| rakkaudesta vanteisiin | |
|
+176-mane- Avaruusheppa Kopy Temeko Jonduli Miglos Jaku jussih4nk nani JoniP MiiG Makkeli Juba Karvanoppa niko jäse abu69 Thompson semppu Jallmari J llattee sjerbalo subi Jessehoo Tume -Alcohol- Firefly Beris ee-2 sampeli weicco -dtk- oli Neuni renox sajoo foc-ay Ic3man Basu hanhii kaltsa- mapa Mmasa Jyppi partsu rust_is_must vildur Egiz AtAi korde spraykaali Jombe Yali Alpha N|ba kiMMMe Tu0mas viva mnky pablo Mazuuu Osku Henri Interlagos joppe jjjkkk turhake Antto- Eagle Heke26 Timpe staarlet cossmic ripa Hanska JohnDoe Juki Kumpulainen puzle PKH84 Jerry dumppi^^ Böni Saukkii G4 Jone Quorro teemu Bones tompsako tmth jallu81 giisseli Acerbis RöHnÄ Jepa N1kko Nextr WILU Nahkaplootu Mazza joro Jonski RapSu tipsu JiiTee P.lehto hlappis Challenger-70 Sami wiiksi kustomi TIKU JTG temee Jonas_ pera187 JJS samza GrapL kop-O-nen Jupe balloon honasz pottifemma ouppeli Grontti Laatueine TomVi john_gleasy mosse Masq mustonenj xite Venom sasu Aaperi eros Wog ch3oh Jakke tomì hirvonen salmine toni uttrep Green micke_ JiiWee jusssi jiri CDLC.CO antizero jaki nakke Miikka Juhi Rixaa Ipe LW J4TOG zimi Jouns Mro Rivari-Ana Ghosty redi Jusux tonde Sergey Kipe apuapina epk Timzy187 Bäkström 180 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 2 Toukokuu 2010 - 21:38 | |
| - N|ba kirjoitti:
- löyty tällaset ku rollaan ettisin vantei, pisti oi hinta vaan silmään.
http://www.blocket.se/goteborg/OZ_Futura_17__Tyskstuk_27150073.htm?ca=11&w=3
onkoha jottain vikaa vai kuis noi halvat? ei, ku se o normaali hinta. Tota hintaluokkaa ne on yleensä tuol. mun tuumaa kapeemmat oli satasen halvemmat. ja nyt linkki ei enää toimi joten ne o kai myyty, ei ees ählämi vastannu ku soitin. | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 2 Toukokuu 2010 - 21:45 | |
| Helvetin helvetti, mersufoorumilainen meni ostaa sit tommoset 8,5x16" ET11 ja 9x16" ET10 Vittu, oon niin saatanan kateellinen. E: ja pakkoha mun vähän tarjousta oli laittaa vanteiden omistajalle...
Viimeinen muokkaaja, EeKi pvm Su 2 Toukokuu 2010 - 21:48, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 2 Toukokuu 2010 - 21:46 | |
| eika vissii ollu ees halvat vaikka kaverilta ostiki. mahtavat ovat. tuossa koossa viel iha hemmetin harvinaiset. | |
|
| |
zimi
Viestien lukumäärä : 643 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 2 Toukokuu 2010 - 21:46 | |
| On ne vaan hienot | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| |
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 2 Toukokuu 2010 - 21:51 | |
| Heitin yyveellä että saat tukun rahaa ja mun kaivokannet kaupanpälle. Mun o pakko saada noi. | |
|
| |
jaki
Viestien lukumäärä : 314 Paikkakunta : Tornio
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 2 Toukokuu 2010 - 22:27 | |
| Voi helvettikö haluvaisin itekki tollaset Sen voin sano että halvalla nuo ei varmasti lähde. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 2 Toukokuu 2010 - 22:28 | |
| | |
|
| |
Mazza
Viestien lukumäärä : 26
| |
| |
wiiksi
Viestien lukumäärä : 302 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 3 Toukokuu 2010 - 19:01 | |
| - EeKi kirjoitti:
- Helvetin helvetti, mersufoorumilainen meni ostaa sit tommoset
Katoin aluks että joku postailee innoissaa jonkun hevoskärryn vanhaa vannetta tänne mut alaspäin scrollaus selvensi tilannetta | |
|
| |
Jombe
Viestien lukumäärä : 510 Paikkakunta : Pori
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 3 Toukokuu 2010 - 20:12 | |
| - EeKi kirjoitti:
- Heitin yyveellä että saat tukun rahaa ja mun kaivokannet kaupanpälle. Mun o pakko saada noi.
Noi menee väyrysessä hukkaan. | |
|
| |
spraykaali
Viestien lukumäärä : 2 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 3 Toukokuu 2010 - 21:32 | |
| | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 3 Toukokuu 2010 - 21:34 | |
| - spraykaali kirjoitti:
- Millaisia vanteita porukka suosittelis tälläiseen? http://minunauto.com/auto/19679
Jotkut umpinaiset. Budjettia? - Jombe kirjoitti:
- EeKi kirjoitti:
- Heitin yyveellä että saat tukun rahaa ja mun kaivokannet kaupanpälle. Mun o pakko saada noi.
Noi menee väyrysessä hukkaan. Jaa.a, ei se myy vaikka olisin antanu omat kaivokannet ja tukun rahaa. | |
|
| |
spraykaali
Viestien lukumäärä : 2 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 3 Toukokuu 2010 - 21:53 | |
| Budjetti olis sellanen 1000€ renkaineen. | |
|
| |
korde
Viestien lukumäärä : 308 Paikkakunta : mikkeli
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 4 Toukokuu 2010 - 12:49 | |
| ei helvetti nuo on kauniit!!!!! :cyclops: | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| |
| |
J4TOG
Viestien lukumäärä : 3167 Paikkakunta : Paimio
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 4 Toukokuu 2010 - 16:51 | |
| Nyt tämmönen ehkä hölmö kysymys, mutta miten käy jos laitan jaoltaan sopivat peltivanteet ja keskireikä on liian suuri vanteissa kyseiseen autoon? Eli volvossa 52,2 keskireikä ja volsun pelleissä keskireikä on 57.1. | |
|
| |
Grontti
Viestien lukumäärä : 871 Paikkakunta : Turku/Salo
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 4 Toukokuu 2010 - 17:01 | |
| - J4TOG kirjoitti:
- Nyt tämmönen ehkä hölmö kysymys, mutta miten käy jos laitan jaoltaan sopivat peltivanteet ja keskireikä on liian suuri vanteissa kyseiseen autoon? Eli volvossa 52,2 keskireikä ja volsun pelleissä keskireikä on 57.1.
Eipä siinä käy mittää jos laitat ne kunnolla kiinni. Vanne keskittyy sillon vain pulteilla eikä keskireiästä ollenkaan. Itekki ajellu jetalla koko talven sellasil pelleil mis on isompi keskireikä ku autos. Pultit siinä vaan rasittuu enemmän. | |
|
| |
J4TOG
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 4 Toukokuu 2010 - 17:02 | |
| Noniin ekat aurinkoiset uutiset tähän masentavaan päivään, kun meinaan löytyy 2 sarjaa vanteita ja renkaita ja volvoon ei oo ja kukkaro tyhjä | |
|
| |
Jakke
Viestien lukumäärä : 247 Paikkakunta : Tku/pks
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 4 Toukokuu 2010 - 17:25 | |
| - Grontti kirjoitti:
- J4TOG kirjoitti:
- Nyt tämmönen ehkä hölmö kysymys, mutta miten käy jos laitan jaoltaan sopivat peltivanteet ja keskireikä on liian suuri vanteissa kyseiseen autoon? Eli volvossa 52,2 keskireikä ja volsun pelleissä keskireikä on 57.1.
Eipä siinä käy mittää jos laitat ne kunnolla kiinni. Vanne keskittyy sillon vain pulteilla eikä keskireiästä ollenkaan. Itekki ajellu jetalla koko talven sellasil pelleil mis on isompi keskireikä ku autos. Pultit siinä vaan rasittuu enemmän. Mä en ainakaan saanu pulteilla pelkästään keskitettyä kunnolla, aina täristi vaikka miten koitti saada keskelle napaa vanteen. Kannattaa sitä silti kokeilla, ehkä mull oli huonoa tuuria vaan. kyseessä siis peltivanteet. | |
|
| |
J4TOG
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 4 Toukokuu 2010 - 17:37 | |
| Joo no kyseessä on toi mun ralliauto volvo eli ei mitään väliä kunhan kiinni pysyy =) | |
|
| |
JTG
Viestien lukumäärä : 1379 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 4 Toukokuu 2010 - 20:11 | |
| Hämmästys oli tänään suuri kun näin sellasen vanhakoppaisen caravellen/transporterin. Ihan hirvee ruosteinen ja kolhittu paska, mutta alla oli tällaiset sillä erotuksella, että keskikupit oli sellaset törröttävät, eikä tuollaiset tasaiset. Ei taida omistaja tajuta millä se 100€ paska oikeen kulkee. | |
|
| |
Jombe
Viestien lukumäärä : 510 Paikkakunta : Pori
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ke 5 Toukokuu 2010 - 16:52 | |
| Mahtoko olla aidot.. | |
|
| |
Eagle
Viestien lukumäärä : 187 Paikkakunta : Paimio
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ke 5 Toukokuu 2010 - 18:25 | |
| | |
|
| |
JTG
Viestien lukumäärä : 1379 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ke 5 Toukokuu 2010 - 19:51 | |
| Pirun hyvät kopiot ainakin, keskilätkän porsche logot todella hyvän näköiset. Kunnosta päätellen tosi vanhat. | |
|
| |
LW
Viestien lukumäärä : 136 Paikkakunta : 1835
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ke 5 Toukokuu 2010 - 20:57 | |
| corvettealkais olen suht käypään hintaan noitakin. perk. ko satasen vetet hävisi ko pieru saharaan tuolta. Pakko vaan hommata kakosvanteet kun ei pää kestä bebseillä työmatka suhistelua ei saa pidetyä tarpeeksi puhtaina ja irtokiviä lentelee ja asfaltimurenne ja elukat yrittää tappaa itseään ja ja savimöykkyjä pisin teitä ja vittu | |
|
| |
AtAi
Viestien lukumäärä : 206 Paikkakunta : RAISIO city
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ke 5 Toukokuu 2010 - 22:00 | |
| Ei kukaa ois bongannu netistä kuvaa kolmosesta, tämmösillä bemmivanteilla http://image.nettix.fi/extra/partimg/958601_958700/958692_l_2d38aff63cc0f2cb.jpgIrkin puolella tuli puolesta ja vastaan kommentteja kanavasta riippuen. Lopputulokseksi irc-polleissa tuli, että tummanharmaana sopii jos tulee ihan lokasuojan tasalle. - J4TOG kirjoitti:
- Joo no kyseessä on toi mun ralliauto volvo eli ei mitään väliä kunhan kiinni pysyy =)
Pysyy eikä täristä... 360 ei oo muutenkaan kauheen herkkä noille, nimim. kesän ajoin aluilla jossa volkkarin keskireikä. Toki mää voisin tosta viskata sulle volvonpellit, jos tulee parempi olo, ihan ulosheitto hintaan saa, noi o nii jäätävät 13" | |
|
| |
J4TOG
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ke 5 Toukokuu 2010 - 22:05 | |
| - AtAi kirjoitti:
- Ei kukaa ois bongannu netistä kuvaa kolmosesta, tämmösillä bemmivanteilla http://image.nettix.fi/extra/partimg/958601_958700/958692_l_2d38aff63cc0f2cb.jpg
Irkin puolella tuli puolesta ja vastaan kommentteja kanavasta riippuen. Lopputulokseksi irc-polleissa tuli, että tummanharmaana sopii jos tulee ihan lokasuojan tasalle.
- J4TOG kirjoitti:
- Joo no kyseessä on toi mun ralliauto volvo eli ei mitään väliä kunhan kiinni pysyy =)
Pysyy eikä täristä...
360 ei oo muutenkaan kauheen herkkä noille, nimim. kesän ajoin aluilla jossa volkkarin keskireikä.
Toki mää voisin tosta viskata sulle volvonpellit, jos tulee parempi olo, ihan ulosheitto hintaan saa, noi o nii jäätävät 13" Löytyy jo pellit mis on ihan kaljut kumit =D Tarvisin 13 kesäkumit mut taidan tunkee noi volkkarit kun löytyy pari sarjaa 14 vanteit ja kumei =) | |
|
| |
Alpha
Viestien lukumäärä : 521 Muut :
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin To 6 Toukokuu 2010 - 22:01 | |
| Matkahuolto toi tänään tuliaisia. Tosin vain yhden. | |
|
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin To 6 Toukokuu 2010 - 22:17 | |
| - Alpha kirjoitti:
- Matkahuolto toi tänään tuliaisia. Tosin vain yhden.
Team Dynamics Driftit tms? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin | |
| |
|
| |
| rakkaudesta vanteisiin | |
|