| VW Touran "Geiler pampersbomber" | |
|
+237JAP3 Jamo_ kgg jonte Warro ilartse santtud3 sam[_] PokeMonni lGtC Mopsi dyyz Quasimodo Demon gldr vvuori mini-muppe Koomik JTG AH Karriz tomì Tikki- JesseK Pellikka Masoni -Joonas go_gale Miksu MB Elementti Mattuuh jukkapoika vaginaattori rautio- pellepoliisi dope LarryL juucee Mule jusni allu_ Sami J. Larssss Pekka sensei stidi TAJN alpinestars Ribis Zamppa- wilsson vexa atte.P SHN Ariska Hallunisation stimby Territorial_ Duk3 äsär Ian13 Acerbis ChilileipÄ Chagi Rivari-Ana _jjuha Spex niksude` Mmasa balloon Sawo any1 Nikkis Overdoze jjjkkk Pannu TPP mazz G.T.S Jeth Lassi.P kuppe- samuxd hartikainen ^^pazi^^ Neuni xite Samu IL3 MixuJoo EZet topppsu Tiamos -zamppa- Suotech Volver Stepa' Rosten PIFu LexEtAnnihilato Aaperi pasisto Jone J.K J4TOG Audiojack Nazzu69 Kasberti zmuli Pastrana TMA niko puerco Jebe namniki csharp Rixaa Vellulollero kustomi VadeOllis note temee GrapL Paltsu hanss Larsss SamiM Jannuz Ani JukeN comep Dalgor_ juudas renox mikkop antti_aamunen Miikka Hanska weicco Ouwi ttoni Avt0mat ramiok Jelpert pazi88 ImportTuning Tukeri Masq Aatsipoppa kiMMMe epk Lasse kiskola teermu variant R stigidi^ vilperj Ceisari sirpanda kop-O-nen sakke TIKU mulletti Garash Green_ kartsa blummi john_gleasy toni Alpha -roger Tikkku_ -Micco- Kimel nik0 kepukka _paffa V.A.G. juh-o JiiWee Juhuts Venom tuomos ändi -mane- ElektrikMekanik Jombe runq emsii Nilla niklas89 oli Sampsa citycamo McBeast Ligettah jeQQ antizero Osku vildur Kipe Antto- TomVi jortsa Mikko S. Arttemi x-arttu-x Mro llattee redi mosse Makkeli JuhiZZ Grontti JS1984 jallu81 Ic3man Bete^ ]usbe ee-2 Saulerson Ro||e Bäkström CDLC.CO samsa teemu Ipe hirvonen apuapina Green Wald eros ilezh Juhi Ino Egiz TeNu 241 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
TeNu
Viestien lukumäärä : 671 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : VW Touran -05
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 16 Toukokuu 2012 - 22:18 | |
| - john_gleasy kirjoitti:
Sul on hyvä maku. Just otin saman koodin talteen kun koulussa ihastelin juuri maalatuissa partseissa samaa väriä, tais vaan olla puolikiiltävä. Eli en matki vaan great minds think alike jne. Jeah! Tuokin on 30% kiillolla, eli ei täysin matta. Tässä nyt pari parempaa kuvaa. Noissa vaihtuu sävy tosi paljon valosta riippuen, niin vaikee saada todellista väriä kuvaan. Miellyttää nuo kyllä itseeni todella paljon. Vielä kun tilailis ne kauan mielessä olleet votexin etu- ja takahelman, niin ulkokuori alkais oleen sinne päin..
Viimeinen muokkaaja, TeNu pvm Ti 18 Syys 2012 - 11:35, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Ic3man
Viestien lukumäärä : 845 Paikkakunta : Lahti Muut : Insta @tonile88
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 16 Toukokuu 2012 - 22:24 | |
| Toi uus sävy vanteissa on kyl todella näppärä, toimii mun mielestä paremmin ku edellinen Votexin helmat ku saat viel eteen ja taakse nii alkaa olla just eikä melkein! | |
|
| |
alpinestars
Viestien lukumäärä : 154 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" To 17 Toukokuu 2012 - 22:21 | |
| Uus sävy paljon parempi kun edellinen! Tää alkaa olemaan täydellinen | |
|
| |
Nilla
Viestien lukumäärä : 343 Paikkakunta : Raahe
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Pe 18 Toukokuu 2012 - 8:12 | |
| Tuo hommahan kääntyi lopulta sinun voitoksesi, kun löytyi paljon paremmin auton värimaailmaan sopiva sävy. Tuo ensimmäinen versio oli todella laimea tähän väriin verrattuna. | |
|
| |
TeNu
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 23 Toukokuu 2012 - 12:20 | |
| Nyt on taas ehjät takaiskarit ja Pioneerin soitin vaihdettu oem MFD2 naviin, myös Votexin etu- ja takalippa lähti tilaukseen(!). Vanteet voisin tosiaan 19" vaihtaa, kun löytyis sopivat. VW Helios olis kovasana, nyt kun oe linjalla mennään.
Siis Carlssonit on myynnissä/vaihdossa ja tuo Pioneerin AVH-3300BT on myynnissä, volkkariin tarvittavat sovitus osat siihen saa mukaan.
Viimeinen muokkaaja, TeNu pvm Ke 23 Toukokuu 2012 - 15:38, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
hartikainen
Viestien lukumäärä : 33 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 23 Toukokuu 2012 - 12:44 | |
| heliokset vois olla ihan toimivat. | |
|
| |
JuhiZZ
Viestien lukumäärä : 1715 Paikkakunta : HVNK
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 23 Toukokuu 2012 - 15:23 | |
| No nyt alkoi kuulostamaan + että Heliokset on kyllä ihan suklaapuuroa. IMO yhdet siisteimmistä. Ovat vaan aika harvassa.. | |
|
| |
juh-o
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : lahti city Muut : #stancefriiks
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 23 Toukokuu 2012 - 20:47 | |
| mun mielestä noi heliokset ei näytä juuri miltään.liian tylsät.. | |
|
| |
TeNu
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 23 Toukokuu 2012 - 21:09 | |
| Joo, ei tämä mikään äänestys ole.. Oon tähänkin asti tehny asiat niin kuin ne itsestä näyttää hyvältä ja teen tästä eteenkin päin. Toki mielipiteet saa ja pitääkin ilmaista, kuten minustakin heliokset on paremmat kun yhdetkään kiinatina replicat.
No saa nähdä, kyllähän näitä suunnitelmia on vaikka kuinka vielä hihassa.. | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 23 Toukokuu 2012 - 23:55 | |
| Mun on kanssa ns. pakko ottaa epäilevä kanta 19":iin - makuasioitahan noi on, mutta mä melkeen menisin tota niklasta hieromaan josko saisit "testfittaa" sen bentleyillä tms. helioksen kokoisilla vanteilla joissa kumit niin että näkisit kuinka sukeltaa ja kuinka jää korkeeks...
Koska sä oot sä niin sä kuitenkin todistat mun epäilyt vääriksi, näin toivon. | |
|
| |
TeNu
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" To 24 Toukokuu 2012 - 21:59 | |
| Niin.. 9x19" ei mahdu eteen ilman isompia muutoksia, ottaa pussiin kiinni. 8,5" sais vielä jotenkin meneen. Jotain on siis kokeiltu.. Toki itseekin vieläkin korkeus jännittää ja pakko olis laittaa sukeltaan, varsinkin kun mieltä lämmittää kun tietää että nyt 18" tuo makaa maassa, eikä kukaan saa tollasta alemmaks. Vanteiden vaihto ei just nyt oo ekana kuitenkaan listalla, kun Carlssonit toimii noin hyvin. Toki asia muuttuu jos sopivat tulee vastaan. Tänään laitoin TT:n alatukivarret tilaikseen, jos niillä sais vähän eteen camberia. Ne on siis tuoreesta audi RS TT:stä ja verrattuna nykyisiin, ne on kevyemmät (alumiiniset), niissä on jäykemmät puslat ja tärkeimpänä alapallossa on camber säätö. E: Näin-> "These are an excellent upgrade for a GTI being approx half the weight and having adjustable camber. Giving upto -2.5 degree's camber for increased grip in the corners."
Viimeinen muokkaaja, TeNu pvm Pe 25 Toukokuu 2012 - 15:14, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Lasse
Viestien lukumäärä : 265 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Pe 25 Toukokuu 2012 - 9:20 | |
| - TeNu kirjoitti:
- ne on kevyemmät (alumiiniset)
Meidän vehkeissähän keveys ratkaisee aika paljon :lol!: | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Pe 25 Toukokuu 2012 - 9:24 | |
| - Lasse kirjoitti:
- TeNu kirjoitti:
- ne on kevyemmät (alumiiniset)
Meidän vehkeissähän keveys ratkaisee aika paljon tdi superleggera in the making... Mut eikö sinne eteen oikeasti saa sohlattua 9" leveää? V golffiinkin menee moinen nauraen kunhan vaan tarpeeksi iso offsetti - niin luulis nyt että tuohonkin. Sulla tulee rengastuksen kanssa onkelmaa jos ei... ja jos haluat pitää kantavuudet niin että uskaltaa lapsia kuljettaa muuallakin kuin kontissa... | |
|
| |
TeNu
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Pe 25 Toukokuu 2012 - 9:31 | |
| No kylläpäs ollaan nyt nenäkkäitä ja vitsikkäitä..
Ei Niklaksellakaan mahtuis jos sillä olis aerosportit pusseina, airliftin tolpilla ei olis mullakaan ongelmaa. Mun pitäis saada alalautasta 3cm ylemmäks että mahtuis, siten keula jäis liian korkeeks, eikä 19" sukeltais enään. Lautasen nosto itessään ei siis ole ongelma, mutta pussi pitäis sit saada meneen kasaan enemmän. Sekin on kuitenkin jo selvitettävänä ja jos 19" haluaa oikeesti alas niin seuraavaks olis sit raidetankoja muokattava..
E: Eikun mitattiin Lassen jetasta et kyllä siinä vois saada toimimaan, kun golffissa ja jetassa on pyörän kaari alempana kun Touranissa. Esim. kun Golffin lyö apurunkoon asti kenttään niin niissä sukeltaa jo 18":kin, mulla ei taas oo mahdollisuutta edes saada 18" sukeltamaan. | |
|
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Pe 25 Toukokuu 2012 - 14:43 | |
| - TeNu kirjoitti:
- No kylläpäs ollaan nyt nenäkkäitä ja vitsikkäitä..
Ei Niklaksellakaan mahtuis jos sillä olis aerosportit pusseina, airliftin tolpilla ei olis mullakaan ongelmaa. Mun pitäis saada alalautasta 3cm ylemmäks että mahtuis, siten keula jäis liian korkeeks, eikä 19" sukeltais enään. Lautasen nosto itessään ei siis ole ongelma, mutta pussi pitäis sit saada meneen kasaan enemmän. Sekin on kuitenkin jo selvitettävänä ja jos 19" haluaa oikeesti alas niin seuraavaks olis sit raidetankoja muokattava..
E: Eikun mitattiin Lassen jetasta et kyllä siinä vois saada toimimaan, kun golffissa ja jetassa on pyörän kaari alempana kun Touranissa. Esim. kun Golffin lyö apurunkoon asti kenttään niin niissä sukeltaa jo 18":kin, mulla ei taas oo mahdollisuutta edes saada 18" sukeltamaan. Mites tuo iskaritornien korotus? itte oon funtsinu sitä vaihtoehtoa mutta tekijät puuttuu kun itellä ei metallitaitoja nuin paljon ole :cyclops: | |
|
| |
TeNu
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Pe 25 Toukokuu 2012 - 15:10 | |
| - Kipe kirjoitti:
- Mites tuo iskaritornien korotus? itte oon funtsinu sitä vaihtoehtoa mutta tekijät puuttuu kun itellä ei metallitaitoja nuin paljon ole :cyclops:
Ei onnistu Touranissa, yläpäät ei edes näy konehuoneessa. Ne on tuulilasin/kojelaudan alla, jos niitä mahtuis edes korottamaan niin ne ottais heti kiinni tuulilasinpyyhkijöiden vivustoihin. Pyyhkijöiden moottoreita ja vivustojakin tässä on kaksi, omat molemmille puolille. | |
|
| |
TeNu
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ma 28 Toukokuu 2012 - 0:41 | |
| Höhö, ne naarmutti mun konepeltiä! Kuva, Jouni Niemi | |
|
| |
topppsu
Viestien lukumäärä : 1366 Paikkakunta : Rauma
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ma 28 Toukokuu 2012 - 13:42 | |
| Kyllä oli perkele hieno laitos livenä. Loksautti suut auki aika monelle, huhuh, ei voi ku hattua nostaa. ! | |
|
| |
TeNu
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 29 Toukokuu 2012 - 8:52 | |
| | |
|
| |
JuhiZZ
Viestien lukumäärä : 1715 Paikkakunta : HVNK
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 29 Toukokuu 2012 - 9:55 | |
| Jännästi tuossa ekassa kuvassa näyttää väri oikein tummanruskealta. Ainakin iiponen näytöllä. Eikä itseasiassa huonon näköinen niin. Eikös tämä ihan rehti musta kuitenkin ole?
Hyvältä se vaan kyllä näyttää muutenkin. Niinkuin jo ehkä aikaisemminkin tullut sanottua.. | |
|
| |
J4TOG
Viestien lukumäärä : 3167 Paikkakunta : Paimio
| |
| |
TAJN
Viestien lukumäärä : 504 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 29 Toukokuu 2012 - 17:49 | |
| kyl samantie ku kuuli et tää oli saapunu paikal ni piti kahtoo mennä miltä se livenä näyttää ja tosi hyvältä näytti | |
|
| |
TeNu
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 29 Toukokuu 2012 - 22:25 | |
| J4TOG, tuo oli hyvä. Jäi huomaamatta. JuhiZZ, kyllä tämä iham metallimusta on. 19" sais kyllä toimiin hienosti! Sorry, luurikuvat ja replicatinat.. | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 29 Toukokuu 2012 - 22:39 | |
| Real shittinä noi AMGit alle niin oon myyty :cheers: Tai jos sittenkin nämä: KLIKS, toteuta mun perversiot, jooko? | |
|
| |
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 29 Toukokuu 2012 - 22:50 | |
| Noista kahdesta ennemmin noi AMG:t!
Hyvältä näyttäis kyllä ysitoistasillakin.
| |
|
| |
stidi
Viestien lukumäärä : 234 Paikkakunta : Porvoo Muut : VW typ1 1968
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 29 Toukokuu 2012 - 22:55 | |
| Näköjään se toimii 19"kin tossa autossa, tiedät mistä puhut! mut jotkut umpinaisemmat vanteet mieluummin...? | |
|
| |
TeNu
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 29 Toukokuu 2012 - 22:59 | |
| - eros kirjoitti:
- Real shittinä noi AMGit alle niin oon myyty :cheers:
Tai jos sittenkin nämä: KLIKS, toteuta mun perversiot, jooko? BMW:n vanteissa menee ET:t poskelleen kun pitää jakokin muuttaa, mut AMG:t kelpais. Tällä hetkellä vaan menee autoon muutenkin rahaa sen verran et jonkun pitäis ostaa Carlssonit pois tai vaihtaa suoraan toisiin (ainakin melkein). Menis varmaan paremmin vanteetkin kaupaks kun laittais ne myyntiin, jotain 19" on tarjottukkin vaihdossa mut ei oiken kelvannu ja yhdet ei mahtunu.. Heliokset olis ne the vanteet, tällä hetkellä. Tunteeko joku jonkun kellä sellaset olis? | |
|
| |
PIFu
Viestien lukumäärä : 1265
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 29 Toukokuu 2012 - 23:34 | |
| heliokset tai amgt... shieeeett, ei tähä oikee mitään rakentavaa voi enää sanoo.. mikä kuumotus saada omaki kippo vihdoin kasaan.. | |
|
| |
Lasse
Viestien lukumäärä : 265 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:43 | |
| - eros kirjoitti:
- Real shittinä noi AMGit alle niin oon myyty :cheers:
Tai jos sittenkin nämä: KLIKS, toteuta mun perversiot, jooko? Niin Teemu! X5 felgenit olis mulla jo valmiina | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 30 Toukokuu 2012 - 11:02 | |
| Joutuu vähän höystää vielä, mikä niissä ET:issä mättää? - Lainaus :
- VA: 9J x 19 5LK x 120 ET 48
HA: 10J x 19 5LK x 120 ET 45