| Vartan 1.8TDi farkku "Esco" | |
|
+17toni Pekkiis csharp mustonenj lokitekki astars _jjuha J4TOG JuhiZZ LH Juhuts Paltsu antizero alpinestars TomVi kuppe- vartapower123 21 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
lokitekki
Viestien lukumäärä : 86 Paikkakunta : Merijärvi
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" Ke 14 Maalis 2012 - 12:49 | |
| | |
|
| |
Pekkiis
Viestien lukumäärä : 296 Paikkakunta : Kuivaniemi
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" Ke 14 Maalis 2012 - 17:53 | |
| Onkos tämä kenties sama esko joka oli viime hts:n parkkiksella täynnä hötsitarroja? | |
|
| |
vartapower123
Viestien lukumäärä : 63 Paikkakunta : Yka
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" Ke 14 Maalis 2012 - 18:49 | |
| - Pekkiis kirjoitti:
- Onkos tämä kenties sama esko joka oli viime hts:n parkkiksella täynnä hötsitarroja?
On juu, mutta se tarrajuttu oli täysi läppä Huumoria poijjaat Mutta varmaankin laitan sitte seuraavankerran vasta juttua tänne kun jotain tapahtuu. Luultavasti vkl, aikomuksena ois mennä vähä tontittelee alustaa ja ottaa keskinit mukaan ja mallailla se hyvään fitmenttiin. | |
|
| |
J4TOG
Viestien lukumäärä : 3167 Paikkakunta : Paimio
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" Ke 14 Maalis 2012 - 18:56 | |
| Oletkos kuullut rälläkästä? | |
|
| |
kuppe-
Viestien lukumäärä : 214 Paikkakunta : Sievi
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" Ke 14 Maalis 2012 - 19:00 | |
| niin ja rälläkällä on hyvä hieroo fitmentti kohdalles, jos menee liian matalaks nii ottaa kaarista sit pois peltiä... | |
|
| |
vartapower123
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" Ke 14 Maalis 2012 - 22:27 | |
| - J4TOG kirjoitti:
- Oletkos kuullut rälläkästä?
No no shit sherlock, en varmasti oo jos metallipuolta käyn kolmatta vuotta.. ja ensikosketus rälläkkään oli kylläkin jo joskus 5 luokan aikoihin ihan btw. Oletkos itse kuullut silmistä taikka lukutaidosta..? Edellisellä sivulla lukee että rälläkkäalustaa tulossa näin ensalkuun. Takapäähän vaan pitää jotain muuta keksiä ku sellasia "pallojousia" ei pahemmin lyhennellä rälläkällä. | |
|
| |
astars
Viestien lukumäärä : 414 Paikkakunta : Iisalmi Muut : YZF600R
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" Ke 14 Maalis 2012 - 22:55 | |
| | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" To 15 Maalis 2012 - 8:43 | |
| - vartapower123 kirjoitti:
- ensikosketus rälläkkään oli kylläkin jo joskus 5 luokan aikoihin ihan btw.
Uuuuu waaaaaauuuu, oot idoli! Tää on sen verran löysää kakkaa, ettei varmaan mee enää aikaakaan lukotukseen. | |
|
| |
vartapower123
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" To 15 Maalis 2012 - 11:12 | |
| - toni kirjoitti:
- vartapower123 kirjoitti:
- ensikosketus rälläkkään oli kylläkin jo joskus 5 luokan aikoihin ihan btw.
Uuuuu waaaaaauuuu, oot idoli! Tää on sen verran löysää kakkaa, ettei varmaan mee enää aikaakaan lukotukseen. Ja sekin on täysin teidän ansiotanne, kiitoksia vain | |
|
| |
Mikael
Viestien lukumäärä : 151
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" To 15 Maalis 2012 - 11:24 | |
| Eiköhän noi punaset parkit ja angeleyes-valot sekä muu haaveilu tehnyt tästä löysää kakkaa
Mitä jos vaikka tekisit oikeesti jotain autoon, etkä vaan lisäilis photoshop-kuvia...
E: joo ei oo aikaa, uppaa sit topiccii ku on jotain oikeesti näytettävää. | |
|
| |
lokitekki
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" To 15 Maalis 2012 - 12:09 | |
| - Mikael kirjoitti:
- Eiköhän noi punaset parkit ja angeleyes-valot sekä muu haaveilu tehnyt tästä löysää kakkaa
Mitä jos vaikka tekisit oikeesti jotain autoon, etkä vaan lisäilis photoshop-kuvia...
E: joo ei oo aikaa, uppaa sit topiccii ku on jotain oikeesti näytettävää. Voit sinäkin mennä laittaan autoas, niin ei tarvis kattoa tuota sun pirun rumaa sigu kuvaas. Laita siihen edes joku hieno, josta haaveilet. Tuon auton vakio valot on pirun rumat. | |
|
| |
vartapower123
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" To 15 Maalis 2012 - 12:15 | |
| - Mikael kirjoitti:
- Eiköhän noi punaset parkit ja angeleyes-valot sekä muu haaveilu tehnyt tästä löysää kakkaa
E: joo ei oo aikaa, uppaa sit topiccii ku on jotain oikeesti näytettävää. No enkös tuossa just kirjottanu että vkl tapahtuu? Ja kaikkea saa suunnitella, kaikkea ei ole pakko toteuttaa. Pitäkää siis mölyt mahassanne siihen asti kun jotain tapahtuu, kerta on niin kauhea asia jos jotain suunnittelee. | |
|
| |
Mikael
Viestien lukumäärä : 151
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" To 15 Maalis 2012 - 12:18 | |
| Vakiovalot on eskossa rumat, mutta ei ne tuninkivaloilla parane. Joyemodia kehiin vaan.
| |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| |
| |
vartapower123
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" To 15 Maalis 2012 - 12:25 | |
| - Mikael kirjoitti:
Vakiovalot on eskossa rumat, mutta ei ne tuninkivaloilla parane. Joyemodia kehiin vaan. Makuasia, sano musti ku pallejaan nuoli, mutta tuota joeymodia vois kyllä kokeilla | |
|
| |
lokitekki
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" To 15 Maalis 2012 - 12:32 | |
| - Mikael kirjoitti:
Vakiovalot on eskossa rumat, mutta ei ne tuninkivaloilla parane. Joyemodia kehiin vaan. Kyllä ne mun mielestä paranis, kun nuo lasit on tuossa niin uritetty, että niistä ei nää edes läpi. Tilasin 2rullaa sitä valontummennus kalvoa, joten vois kokeilla tähän sitä, jos sitä jää. Luulis 2m pätkästä jäävän ja hintaakin oli vain 20e. 2mx30cm | |
|
| |
Jomppa
Viestien lukumäärä : 252 Paikkakunta : riihimäki Muut : skede
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" To 15 Maalis 2012 - 12:55 | |
| Tän ois voinu vaikka alkuun pistellä tonne Kuvia Foorumilaisten autoista topicciin. imo | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" To 15 Maalis 2012 - 13:45 | |
| Mä en jaksa, mä en kestä. Auta mua.
Jatketaan siis vaikka tuolla "kuvia foorumilaisten autoista/bullshit topicissa." Mä luin tän koko topicin alusta loppuun oikein ajatuksen kanssa ja tää ei nyt mun mielestä todellakaan toimi + paskaa enemmän kuin sadan lehmän maatilalla. Olen minäkin rälläkällä auton madaltanut, olen minäkin vääriä päätöksiä tehnyt elämässäni ja autoissani. Tää tuntuu nyt vaan valuvan kokoajan surullisemmaks. Toivon että on ihan okei että lyödään lukkoon. Jos ei niin yv:llä tavoittaa. Rakkautta kaikille. Lukko. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Vartan 1.8TDi farkku "Esco" | |
| |
|
| |
| Vartan 1.8TDi farkku "Esco" | |
|