| VW Touran "Geiler pampersbomber" | |
|
+237JAP3 Jamo_ kgg jonte Warro ilartse santtud3 sam[_] PokeMonni lGtC Mopsi dyyz Quasimodo Demon gldr vvuori mini-muppe Koomik JTG AH Karriz tomì Tikki- JesseK Pellikka Masoni -Joonas go_gale Miksu MB Elementti Mattuuh jukkapoika vaginaattori rautio- pellepoliisi dope LarryL juucee Mule jusni allu_ Sami J. Larssss Pekka sensei stidi TAJN alpinestars Ribis Zamppa- wilsson vexa atte.P SHN Ariska Hallunisation stimby Territorial_ Duk3 äsär Ian13 Acerbis ChilileipÄ Chagi Rivari-Ana _jjuha Spex niksude` Mmasa balloon Sawo any1 Nikkis Overdoze jjjkkk Pannu TPP mazz G.T.S Jeth Lassi.P kuppe- samuxd hartikainen ^^pazi^^ Neuni xite Samu IL3 MixuJoo EZet topppsu Tiamos -zamppa- Suotech Volver Stepa' Rosten PIFu LexEtAnnihilato Aaperi pasisto Jone J.K J4TOG Audiojack Nazzu69 Kasberti zmuli Pastrana TMA niko puerco Jebe namniki csharp Rixaa Vellulollero kustomi VadeOllis note temee GrapL Paltsu hanss Larsss SamiM Jannuz Ani JukeN comep Dalgor_ juudas renox mikkop antti_aamunen Miikka Hanska weicco Ouwi ttoni Avt0mat ramiok Jelpert pazi88 ImportTuning Tukeri Masq Aatsipoppa kiMMMe epk Lasse kiskola teermu variant R stigidi^ vilperj Ceisari sirpanda kop-O-nen sakke TIKU mulletti Garash Green_ kartsa blummi john_gleasy toni Alpha -roger Tikkku_ -Micco- Kimel nik0 kepukka _paffa V.A.G. juh-o JiiWee Juhuts Venom tuomos ändi -mane- ElektrikMekanik Jombe runq emsii Nilla niklas89 oli Sampsa citycamo McBeast Ligettah jeQQ antizero Osku vildur Kipe Antto- TomVi jortsa Mikko S. Arttemi x-arttu-x Mro llattee redi mosse Makkeli JuhiZZ Grontti JS1984 jallu81 Ic3man Bete^ ]usbe ee-2 Saulerson Ro||e Bäkström CDLC.CO samsa teemu Ipe hirvonen apuapina Green Wald eros ilezh Juhi Ino Egiz TeNu 241 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
alpinestars
Viestien lukumäärä : 154 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 19 Kesä 2012 - 22:07 | |
| Ekaks järkytyin kun katoin noi uudet kuvat.. Mutta nyt kun on tuijottanu noita hetken aikaa niin kyllähän noi passaa ihan hyvin! Vaikka oon kyllä sitä mieltä että edelliset vanteet oli paremmat. | |
|
| |
antizero
Viestien lukumäärä : 1571 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 19 Kesä 2012 - 22:07 | |
| Carlssoneissa oli niin ujot etuset verrattuna takasiin, et kyllä noi teehoot menee niitten ohi, mutta tossa alla saattais olla kyl jo melkeen papukaijamerkin arvonen ratkasu.. :drunken: - EeKi kirjoitti:
- Mulla olis sulle lisää painavaa eikä edes koottavaa mersun paskavannetta
| |
|
| |
TeNu
Viestien lukumäärä : 671 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : VW Touran -05
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 19 Kesä 2012 - 22:09 | |
| - stidi kirjoitti:
- Ennen tää oli tosi hyvä, nyt tää on jumalainen, mä tykkään.!!
ja pääasiahan on et ite tunnut tykkäävän. Todellakin tykkään! Natsit, ei tässä nyt kyllä mitään NPS Approved leimaa haeta, mut ihme on ettei kelpaa. Niiiiin paljon niistä ite pidän, olin niin pitkään noista hyvin epävarma ennen kun näin ne alla. Sama se noi on ja pysyy, en keksi just nyt mitään parempaa. Kunhan saan vielä loput votexit, niin alkaa oleen ulkokuosi viimeistelyjä vaille valmiina. | |
|
| |
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 19 Kesä 2012 - 22:19 | |
| - antizero kirjoitti:
- Carlssoneissa oli niin ujot etuset verrattuna takasiin, et kyllä noi teehoot menee niitten ohi, mutta tossa alla saattais olla kyl jo melkeen papukaijamerkin arvonen ratkasu.. :drunken:
mun mielestä näis teehois jää taas takaset vähä ujoiks.. ikinä en oo tykänny noista "isoista" teehoista mutta tässä ne toimii kyllä jotenki... | |
|
| |
topppsu
Viestien lukumäärä : 1366 Paikkakunta : Rauma
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 19 Kesä 2012 - 22:32 | |
| Ohan noikin ihan jees, edelliset oli kyl imo paremmat. Hommaa ne Heliokset ja katotaan sit uusiks. | |
|
| |
runq
Viestien lukumäärä : 414 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 19 Kesä 2012 - 23:08 | |
| Vitut! Toimii loistavasti! | |
|
| |
Mule
Viestien lukumäärä : 122 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 19 Kesä 2012 - 23:38 | |
| Carlssonit olivat minun mieleen liian tasapaksut tekeleet. Näissä on sitä särmää, mitä tuollainen perheenliikutin tarvitseekin. Tykkään isosti. | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 19 Kesä 2012 - 23:38 | |
| Onhan se edelleen komeempi kun mikään minun auto on ollu ja se 95% foorumin autoistakin jää taakse, mut siitä huolimatta takapakkia tuli rajusti vanteiden vaihdolla. | |
|
| |
juucee
Viestien lukumäärä : 487 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 20 Kesä 2012 - 0:52 | |
| Ite kyllä tykkäsin edellisistä paljon enemmän. Jotenkin oli parempi fiilis niissä.. "itellehän näit tehää" | |
|
| |
vilperj
Viestien lukumäärä : 114 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 20 Kesä 2012 - 5:04 | |
| Meikämannen mielestä näyttää kyllä tooodella hyvältä tolla setupilla ! :cheers: | |
|
| |
LarryL
Viestien lukumäärä : 264 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 20 Kesä 2012 - 8:45 | |
| Aluksi olin, että nyt ei khyl toimi, mutta nyt kun olen tuota kuvaa katsellut, niin oikeestaan ihan siistit | |
|
| |
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 20 Kesä 2012 - 9:19 | |
| Ainakin on mielipiteitä jakavat vanteet Tää on kokonaisuutena niin siisti et toi vannevalinta vaikuttaa lähinnä siihen onko tää kympin vai kymppi plussan toteutus ja se taas on mielipideasia. Itse tykkäsin edellisistä ja näistä myös, mutta takana vois olla leveämpää tai ulompana(jos mahdollista?). Tää toimii kuvissakin jo niin upeasti, et on kyl niitä autoja mikä pitäis ehdottomasti päästä näkee livenäkin. Livenä, ku monesti kuvissa vain ok:lta näyttävät, yleensä aina upeampia, ni tää varmasti sitä paljon puhuttua sikoossomia | |
|
| |
kop-O-nen
Viestien lukumäärä : 1507 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : Vuoden jännittäjä 2015
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 20 Kesä 2012 - 10:25 | |
| Uudet vanteet toimiiii! Lovin' it! | |
|
| |
dope
Viestien lukumäärä : 24 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 20 Kesä 2012 - 11:55 | |
| Upeeta! Tykkään isosti! Sopii hyvin tähän laitteeseen ja TeeHoot on mun yhet lemppari vanteet muutenkin. Parhaimmat vanteet mitkä tässä on ollut alla. Voisko noihin ehkä vielä kehittää jotain pientä detaljointia? Kultaisia pultteja/keskikuppeja? | |
|
| |
pellepoliisi
Viestien lukumäärä : 277 Paikkakunta : Vaasa/Helsinki
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 20 Kesä 2012 - 16:34 | |
| pakko arvostaa ku noi upeeks saa tollase auton, perhesukkulan kuten eräs nimeää carlssonit oli ehkä hienommat mut noi on lopult paremmat ku sen verran erikoisemmat ja särmäkkäät | |
|
| |
Audiojack
Viestien lukumäärä : 196 Paikkakunta : Valkeakoski
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 20 Kesä 2012 - 16:52 | |
| Ite kans tykkään ihan kympillä noista vanteista. Jopa ehkä hienoimmat mitä oon tän alla nähnyt, iski heti täysillä kun kuvat latautu, ei mitään miettimistä | |
|
| |
rautio-
Viestien lukumäärä : 243 Paikkakunta : Oulainen
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 20 Kesä 2012 - 17:00 | |
| - IL3 kirjoitti:
- Itse tykkäsin edellisistä ja näistä myös, mutta takana vois olla leveämpää tai ulompana(jos mahdollista?).
Samaa itsekkin pähkäilin, jos takanen ois hiukkasen leveempi niin vois toimiakkin. Jostain syystä vielä ei pahemmin lämmitä, mut joospa se taas siitä ! Tähän mennessä olleet luukit on toiminu, ja luulenpa että näilläkin kiekoilla se sama tapahtuu | |
|
| |
emsii
Viestien lukumäärä : 603 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 20 Kesä 2012 - 21:01 | |
| Ihan ok, mut tykkäsin kans vanhoista enemmän. Noi näyttää pienemmiltäki. Outoa. | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 20 Kesä 2012 - 21:11 | |
| Musta ne näytti isommilta, kunnes tajusin, ettei ne olekaan. Eilen jo kerroin mielipiteeni, ettei ne mun silmään toimi. Näköjään moni on samaa mieltä, mut moni myös eri mieltä. Oon tuijotellu nyt aikani kuvia, mut en oikeen osaa sanoa mitään järkevää. Ei ne huonot oo, mut ei ne kyllä mitään tunteitakaan herätä. Edelliset oli paremmat, mut niissäkin mätti ne ujot etuset. Emt waewa, foorumin hienoinpia autoja jokatapauksessa, eikä omilla näytöillä voi sen enempää lähteä moittimaan. | |
|
| |
Larsss
Viestien lukumäärä : 311 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 20 Kesä 2012 - 21:12 | |
| Oli kyllä melko hassua kun katsoin kuvat niin näytti jotenkin oudolta... Tänään nähny pariin otteeseen livenä niin huhhuh. kyllä tykkän. PALJON <3 | |
|
| |
Tukeri
Viestien lukumäärä : 265 Paikkakunta : Tampere Muut : KTM EXC 530
Kupla -73
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 20 Kesä 2012 - 22:36 | |
| - Larsss kirjoitti:
- Oli kyllä melko hassua kun katsoin kuvat niin näytti jotenkin oudolta...
Tänään nähny pariin otteeseen livenä niin huhhuh. kyllä tykkän. PALJON <3 Joo itekkin kuvia katelleena en sano mitää ennen ku pääsee näkee auton luonnossa | |
|
| |
ChilileipÄ
Viestien lukumäärä : 61 Paikkakunta : jkl
| |
| |
TeNu
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" To 21 Kesä 2012 - 21:37 | |
| Tällästä saapui tänään. :cheers: Aika maissa tullaan meneen.. | |
|
| |
JuhiZZ
Viestien lukumäärä : 1715 Paikkakunta : HVNK
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" To 21 Kesä 2012 - 21:52 | |
| No mikäpäs se noiden kanssa herkutellessa Joutuko kovastikin kaivaan että löyty? Vai onko näihin vielä hyllytavarana? | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" To 21 Kesä 2012 - 22:06 | |
| No huhhuh.. Tulee aikas saamerin kivan näkönen kun noi lipat vielä laitat. Vanteista sen verran, että järkytyin kun ekan kerran näin ja pitkään kuvia kattelin mietin, että toimiiko vai ei... Joku niissä vieläkin mun mielestä mättää, mutta toisaalta noi toimii todella kivasti. Tosiaan kultaset pultit ja jotai pientä nii vois olla aika seksikkäät! Uskon että livenä kun nään nii ei tarvi miettiä enää että toimiiko vaiko ei.. Varmasti livenä tosi maukkaat | |
|
| |
vaginaattori
Viestien lukumäärä : 149 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" To 21 Kesä 2012 - 22:46 | |
| :cyclops: Ohooh, sähän olet saanu sinne helvetin hienot vanteet alle! Vielä nuo lipat kiinni, rupee kuola valumaa. | |
|
| |
TeNu
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 26 Kesä 2012 - 23:20 | |
| Vanteet herätti hyvin keskustelua.. Kaikki jotka on nämä livenä alla nähneet, ovat pitäneet. Myös sellaiset jotka kuvissa niitä kauhisteli. Kuvissa myös vasta tulleet Luminics 5150K sumuvalojen poltimot, jotka oli täysin saman väriset kun nuo orkkis xenonit. Tänään siistin kone huonetta, nitromorsilla maalit pois ja pelkästään isonmuovin keski osan maalasin mersun shamppanjan värillä ja mattalakalla. Samalla värillä tulee myös muutama muukin osa, mut hillittynä pidetään. Tuossa näkyy myös tuo R8 öljykorkki, sitäkin piti modata että sen saa suoraan istumaan, saksalaisilla on siihen hyvin OHJEITA.Sivuhelmat kävin repimässä irti, maalari (AO-Automaalamo, Ari) tekee pohjat niihin ja huomenna saa kaikki votex osat korinvärin päälle. | |
|
| |
weicco
Viestien lukumäärä : 449 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ti 26 Kesä 2012 - 23:28 | |
| Odottelinkin kuvamateriaalia votexeista kun siinä cittarilla niistä mainitsit! Hyvältähän ne näyttää kuten aavistelinkin. Vanteista vielä sen verran että kuvissa ei itsellekkään niin kovaa kolahtanut, mutta livenä kolahti, ja kovaa! | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 27 Kesä 2012 - 0:07 | |
| Hienoa että TH-linet pääsivät huonosta kodista hyvään, hajoittanut hiukan katsella sivusta kun ovat olleet samat kurat päällä huhtikuusta asti, nyt arvoisensa auto alla. Fanitan ihan kybällä. | |
|
| |
Bete^
Viestien lukumäärä : 919 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" Ke 27 Kesä 2012 - 9:16 | |
| Livenä pääsee nuo vanteet oikeuksiinsa! Toimii. Kuvista kauhistelin myös, mut livenä nam. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: VW Touran "Geiler pampersbomber" | |
| |
|
| |
| VW Touran "Geiler pampersbomber" | |
|