No päivitän tätäkin.
Takalasinpyyhin moottoreineen läksi samalla kun tuli uusi takalasi jonkun ruton dorkan tihutöiden jäljiltä. Tommonen mulkkumotonettitulppa tossa nyt reijässä on - tein itse ja säästin on näkö. No on se parempi kuin se lipare siinä. Vielä kun sais ton takafönarin tummennettua. Sitä en aio itse tehdä - ei tule muuta kuin vitutus.
Tuli wäxäiltyäkin tänään - on toi pinta sen verran "ihan vitun kauhee", että maalia se huutais, ei myllytys riitä. Jos jollain on käryä jostain hinta-laatu järki maalarista niin wink wink. Ja sitten kun alatte synnyttää että joo halvalla ei tuu hyvä ja pöö pöö mä ajan tällä p*skakasalla sen 40tkm/vuosi, käytän lumiharjaa, pysäköin markettien parkkialueille (ihan duuninkin puolesta) - eli ei toi priimana säilyisi edes vuotta...
Kliks parilisäkuvaa...kaikenmaailman kelat taas pyörii mutta en mä jotenkin raaskisi tätä hukatakaan ihan pennillä, mutta en mä toisaalta kovin isoja kicksejäkään tästä hemmetin keksinnöstä saa. No hoitaa "daily driven"-virkansa ja raapii vähän joten tiedä sitten. Parannusehedotuksiakin voi laitella...