öö? eiks se oo projektikertomuksen idea?
/Wille/
Viestien lukumäärä : 135 Paikkakunta : Iitti/Helsinki
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 13:53
Niin, itseä kiinnostaisi nähdä muutakin, kuin vain "valmis" tuote.
Lahtis
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 14:08
On. mutta toi "katotaa miltä sitten näyttää valmiina",alkaa olee jo niin kulunu,et ei paljoa napostele sitä ihmetellä kun pistäs täydellä rytinällä valmiiksi tehdä..
kepukka
Viestien lukumäärä : 199 Paikkakunta : Joensuu
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 14:22
Itse ottaisin noi kommentit (positiiviset ja negatiiviset) mielellään vastaan siinä vaiheessa kun autoon voi vielä tehdä helposti muutoksia. Maalauksen jälkeen moni juttu vähän hankaloituu.
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 15:07
Mut eiks näitä itelle rakenneta? Tarvinneeko noista muiden mielipiteistä välittää omaa autoa rakentaessa. Mitä itse ehdin kuvan autosta eilen näkemään niin hienolta se vaikutti. Ei ehkä sitä syvintä nps olemusta täyttävä (mitä se sit ikinään onkaan) mutta kuitenkin saa täältä suunnalta suuren kunnioituksen työnmäärästä.
emsii
Viestien lukumäärä : 603 Paikkakunta : Lahti
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 15:32
Kuvia!! Ja kerrontaa. Parasta on just seurata miten joku homma etenee ja niistä voi yleensä oppia itekki jotain uutta/uusia tapoja tehdä jotain.
Lahtis
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 20:06
Ladataan nyt sitten.
eka paintilla siististi muokattu missä näkyy ovi
ja sitten tosta edestä kuva
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 20:09
on tuo kori ainakin sopusuhtaisemman näköinen kun silloin ku oli pelkät takakaaret möhköt..
Ei vissiin kiirettä pidä acs:sään?
McBeast
Viestien lukumäärä : 955 Paikkakunta : Tallinn
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 20:11
Aivan rutosti parempi, kuin vuosi sitten! GOOD JOB!
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 20:11
Jou, kyllä se hyvältä näyttää noinkin. Kysytään nyt tosta riitaista puskurista että jääkö tohon toi kilpisyvennys? Vois toimii jos ton syvennyksen pyöristäis ton puskurin linjaa vastaavaks. Ja itse en hirveesti syty tosta alareunan aukko rivistä
Edit: siis etupuskimesta oli kyse
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 20:14
Mä tykkään, olkoot sit kenen tahansa mittapuulla änpeeässää tai ei. Nyt on oikeesti tehtykin jotain, ja mikä parasta, viime vuodesta on parannettu tosi paljon.
Lahtis
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 20:15
Toi kilpisyvennys jää nyt ainakin tähän versioon,mut tost olis tarkotus josai kohtaa tehdä muotti ja kattoo sitten mitä tapahtuu. siit etupuskurist tulee jotenki möhkö kun nuo aukot peittää :/ mielipiteitähän meillä kaikilla on =) ja kyllähän tuo varmasti parempi ilman kilven upotusta olis.
ja juu,ei tässä vielä ees mikään hätä ole
mä tuossa ennen spekuloinkin että mahtaako tähän foorumiin kuulua,mutta se jääköön kunkin omaksi päätökseksi =)
Qille
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : Salo Muut : EX- VolksWagen Polo 1,4Tdi -02
EX- VolksWagen Passat 1,9tdi(agr) -02
EX- Ford Fiesta 1,6s -00
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 20:19
omaan silmäänhä ton kilvenkorokkee poistamine toimii, ja vois kyllä noihin sunkin muhkumuotoihin sopia! acs odotelles!
Nikkis
Viestien lukumäärä : 206 Paikkakunta : Salo Muut : Apostolin kyyti
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 20:25
Lahtis kirjoitti:
mä tuossa ennen spekuloinkin että mahtaako tähän foorumiin kuulua,mutta se jääköön kunkin omaksi päätökseksi =)
Eks tää oo volkkari, madallettu ja ostettu vanteet Leikki leikkinä ei kannata kenenkää herneit vetää! itse autosta olen aina pitäny ja mielestäni parantunut kokoajan, ainut mikä viime kuosissa oli että takakaaret olivat hassunnäköiset kun etusia ei ollut vielä levitetty, mutta nyt näyttää todella hyvältä!!
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 20:31
Viimeks kun mä Lahtiksen suusta jotain kuulin niin se sano laittaneensa tähän pelkät mainostarrat.
Hullu mies. Mielipiteet jakoon, en sano oikein juutaenkäjaata. Harvinaista oikein olla osaamatta sanoa mitään. Katotaa, aina mä oon tsempannu ja tsempaan edelleen. Älytöntä. Respect.
`villle
Viestien lukumäärä : 797 Paikkakunta : Piikkiö
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 21:11
Huh. Kyllä täältä suunnalta ainakin tulee rispektiä, ihan jo työnmäärästä ja siitä että miettii kuinka moneen kertaan oot ton rakentanu uudelleen ja uudelleen. Uskon että tuun tykkäämään lopputuloksesta, ACS:ää odotellessa.
AH
Viestien lukumäärä : 359 Paikkakunta : Hyvinkää
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 21:44
Tohon kilven paikaan... Miksi helvetissä ne pitää väkipakolla poistaa ja siloitella? Sitten on kilpi jumalaisen tyylikkäästi kojelaudalla tai jossain puskurin ritilässä nippusiteillä.
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ma 12 Maalis 2012 - 23:23
Joku ton videossa olleen telineen tyylinen kiinteä teline olis hyvä. Ei sitä kilpeä aina tarvii viskoo pitkin vittua jos keulasta siistii sen paikan pois. Voisin melkein lyödä pääni pantiksi että kun noi puskurin kaks neliömäistä nänniä "poistaa" niin keulasta tulee enemmän tohon muuhun autoon kuuluva. Mun komentti kilvenpaikan silottelusta oli puhtaasti tyylillisistä syistä ei siitä että se on rekisterikilven paikka ja se on auton alkuperäistä rumaa muotoa ja se on poistettava.
niksude`
Viestien lukumäärä : 188 Paikkakunta : Imatra Muut : Stunt Zx-6r
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ti 13 Maalis 2012 - 8:31
Jees, samoilla linjoilla mennäään... Ois ihan makee jos ois kilvenpaikka silotettuna, mut sit sitä kilpee näkee mitä ihmeellisimmis paikoissa... Mut arvostellaan sitten lisää, kun on valmis ja kilpikin paikallaan...
Mutta keula ainaki herättää meikäläisessä vaan positiivisia mielipiteitä!!! Muhkua, ja matalaa, tykkään!! Eiköhän noi takakaaretkin istu silmään paremmin kun on auton omaväri päällä.
Lahtis
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ti 13 Maalis 2012 - 10:08
Kahvat olis ollu aika totisen näköset vierekkäin. ja joku siitä mainitsikin että enemmän se noin herättää hämmästystä
Nilla
Viestien lukumäärä : 343 Paikkakunta : Raahe
Aihe: Vs: Passat uusin suunnitelmin.. Ti 13 Maalis 2012 - 11:49
Tuohan on mahtava oivallus jättää takakahva alkuperäiselle paikalle. :cheers: Hämmentää jonku totaalisesti.