test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 topppsu: Golf 3 PickUp

Siirry alas 
+206
pera187
stimby
Pekko
Egiz
anvis
Juipp1
jjjkkk
s4his
Jok3la
kimu
mik_ko
EmH
sam[_]
Sumiloff
banskue
jorgg@
Epi
m4kk3
Suutarinen_
battery
Masuli
villle
Jonas_
Jeth
stidi
ee-2
juudas
nani
gldr
Sami J.
buubaa
Auressalmi
Juibbi
inno
Juueli
TomVi
teemu
_paffa
Loistava
santtud3
j0ukkis
niko
Pommi
zmuli
Thompson
masaat
Jepa
jonipappa
HAGE
yuuzo
Larsss
samsa
aakki
-Joonas
miikam
weicco
SaKmund
Challenger-70
elias
zimi
Avt0mat
Kipe
Tume
TAJN
Mazuuu
Juz
Ribis
jepzu
Larssss
Ic3man
JKarjalainen
xite
Koomik
Reteks
miroslaw
]usbe
kuuki
-mane-
jonte
Keest00
t3mu
vilperj
ElektrikMekanik
Rosten
Jukka
Jomppa
samuxd
vvuori
niksude`
J`ni
Qille
joppe
Olavi
Miggu93
PELTSiii
Makkeli
jarkkis
jeQQ
|777|
bgmnt
hirvonen
teilor
epk
_sapa_
miqzu
john_gleasy
Paltsu
toni
uniitti
kop-O-nen
Wheelback
Rixaa
Vauhko
Green
janipoi
rautio-
Beris
savela
juh-o
allu_
janpertti
samza
Wobbler
jori
Ipe
pazi88
kiMMMe
astars
-zamppa-
Warro
Gold Chase
mustonenj
Mikko S.
juucee
salmine
heino92
kikarikoiso
oogoo
hanss
eros
julle e
Perzza
pellepoliisi
Kepuuu
kgg
niko-
zozua
IL3
t0n1
s4mU
Ian13
Furia_88
^^pazi^^
Jasai
kuppe-
McBeast
Stepa'
tommp
Neuni
anttil
Bete^
Mirza
terska^
jusni
MixuJoo
Bamppa
PHJS
PIFu
mkl
Vellulollero
Elementti
jallu81
jjml
Aaperi
Vaikku
Myssymasa
Mro
Hallunisation
redi
Demon
jjjesse
osoners
vildur
Juhi
WathPl0x
Petterii
TMA
Mikk-
oli
N|ba
Ligettah
Zamppe
J4TOG
Pannu
Alluit
JuhiZZ
AH
Juhuts
TeeVee
CDLC.CO
note
mosse
jiri
pena69
Unto
-eetzi
210 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Seuraava
KirjoittajaViesti
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyMa 18 Helmi 2013 - 20:14

Ihmettelen kyllä miksi jokanen auto on maalattu aina väärin jonkun mielestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
JuhiZZ




Viestien lukumäärä : 1715
Paikkakunta : HVNK

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyMa 18 Helmi 2013 - 20:19

toni kirjoitti:
Ihmettelen kyllä miksi jokanen auto on maalattu aina väärin jonkun mielestä.

Sama. Kaikilla lienee kuitenkin oma tyylinsä.

Tosiaan, konehuoneeseen voisi sutaista mustaa punaista peittämään. Siis jos ei ruskea sinnekin "valu"..?
Takaisin alkuun Siirry alas
CDLC.CO
CDLC.CO Founder



Viestien lukumäärä : 5471
Paikkakunta : Turku

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyMa 18 Helmi 2013 - 20:22

Nii niitä on tyylejä ja sit on "tyylejä".

Myös tapoja on vaikeamman kautta paskaa tai helpomman kautta hyvää.

Mut emmä mistää mitää tiiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
uniitti

uniitti


Viestien lukumäärä : 397
Muut : fillari

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyMa 18 Helmi 2013 - 20:23

Pervosti voisin itse kuvitella konehuoneen mintunvihreäksi, tai sitten vaan muistan että joku on tainnut tehdä sen ja lopputulos oli aika näppärän näköinen. Toki en tiedä kiinnostaako ns. muotivärihomostelu.
Takaisin alkuun Siirry alas
JuhiZZ




Viestien lukumäärä : 1715
Paikkakunta : HVNK

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyMa 18 Helmi 2013 - 20:37

EeKi kirjoitti:
Nii niitä on tyylejä ja sit on "tyylejä".

Myös tapoja on vaikeamman kautta paskaa tai helpomman kautta hyvää.

Mut emmä mistää mitää tiiä.

No mutta ei jokainen ole mestari valmiiksi. (Paitsi minä..)

-ot-cut-
Takaisin alkuun Siirry alas
Ian13

Ian13


Viestien lukumäärä : 1238
Paikkakunta : MASALA
Muut : EX. Chopperi Fillari

Mönkkäri

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyMa 18 Helmi 2013 - 20:50

Noin mäkin oon tottunu värinvaihdot autoihin tekee että ensin irtoosat sisältä ja viimesenä koko paska yli.

Edit. Mulla oli taas valikoiva näkö. Niin siis nyt hoksasin itekkin, eli korinpuoleiset välitkin maalattu. Eiks ne ois maalaantunu samalla kun vedät muunkin korin väriin

E: Ainakun ylimaalataan mallia kaikki luukut ym on kiinni, saa aika hätäseen ja tarkkaan vetää jokainen osa että tulee oikeesti hyvä. Puhumattakaan roskista, "sumukohdista" ja aloitus/loppu kohdan valitsemisesta > himmentymiä ym...
Mitä enemmän maalataan osia irrallaan sen parempi siitä tulee, kun on osat paikallaan ei niitä reunoja saa täydellisesti maalattua ym. Valumiakin/epämääräisiä kerrostumiakin tulee helpommin...
Mutta mä sitä eniten ihmettelen jos kerta on perusväri ja etenkin tuon värinen, niin ei tuossa pysty oikee mitenkään mokaamaan että muka tulis eriväriset luukut ym.

- "kaikentietävä tallimaalari lol"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lowcars.pictures.fi/kuvat/
Paltsu

Paltsu


Viestien lukumäärä : 359
Paikkakunta : Lahti

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyMa 18 Helmi 2013 - 21:18

Jasai kirjoitti:
Aluks pelkäsin pahaa värin puolesta, odotin jotain törkeän väristä mattapintaa. Sen mitä ovista näkee niin värivalintahan on aivan loistava, nyt saa jopa innolla odottaa miltä auto näyttää valmiina/valmiimpana.

Juurikin tämä. Oon ollu ihan hiljaa tän auton kanssa, jakaa niin railakkaasti mielipiteitä ja "keskusteluakin" näyttää syntyvän. Toi headerin "good times" ei todellakaan tuu mieleen tästä mutinasta. Maalaamiseen en ota kantaa, mut onhan tästä tulossa ihan kiva kapistus, ihme meteli taas kaikesta. Kyllä mulla ainakin värähtää ruskeelle ja (toivottavasti valkosille) corveteille, vaikka en kakasta tykkääkään.

Hyvä että jaksat tehä ja päivittää, kaikesta huolimatta. On piristäny aika monesti iltaa kun huomannu että TAAS tää variantti on bumpattu topppsun toimesta. Jatka just tollein.
Takaisin alkuun Siirry alas
john_gleasy
CDLC.CO Founder
john_gleasy


Viestien lukumäärä : 4014
Paikkakunta : Turku

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyMa 18 Helmi 2013 - 21:36

Kyllä me suomalaiset löydämme aina jotain valittamisen aihetta. Värivalinta ihan miellyttävä ja yllä mainittiinkin että kaipais jotain freesiä ehkä vanteisiin, miksei konehuoneeseenkin. Oma lusikka soppaan, tästä tulis ihan saakelin maukas kermanvärisillä vanteilla, konehuoneella ja sisustalla.

Nihkee esimerkkikuva ja konepellinkin ehdit jo alta maalata

Takaisin alkuun Siirry alas
zozua




Viestien lukumäärä : 138
Paikkakunta : Mikkeli
Muut : Pari mopoa

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 0:24

john_gleasy kirjoitti:

Nihkee esimerkkikuva ja konepellinkin ehdit jo alta maalata

Jos jotain tollasta väriä on tulossa konehuoneeseen ni kyllä tarviis melkosesti siistimistä muutenkii
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 0:37

Voi vittu, erkki meidän oma supermaalari. Sulla on se ainut oikea tyyli, se on kyllä huomattu jo. Kertaakaan en ole nähny sun tekemää värinvaihtoa. Yhden ylimaalauksen tuloksen olen nähny, ja siitähän tuli kerralla pianopintaa, right. Loput onkin sit vanteita. Puheiden mukaan töissäkin joutuu tekee kiireellä vaan paskaa.
Tee joskus jotain ni aletaan ottaa sut tosissaan. En osaa maalata, älä ala turhaan neuvoo. Ja jos maalaan, ni varmasti teen just niin ku huvittaa/nään parhaaksi/olosuhteiden armoilla. Aina ei mahdu, ei ole tarpeeksi siistiä tilaa tai riittäviä työvälineitä jotta edes vois kuvitella maalaavansa kaikkea kerrallaan sisältä ja ulkoa. Vittu.

-Tallimaalari-Toni

PS: Tää on ihan paska auto. Paskasti maalattu. Paskat jouset. Ihan vitun nolon matala.

E: Ylimaalauksia on tehty, niistä ei vaa oo dokumentteja otettu siitäkin syystä että ihan pomolta tulee käsky ettei tehdä viimosen päälle. Koska ihmiset ei ymmärrä mikä työ siinä on jos oikeesti ruvetaan hinkkaamaan joka koloa. Nykyään ihmiset haluu 3päivässä ylimaalauksen koottuna takaisin kotiin niin mitä sä luulet et sillä ajalla tulee?
Niin ja tekisin jotain, jos en tienny niin olen automaalaamossa töissä niin arkisin sitä tulee tehtyä jotain. Kui pitäis asiakastöistä foorumille laittaa kuvia? Just vedin ylimaalauksen camarolle. Ja on aikasemminkin tehty tollasia.
Ja voi nyyh, kaikilla ei oo sitä isin vitun isoo hallia mihin tunkea niitä projekteja ja tehdä niitä rauhassa. "puheiden" mukaan loppuu tilatkin kun niitä turhia projekteja vaan haalitaa lisää, aina ei mahdu, niinpä niin.
Ite tein farkkuuni viikossa ylimaalauksen, kun ei oo tiloja missä tehdä ja silloin piti lomat polttaa että pystys sen tekemään firman tiloissa väkisin. Onko se sit hyvä? Ei omaan silmään mutta kai se jollekkin kelpaa, jos kerran täälläkin kelpaa nps:läisten hehkuttamiin autoihinkin maalipinnat missä on valumia ja kärpäsiä keskellä konepeltiä. Ja niitä esitellää lehdissa saakka ym.
Voin mä tehdä kunhan saisin tehdä kunnon tiloissa, ajalla ja rahalla projektin niin sit voi tulla kattelee lähempää ja mäkättää mikä on se oikee tyyli. Hassua että kun viimosen päälle tehdään niin ne munkin käyttämät tyylit käyttää ne firmat mitkä oikeesti tekee nättii jälkee.

Ihan sama, ihmetten myös sitä jos mainitsen toiselle maalauksesta niin miks sun pitää aina tulla huutelee. En tietääkseni ole sua neuvonut tässä topikissa tai edes ketäänmuutakaa, heitin vaan ilmoille miksi perusväri vedetään kuin se olisi hankalakin väri ruiskuttaa.
Selvästikkin kaivelee se yks projektikommentti vuosia sitten. Deal with it? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
Mikk-

Mikk-


Viestien lukumäärä : 409
Paikkakunta : 21270

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 0:41

Aamen
Takaisin alkuun Siirry alas
pazi88

pazi88


Viestien lukumäärä : 1652
Paikkakunta : Oulu

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 9:27

toni kirjoitti:


PS: Tää on ihan paska auto. Paskasti maalattu. Paskat jouset. Ihan vitun nolon matala.

Kaikki on paskaa paitsi kusi...

Kivä väri joo, mut en sano maalaustapaan muuta kun että itse oisin tehnyt erillä lailla.

EDIT ei menny yöunet. kuhan kitisen omaksi iloksi Very Happy


Viimeinen muokkaaja, pazi88 pvm Ti 19 Helmi 2013 - 9:46, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
topppsu

topppsu


Viestien lukumäärä : 1366
Paikkakunta : Rauma

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 9:45

No kyl nyt tehään taas kaikki päin vittua.

Anteeksi jos jollain meni nyt yöunet.

Ilman mitään selittelyjä mä sanon ett mä en oo maalari, en osaa maalata, teen kaiken päin vittua ja ensimmäinen värin vaihto.

PS. Ihan saatanan hienoa kun on tallilla kellon ympäri ja koittaa päivittää tänne suht usein hyvillä kuvilla ja aina on kaikki päin vittua. Poikkeuksetta.
Takaisin alkuun Siirry alas
miqzu




Viestien lukumäärä : 187
Paikkakunta : Varkaus

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 11:02

topppppppsu, kunhan muistat ton tekstin mikä sun allekirjotuksessakin on niin hyvin menee Wink

mut ei siinä, itse ainakin innolla odottelen mitä sieltä on tulossa, hattu kyllä nousee myös irl jos tuolla "korkeudella" aiot ajella Very Happy keep it up!
Takaisin alkuun Siirry alas
Demon

Demon


Viestien lukumäärä : 342
Paikkakunta : Lahti city

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 11:22

topppsu kirjoitti:
No kyl nyt tehään taas kaikki päin vittua.

Anteeksi jos jollain meni nyt yöunet.

Ilman mitään selittelyjä mä sanon ett mä en oo maalari, en osaa maalata, teen kaiken päin vittua ja ensimmäinen värin vaihto.

PS. Ihan saatanan hienoa kun on tallilla kellon ympäri ja koittaa päivittää tänne suht usein hyvillä kuvilla ja aina on kaikki päin vittua. Poikkeuksetta.

Anna mennä vaan. Loppuun asti vaan Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
astars

astars


Viestien lukumäärä : 414
Paikkakunta : Iisalmi
Muut : YZF600R

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 11:26

Jep, point of no return on jo ohitettu Laughing

Enkä mä usko et Topi hyvin pienestä kritiikistä hätkähtää...
Takaisin alkuun Siirry alas
rautio-

rautio-


Viestien lukumäärä : 243
Paikkakunta : Oulainen

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 11:37

Turhaa kai tästä vielä on kauheesti kritiikkiä antaa ja polkee lyttyyn koko projekti, valmis se ei tietääkseni vielä ole....

Itse ainaki innolla ootan miltä tulee valmiina näyttään, väri on ainaki omasta mielestä hyvä.. Tosin eihän sitä vielä tiiä miltä se sitten koko auton päällä näyttää, mutta ihan lupaavan olosta hommaa ! Smile

Korkeudesta hatunnosto, jos tolla korkeudella ajelet niin pakko tulla Raumalle paiskaan kättä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
WathPl0x

WathPl0x


Viestien lukumäärä : 159
Paikkakunta : Joensuu

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 11:43

Rohkee valinta toi väri. Itse odottelen kans tota minkänäkönen auto tulee olemaan tolla värillä. Mukavaa nähä vähä vaihtelua siihe perus punasee/vihreesee/mustaan ja valkosen värisiin massa väreihi mitä joka kulman takaa tulee vastaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
_sapa_

_sapa_


Viestien lukumäärä : 107
Paikkakunta : rauma

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 11:47

mitä vittua nyt on ollut herneitä palkoineen alennuksessa??! topi hommahan on nyt niin että sä teet tämän auton MUILLE ja seuraavaks voit EHKÄ tehdä ittelles Question menkää nyt vittu itteenne saatanan apinat! ei mul muut
Takaisin alkuun Siirry alas
epk
Wingman
epk


Viestien lukumäärä : 3568
Paikkakunta : 02

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 12:02

mää pyydän anteeks koko foorumin puolesta, ei se nyt oikeen toimi tää "nps vittuilu" joka raossa.

Itseni mukaanlukien voisi vähän rakentavampaa kommenttia antaa, eikä tyyliin tää on paska ilman mitään kommenttia ja mahdollisesti vinkkiä siitä miten voisi ensi kerralla tehdä paremmin jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
eros

eros


Viestien lukumäärä : 2561
Paikkakunta : Hellsinki
Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 12:16

mustonenj ja vildur kirjoitti:
pakko kysyy, mikset ottanu tota pikkuikkunaa takaovest irti ku maalasit?

EeKi kirjoitti:
Ihmettelen kyllä miks vedetään sisäosat ensiksi, sit kaikki takaspaikalle ja ylimaalaus?

Siinä taisi olla se itkuveden suuren suuri tuhotulva mitä löysin kun oikein kahlasin noi pari edellistä sivuä lävitse.
Kyllähän tuohon kritiikkiin ihminen kuin ihminen murtuu, HÄ?
Sulla on Toppsu ollu raskasta.

E: raskasta näyttää olevan muillaki vaikkei olis niiden autokaan : DD Onhan toi ny hirveetä kritiikkii, mun mielestä toi on ihan kysymys? Mut jotkut näimä ottaa itteensä tuon vaikkei edes niille ollu osoitettu
: EeKi
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.saka.fi
topppsu

topppsu


Viestien lukumäärä : 1366
Paikkakunta : Rauma

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 12:17

ei vittu. Very Happy

Mulle on ihan saatanan sama millasta kritiikkiä tulee, mut onko koko vitun topic pakko täyttää turhalla paskanjauhamisella.

Mut ei mitään jatkakaa tasokasta keskustelua! Käyn laittaa popparit lämpeen ja haen kylmän lonkeron.
Takaisin alkuun Siirry alas
CDLC.CO
CDLC.CO Founder



Viestien lukumäärä : 5471
Paikkakunta : Turku

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 13:15

Mis vaihees kritiikkii tullu? Mä kysyin kysymyksen mihin edelleenkää oo vastausta saanu, muutaku muitten päänaukomista mun ammatista.

Sanoinko mä et se on nyt päin vittua? Sanoinko että tästä tulee ihan paskaa vaikka onkin paskanruskee? Lainatkaa se seuraavaan viestiin vaikka missä olen kritiikkiä antanu tai haukkua? Mä tässä eniten paskaa olen niskaa saanu ja mä olen ihan sinut sen kanssa?

Toppsu ethä sä ny aina siel tallilla ole, koko ajan turussa ryyppäämäs viesties perusteel. Very Happy

Takaisin alkuun Siirry alas
topppsu

topppsu


Viestien lukumäärä : 1366
Paikkakunta : Rauma

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 13:23

Sanoinko mä eki sun sanoneen ett tä on ihan paska koko projekti?

Mun pointti oli se, ett kritiikkii olis vitusti kehittävämpi kuunnella kun ihan turhaa lässynlää paskanjauhantaa.
Toisaalta noihin sun kahteen aiempaan viestiin viitaten, oisit kai säkin ehkä voinut niinku rakentavampaa kommenttia antaa junou.

Eikai täss muuta, mä lähen tallille tällä kertaa ilman kameraa.

Niin ja en mä kokoaikaa, mut sanotaanko et melkeen kokoajan kun kotona oon niin tallilla menee aika...
Takaisin alkuun Siirry alas
vildur




Viestien lukumäärä : 1532
Paikkakunta : Vantaa
Muut : VAG CREW

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 13:28

Nyt kun se on kert ollu rullaavana niin ootko päässy jo testailemaan miten asettuu tolla uudella alustalla? meneekö maihin?
Takaisin alkuun Siirry alas
topppsu

topppsu


Viestien lukumäärä : 1366
Paikkakunta : Rauma

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 13:34

En oo vielä, eilen otin kuskinpuolen tukivarren irti pienen muokkauksen takia, ja tänään tarvis hakea uus raidetangonpää, sit sais rullaavaks ja koitettuu kuin alas menee.

Voipi olla et tarviin lyhemmät etujouset vielä.
Takaisin alkuun Siirry alas
teilor

teilor


Viestien lukumäärä : 358
Paikkakunta : Lieto

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 17:03

Mää koskaan mitää kirjottele tänne enkä muutakaa enkä muista tiedä mut mua nyt ainaki on alusta saakka kiinnostanu lukee tätä topikkia ja seurata miten tää etenee ja miltä tää tulee näyttämään valmiina. Ja tätä ois kivempi lukee jos ihmiset ei tappelis täällä jostain maalaus tyylistä. Ite mistään mitää tiiä enkä mitää osaa mut kai jokanen tekee niinku parhaaks näkee? Smile Ja ota topppsu se kamera mukaa vaa. Topikki missä on paljon kuvia kiinnostaa enemmän ku pelkät tekstit. Tsemppii jatkoon ja nostan hattua tälle projektille ja kaverille. :cheers: ❤
Takaisin alkuun Siirry alas
Wheelback

Wheelback


Viestien lukumäärä : 276
Paikkakunta : Vihti

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: bs toppsun topikissa   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 17:14

Ihme huutelua tuosta maalauksesta, ite kyselin lähinnä tuosta luukkujen maalaus hommelista siksi et en oo kyseistä tapaa ennen nähny.. niin kiinnosti miksi se tehtiin niin kuin tehtiin, et helpottiko jotain vai mitäs?

Minkälaisen modauksen noihin raidetankojen päihin teit et sait käännettyä ne toisin päin? Tuleeko muuten mattapinta vai mikäs? Onko muuten mikä väri toi, siis Ral koodi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Mikk-

Mikk-


Viestien lukumäärä : 409
Paikkakunta : 21270

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 17:31

Senverran voin sanoa ettei tarvinnut muutakun kääntää ne päät ympäri ja pulttaa kiinni Very Happy On siis kierteellä, niinku aina.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ian13

Ian13


Viestien lukumäärä : 1238
Paikkakunta : MASALA
Muut : EX. Chopperi Fillari

Mönkkäri

topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 EmptyTi 19 Helmi 2013 - 18:55

Mikk- kirjoitti:
Senverran voin sanoa ettei tarvinnut muutakun kääntää ne päät ympäri ja pulttaa kiinni Very Happy On siis kierteellä, niinku aina.

Onko noin? Siis että olkaakselissa ois ihan suora reikä johon pallo tule kiinni. Yleensä (kaikissa) on tuo reikä semmonen kartio ettei sitä palloa saa väärinpäin. Kova äijä poraa sen kartion suoraks jotta menee molemminpäin paikalleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lowcars.pictures.fi/kuvat/
Sponsored content





topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: topppsu: Golf 3 PickUp   topppsu: Golf 3 PickUp - Sivu 10 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
topppsu: Golf 3 PickUp
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 22Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Seuraava
 Similar topics
-
» D2 ilmajousisarja VW Golf & Jetta V \ VI (optiona myös Golf IV)
» ex Golf Mk3 Gti & -87 1.8 8v syncro golf
» Kuvia foorumilaisten autoista
» VW Golf -85
» Vw Golf Mk1, -83

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: