| TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 | |
|
+149Hagis Jok3la Challenger-70 turanen t3mu CDLC.CO Ate Miksu MB m4kk3 pazi88 ttp vildur temee VilleX Spl_xtr porttimies Tukeri miqzu mixa76 m81t82 TIKU jugurtti kelee juucee Topsuu r0nx Jupe© teilor PELTSiii nukkis mctikku aajii JAP3 Hanska EmH Niemi Mro Makeke Jesimiri Avt0mat jens_88 Strapi juudas Hallunisation samza ElektrikMekanik Juz Quorro jjml Vaikku zimi stidi Ino sensei any1 salmine Makkeli Myssymasa tOubi thenq Wheelback Ro||e note Lapex Naapuri Kipe Furia_88 Mule A.I burrito87 Mikk- Kozonen Vellulollero samuxd allu_ dyyz Larsss Jeth Jombe jortsa -mane- cGv Bete^ theme ^^pazi^^ Suutarinen_ niko vvuori Duk3 emsii Masuli Ic3man ImportTuning puerco Beris Säm Koomik niksude` LarryL Jellona91 J`ni nulppi niklas89 Paltsu MixuJoo TMA eros ee-2 toni Nilla Juunas94 kop-O-nen temeee. TAJN topppsu masaat Mirza Green epk Juhi jjjesse Ani Ceisari -zamppa- Ipe jusni Lasse McBeast apuapina J4TOG jontte Basu Toni K Antto- Jelpert Ian13 oli Masq Zamppe Shakini Pellikka santtud3 SamiM john_gleasy -Joonas latexi JuhiZZ IL3 TeNu 153 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
nulppi
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ma 4 Maalis 2013 - 21:05 | |
| Hyvältä näyttää!
Nyt kun auto on helvetin paskanen ja vanteet uunituoreessa kiillossa niin ei tietenkään näytä sopivan keskenään, mutta kun auto pestynä ja vahattuna niin sopii ihan varmasti. | |
|
| |
Naapuri
Viestien lukumäärä : 29 Paikkakunta : Spankhill. Muut : Longboard.
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ti 5 Maalis 2013 - 6:51 | |
| Nyt kyllä meni metsään noiden keskiöiden kanssa.. | |
|
| |
Lapex
Viestien lukumäärä : 158 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ti 5 Maalis 2013 - 9:13 | |
| Oooh! Näyttää ison maailman meiningiltä. Mahtavuutta :cheers: | |
|
| |
Duk3
Viestien lukumäärä : 341 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ti 5 Maalis 2013 - 9:31 | |
| Todella toivon, että tämä pastelliväri villitys menee ohi samallalailla kuin alumiinisiivet...
Viimeinen muokkaaja, Duk3 pvm Ti 5 Maalis 2013 - 13:39, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Ic3man
Viestien lukumäärä : 845 Paikkakunta : Lahti Muut : Insta @tonile88
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ti 5 Maalis 2013 - 11:09 | |
| On kyllä hyvä väri keskiöissä, sopii kivasti ton mustan kanssa Onhan rotiformin siinä mustassa audissa ollut melkein saman väriset ja toimivat siinäkin.. | |
|
| |
note
Viestien lukumäärä : 339 Paikkakunta : Pori
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ti 5 Maalis 2013 - 18:22 | |
| Emmäkään kyllä tajua mihin ton värin pitäs natsata. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ti 5 Maalis 2013 - 18:26 | |
| Aah, taas ruoskitaan kun joku käyttää väriä autossaan. Jotain tuolla höpistiin pastelliväreistäkin ja en mä ymmärrä miten ne tähän liittyy. Mun mielestä tää on vaan raikas uudistus. Vaikka musta auto ja metalli toimii yhteen, niin siihenkin kyllästyy. Mä oon värimyönteinen ihminen, antakaa raippaa. | |
|
| |
Ro||e
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Helsinki Muut : Kona
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ti 5 Maalis 2013 - 18:26 | |
| Ei kyllä omaan silmäänkään iske nykyinen keskiöiden väritys, mutta ei anneta vielä viimeistä tuomiota. | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ti 5 Maalis 2013 - 18:29 | |
| - john_gleasy kirjoitti:
- Aah, taas ruoskitaan kun joku käyttää väriä autossaan. Jotain tuolla höpistiin pastelliväreistäkin ja en mä ymmärrä miten ne tähän liittyy. Mun mielestä tää on vaan raikas uudistus. Vaikka musta auto ja metalli toimii yhteen, niin siihenkin kyllästyy. Mä oon värimyönteinen ihminen, antakaa raippaa.
Uhh, sina sielunveljeni. 110% samaa mieltä. | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ti 5 Maalis 2013 - 18:31 | |
| Villi veikkaus että kun saadaan kunnon kuvat/auto on nähty livenä niin on taas kerran vuorossa se perus "en ois kyllä uskonut että toimii". Onko se hahmottaminen ja mielikuvituksen käyttö niin vaikeeta Värihän on suorastaan ihana. EDIT: Ainiin, unohdin mainita että TÄMÄ EI OLE VASTAKOMMENTTI KENENKÄÄN TIETYN KÄYTTÄJÄN VIESTIIN, eli jokainen on oikeutettu minun puolestani omaan mielipiteeseensä, tä?
Viimeinen muokkaaja, eros pvm Ti 5 Maalis 2013 - 22:14, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : tsöbräbrdrädägägäpruuuummtsishhhbrööööööfiuuuupöf.) | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ti 5 Maalis 2013 - 18:33 | |
| Mä oon varmaan taas yks niistä joka sanoo kesällä "en ois uskonu et toimii". | |
|
| |
Ian13
Viestien lukumäärä : 1238 Paikkakunta : MASALA Muut : EX. Chopperi Fillari
Mönkkäri
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ti 5 Maalis 2013 - 18:48 | |
| Mä en tarkottanut etteikö toi väri kävis mustan kanssa vaan että se on liian "kirkas" sävyltään mustaan, tosin näähän on makuasioita. Jos tohon vetäis päälle mustan cändyn niin vois toimia, sillon se tekis auringossa sen minkä on tarkoituskin eli paistaa kun aurinko muuhun autoon verrattuna mutta muuten ois tummempaa ilmettä. Mutta enhän mä aluks tykänny edes noista vanteistakaan ennenkun sit näin livenä ne | |
|
| |
Ro||e
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Helsinki Muut : Kona
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ti 5 Maalis 2013 - 18:58 | |
| - eros kirjoitti:
- Onko se hahmottaminen ja mielikuvituksen käyttö niin vaikeeta
Tai sen ymmärtäminen että kaikki ei tykkää kaikesta ja makunsa kullakin? End of OT Keväisempiä kuvia innolla odotellessa :cheers: | |
|
| |
vvuori
Viestien lukumäärä : 639 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ti 5 Maalis 2013 - 20:46 | |
| Nyt vasta tähän autoon on luotu omasta mielestä kunnolla se auton oma ja selkeä persoonallisuus kasaan, piste. Toimii niin helkkarin hyvin. | |
|
| |
Wheelback
Viestien lukumäärä : 276 Paikkakunta : Vihti
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ke 6 Maalis 2013 - 17:00 | |
| - john_gleasy kirjoitti:
- Aah, taas ruoskitaan kun joku käyttää väriä autossaan. Jotain tuolla höpistiin pastelliväreistäkin ja en mä ymmärrä miten ne tähän liittyy. Mun mielestä tää on vaan raikas uudistus. Vaikka musta auto ja metalli toimii yhteen, niin siihenkin kyllästyy. Mä oon värimyönteinen ihminen, antakaa raippaa.
Sama! Mun mielestä väri sopii hyvin mustaan autoon ja tuo samalla hieman raikkautta. Mieletön topicci ja mieletöntä touhua auton kanssa, tykkään. Mukava aina lueskella et mitäs nyt on keksitty | |
|
| |
thenq
Viestien lukumäärä : 42 Paikkakunta : Isolla kirkolla
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ke 6 Maalis 2013 - 17:08 | |
| Tuo on niin ku pulveri kirkkaalla lakalla vai mitenkä? Hyvältä näyttää joka tapauksessa | |
|
| |
tOubi
Viestien lukumäärä : 94 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Ke 6 Maalis 2013 - 21:04 | |
| Mie ainaki tykkään, oonki oottanu että tää auto saa vähän kontrastia :flower: | |
|
| |
TeNu
Viestien lukumäärä : 671 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : VW Touran -05
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 To 7 Maalis 2013 - 9:20 | |
| - Duk3 kirjoitti:
- Todella toivon, että tämä pastelliväri villitys menee ohi samallalailla kuin alumiinisiivet...
Mä todella toivon et sä madaltaisit sen sun Audin. - thenq kirjoitti:
- Tuo on niin ku pulveri kirkkaalla lakalla vai mitenkä? Hyvältä näyttää joka tapauksessa
Siis siinä on kromipulverimaali alla ja candypulverilakka päällä. Pulverilakkojakin on erinlaisia ja eri kiiltoasteilla. | |
|
| |
Myssymasa
Viestien lukumäärä : 428 Paikkakunta : 014/017
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 To 7 Maalis 2013 - 11:28 | |
| - TeNu kirjoitti:
- Mä todella toivon et sä madaltaisit sen sun Audin.
Kyllä maailmaan väriä sopii, mustavalkee on nii seitkytlukuu! Tykkään (y) | |
|
| |
Duk3
Viestien lukumäärä : 341 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 To 7 Maalis 2013 - 19:02 | |
| Musta/valkoinen elämä on niiin paljon helpompaa | |
|
| |
vvuori
Viestien lukumäärä : 639 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 To 7 Maalis 2013 - 20:10 | |
| Mutta tylsempää ja tasapaksun arkista. Tää laitos tuo kyllä mieleen sen Rotiform B8:n, eikä huonolla tavalla ollenkaan, odotetaan livekohtaamista. | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 Pe 8 Maalis 2013 - 1:18 | |
| Duke vaa vinee, kun sillä ei oo itellä pokkaa. Mut kyllähän noi nyt oikeesti on pirusti paremmat ja edukseen tasapaksusta ja harmaasta massasta poikkeavat. Niinkuin koko auto ylipäätään. | |
|
| |
TeNu
Viestien lukumäärä : 671 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : VW Touran -05
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 La 16 Maalis 2013 - 20:06 | |
| | |
|
| |
salmine Wingman
Viestien lukumäärä : 1361 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 La 16 Maalis 2013 - 20:16 | |
| Hyvää kakkaa!! :cheers: | |
|
| |
any1
Viestien lukumäärä : 338 Paikkakunta : Oulu Muut : A1
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 La 16 Maalis 2013 - 20:17 | |
| | |
|
| |
sensei
Viestien lukumäärä : 984 Paikkakunta : Parkstad Muut : 2-pyöräisiä
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 La 16 Maalis 2013 - 20:17 | |
| Wuhuu!!
Millainen modi alatukivarteen? | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 La 16 Maalis 2013 - 20:18 | |
| Ai että ei sovi alle? Huhheijjaa. Kyllä tulee taas hyvää settiä. ps. keli näyttäs olevan ainaki kohillaa | |
|
| |
Ino
Viestien lukumäärä : 263 Paikkakunta : Kirkkonummi
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 La 16 Maalis 2013 - 20:21 | |
| | |
|
| |
Ic3man
Viestien lukumäärä : 845 Paikkakunta : Lahti Muut : Insta @tonile88
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 La 16 Maalis 2013 - 20:32 | |
| Todella nättiä! Hienosti sopii toi väri vanteiden keskiöihin! :cheers: | |
|
| |
stidi
Viestien lukumäärä : 234 Paikkakunta : Porvoo Muut : VW typ1 1968
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 La 16 Maalis 2013 - 21:07 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 | |
| |
|
| |
| TeNu: "Geiler pampersbomber" - VW Touran & Jetta Mk2 | |
|