| Viplook8 | |
|
+33sensei OspreY McBeast TMA Jube666 ee-2 emsii tomì kiMMMe votsi Koomik Miglos TomVi Ribis SamiM |777| LexEtAnnihilato Erola Ipe JTG mosse G.T.S allu_ jjjkkk JuhiZZ puerco antizero oogan niklas89 juudas Avt0mat tompsako eros 37 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
kiMMMe
Viestien lukumäärä : 989 Paikkakunta : Parainen Muut : fillari...
| Aihe: Vs: Viplook8 Ti 29 Toukokuu 2012 - 19:08 | |
| E helvetti että se on tyylikäs!! Ihan tajuton, vanteiden speksit ja väri erittäin härskit! Tän mä haluan nähä livenä jossai joskus! | |
|
| |
tomì
Viestien lukumäärä : 437 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Viplook8 Ti 29 Toukokuu 2012 - 19:23 | |
| Venyä vähän liikaa kun ei kaaret näytä viistosta otetuissa kuvissa oikein "täyttyvän" vaikka pokea on helvetisti (tai no liikaa) ja sivukuvasta näkee, että wheel gap on kuitenkin kohtuullisen hyvin kurissa. Madaltamalla vois näyttää paremmalta | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Viplook8 Ti 29 Toukokuu 2012 - 19:37 | |
| - tomì kirjoitti:
- Madaltamalla vois näyttää paremmalta
Lohjan pojat voi kertoa kannattaako madaltaa, iskee kuulemma hyvin kipinää kun pimeellä ajelee perässä.¨ Nytkin mennään kaasulla ja rutinalla väkisin yli lyhyimmistä hidasteista, toi pitkä akseliväli tuo sen oman lisämausteensa. Selittelyähän tämä on (ja mä vielä sorruin siihen) mutta alemmaksi meneminen vaati omien kassien lisäksi myös matalien lelujen tuotokset, ja ne ei ole mun juttu, static ja sillä selvä. Votsi: ET:t on mulla jossain paperilla, lisäilen ne tänne kunhan löydän ne vaan jostain. Tomvi: Kyllä se on se Nimbus Grey jos sitä väriä lähdetään vaihtamaan, oon aina halunnut viemäriputken värisen auton Big miitissä tän ainakin näkee, ja jos alkukesälle on jotain E-Suomen miittiä pukkaamassa niin paikalla pyritään olemaan | |
|
| |
emsii
Viestien lukumäärä : 603 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Viplook8 Ti 29 Toukokuu 2012 - 20:32 | |
| Jos joku ois sanonu et laittaa 18" tohon koppaan niin oisin nauranu. En naurais enää ku näin miten hyvältä se voiki näyttää niillä. Venyä vähän liikaa mun makuun niinku muutkin sanonu mut muuten kyllä erittäin hieno ja väritki toimii kivasti. | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Viplook8 Ti 29 Toukokuu 2012 - 20:59 | |
| - emsii kirjoitti:
- Jos joku ois sanonu et laittaa 18" tohon koppaan niin oisin nauranu.
mä taas kilahtelin koko talven kun toi pelle sekoili niiden 20":n kanssa - hoin vaan että on liian isot ja et saa istuu ja jää korkeeks ja kehuin tyhmäksi. on nimenomaan liikkeessä ihan vitun härski - pitää ottaa joku hoocee kameroitsija bemmin konttiin kuvailee tohon itäväylälle kun toi rapsuttelee. Ja mä oon tomin kanssa samaa mieltä takavanteen pokesta ja tiedän että joku muukin on... | |
|
| |
JuhiZZ
Viestien lukumäärä : 1715 Paikkakunta : HVNK
| Aihe: Vs: Viplook8 Ti 29 Toukokuu 2012 - 21:41 | |
| - eros kirjoitti:
- Nytkin mennään kaasulla ja rutinalla väkisin yli lyhyimmistä hidasteista, toi pitkä akseliväli tuo sen oman lisämausteensa.
Tämän voin kyllä tässä vehkeessä uskoa olevan jo todellnen ongelma kun jopa Passatin "pitkä" akseliväli tuo omat ongelmansa. Ois tää kyll perkale kiva nähdä elävänä jossain joskus. | |
|
| |
Jube666
Viestien lukumäärä : 199 Paikkakunta : Eastside Muut : H-D
| Aihe: Vs: Viplook8 Ti 29 Toukokuu 2012 - 21:50 | |
| Vanteiden ja auton väri kyl passaa yksiin, mut jotenki mun miielestä tää auto kaipais vähän harmoonisempaa settiä. Mut mä oonki tylsä hetero.
A8:it on kuningasvehkeitä! Big up! | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Viplook8 Ti 29 Toukokuu 2012 - 23:52 | |
| Mitä helvettii täällä on tapahtunu tänää? Ei siin. Tulihan se oikein jutun kera. Noissa fresheissä kuvissa ihan eri maailma ku maistiaisissa mitä on tullut jostain intrawebistä keräiltyä. Punane ja harmaa. Mmmmm. Parasta. Jännä miten tähän on saatu toimiin tollaset sikalippi vanteet suoralla kapeella puolalla. Olin ihan varma että menee mäkeen kun näin noi vanteet erillään autosta. Natsaahan ne yllättävan hyvin. Veny ny on karmee mutt... Mitä pienistä. Etkös voisi ihastua tähän autoon.? Näen tässä vielä potentiaalia tämänkin jälkeen... 4.75" ei ainakaan todistetusti bigmeetissä riitä mihinkään. | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Viplook8 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:10 | |
| - TMA kirjoitti:
Etkös voisi ihastua tähän autoon.? Näen tässä vielä potentiaalia tämänkin jälkeen...
Kyllä sä Tane tiedät, yks visio toteutettu, toinen suussa, kolmas päässä ja neljäs juuri tulossa sinne. Ylivilkkaalla lapsella on monta nimeä, kait mä olen joku visioiden AD/HD. Seuraavasta/seuraavista auto(i)sta on jos sen verran kovat poltteet että mieli tekis vaihtaa.¨Toisaalta kohtalon sormi voi hyvinkin päättää että pidän tän auton, eivä ole tällä hetkellä niitä kaikista halutuimpia vehkeitä automarkkinoilla, pitäisi olla sähkömoottori ja 5 pyttyä vähemmän niin alkaisi suurta yleisöä kiinnostamaan. | |
|
| |
McBeast
Viestien lukumäärä : 955 Paikkakunta : Tallinn
| Aihe: Vs: Viplook8 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:36 | |
| edit: Hyvännäköinenhän tuo on ja kyllähän iso auto kentässä on aina siistin näköistä. Rupeskin taas vähän tekemään mieli ostaa e38. Sitten muistin, että 98 maksaa edelleen sen 1,7e / l Älä myy tätä vielä, olis kiva nähdä isossa miitissä. Niin ja pari kertaa tuosta venystä jo sanottu, niin antaa olla... | |
|
| |
OspreY
Viestien lukumäärä : 410
| Aihe: Vs: Viplook8 Ke 30 Toukokuu 2012 - 15:05 | |
| Jos mä rakentaisin audia, niin se näyttäis aika pitkälti tältä. Tykkään isosti | |
|
| |
sensei
Viestien lukumäärä : 984 Paikkakunta : Parkstad Muut : 2-pyöräisiä
| Aihe: Vs: Viplook8 Ke 30 Toukokuu 2012 - 21:22 | |
| Piti oikein läppäri avata, jotta näki kuvat hieman paremmin, kuin luurin näytöltä. Iso peukku! Näyttää todella hyvältä. Livenä todennäköisesti paremmalta, auton massiivisuuskin tulee paremmin esiin, kunhan pääsee viereen kyylimään.
Hyvä, että jollakin on pokkaa laittaa/ajaa moisella venyllä ja pokella, mulla ei kantti siihen enää taitaisi riittää. | |
|
| |
`villle
Viestien lukumäärä : 797 Paikkakunta : Piikkiö
| Aihe: Vs: Viplook8 Ke 30 Toukokuu 2012 - 21:28 | |
| Pakko itekkin kommentoida, toimii ! Täytys oikeen tulla lukemaan topickki läpi kun ei kännykällä nähnyt kunnolla kuvia. Tää on maukas ja sellanen vehje joka täytyy nähdä livenä, että tajuu kuin valtava ihana laiva se on. | |
|
| |
Juzzis
Viestien lukumäärä : 269 Paikkakunta : Vihti
| |
| |
jusssi
Viestien lukumäärä : 516 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Viplook8 Ke 30 Toukokuu 2012 - 22:25 | |
| Äsken bongattu Pasilassa parkissa, ja hyvältä näytti. | |
|
| |