Eli ajattelin ajan kuluks laittaa tästäkin juttua.
Kyseessä siis tommonen audi 2.2l turbo nelikko 6lovinen manuaali.
Alusta on mallia jäykkä ja tosta enempää ei tule auto tippumaan mitä nyt on.
Ulkonäköön ei tulla panostamaan muutenkaan erikoisemmin.
Vanteet päivitetään jossain vaiheessa ja niidenkään kohalla ei katota ulkonäköä vaan keveyttä ja kestävyyttä.
Uusi maali tulee niskaan jossain vaiheessa, mutta sekin tulee olemaan "arkinen".
Minulle tullessa auto ei ahtopaineilla käynyt kuin neljällä, kansipahvi mennyt ja ei pystynyt ajamaan yli 100km/h koska alustan osat oli aivan loppu ja tärinä oli jotain uskomatonta.
Autoon nyt tullut laitettua alustan osia jonkun verran uusiksi.
Kansi kävi talvella tammer dieselissä missä blaanattiin ja koneistettiin uudet venttiilit paikalleen.
Kannen alle laitettiin 4kerroksinen metallitiiviste ja puoliksi laitettiin 1.8t puolakonversio.
Samalla laitettiin jakopää, vesipumppu, termari, tiivisteet, teräksinen alapyörä ja muut perus hilppeet kuntoon.
Kytkin on vaihdettu vuosi sitten ja sen suhteen ei ainakaan vielä ole ongelmia ollut.
Vakio ahdin vaihtui kkk k26:teen vahingossa viime öljyn vaihdon yhteydessä kun tallin hyllystä sattui semmonen löytymään.
Tuli nyt ostettua holsetin ahdin ja tarkoitus olisi sen kaveriksi laittaa mustatuubi pakosarja uusi hukkaportti turbonetics 45mm
Ahtolinjat 2,5" ja isommalla keulakuulerilla, dp ja putkisto uusiksi, 044 bosch bpumppu ja isommat suuttimet.
Kaveri lupasi hoitaa tuon ohjauksen mikä tulee mitä ilmeisemmin hestecillä.
Eli tälle kesälle olisi tarkoitus saada koneesta se irti mitä noilla veiveillä uskaltaa.
Veivit antautuu siinä 500nm kohdalla.
Kellari olisi tarkoitus kasata uusilla veiveillä ja männillä toivottavasti ensi talvena ja sitten päästä isojen poikien kerhoon.
Turinoidaan myöhemmin lisää ja pistetään parit kuvat perään.
Ja autohan toimii joka päiväisenä käyttiksenä.