test banner

PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Lokitekin Ocu 1 vrs

Siirry alas 
+37
john_gleasy
IL3
miikam
Nilla
aakki
rautio-
sallää
Firecloud
Hene987
ee-2
Mule
Pekko
Venom
jeQQ
alpinestars
Ic3man
topppsu
Mechanical
Taza-
EZet
Rikke-93
Nikkis
Ruusenvisti
-jokinen-
rsyke
Juhuts
Ligettah
JuhiZZ
Chagi
Valde
Audiojack
hanss
Hanska
Acerbis
wilsson
Mro
lokitekki
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Acerbis

Acerbis

Viestien lukumäärä : 494
Muut : E36

Lokitekin Ocu 1 vrs - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Lokitekin Ocu 1 vrs   Lokitekin Ocu 1 vrs - Sivu 3 EmptySu 18 Maalis 2012 - 1:27

Onksulla sit paljonki enemmä tossa varusteita ku mun karvalakki versiossa? Vissiin juurikaan muuta kun nahat Rolling Eyes Ja onhan tuo rs malli niin vitun kisanen et pitää noita vrs (vitun ruma sticker) tarrojakin lyödä maskiin ja rattiin ja ties mihin. Popit nyt varmaan soi hyvin mut vois ne vähän hillitymmin rakentaa ja kontin vahvistin asennukset on aika jäätävät. Mut itelleshän sä tätä teet, ehdotin vaan että kohta ehkä gtin foorumi ois ollu sopivampi paikka tän auton esittelyyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nilla

Viestien lukumäärä : 343

ViestiAihe: Vs: Lokitekin Ocu 1 vrs   Lokitekin Ocu 1 vrs - Sivu 3 EmptySu 18 Maalis 2012 - 9:48

Eihän se livenä näytä yhtään tuollaiselta. Evil or Very Mad Ota paremmat kuvat auringonpaisteessa puhtaasta autosta. Taakse pelkästään kattospoileri, tai sitten ed. mainittu tuon kontin päällä olevan kaveriksi.
miikam

miikam

Viestien lukumäärä : 589
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

ViestiAihe: Vs: Lokitekin Ocu 1 vrs   Lokitekin Ocu 1 vrs - Sivu 3 EmptySu 18 Maalis 2012 - 10:08

Laita se spoileri kun siltä tuntuu, piä hifit vaan tollasena, keinonahat tai karvat päälle.

Nauretaan kesällä sit kimpassa, ei ole pakko ottaa vinkkejä vastaan. Sinällänsä hieno mies, hyökkäät heti "älä sano mitään kun sulla on maasturi", kun mielipiteitä kerrotaan. Ja tosta on muuten racet kaukana. Tohon sivikkien jätättämiseen en puutu, saatat olla väärässä. Smile

Onhan se vaan järkyttävän ruma kaikinpuolin, keula, hifit, viimeisimpänä vielä toi takasopika. Vanteistakaan en tykkää, jotenki halvan tinan näköset, tiiä sit, värinvaihto vois auttaa pahimpaan hätään?
IL3

IL3

Viestien lukumäärä : 1051

ViestiAihe: Vs: Lokitekin Ocu 1 vrs   Lokitekin Ocu 1 vrs - Sivu 3 EmptySu 18 Maalis 2012 - 10:12

Eikös noissa takasiivissä ole sekin että se itse siipi pitää olla oikein muotoiltu ja asteluvultaan tarkasti oikeassa asennossa, jotta siitä (tehokkaassa) autossa saa optimaalisen hyödyn.

Jos vääränlainen siipi, väärässä asennossa tai väärin asennettu, niin lisää tosiaan vain polttoaineenkulutusta turhaan. Tarkoitushan on saada pitoa perään painamalla auton takarenkaita (kovassa vauhdissa) maahan niin tuleehan siinäkin tietysti lisäkulutusta kun kitka kasvaa, mutta tossa sun tilanteessa noi takakontin tiiliskivet poppiasennukset varmaan kulutustaloudellisempi ja aerodynaamisesti parempi vaihtoehto, kuin toi "takasiipi".
john_gleasy
CDLC.CO Founder
john_gleasy

Viestien lukumäärä : 4014

ViestiAihe: Vs: Lokitekin Ocu 1 vrs   Lokitekin Ocu 1 vrs - Sivu 3 EmptySu 18 Maalis 2012 - 11:19

No jos nyt takerrutaan tosiseikkoihin niin Suomen teillä ja rajoituksilla jokaikinen spoileri on täysin turha. Eipä siitä ole muuta iloa kuin kosmeettisesti se joidenkin mielestä voi olla hyvännäköinen ja ilmanvastuksenahan se toimii kivasti. Mutta ei se tätä projektia koskien ainakaan ajotuntumaa paranna. Ajotuntumaa ajatellen kannattaisi lähteä vähän muualta liikkeelle.

Yleensä tällaiset missä koitetaan ynnätä niin race, hifi, korisarjatuuning sun muut yhteen autoon, epäonnistuvat useimmiten kokonaisuuksina. Mutta Lokitekki tuntuu olevan päämäärästään kovin kiinni pitävä mies, ikävä kyllä tämä yhteisö saattaa olla lopputulosta ajatellen väärä. En mä ainakaan jaksaisi jollekin foorumille kertoa harrasteluistani ja saada takaisin ämpäreittäin sontaa. Mut mitä mä tiedän, mun harrasteautolla ei jätetä edes yhtään Civicciä.
kiMMMe

kiMMMe

Viestien lukumäärä : 989
Muut : fillari...

ViestiAihe: Vs: Lokitekin Ocu 1 vrs   Lokitekin Ocu 1 vrs - Sivu 3 EmptySu 18 Maalis 2012 - 11:40

lokitekki kirjoitti:

Tuolla on sentäs mahollista saada jotku bemaristitki kattomaan pitkään, toisinkuin vakiolla Very Happy

Sori nyt vaan mut mä oon ns. Bemaristi. Ja ainoo miks ite jäisin pitkää tätä kattomaan ois et "kui hemmetis joku voi laittaa tommosen penkin autonsa takaluukulle?". Itse auto on muuten siisti ja muista octaavioista erottuva. Mut niiku muutki on sanonu nii jätä pois toi spoikka. Pelkkä pikkulippa jos jotai tarvii, täsä vois kans se takalasinlippa näyttää ihan hyvält. Paremmat kuvat ilman spoikkaa! Wink
lokitekki

lokitekki

Viestien lukumäärä : 86

ViestiAihe: Vs: Lokitekin Ocu 1 vrs   Lokitekin Ocu 1 vrs - Sivu 3 EmptySu 18 Maalis 2012 - 11:51

Eihän täsä nyt ole tarkotuskaan miellyttään ketään pussihousuja.

aakki kirjoitti:
onhan tommonen palikan muotonen spoileri jäätävän näkönen pyöreessä autossa Laughing mut muuten joo ihan jepa ja popit nyt on poppipoikien omaa settii
Tuo auto ei ole kummosen pyöreä, tuo spoileri on ihteasiasa palio pyöreempi, joten tuo pyöreyttä lisää tuohon.

Acerbis kirjoitti:
Onksulla sit paljonki enemmä tossa varusteita ku mun karvalakki versiossa? Vissiin juurikaan muuta kun nahat Rolling Eyes Ja onhan tuo rs malli niin vitun kisanen et pitää noita vrs (vitun ruma sticker) tarrojakin lyödä maskiin ja rattiin ja ties mihin. Popit nyt varmaan soi hyvin mut vois ne vähän hillitymmin rakentaa ja kontin vahvistin asennukset on aika jäätävät. Mut itelleshän sä tätä teet, ehdotin vaan että kohta ehkä gtin foorumi ois ollu sopivampi paikka tän auton esittelyyn.
Ei siinä kummosempia ole ja joo ei se rs vakiona ole yhtään kisanen, mutta tuota on runkattu niin alustan puolelta kuin päältäkin.
Joo nuo vahvarit oli pakko laittaa noin, kun kaiutinjohot ei muuten riittäny, niitä on tarkotus muuttaa vielä.
Nuo ovikotelot nyt on vaan niin hyväsointiset ja mun mielestä se on vaan hyvä että ne on härskin näköset.
Kyllä mun mielestä nuo vrs tarrat oli hyvä hankinta, jos sinä oon niin skoda fani, niin piä vakio tarrat.

miikam kirjoitti:
Laita se spoileri kun siltä tuntuu, piä hifit vaan tollasena, keinonahat tai karvat päälle.

Nauretaan kesällä sit kimpassa, ei ole pakko ottaa vinkkejä vastaan. Sinällänsä hieno mies, hyökkäät heti "älä sano mitään kun sulla on maasturi", kun mielipiteitä kerrotaan. Ja tosta on muuten racet kaukana. Tohon sivikkien jätättämiseen en puutu, saatat olla väärässä. Smile

Onhan se vaan järkyttävän ruma kaikinpuolin, keula, hifit, viimeisimpänä vielä toi takasopika. Vanteistakaan en tykkää, jotenki halvan tinan näköset, tiiä sit, värinvaihto vois auttaa pahimpaan hätään?
Ottaa vaan pattiin että jotku vanteiden pulttien irrottajat haukkuu kaikki muutokset lyttyyn, kun ei ite osaa alustan ruuveja käännellä.. Very Happy
Tiiän että on nopeitakin sivikkejä, mutta jos puhutaan jostain 100hp pokemon korisarjalaisesta Very Happy
Mun mielestä se on härskin näkönen, ei noista kuvista käy ilmi kovin hyvin.

Tällä nyt on tarkotus miellyttää niitä peruskansalaisia, eikä ketään nps-fania, joita tääläpäin on ehkä 5.
Oon ottanu vinkit vastaan tuosa alusa, että olisin ihan samaa mieltä noista kuvista päätellen tuosta spoilerista, mutta livenä se on ihan kiva.

Vanteet on joo halvan näköset, mutta sopii yllättävän hyvin kun kahtelee livenä.

john_gleasy kirjoitti:
No jos nyt takerrutaan tosiseikkoihin niin Suomen teillä ja rajoituksilla jokaikinen spoileri on täysin turha. Eipä siitä ole muuta iloa kuin kosmeettisesti se joidenkin mielestä voi olla hyvännäköinen ja ilmanvastuksenahan se toimii kivasti. Mutta ei se tätä projektia koskien ainakaan ajotuntumaa paranna. Ajotuntumaa ajatellen kannattaisi lähteä vähän muualta liikkeelle.

Yleensä tällaiset missä koitetaan ynnätä niin race, hifi, korisarjatuuning sun muut yhteen autoon, epäonnistuvat useimmiten kokonaisuuksina. Mutta Lokitekki tuntuu olevan päämäärästään kovin kiinni pitävä mies, ikävä kyllä tämä yhteisö saattaa olla lopputulosta ajatellen väärä. En mä ainakaan jaksaisi jollekin foorumille kertoa harrasteluistani ja saada takaisin ämpäreittäin sontaa. Mut mitä mä tiedän, mun harrasteautolla ei jätetä edes yhtään Civicciä.

Ainoastaan näkö tuossa on mielessä ja ajotuntuma on jo tosi hyvä, kun on tehty toimivaa muutosta etupäähän.
Ainaki minä kun aattelen tuota pakettina, niin ulkoa on hieno, sisällä soi makiasti ja ajettavuuskin just semmonen mitä hain.
Täsä on moni asia vejetty överiksi, että monikaan sitä ei ymmärrä Very Happy
Tämä on vaan vakiona sen näkönen, että tarvii konepellinmuutosta ja puskurin laskemista miellyttääkseen mua.

kiMMMe kirjoitti:

Sori nyt vaan mut mä oon ns. Bemaristi. Ja ainoo miks ite jäisin pitkää tätä kattomaan ois et "kui hemmetis joku voi laittaa tommosen penkin autonsa takaluukulle?". Itse auto on muuten siisti ja muista octaavioista erottuva. Mut niiku muutki on sanonu nii jätä pois toi spoikka. Pelkkä pikkulippa jos jotai tarvii, täsä vois kans se takalasinlippa näyttää ihan hyvält. Paremmat kuvat ilman spoikkaa! Wink
Ei, kun aattelisit että ompa se härski livenä Very Happy Katon sitä spoikkaa ja jos joku sanoo livenä että ei sovi, niin sitte se menee myyntiin.
Takalasilippa on tulosa, ja varmasti spoilerikin sopii sitte pykälän paremmin.

Tämän vois lukottaa, laitan sitte foorumilaisten autoihin kuvaa valmiina.
Parempi näköjään tehä vaan itelle..

LUKKOA TOPIKILLE bounce

äsär

Viestien lukumäärä : 84

ViestiAihe: Vs: Lokitekin Ocu 1 vrs   Lokitekin Ocu 1 vrs - Sivu 3 EmptySu 18 Maalis 2012 - 11:55

Ihmiset haluaa nähdä kuvan ilman spoikkaa, mutta tuntuu hirveen vaikeeta olla laittaa se. Laita ny sivukuva spoikan kanssa ja ilman...

Tai sit vaan lukkoo.
Buuhiz

Buuhiz

Viestien lukumäärä : 92
Muut : Jopo

ViestiAihe: Vs: Lokitekin Ocu 1 vrs   Lokitekin Ocu 1 vrs - Sivu 3 EmptySu 18 Maalis 2012 - 12:34

Mitä ylipäätään ihminen joka tykkää lintulaudoista ja muusta tingentongelista tekee foorumilla jossa niistä ei pidetä? Mee moottorit.net sivustolle esittelemää skodaas, siellä mopoautojonnet antaa sulle rispektiä tosta juustohöylästä Wink
TMA
Wingman
TMA

Viestien lukumäärä : 2739

ViestiAihe: Vs: Lokitekin Ocu 1 vrs   Lokitekin Ocu 1 vrs - Sivu 3 EmptySu 18 Maalis 2012 - 12:39

Kyll mä nyt lyön yleisön pyynnöstä lukon.

Ei sais olla näin ahdasta päässä poikani, mut tää topicci tuli jälleen kerran raiskattua ihan täysin. Pitääkö jokaisen päästä sanomaan se mielipide oikein itkvinku!?! Pitää. Valitettavaa. Kiitti hei, lukko.
http://instagram.com/taneli_a
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Lokitekin Ocu 1 vrs   Lokitekin Ocu 1 vrs - Sivu 3 Empty

Lokitekin Ocu 1 vrs
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: