| vexa: Peugeot 306 GT | |
|
+28LexSam mosse LOW Makkeli LarryL oli PELTSiii hanss Naapuri Paltsu JuhiZZ pazi88 Ic3man CornerRug7292 Nazzu69 toni emsii Green Nilla ripa foc-ay Pellikka xite Ian13 vaginaattori Willeeeh Jube666 ]usbe 32 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
vexa
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: vexa: Peugeot 306 GT La 5 Toukokuu 2012 - 20:35 | |
| Peugeot 306 GTRohkenen aloittaa tämän projektitopikkini tässä osiossa, mutta jos se ei ylläpidon mielestä tähän kategoriaan sovi, niin tiedätte hommanne. Heti alkuun projektin nimestä. Pösöistä tietävä heti huomaisi, että moista mallia ei olekaan koskaan valmistettu, mutta sen verran on autoon tullut tehtyä muutoksia, että ajan kanssa sitä on tullut kutsuttua tuolla nimellä. Seuraavaksi tarinaa. AlkutilanneAuto tuli hankittua alkukesästä 2007 käyttöautoksi ja pienen ruuvailun aihioksi. Auto oli täysin alkuperäiskuntoinen 290 tkm ajettu porrasperäinen, vuosimallin 2001 Peugeot 306, jota liikutti tehtaan jäljiltä 2 litrainen HDI moottori. Siitä lähtien sitä on tullut laiteltua enemmän tai vähemmän, miten sen sitten ottaa. Pari kuvaa lähtökohdasta: Sitten muutoksiin... Alustaa, vannetta ja ensimmäisiä korimuutoksia...Heti ensimmäisenä muutoksena piti autoa saada pudotettua riittävästi. Ensimmäinen setuppi oli Cobran 60mm madaltavat jouset eteen ja takapään säätö sopivalle korkeudelle. Takapäätä säätäessä totesin heti taka-akselin entiseksi. Alkuperäisen akselin tilalle hankin 306 GTI-6:n akselin, jossa on paksummat vääntösauvat ja vakaaja. Näillä muutoksilla mentiin ensimmäinen talvi. Seuraavalle keväälle tulikin sitten tilattua Ta-Technicsin alustasarja ja tietenkin se piti heti ruuvata täysin alas. Hieman alustasarjan vaihdon jälkeen sain alle myös ensimmäisen vannesarjan, joka oli (nyt aiheuttaa kylmiä väreitä tällä foorumilla ) Dezentin Type T 17" x 7" koossa 205/40 renkain. Vanteet maalasin jo heti uutena harmaaksi ja kiillotin onnettoman ulkoreunan. Kesän 2008 aikana sain tehtyä vielä ensimmäisiä korimuutoksia, jotka oli merkin poisto keulalta, pissapoikien poisto puskurista ja samalla tuli maalattua puskureissa olevat "listat" ja kylkilistat mattamustaksi joka rikkoo tasaisen punaisen ulkokuoren ja näyttää mielestäni tasapainoisemmalta. Loppuvuosi tuli rullailtua ihan sellaisenaan. Alkuvuodesta 2009 tuli tieto, että auto menee pääsiäisenä Tuning Car Show:hun esille Sportpugin osastolle ja unettomat yöt alko... Lisää madallusta, lisää korimuutoksia ja sisustan muokkausta...Kevät öiden muutoksiin kuului etutolppien muokkaaminen, jotta autoa sai tiputettua lisää. Vanteet pysyi vielä samoina. Koripuolta muokkasin puskureiden osalta hieman enemmän "venyttämällä" etupuskuria eteenpäin, jotta keulaan sai hieman räyhäilmettä. Lisäksi veistelin puskurin alle vielä hillityn lipan. Takapuskuria venyttelin taasen alaspäin, jotta sen sai samalle tasolle etupuskurin ja hankittujen orkkis sivuhelmojen kanssa. Sisustaan vaihtui ainakin penkit sekä ratti ja samalla sisustaa verhoilin valkoisella keinarilla ja ruskealla mokkakankaalla. Muutamia muitakin muutoksia tuli sisustaan tehtyä. Keulalle vaihtui myös mustat annelinsilmävalot, joiden renkuloiden polttimot vaihdoin oransseihin (silloin ei vielä puhuttu jenkkiparkeista). Messureissulta mukaan tarttui setti 15" Ronal Turboja... Sitä "NPS - henkeä"...???Sehän oli selvää jo heti alkuun, että Ronalit kiillotetaan... Ronalit kiillotettuna auto oli esillä 2009 Jyväscruisingeissa. Kesällä ehdin hieman nauttimaan ajoista, kun koneelle tyypillisesti kampiakselin apulaitteiden hihnapyörä antoi periksi. Pienestä viasta huolimatta kampuran hihnapyörän vaihto ei vain innostanut... Toista konetta keulalle.Suunitelmissa oli vaihtaa diisselitekniikka bensalla toimivaan, vaikkei siinä mitään järkeä ollutkaan, mutta ei ole harmittanut vaihto pätkääkään... Uudeksi bensatekniikaksi valikoitui Peugeot 306 GTI-6:sta ja Citroen Xsara VTS:stä tuttu 2 litrainen ja 16 venttiilinen vaparimotti, jossa on vakiona 167hv. Oma moottorini on peräisin 2002 vuoden Xsarasta ja oli väyläsähköin... Alkuun kasasin moottorin väyläsähkölaitteilla joka tarkoitti sitä, että alkuperäisestä johtosarjasta ei voinut hyödyntää pätkääkään ja kaikki hallintalaitteet mittaristoa ja muita myöten oli sitikasta. Urakkaa siis piisasi. Samassa rytäkässä osaa meni vaihtoon reilusti pa-tankkia ja jarruja myöten. Tästä operaatiosta voisi kirjoittaa vaikka kirjan... Tekniikka muutoskatsastettiin joidenkin epäilyksistä huolimatta ongelmitta. Ensimmäinen setuppi hienoine filttereineen... Myöhemmin alkoi ärsyttämään sitikan hallintalaitteiden, kuten viiksien erittäin muovimainen tuntuma, joten siltä osin paluu Peugeotiin oli edessä... TCS round 2...Alkuvuonna 2010 tuli taas tieto saapua edustamaan Sportpugia Tuning Car Showhun. To-do listalle ruksattiin edelleen lisää madallusta ja muuta käpistelyä. Kaaria mankeloitiin hieman ja Ronaleiden seuraksi asensin spaserit. Takakontin päälle värkkäsin jonkun spoilerivirityksen, joka ei ensimmäisenä versiona ainakaan istunut silmään ja lähti messujen jälkeen pois... Sisustan väreissä siirryin mielestäni paremmin "GT-henkeen" sopivaan mustaan nahkaan punaisin tikkauksin. Kojelautaa muokkailin samalla reilusta, vaikkei moni muutoksia edes huomaa. Verhoilut on edelleen osin kesken. Itse kun tekee... https://2img.net/h/i5.photobucket.com/albums/y156/evo309/306%20GT/_MG_9451.jpgMadalluksesta tässä vaiheessa sen verran, että messuhallissa vaivoin päästiin mittaamaan apurungosta maahan mitaksi 4cm (oli ahdasta) ja auto tuli kuitenkin ajettua Jyväskylästä Helsinkiin tuolla korkeudella lähes ongelmitta. Statikkina tietenkin. Seisoskelua ja rapistumistaMessujen jälkeen auto seisoskeli pitkään eri paikoissa ajanpuutteen vuoksi ja ehti rapistua sillä aikaa jonkin verran... Tällä hetkellä auto on kuitenkin ollut ajossa jo jonkin aikaa ja hivenen saanut sitä taas ehosteltua. Toissa syksynä hankin Antizerolta vanteiksi 16" Schmidtin Modernlinet, jota on tullut hitaasti ehosteltua. Viimekesänä ne ehti olla keskeneräisenä vähän aikaa alla himpun liian suurin renkain. Nyt vanteet on jälleen ilman renkaita ja niitä olen kiillottelemassa loppuun. Lopuksi päälle kietaistaan himpun pienemmät renkaat. Tällä hetkellä rullaillaan menemään noilla Ronaleilla, kunnes saan nuo 16" kiillotettua. Näillä mennään toistaiseksi, paljon piisaa tekemistä, jotta autosta saa mieleisen. Tarina jatkuu tästä eteenpäin, kun saa hommia tehtyä. Pahoittelen pitkästä tarinasta ja huonoista kuvista. Kukaan ei varmaan jaksa lukea tätä loppuun... Kommentointi on tervetullutta.
Viimeinen muokkaaja, vexa pvm Ti 2 Helmi 2016 - 15:46, muokattu 4 kertaa | |
|
| |
]usbe
Viestien lukumäärä : 297 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT La 5 Toukokuu 2012 - 22:00 | |
| On kyllä pirun tyylikäs 306! Modernlinet lämmittää aina mun sydäntä eikä noissa ronaleissakaan mitään vikaa oo Tekniikan vaihdosta iso plussa. Oisko sisustasta lisää kuvia? | |
|
| |
Jube666
Viestien lukumäärä : 199 Paikkakunta : Eastside Muut : H-D
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT La 5 Toukokuu 2012 - 22:09 | |
| Minä luin loppuun ja tämä oli mun mielestä taas esimerkki siitä, miten hyvä topicin aloitus tehdään. Ja pugihan on varsin asiallisen näköinen, ottaen huomioon korimallin, mikä ei ainakaan omaa silmääni hirveästi miellytä. | |
|
| |
Willeeeh
Viestien lukumäärä : 133 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT La 5 Toukokuu 2012 - 23:12 | |
| Kyllä noin hyvän alotusviestin nyt loppuun lukee. Ja herkullinen on pösö | |
|
| |
vaginaattori
Viestien lukumäärä : 149 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT La 5 Toukokuu 2012 - 23:51 | |
| Oli niin hyvin kirjoitettu, että mielellään luki loppuun saakka! Itteä ei oo nää pösöt koskaan innostanut, mutta tää on saatu ihan suht hyvännäköseks. Ite pitäisin mielummin noi Ronalit! | |
|
| |
Ian13
Viestien lukumäärä : 1238 Paikkakunta : MASALA Muut : EX. Chopperi Fillari
Mönkkäri
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 0:00 | |
| Tää pösö on kyllä hieno. Tuli jo sillon kuolailtua tätä kun ekoja kertoja ronalit alla juväskylässä ajelit tällä. Konehuoneesta vois maalata venakopan ja imusarjan mattamustaks? Tois vähän näköö hapettuneiden osien tilalle. | |
|
| |
xite Wingman
Viestien lukumäärä : 1640 Paikkakunta : Åbo Muut : Ex Vento, polo 86c coupe, polo open air, Polo 9N, GTI MKIV, Bora V5, Leon FR -05 , Polo6R
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 0:57 | |
| Lisäsin sulle tohon tarinan alkuun kuvan että tiedetään jo ennen tekstiä että hyvää on tulossa Loistava kerronta ja modernit sopii varmasti loistavasti kunnostettuina! | |
|
| |
vexa
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 0:59 | |
| Kiitoksia hyvästä palautteesta tähän mennessä! Aloitusviesti on mielestäni toisaalta "todella lyhyt" kun miettii, että koitin saada viimeset 5 vuotta mahtumaan samaan postaukseen tiivistettynä niin, että joku jaksaa sen lukeakkin... Hommia on siis tehty melkoisen paljon. Joitain pikaisia vastauksia kysymyksiinne Sisustasta voin laitella joitain lisäkuvia, mutta sisusta on tosiaan edelleenkin kesken, niin hirveästi niitä en ole viitsinyt vielä ottaa.... Vannepolitiikasta sen verran, että omistuksessani on edelleekin nuo 17" Dezentin vanteet, 15" Ronalit ja nuo 16" Schmidtit. Ronalit miellyttää kyllä ulkonäöllisesti erittäin paljon silmää, mutta eniten niissä häiritsee niiden kapeus (7" kapeat). Vanteiden et on 6, spasereiden kanssa edessä -4 ja takana -10. Modern linet on kanssa ulkoisesti tosi passelit mielestäni, mutta etuvanteet on 7,5"... passelit alkaa siitä 8". Takavanteet on ihan soppelit 9". Jotenkin tuntuu, että edelleenkin ihannevanteet on hakusessa... Konehuoneesta sen verran, että imusarjaa olen aloitellut aikaisemmin kiillottamaan ja se on kohtuullisen hyvällä mallilla nyt. Tulevaisuuden suunitelmissa on käyttää kone pois konehuoneesta, maalata konehuone satiinimustaksi ja siistiä moottori kauttaaltaan samalla kun se läpikäydään. Venakopat todennäköisesti kiillotan myöskin. Muutoinkin konehuonetta aion siistiä "gynther" tyyliin. Tähän mennessä sieltä on poistettu mm. ABS-yksikkö (muutoskatsastettu) jne. eli riisutaan kaikkea turhaa... Samalla kun kone käytetään pois pesästään, niin luonnollisestikkin koneen jatkoksi asennetaan 306 GTI-6:sta tuttu 6-vaihteinen laatikko... Like this...?? | |
|
| |
vexa
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 1:03 | |
| | |
|
| |
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 9:44 | |
| Täytyypi kyllä lievästä hulluudesta antaa pojoja. Hienohan se on, joitakin kuvia nähny jo aiemmin ja on se vaan oikein maukas pösö. Sisusta kuulostaa hyvälle, laitahan jotain kuvaa näytille. | |
|
| |
foc-ay
Viestien lukumäärä : 96 Muut : Foordeja.
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 12:58 | |
| - Pellikka kirjoitti:
- Täytyypi kyllä lievästä hulluudesta antaa pojoja. Hienohan se on, joitakin kuvia nähny jo aiemmin ja on se vaan oikein maukas pösö. Sisusta kuulostaa hyvälle, laitahan jotain kuvaa näytille.
Saisi se lievä hulluus kasvaa siihen aivan täysjärjettömyyteen. Ainakin yhdessä vaiheessa oli jotain suht villiä tuloillaan, hilutkin sitä varten hommattuna??? Nätti pösö on kyllä ehdottomasti, tuollaisenaankin! | |
|
| |
vexa
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 14:14 | |
| Paljonhan sitä on ollut suunnitteilla ja meinattu tehdäkkin, mutta autonrakenteluun käytettävä ajan vähyys nykyisin on pakottanut jarruttelemaan rojekteja... On niillä autoilla ihan kiva välillä ajellakkin. Oikeastaan mitään niistä aikaisemmista suunitelmista ei ole vieläkään täysin kuopattu, mitä niistä nyt sitten tarkoittanetkaan. | |
|
| |
ripa
Viestien lukumäärä : 607 Paikkakunta : Sibbo Muut : vw
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 15:34 | |
| Tällänen mintun vihreä Ecossen tekemä Dimma korisarjainen 306 aikoinaan koristi Max Powerin lehden kantta ja omasta mielestä oli sen ajan tyylikkäimpiä autoja. Onhan tuo edelleen jos vertaa miltä nyky Pökötit ja Sitikat näyttää. Tuossa kopassa on vielä jotain linjakkuutta ja särmää.
Hieno projekti! | |
|
| |
Nilla
Viestien lukumäärä : 343 Paikkakunta : Raahe
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 16:34 | |
| Tätä autoa olen ihaillut siitä saakka, kun ensimmäiset kuvat bongasin netistä. :cheers: Erittäin hienoa jälkeä. | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 16:46 | |
| Pakko kehua itsekin, kivan kliinin näkönen Pökötti, Euroopassa euroaihiona suosittu mutta Suomessa näitä näkee hyvin harvoin edustavasti rakennettuna. | |
|
| |
emsii
Viestien lukumäärä : 603 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 20:08 | |
| Saisko linkit laitettua suoraa kuviksi?
| |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 20:38 | |
| - emsii kirjoitti:
- Saisko linkit laitettua suoraa kuviksi?
Toivon samaa, koska multa jäi noiden saatanan linkkien takia lukematta koko juttu, vaikka auto hieno onkin. | |
|
| |
Nazzu69
Viestien lukumäärä : 45
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 20:42 | |
| Pakko tulla kehumaan itsekin, On kyllä oikeen siisti Pökötti . | |
|
| |
foc-ay
Viestien lukumäärä : 96 Muut : Foordeja.
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Su 6 Toukokuu 2012 - 21:44 | |
| | |
|
| |
CornerRug7292
Viestien lukumäärä : 522 Paikkakunta : Jns
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Ma 7 Toukokuu 2012 - 1:30 | |
| Aivan tajuttoman upea. Miten ois hiukka kapeempaa rengastusta? | |
|
| |
vexa
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Ma 7 Toukokuu 2012 - 8:05 | |
| Ripa: Ecossen tekemä coupe on kyllä erittäin hieno edelleenkin. Tosin siinä vain oli Esquissin korisarjaa.
Green: Euroopassa ovat olleet suosittuja rakentelukohteita, mutta eipä näitä porrasperäisinä sielläkään juuri näe. Hätspäkkejä kyllä näkee.
Kuvat oisin halunnut laittaa näkyviin pienempinä, mutta en vain keksinyt juuri sillon miten se tehtiinkään. Isot kuvat ois voinu tukkia liikaa?
Kapeempaa rengasta en ainakaan Ronaleille halua laittaa, nytkin näyttää jotenkin hassun kapeilta...
Tota koupe-konversiota mietin edelleenkin, mutta autolla olis kiva ajaa jatkossakin laillisesti. | |
|
| |
CornerRug7292
Viestien lukumäärä : 522 Paikkakunta : Jns
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Ma 7 Toukokuu 2012 - 9:02 | |
| Diih juu.. No onpa se silti saakelin nätti noinkin Vois näyttää kivalta jos tasoittelis tota etukilven paikkaa? 50 sek photari: (joo ois voinu paremmankin tehä mutta käy se asia tuossakin ilmi) | |
|
| |
vexa
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Ma 7 Toukokuu 2012 - 20:01 | |
| Kilven paikkaa en halua poistaa, kun kuitenkin kyseessä on pitkälti käyttöauto ja tuo on järkevin paikka kilvelle... Parhaan näköinen kilven kanssa mielestäni noin, kilven upotus on kuitenkin aika pieni. | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Ma 7 Toukokuu 2012 - 20:32 | |
| Tosiaan, auto ku auto olis hienompi ilman mokomaa peltiläpyskää, mutta sen kun on pakko tossa keulillakin olla, niin orkkispaikka on ainoa järkevä vaihtoehto. | |
|
| |
vexa
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Ma 7 Toukokuu 2012 - 20:33 | |
| - Green kirjoitti:
- Tosiaan, auto ku auto olis hienompi ilman mokomaa peltiläpyskää, mutta sen kun on pakko tossa keulillakin olla, niin orkkispaikka on ainoa järkevä vaihtoehto.
Juuri näin. | |
|
| |
vexa
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Ke 9 Toukokuu 2012 - 20:17 | |
| Turha uppaus, mutta meneekö topikki pahasti tukkoon, kun muutin linkit kuviksi? Laittelen myöhemmin kuvaa sisustasta, jos kuvat onnistu edes sinnepäin. | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Ke 9 Toukokuu 2012 - 20:25 | |
| Ei. Nyt jaksoin lukea kokonaan. Hyvin tehty. | |
|
| |
Ic3man
Viestien lukumäärä : 845 Paikkakunta : Lahti Muut : Insta @tonile88
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Ke 9 Toukokuu 2012 - 20:26 | |
| Ei mee tukkoon, hyvä vaan ku näkyy tolleen kuvina niin jaksaa lukea Komee on kyllä 306, ronalit sopii hyvin, ja modern linet varmasti viel paremmin | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT Ke 9 Toukokuu 2012 - 21:18 | |
| Noni! Nyt jaksoin lukeakkin, kun oli kuvat esillä eikä tarvinnu klikkailla Hyvältä näyttää vaikka pösöt ei lähellä sydäntä ookkaan. | |
|
| |
vexa
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT To 10 Toukokuu 2012 - 0:11 | |
| - vexa kirjoitti:
- Laittelen myöhemmin kuvaa sisustasta, jos kuvat onnistu edes sinnepäin.
Kais sieltä nyt joku ruutu irtos, mitä vois kenties näyttää. Kas tässä: Perään sitten pakolliset selitykset kuvista... Kuten kojari kuvasta saattaa huomata, niin sieltähän puuttuu etupään kajarit soittimineen, sillä ne on olleet vaiheessa sitten kevään 2009 jälkeen. Arsenaalia on kuitenkin kerätty sivussa kokoon. (Taustalla häärii "voimajoukko"). Kuvan wunderbaumi on tuoksua varten, sijoitus sen takia tämä, että se näkyy normaalissa käytössä mahdollisimman vähän ulkopuolisille (vrt. taustapeilin jalassa). Kuviin en halunnut siirtää sitä väärän kuvan luomiseksi. Penkki näyttää ihan kohtuulliselta itsetehdyksi, mutta tehdään se myöhemmin kuitenkin uudelleen oikeasta materiaalista. Nimimerkillä: kiireellä Tuning Car Showhun ajettaessa perillä voi todeta istuneensa keinonahkapenkissä... Yleensä: sisustasta viitsii tässä vaiheessä ottaa vähän kuvia, sillä tällä hetkellä lopullista osaa on vasta kojelaudan pintaosa ja vaihdekepin pussi, sillä niissä keinari menettelee. muita oikeilla väreillä verhoiltuja osia on vasta etupenkit, jotka haluan kuitenkin tehdä oikeasta nahasta. Tekemättä on siis edelleen ovipahvit, (etu- ja) takapenkki sekä kattoverhoilu, joka on edellisen verhoilun jäljiltä edelleen ruskea. Loppuun vielä joku keulakuva. Oikeasti se ei näytä tuolta, sillä lippa on ottanut osumaa ja se näkyy... Kuvasta voi myös huomata 5 eri sävyä... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: vexa: Peugeot 306 GT | |
| |
|
| |
| vexa: Peugeot 306 GT | |
|