| Bora "papan aarre" | |
|
+25santtud3 juucee jeQQ epk HAGE Buuhiz Topsuu Makeke niko Qille john_gleasy ee-2 eros Suutarinen_ Enriquez tombbis Wobbler osoners Ceisari TomVi -dtk- Mmasa Ipe jusni Quorro 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Quorro
Viestien lukumäärä : 456 Paikkakunta : Salo
| Aihe: Bora "papan aarre" Ma 12 Marras 2012 - 11:23 | |
| Elikkäs vois olla aika kirjotella omasta koslasta jotain monen vuoden seuraamisen jälkeen. (perus kliseinen aloitus)Autohan on suomiauto VW Bora vuosimallia 1999 ja mehumyllynä toimii väkivahva 1.6 yhdistettynä kolmipykäläiseen automaattiin! Näitä automaattiboria löytyy suomenmaalta suhteellisen vähän, ja ymmärrän kyllä syyn. 100hp automaatti ei todellakaan ole mikään lännen nopein, mutta ei oo kiire mihinkään.. Auto kulkeutui mulle ollessani töissä paikallisessa PP-autossa, ja edellinen omistaja on yksikätinen patu Kemiön saaresta, ja on omistanut auton 7 vuoden ajan. Vähän itekkin epäilin tätä tarinaa kun myyjä tarinaa selitti, mutta onneksi kyseinen patu tuli vielä liikkeeseen ja sain itse vielä varmennettua historian. Huollot ja kaikki oli tehty ajallaan, ja hinta oli sopiva joten ei ollut vaikea päätös! Mittarissakin oli ostohetkellä vaan 150tkm. Varusteista ei paljoa muuta mainittavaa ole kuin sähköinen kattoluukku, ja thats it. Tietty perseenlämmöt ja sähköpeilit, mutta ei kummempia. En tie mikä järki ollu ruksata kattoluukku muttei sähkölaseja, mut eipä tuo nyt haittaa. Mahtaakohan kellään muulla foorumin borailialla olla kattoluukkua? Jälkeenpäin oon keskuslukitukseen asentanut kaukosäädöt ja sisätiloihin keskikyynärnojan. Suoraa kuvaa ei ostohetkeltä ole, mutta about kuukausi oston jälkeen löytys passelit vanteet Tampereelta jotka haettiin pois: Eli Azev A 7,5x17 et24, ja tadaa, crossover bora! Renkaina noissa on 215/40 jotka uusisinkin kesän aikana, oli 10v vanhat nokiat päässy halkeilemaan aika pahasti. Ulkoasu oli ehkä oman isän mielestä hyvä, mutta ei tosiaan oman, joten tilausta saksaan! 5 Pitkää päivää ja postiluukkuun tipahti Fk street coilit. Sen jälkeen look oli tämä: Tämän kuvan jälkeen taakse heitettiin 15mm speiserit, ja autoa laskettiin lisää. Pari kuvaa Bigmiit -reissusta, ahh ku sais sen viikonlopun takaisin <3 Jossain välissä kesää pohjaan heitettiin myös koysheriffin pohjapanssari ja vaihettiin öljyjä ja muuta paskaa. Kesällä auto myös myllytettiin kaverin toimesta, koska pappa ei pahemmin ollut viimeistä kättään rasittanut käsinpesulla ja vahauksella, vaan koneesta oltiin menty läpi huristen. Ja se näkyi! Kokoajan on ollut hakusessa uutta ja mahtavampaa vannetta ens kesäks. Pari viikkoa sitten löyty myös tähän lääkettä: Eli OZ Canyon 2 8+9x18 et 30+35. Kaksosaset ja irroitettava rosterilippi ymym. tuskin kauheen montaa Sarjaa suomessa näitä? Kuvan salama vähän hämää noita naarmuja lipeissä. Normaalissa päivänvalossa ihan priimat! Ihan en oo spekseihin tyytyväinen, mut korjataan lätyillä sitten. Nyt oon menettäny viime päivien yöunet miettiessäni renkaita noille, 205/35 ja 215/35 tai 40 profiilista enminävittutiedä. Pitää varmaan kattella lähempänä kesää uudestaan.. Nyt auto kulkee talvilookissa, josta yhden kuvan linkkasinkin talvilookki topikkiin. Katsellaan mihin päin auto edistyy ja päivitellään taas sitä mukaa Se oli siinä, nyt sitä paskaa vaan tulemaan korkeesta autosta ja rumista vanteista. NYKY KUNTOYks isona ja muut klikkauksella auki!
Viimeinen muokkaaja, Quorro pvm Su 26 Toukokuu 2013 - 20:44, muokattu 3 kertaa | |
|
| |
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ma 12 Marras 2012 - 12:02 | |
| Älä ainakaan 40 profiilista kumia laita, sitte sulla on taas crossover bora. | |
|
| |
Ipe
Viestien lukumäärä : 1599 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ma 12 Marras 2012 - 12:36 | |
| - Quorro kirjoitti:
- Mahtaakohan kellään muulla foorumin borailialla olla kattoluukkua?
Eioo muilla ollutkaan. | |
|
| |
Quorro
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ma 12 Marras 2012 - 12:40 | |
| - Ipe kirjoitti:
- Eioo muilla ollutkaan.
Joono tiesinhän mä että niitä löytyy Azevit muuten myynnissä, 5x100 kr 57,1 ja speksit lukiki tuolla. Yvtä tulemaan jos kiinnostaa. | |
|
| |
Mmasa
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : Koski / Turku Muut : Ex:W202, A4B5
E36
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ma 12 Marras 2012 - 14:03 | |
| Kul ma sen tiäsi et sä tän tänne koht laitat. koukku metsään, punast lakkaa pakkivaloille, kilpi vaihtoon ja kenonit ja ledii joka ruutuun ja 35 kumit ehdottomast ja sit tonttiikenttääjakatollas. Heilusiks muuten sielt Kia:st perjantai? E: ja listat korin väriin | |
|
| |
Quorro
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ma 12 Marras 2012 - 14:30 | |
| - Mmasa kirjoitti:
- koukku metsään, punast lakkaa pakkivaloille, ledii joka ruutuun
Nämä ollu mielessä joo. Listoi en ala suttailee, ne on hyvät noin! Ja olin Kias Kattelit ihan muualle ni en aatellu et spottasit mua mut näit sit kumminkin! | |
|
| |
-dtk-
Viestien lukumäärä : 464 Muut : jetta mk1
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ma 12 Marras 2012 - 23:10 | |
| koysheriffin panssari ja kallistuksen vakaaja pois tai muuten sun on turha ees ajatella että saat matalaks. (senyhdenkusipäänromussa kun oli samanmoinen nii otettiin panssarin jaloista 30mm pois että sais ylemmäs mutta kun sen madallsin kasitoistasilla niin siltikin se raahas maatamyöden niin ota suosiolla pois)
vanteille 205 ja 215-35 renkaat ja vanne kaarella nii on jo ihan kiva käyttis.
| |
|
| |
Quorro
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 13 Marras 2012 - 15:03 | |
| - -dtk- kirjoitti:
- vanteille 205 ja 215-35 renkaat ja vanne kaarella nii on jo ihan kiva käyttis.
joo näillä mennään. | |
|
| |
Quorro
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Pe 14 Joulu 2012 - 18:36 | |
| Vanne jutut ensi kesälle meni taas uusiks, eli Ozit myyty! Uudet jo mielessä, kirjotellaan niistä lisää kun jotain niiden suhteen on tapahtunut. E: Ozit muuten jäi foorumilaiselle, eli näkyy nekin varmaan ens kesänä täällä | |
|
| |
Mmasa
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : Koski / Turku Muut : Ex:W202, A4B5
E36
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Su 16 Joulu 2012 - 0:07 | |
| - Quorro kirjoitti:
- Vanne jutut ensi kesälle meni taas uusiks, eli Ozit myyty!
Uudet jo mielessä, kirjotellaan niistä lisää kun jotain niiden suhteen on tapahtunut.
E: Ozit muuten jäi foorumilaiselle, eli näkyy nekin varmaan ens kesänä täällä Toivottavasti ne uudet on sit ne 18x9'5". Ja ne mitkä luulen et tulee niin ovat BuenotBoraan. | |
|
| |
Quorro
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Su 16 Joulu 2012 - 17:28 | |
| - Mmasa kirjoitti:
- Toivottavasti ne uudet on sit ne 18x9'5". Ja ne mitkä luulen et tulee niin ovat BuenotBoraan.
No jos ne nyt tulee ni varmaan mennään nössöily 8,5+9,5 setillä :/ | |
|
| |
Quorro
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 29 Tammi 2013 - 16:35 | |
| Noniin nostellaas tätäkin. Ens kesän vannejutut selvillä. Brittifirmasta on matkalla 8,5+9,5x18 setti mihin todennäköisesti kiepautetaan 205/40+225/35 kumit päälle. Nyt talvella autolle ei oo tapahtunu juuri mitään, rokkivehkeitä päivitelty mutta niistä en jaksa tarinoida. Seuraavat päivitykset sitten varmaan sovituskuvien merkeissä! | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 29 Tammi 2013 - 17:42 | |
| Millasella et:llä tulossa uudet vanteet? | |
|
| |
Quorro
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 29 Tammi 2013 - 17:45 | |
| - TomVi kirjoitti:
- Millasella et:llä tulossa uudet vanteet?
35 joka nurkassa, lättyä kait tarvii laittaa väliin. | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 29 Tammi 2013 - 18:29 | |
| Onko tulevien vanteiden merkki 3sdm? vai jotain muuta..
Edit: 15millin lätyt eteen ja taakse nii on aika hyvä.. | |
|
| |
Quorro
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 29 Tammi 2013 - 18:33 | |
| - Ceisari kirjoitti:
- Onko tulevien vanteiden merkki 3sdm? vai jotain muuta..
Edit: 15millin lätyt eteen ja taakse nii on aika hyvä.. Valitettavasti jotain muuta. :/ Iteltä löytyykin jo noita 15mm lättyjä valmiiks ja miettisinki et ne vois olla passelit. E: 0.05 olis ollu unelmat mut ehkä joskus sit | |
|
| |
osoners
Viestien lukumäärä : 114 Paikkakunta : Veikkola (Kirkkonummi)
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 29 Tammi 2013 - 19:11 | |
| Mä oon 95% varma et ne uudet on tollaset? Ensi kesän hittivanteet. | |
|
| |
Quorro
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 29 Tammi 2013 - 19:25 | |
| - osoners kirjoitti:
- Mä oon 95% varma et ne uudet on tollaset? Ensi kesän hittivanteet.
Haha onhan ne tollaset, kultasella keskiöllä. Itteäki pelottaa et noita alkaa ilmestyy enemmän. | |
|
| |
osoners
Viestien lukumäärä : 114 Paikkakunta : Veikkola (Kirkkonummi)
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 29 Tammi 2013 - 19:36 | |
| Osu ja uppos. Meinasin itsekkin noita neloseen, mut en sit tilannutkaan. | |
|
| |
Wobbler
Viestien lukumäärä : 140 Paikkakunta : Kokkola
| |
| |
Quorro
| |
| |
tombbis
Viestien lukumäärä : 243 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ma 4 Helmi 2013 - 22:25 | |
| Tosi kivan näköset vanteet Kohta sitä sovitus kuvaa | |
|
| |
Enriquez
Viestien lukumäärä : 162 Paikkakunta : Länsi-Vantaa
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 5 Helmi 2013 - 14:05 | |
| - Wobbler kirjoitti:
- Quorro kirjoitti:
- osoners kirjoitti:
- Mä oon 95% varma et ne uudet on tollaset? Ensi kesän hittivanteet.
Haha onhan ne tollaset, kultasella keskiöllä. Itteäki pelottaa et noita alkaa ilmestyy enemmän. Kaveri meinas hommata tollaset boraan, ei kuiteskaan saanut gunmetallina niin jäi sitten. Kaveri kanssa hommas tuollaiset ja maalauttaa ne ilmeisesti gunmetalliksi... Oletan myös että tämmöisiä vanteita tullaan ensi kesänä näkemään aika monen auton alla. | |
|
| |
Quorro
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 5 Helmi 2013 - 14:26 | |
| No kuhan ei kultasina kokoajan tuu vastaan ni riittää hetkeks | |
|
| |
Suutarinen_
Viestien lukumäärä : 176 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 5 Helmi 2013 - 15:51 | |
| Itekkin meinasin nuo vanteet hommata, mutta hommasinkin sitten täysin erilaiset, kun arvasin, että noista tulee hitti. Ei siinä, innolla ootetaan miltä näyttää alla. | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 5 Helmi 2013 - 16:07 | |
| Jep, mäkin lupasin repiä mun kaverin kivekset irti kun se suunnitteli noiden ostamistä, jäi sitten kivasti suunniteluasteelle. | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 5 Helmi 2013 - 18:03 | |
| - eros kirjoitti:
- Jep, mäkin lupasin repiä mun kaverin kivekset irti kun se suunnitteli noiden ostamistä, jäi sitten kivasti suunniteluasteelle.
+1 Sorry mut tää paskan ostaminen ja paskan kilpaa kehuminen kysyi tän. Noi azevit oli paremmat. | |
|
| |
Quorro
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 5 Helmi 2013 - 18:28 | |
| Noniin tulihan se sieltä. Pelkkää suhtkoht hyvää kommenttia tullu tähän asti ni oon jo odotellu et koska sitä paskaa alkaa tippuu niskaan. | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 5 Helmi 2013 - 18:39 | |
| Eiköhän ne hyvältä näytä sun borassaki siinä missä mun b5:ssa. Millasia keskimerkkejä oot meinannu noihin? | |
|
| |
Quorro
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" Ti 5 Helmi 2013 - 19:14 | |
| Kaipa noihin jotkut pirkka, es tai kullitarrat askarrellaan. Kattellan kesällä sitte E: Miettisin kyllä että jätän noinkin, ei noi kiiltävät pahat oo.
Viimeinen muokkaaja, Quorro pvm Ti 5 Helmi 2013 - 19:26, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Bora "papan aarre" | |
| |
|
| |
| Bora "papan aarre" | |
|