test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Opel Astra G'ay

Siirry alas 
+56
micke_
jjjkkk
miikam
mustonenj
wilsson
salmine
Alpha
oli
Sergey
Laatueine
kexa
Jannuz
teilor
jallu81
Bete^
epk
Jepa
salkku
zmuli
mvo
Masq
partsu
TIKU
john_gleasy
Neuni
semppu
antizero
Sanzei
sasu
N|ba
Petep
-Alcohol-
Aaperi
JTG
teemu
jiri
Green
CDLC.CO
apuapina
JohnDoe
niko
Blinko
mosse
Rivari-Ana
eros
GrapL
J4TOG
dumppi^^
Rixaa
tompsako
Juhi
vvs
balloon
uttrep
jaki
Hanska
60 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Green
Wingman
Green


Viestien lukumäärä : 4698
Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptyTi 6 Heinä 2010 - 18:48

Ei ne naarmut siellä pohjassa ketään haittaa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Hanska

Hanska


Viestien lukumäärä : 1006
Paikkakunta : Kerava

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 11:00

Eilen menin fiksuna tökkimään ne pakkelit vittuun siitä ölppäpohjasta ja alkoi hyvin valuun kunnon raitana sitä, ei mitään turhaa pikkutippoja, eli ihan oikea reikä siellä oli Very Happy Kauheessa hädässä odottelin että ylimääräiset öljyt valuu ulos ja sit reiän päälle vaan vitusti sikaa. Toivottavasti pitää siihen asti kunnes on varaa ostaa uus pohja, ö-suod. ja öljyt Very Happy

Perästä otin säätöpalikat vittuun vitutuksissani ja tippu vaan joku sentin verran. Sad VR6:n etulipan otin hevonvittuun ja laitoin aikasemmin paikallaan olleen nissanin lipan takas, alkoi vituttaa että porukka luulee lippamadalletuks kun etulippa raapi maata kokoajan. Nyt kun alle näkee niin onhan siel perkele vielä 3,5-4 senttiä maavaraa! Keväällä sit 195/40 renkaat, willtheyfitin mukaan tippuis sentin lisää?? Staticina 3 senttiä, onks se riittävä?

Opel Astra G'ay - Sivu 6 61299_499882393451_614228451_7137061_3798347_n
Takaisin alkuun Siirry alas
john_gleasy
CDLC.CO Founder
john_gleasy


Viestien lukumäärä : 4014
Paikkakunta : Turku

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 11:24

Hanska kirjoitti:
onks se riittävä?


Sitten se on riittävä kun voit jättää ottamatta nuo ihanat sytkäri/röökiaski/mikälie kuvat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hanska

Hanska


Viestien lukumäärä : 1006
Paikkakunta : Kerava

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 11:31

no voi itq Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 11:52

Miltä se muuten näyttää noin matalana? Kunnollisia kuvia koko autosta!
Takaisin alkuun Siirry alas
oli

oli


Viestien lukumäärä : 756
Paikkakunta : Vantaa

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 11:56

Tosiaan mieluummin kuvia siitä autosta ku sen alta. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
john_gleasy
CDLC.CO Founder
john_gleasy


Viestien lukumäärä : 4014
Paikkakunta : Turku

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 12:14

Hanska kirjoitti:
no voi itq Laughing

Ihme jaarittelua tää koko homma sun autosta. Aina ollaan kyselemässä että jokos ois tarpeeksi matala. Ei se auton mataluus paljoa pelasta jos loppu kokonaisuus on kuraa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hanska

Hanska


Viestien lukumäärä : 1006
Paikkakunta : Kerava

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 12:36

john_gleasy kirjoitti:
Hanska kirjoitti:
no voi itq Laughing

Ihme jaarittelua tää koko homma sun autosta. Aina ollaan kyselemässä että jokos ois tarpeeksi matala. Ei se auton mataluus paljoa pelasta jos loppu kokonaisuus on kuraa.
toden totta. Tällä hetkellä vain on halvinta yrittää hakea oikea ajokorkeus.

Ei se auton ulkonäkö ole muuttunut muuta kuin sen lipan verran, ei se ole yhtään enempää madallettu mitä se ennenkään on ollut. Perä vain on niiden säätöpalikoiden verran alempana
Takaisin alkuun Siirry alas
jiri

jiri


Viestien lukumäärä : 1729
Paikkakunta : Turku

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 16:09

Hanska kirjoitti:
Staticina 3 senttiä, onks se riittävä?

tää lause kertoo mihin tä foorumi on ajautunu... ihan kun tääl olis jotku kisat että kellä on matalin auto,? stancella, vanteilla tai auton ulkonäöl ei oo merkityst enää....
Takaisin alkuun Siirry alas
https://s816.photobucket.com/home/jirifriman
Alpha

Alpha


Viestien lukumäärä : 521
Muut :


Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 16:27

jiri kirjoitti:
Hanska kirjoitti:
Staticina 3 senttiä, onks se riittävä?

tää lause kertoo mihin tä foorumi on ajautunu... ihan kun tääl olis jotku kisat että kellä on matalin auto,? stancella, vanteilla tai auton ulkonäöl ei oo merkityst enää....

ihan samaa meinasin tuolla postaamaan, että ihme kilpailuksi menny koko homma.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 16:49

Voin sanoa että oon nähnyt todella hienojaki autoja ihan jopa +10cm maavaralla
Takaisin alkuun Siirry alas
Hanska

Hanska


Viestien lukumäärä : 1006
Paikkakunta : Kerava

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 19:41

itsellehän mä tätä teen, vihaavat ja tykkäävät sivustakatsojat on vain plussaa. Tiedän ettei stance ole kunnossa, mutta asia tullaan korjaamaan silloin niinkuin olen useamman kerran jo sanonut. Ensi keväänä kun on armeija loppu ja lumet on lähtenyt
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 19:58

Hanska kirjoitti:
itsellehän mä tätä teen, vihaavat ja tykkäävät sivustakatsojat on vain plussaa. Tiedän ettei stance ole kunnossa, mutta asia tullaan korjaamaan silloin niinkuin olen useamman kerran jo sanonut. Ensi keväänä kun on armeija loppu ja lumet on lähtenyt
Vaikka onki kuuminta muotia lätkiä 'i love haters' tarroja joka puolelle niin mikä siinä on niin plussaa ku jokainen kommentti autoon liittyen on vihaava?
Takaisin alkuun Siirry alas
Hanska

Hanska


Viestien lukumäärä : 1006
Paikkakunta : Kerava

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 21:20

itsehän en tykkää niistä tarroista. Tuntuu enemmän vagilaisten hommilta muutenkin. Mutta en mä välitä siitä että te haukutte tuota. Tiedän itse että vanteet on paskat, stance on paska, maalipinta on paska, tarrat on liikaa, putki vuotaa, etulippa on ruma, ajovalojen kalvot ryppyiset, sisusta ruma yms yms. Kaikki tullaan ajan myötä korjaamaan koska auto jää mitä luultavimmin käyttikseksi. Mut mitä vittua oikeasti, viimeksi päivittänyt tätä joskus aikoja sitten ja vieläkin itketään samoista asioista. Niinku onko teillä oikeasti noin tylsää?
Takaisin alkuun Siirry alas
salmine
Wingman
salmine


Viestien lukumäärä : 1361
Paikkakunta : Hämeenlinna

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 19 Syys 2010 - 21:45

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Home_pic2
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miikasalminen.kuvat.fi
wilsson

wilsson


Viestien lukumäärä : 413
Paikkakunta : Kaalimaa
Muut : Honda Monkey 81vm

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptyMa 20 Syys 2010 - 0:11

Ot, mutta myytkö sitä vakio etulippaa?? Question Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
dumppi^^




Viestien lukumäärä : 341
Paikkakunta : pyhäjärvi

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptyMa 20 Syys 2010 - 0:15

No miks sitä paskaa pitää foorumeilla esitellä jos omastakin mielestä kaikki on päin persettä? Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Hanska

Hanska


Viestien lukumäärä : 1006
Paikkakunta : Kerava

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptyMa 20 Syys 2010 - 6:50

toi hernevitsi oli selvästi huono koska mä en osannut liittää sitä ainakaan mihinkään mitä mä olen kirjoittanut?

Vakiolippaa en myy kun pitäis jaksaa etsiä se omaan autoon mökiltä.

Voisihan tän topicin tosiaan mun puolesta poistaakin jos projektit on niin paskaa luettavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
mustonenj

mustonenj


Viestien lukumäärä : 1077
Paikkakunta : Joensuu

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptyMa 20 Syys 2010 - 10:55

Hanska kirjoitti:
toi hernevitsi oli selvästi huono koska mä en osannut liittää sitä ainakaan mihinkään mitä mä olen kirjoittanut?

jos projektit on niin paskaa luettavaa.

Hanska kirjoitti:
Mut mitä vittua oikeasti, viimeksi päivittänyt tätä joskus aikoja sitten ja vieläkin itketään samoista asioista. Niinku onko teillä oikeasti noin tylsää?

voi itku, onks siinä mitään vitun projektia jos sä lasket autoa ja kirjotat siitä tänne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hanska

Hanska


Viestien lukumäärä : 1006
Paikkakunta : Kerava

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptyMa 20 Syys 2010 - 11:39

Nojaa, en mä kummosia herneitä ottanut Very Happy Mä vaan kysyin kuinka tylsää pitää olla.'

Mut eihän tuohon ole vielä oikein paljoa tehtykään, mut senhän takia täällä on käyttäjien autot ja projektit erikseen? Myönnän että sanoin tätä väärin perustein projektiksi, eihän tää yleisesti ottaen ole kunnollinen. Mutta mulle tää on pitkäksi venähtänyt projekti vakiduunin puuttumisen ja armeijan vuoksi. Kun saan hommattua toisen auton millä ajella tästä tulee ihan aito rokkis.
Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptyMa 20 Syys 2010 - 11:50

Eilen kello 21:20:
Hanska kirjoitti:
...Kaikki tullaan ajan myötä korjaamaan koska auto jää mitä luultavimmin käyttikseksi. ...
Tänään kello 11:39:
Hanska kirjoitti:
...Kun saan hommattua toisen auton millä ajella tästä tulee ihan aito rokkis.

Mielenkiinnolla ootellaan että mitä tapahtuu kun saat intit ja vakiduunit hoidettua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hanska

Hanska


Viestien lukumäärä : 1006
Paikkakunta : Kerava

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptyMa 20 Syys 2010 - 12:03

voi vaikuttaa siltä että menee viestit ristiin, mutta siis on tarkoituksena saada tää ensin miellyttäväksi, jonka jälkeen jää käyttikseksi. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
jjjkkk

jjjkkk


Viestien lukumäärä : 1955

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptyMa 20 Syys 2010 - 18:27

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Bigrun



Get me out of this thread!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
micke_




Viestien lukumäärä : 1087
Paikkakunta : Siuntio
Muut :



Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptyMa 20 Syys 2010 - 18:31

Mites ne sun helvetin loistavat suunnitelmat että sotket ton paukkupullolla mataks 🤡
Takaisin alkuun Siirry alas
Hanska

Hanska


Viestien lukumäärä : 1006
Paikkakunta : Kerava

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptyMa 20 Syys 2010 - 18:37

lupo mies, paina oikeasta ylänurkasta ruksia niin pääset pois.

Micke, niin mä vähän meinasin joo. Tuskin mikään paska homma sutia se vaan vähän sinne päin, jättää vielä lakan laittamatta niin on helpompi tehdä korjausmaalauksia tarvittaessa
Takaisin alkuun Siirry alas
runq

runq


Viestien lukumäärä : 414
Paikkakunta : Kuopio

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 3 Loka 2010 - 12:30

Onse vähän hassua mennä sieltä missä aita on matalin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hanska

Hanska


Viestien lukumäärä : 1006
Paikkakunta : Kerava

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 3 Loka 2010 - 13:24

häh? Mä en vain nää syytä tehdä mitään täydellistä maalipintaa tähän koska en saa tästä ikinä rahoja takaisin eikä tästä romusta saa edes mitään myydessä eteenpäin.
Takaisin alkuun Siirry alas
JTG

JTG


Viestien lukumäärä : 1379
Paikkakunta : Raisio

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 3 Loka 2010 - 13:40

Miks sitä alunperin pitää ruveta maalailemaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 3 Loka 2010 - 16:08

Ja koska autoja on laiteltu oman mielen mukaiseksi vielä tarkotuksena saada voittoa/edes omiaan takasi? Tappiotahan näillä jos jotaki
Takaisin alkuun Siirry alas
Hanska

Hanska


Viestien lukumäärä : 1006
Paikkakunta : Kerava

Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 EmptySu 3 Loka 2010 - 18:32

JTG kirjoitti:
Miks sitä alunperin pitää ruveta maalailemaan?

Alkuperäinen syy on ruosteen alku vasemmassa takalokarissa. Very Happy Nojuu...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opel Astra G'ay   Opel Astra G'ay - Sivu 6 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Opel Astra G'ay
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Similar topics
-
» opel astra g sport caravan
» Opel Astra G -99
» Opel Astra G VIP-wannabe
» Opel astra H Gtc 2.0Tbo
» Opel Astra G Caravan Z22SE

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: